وجود کلاس های متفاوت در بازی Star Wars: Battlefront منتفی شده است
به تازگی جزییات جدیدی از سوی سازندگان بازی Star Wars: Battlefront در رابطه با سیستم و گیم پلی مبارزات موجود در بازی منتشر شده است. برای جزییات خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید.
بنابر اخبار منتشر شده ما شاهد وجود کلاس ها و گروه بندیهای متفاوت در بازی Star Wars: Battlefront نخواهیم بود.
به تازگی سایت OXM با آقای Niklas Fegraeus گارگردان بخش طراحی بازی مصاحبه ای دراین باره انجام داده است، آقای Fegraeus معتقد است که وجود کلاس های متفاوت در بازی باعث محدود شدن انتخاب های بازیباز میشود و با حذف این کلاس ها بازیباز با میل خود میتواند هرگونه تجهیزاتی که نیاز دارد را انتخاب کند.
با کسب کردن XP در بازی بازیبازان میتوانند خود را با تجهیزات جدید مجهز کنند و قابلیت بسیار جالب این است که شما میتواند تجهیزات خود را با همراه خود به اشتراک بگذارید. وجود این قابلیت میتواند بسیار به گیم پلی بازی کمک کند مثلا دو همراه در بازی میتوانند باهم در ابتدا توافق کنند که هر کدام چه تجهیزاتی را خریداری کنند و سپس در طول بازی این تجهیزات را با هم به اشتراک بگذارند و یا یک بازیباز قوی تر میتواند تجهیزات قدرتمند خود را به بازیبازی که از سطح پایین تری برخوردار است ببخشد.
در این نسخه جدید بازی همراهان جایگزین گروه ها شده اند، به عنوان مثال دیگر بجای تقسیم شدن در گروه های ۵ نفره، شما فقط یک همراه در طول بازی خواهید داشت که در همه شرایط باید خود را با او هماهنگ سازید.
با توجه به این تغییرات اعمال شده احتمالا شاهد بازی متفاوتی در میان بازی های چندنفره تیراندازی خواهیم بود همچنین اخیرا اعلام شده است که بازی Star Wars: Battlefront از سیستم هدف گیری اسلحه برخوردار نخواهد بود.
بازی Star Wars: Battlefront قرار است در ماه نوامبر سال جاری برای کنسول های نسل هشتمی و رایانه های شخصی منتشر شود.
پر بحثترینها
- نقد سریال Fallout | اورریتد ترین اثر سال
- گزارش: فروش ۵ برابری PS5 نسبت به Xbox Series X/S در سه ماهه اول ۲۰۲۴
- بازیکنان ژاپنی از Assassin’s Creed Shadows ناراضی هستند
- تریلر رونمایی Assassin’s Creed Shadows در یوتیوب بیش از ۲۲۳ هزار دیسلایک دارد
- منبع داخلی: Xbox تبدیل به یک ناشر چند پلتفرمی خواهد شد
- با انتشار تریلری سینمایی از Assassin’s Creed Shadows رونمایی شد + تاریخ عرضه
- رتبه بندی ۱۰ شخصیت قدرتمند در دنیای انیمه
- تصاویر جدیدی از Hellblade 2 منتشر شد
- پروسه ساخت بازی Hellblade 2 از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فروش بازی Helldivers 2 به ۱۲ میلیون نسخه رسید + فروش ۵۹ میلیون واحدی پلی استیشن ۵
نظرات
یعنی فقط تیر میزنی صلواتی به یکی میخوره
این اشتراک گذارى خیلى خوبه
ممنونم
هم چنان میگم این بازی فقط داره از اسم استاروارز استفاده میکنه
خب بله از اسمش استفاده میکنه تا فروش کنه و یک بازی عالی بده بیرون
من که رو pc رو low احتمالا بازی کنم ولی تابستون که ps4 میگیرم بعد از تلو و cod اینو میگیرم
پس سری های قبلی چی بود؟ الان دقیقا چه مشکلی هست بازی که کاملا شبیه به استار وارز هست تک تک شخصیت ها و لیدر هاش و مکان هاش و اسلحه هاش و… اگه شما به این می گی استفاده از اسم پس من نمی دونم چه حرفی بزنم :-!
منظور از اینکه از سیستم هدف گیری برخوردار نخواهد بود دقیقا چی هست ؟…منظور این هست که دوربین برای نشونه گیری زوم نمیشه یا یک چیزی شبیه به اون ؟…اگر اینطور باشه که میشه یک چیزی تو مایه های بتلفیلد ۲۰۰۴ {منظور همون نسخه ی ویتنام هست که البته اون برای یکسری سلاح ها یک مقدار دوربین رو با کلیک راست به جلو میبرد} و یا آنریل تورنمنت و یا کانتر ! و غیره.که البته کار جالبی هم هست باعث میشه بازی یک مقدار مهارتی تر بشه {برعکس بازی هایی مثل COD که میشه دقیق رو دشمن زوم کرد و اتفاقا دقیق هم به همون قسمت شلیک کرد و کشتش !}
فقط اگر برای دکمه ای مثل سمت راست موس هم یک نوع دیگه از شلیک اسلحه رو قرار بدن جالب تر هم میشه و دکمه سمت چپ هم همون شلیک معمولی و اگر بازی گیم پلی سریعی هم داشته باشن {و زمان دویدن مثل بازی هایی مثل Cod و بتل }نباشه بهتر هم میشه !…خودش میشه یک آنریل تورنمنت جدید :دی
یعنی کلا برای اسلحه نشونه وجود نداره فقط ی سری از اسلحه ها دوربین دارن و می شه با هاشون نشونه گیری کرد …
از سیستم هدف گیری اسلحه برخوردار نخواهد بود.
مشتاقم بدونم چه خوابی برامون دیدن.
بیصبرانه منتظر بازیش رو ps4 هستم
یعنی چی؟ هدف گیری نداره 😐
یعنی تو بازی مثل کالاف نشونه نیست که تیر بزنی باید مثل واقعیت عمل کنی و صلواتی تیر بزنی بری
این طرز تفکرشون خوبه ولی واسه کیبور و موس خوبه نه با دسته
خیلی سخت میشه اینطوری