جزئیاتی از بازی Mass Effect Andromeda در تقابل با پلیاستیشن ۴ پرو اعلام شد
در ادامه رویداد پلیاستیشن و معرفی پلیاستیشن ۴ پرو، ارین فلین از استودیوی باییور در مورد کنسول جدید و بازی Mass Effect Andromeda توضیحاتی را ارائه کرد.
طبق صحبتهای آقای فلین زمانیکه یک دنیای علمی تخیلی را نظیر Mass Effect خلق میکنید، جزئیات به رنگها و شور و اشتیاق موجود در آن بستگی خواهند داشت. بیگانگان مختلف و محیط گوناگونی که HDR آنها را به بهترین شکل ممکن تبدیل خواهد کرد. او گفت:
بازی مثل Mass Effect به چیزی نظیر HDR نیاز دارد چرا که اجازه خواهد داد تا در آن هر کاری را انجام دهیم.
فلین امیدوار است که بازیکنان فرصت کار با HDR را داشته باشند و آن را در فروشگاههای الکترونیکی یا در خانه دوستانشان تجربه کنند، چراکه آن واقعاً هیجان انگیز است.
ما همچنین جزئیات بیشتری در مورد داستان بازی Mass Effect Andromeda بدست آوردیم. شخصیت بازی و بسیاری از انسانها از کهکشان راه شیری به کهکشان Andromeda سفر کردهاند و در آن خانههایی برای نسل بشر ساختهاند. سایر نژادها نظیر Krogansها و Asari هم به همین کار اقدام کردهاند. داستان بازی با رسیدن بازیکنان شروع خواهد شد و کار آنها ایجاد موقعیت و راهی برای ساخت خانهای جدید برای نژاد انسانها است.
داستان بازی شامل کاوش، ماموریتها و سر در آوردن از اسرار کهکشان خواهد بود و داستان بازی را شکل میدهند.
بازی شامل المانهای آشنایی چون N7، گونههای بیگانه مشابهی که در بازیهای پیشین دیده شدند میشود اما داستان جدید به سازندگان این قابلیت را داده است که عوامل جدیدی را نیز اضافه کنند. آنها قصد دارند تا مردم حس حضور در کهکشان جدید را داشته باشند و تنها چیز آشنایی که در کنار خود دارند کشتی فضایی Arks باشد.
فلین همچنین شرکت سونی را جهت آوردن کنسول جدید با چنین قدرتی تحسین کرد و آن را کمی سریعتر از حد انتظار نامید. این استودیو قصد دارد تا از قدرت اضافهای که از طریق این کنسول ایجاد شده است برای افزایش رزولوشن استفاده کنند و اجازه دهند که بازی واضح تر و تمیز داده شده بنظر برسد و جزئیات بیشتری را در خود جای دهد، همچنین HDR قدرت بصری بیشتری را برای آنها فراهم خواهد کرد و امکان نشان دادن همه چیز به شکل واقعی تر وجود خواهد داشت.
این بازی همچنان برروی کنسول فعلی یعنی پلیاستیشن ۴ خوب بنظر میرسد. این بازی در ابتدا برای کنسولهای قدیمی طراحی شده است و تیم سازنده ایدهای در مورد پرو در زمان آغاز به کار خود برای توسعه این بازی نداشتند. براساس صحبتهای آقای فلین این بازی همچنان تجربه منحصر بفردی را برروی پلیاستیشن ۴ خلق خواهد کرد اما تجربه آن برروی پلیاستیشن ۴ پرو بهتر خواهد بود.
همچنین اعلام شده است که اطلاعات بیشتری در مورد بازی Mass Effect: Andromeda در روز N7 یعنی هفتم نوامبر (۱۷ آبان ماه) اعلام خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- سریال Shōgun همه آن چیزی است که بازی تاج و تخت باید میبود
نظرات
:shutmouth:
بازی مثل Mass Effect به چیزی نظیر HDR نیاز دارد چرا که اجازه خواهد داد تا در آن هر کاری را انجام دهیم.
:yes: :yes: :yes: :laugh: 😀
الان hdr چه ربطی به کارهامون داره که گفته متونیم هر کاری رو انجام بدیم ؟
اگه بازی ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم و افزایش گرافیک بازی در پرو بیشتر باشه عالی میشه
اگه مثل توم رایدر بشه تنظیماتو تغییر داد عالی میشه :yes:
شما رو نمی دونم اما گرافیک بازی خیلی نا امید کننده بود
فقط امیدم به داستان زیبا و گیم پلی در گیر کنندشه :inlove:
برعکس گفتی:-D گیمپلی و داستان درگیرکننده:-D
دوتا رو باهم حساب کردم