تماشا کنید: نمایش ۱۲ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Resident Evil 7

۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹

در گیمزکام سال جاری، دمویی از Resident Evil 7 نمایش داده شد که در توکیو گیم شو هم شاهد حضور آن بودیم که به‌صورت استریم زنده در توئیچ پخش شد.

این دمو قطعا کاملا ترسناک بود و تذکر خاصی راجع به دشمن یا موارد مربوط به آن نمی‌داد بنابراین شخص بازی‌باز ۳ بار می‌میرد. در ادامه می‌توانید به تماشای این ویدیو بپردازید:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

Resident Evil 7 در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ (سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. دموی آن هم برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ هم‌اکنون در دسترس قرار دارد و برای دانلود آن به PS PLUS هم نیازی نیست.

علاوه بر این، جزئیاتی از مزایای پیش‌خرید و داستان Resident Evil 7 را می‌توانید در این بخش مشاهده کنید.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • RevEn گفت:

    عالی بود
    ولی رزیدنت اویل نبود
    -_-

    0
    0
  • اوسعلی گفت:

    چقدر های های میکنن فکر کنم معنیش میشه یا خدا Grin

    0
    0
  • ragnaros گفت:

    این بازی در آینده ریبوت میشه ، قبلا گفته بودم.

    0
    0
  • Parsa-2₭ گفت:

    حال نکردم با تریلر چون دیدن ۴تا نره خر که دارن جیغو داد می کنن خیلی رو مخه Neutral

    0
    0
    • God of war گفت:

      من ک از این رزیدنت خندم میگیره عوض ترس اخه این چیه اول شخص واقعا مسخرس.دیگه ترس از بازی واقعا مسخرس دست کپکام رو شده.کپکام فقط رزیدنت چهارو شاهکار ساخت دیگه هم نمیتونه ولی ب هر حال امید وارم ی بازی خوب از اب در بیاد

      0
      0
  • rise of devil گفت:

    اگه تا حالا شخصیت های اصلی این بازی تا حالا تف نکردن زیر پای اساتید بازی ساز که میگن به ریشه ها
    بازگشتیم خیلیه!اگه نسخه قبلی رزیدنت خوبی نبود این دیگه ولش نگم بهتره…والاما از نمسیس
    اینجوری فرار نمیکردیم!!!از اون چهره پیر زنه هم اصلا خوشم نیومد ضعف داشت.حداقل این نمایش چیزی
    برا گفتن نداشت به جز اون قسمت که باس سایه عنکبوت مطابق با تصویر میبود.

    0
    0
  • MC625 گفت:

    عالی بود،۱۲۵ روز دیگه اینایی که میگن این بازی رزیدنت نیست رو می بینیم.به ناکانیشی و کواتا ایمان دارم که بازی بد نمی سازن.
    در ضمن اول شخص ریشه ی رزیدنت ایوله چون قرار بوده رزیدنت یک اول شخص باشه اما به خاطر تکنولوژی ضعیف اون دوران سوم شخص ساختنش.

    0
    0
  • Rahmani گفت:

    متاسفانه بازی کاملا تقلید از بازی زیبای OUTLAST هست و این فایده ای نداره و ایده ی نو تو بازی دیده نمیشه حتی به نظر من از فضا و سبک resident evil هم خیلی دوره

    0
    0
  • matte گفت:

    عههههههه چقد لوسن حالم بهم خورد

    0
    0
  • Battousai گفت:

    سلام به همه ی اویل بازای باستانی !

    یادمه اولین باری که اویل ۱ بازی کردم کلاس اول راهنمایی بودم , یه تاثیری روی من گذاشت که حس کردم کسی که عاشق بازیای ویدیویه نمی تونه رزیدنت اویلو نادیدیه بگیره . اویل ۱ ,۲ , ۳ , ۴ و کد ورونیکا . اینا برای من و خیلی از هم نسلای من فقط بازی نبودن , یه دنیایی برای رویا پردازی و وقت گذرونی بی حد بودن .
    من و اکثر دوستام هیچ وقت نمی گفتیم ما گیمریم ! می گفتیم ((رزیدنت اویل بازی میکنیم)) , اتفاقا اون وقتا , ۱۲ و ۱۳ ساله پیش , اکثر خانواده ها خوششون نمیومد بچهاشون برن سمت پلی استیشن و کلوپای اینجوری . ما حاضر بودیم چند ساعت التماس پدر و مادرمون کنیم تا اجازه بدن یه ساعت بریم کلوپ محلمون بشینیم رزیدنت اویل بازی کنیم .

    نوآوری اونجایی بود که یه بازی رو روی دوتا سی دی a و b با دوتا شخصیت جداگونه ساختن که آخر هردوتا سی دی مکمل هم بودن , منظورم رزیدنت اویل ۲ و اون دنیای جالبشه.
    حس و حال عجیب اونجایی که برای اولین بار به غیر از لیون حس کردیم باید نگران اون زن قرمز پوش Ada هم باشیم.
    شکه شدن یعنی اونجایی که بعد از اینکه Jill بعد از کلی دردسر هلیکوپتر میاد که نجاتش بده و واقعا فکر میکنی داستان تموم شده و نمسیس با پازوکا تمام اون حس خوبتو نابود میکنه و میگه هنوز تموم نشده .

    توی دوستای ما هیچ کسی نبود بگه من کد ورونیکا تو چند ساعت تموم کردم . هممون حتی اون دوستایی که زبانشون فول بود حداقل چند هفته ای پشت معماهاش گیر میکردن .
    کد ورونیکا رو با دوتا دیگه از دوستام تو گیم نت بازی میکردیم و کلی هم فکری داشتیم تا بتونیم چند درصدی بازی رو ببریم جلو . یه کتابایی اون وقتا خیلی رایج بود راجع به رمز و راه و روشای بازیا .صاحب کلوپ وقتی میدید ما چند روز پشت سرهم ,تو یه قسمت بازی گیر می کردیم , با دلسوزی تمام می گفت : بیارم کتابو ؟ . و هیچ ننگی بالاتر از این نبود جلوی اون همه آدم از این کتابا و گیم شارک! استفاده کنی.

    CAPCOM با اون نسخه های اولیه ی رزیدنت اویلش روی خاطرات یه تعداد خیلی زیادی از آدمای یه نسل تاثیر گذاشت !
    من درک نمی کنم , ۱۲و۱۳ سال پیش مگه CAPCOM نتونست نظر اون همه آدمو جلب کنه ,چرا الان نمی تونه کاملا ,حتی نظر همه ی طرفدارای خودشو جلب کنه؟! مگه تفاوت صلیغه آدما چقدره , که یا اصرار به ترس مطلق داره یا اصرار به اکشن زیاد؟ ۱۰ سال پیشم والا صلیغه ها یه جورنبود
    بازیای مثل فینال فانتزی این همه سری ازش ساخته شده , هنوزم طرفدارای خودشو داره . سبک خوشونو دارن و طرفدارای خاص خودشون.
    نوآوری خیلی خوبه اما اگه همراه با سنت باشه خیلی اثر موندگار تری میشه.
    رزیدنت اویل اسم و رسم خیلی بزرگی داره .
    اما اونایی که میگن اویل ۶ بهترین داستانو داشت و قص علی هذی … حتما برید یه سر اویل ۳ یا کد ورونیکا رو بازی کنید اونوقت متعجب میشید که با اینکه گیم پلی و گرافیک اون بازیا منسوخ شده , چطور داستان فوق العاده تاثیر گذاری دارن .

    بخدا اگر این ویدیو رو بدون اینکه بدونم اسمش چیه میدیدم اصلا باور نمی کردم این یه رزیدنت اویله .

    0
    0
    • EDWiN گفت:

      باشه.
      من واقعا رزیدنت اویل ششم برام بهترین داستان رو داشت و تاحالا نسخه ی سومش رو حقیقتا بازی نکردم اما بزودی میرم دانلود میکنم بازی میکنم.
      ببینم چی داره که این همه برات خاطره ساخته

      0
      0
  • Fidel گفت:

    باید بشینی اول کنجورینگ و ببینی بعد چراغ خاموش بازی کنی Dazed

    0
    0
  • navid-313714 گفت:

    این بازی یه تیر خلاصه به سری رزیدنت ایول Wilt
    از الان میشه نمره ی گیم اسپات رو حدس زد، احتمالا Neutral ۲

    0
    0