استودیوی DICE کاملاً روی Battlefield متمرکز است
استودیوی DICE کاملاً روی Battlefield متمرکز است
استودیوی DICE کاملاً روی Battlefield متمرکز است
استودیوی DICE کاملاً روی Battlefield متمرکز است

استودیوی DICE کاملاً روی Battlefield متمرکز است

محمدرسول میرزاده
۰۸:۲۱ ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
استودیوی DICE کاملاً روی Battlefield متمرکز است

به‌گفتۀ مدیرکل جدید استودیوی دایس (DICE)، این استودیو برای پروژه‌های غیر مرتبط با Battlefield زمان ندارد، زیرا قصد دارند جزو جلوداران سبک اول شخص شوتر باشند.

با این وجود که استودیو دایس در ۲۰ سال گذشته عمدتاً روی فرنچایز Battlefield کار کرده، بعضاً به سراغ توسعۀ بازی‌های دیگری از جمله سری Mirror’s Edge و Star Wars Battlefront نیز رفته است.

در یکی از اولین مصاحبه‌های او پس از پیوستن به این شرکت در نوامبر گذشته، خبرگزاری GamesIndustry.biz، از ربکا کُتاز (Rebecka Coutaz) پرسید که آیا فعلاً پروژه‌هایی مانند Mirror’s Edge منتفی هستند یا خیر.

وی در جواب گفت:

کاملاً درست است، تمام تمرکز ما روی Battlefield 2042 قرار دارد. برای موارد دیگر زمان نداشته و این کاری هست که قصد انجام آن را داریم. در سه سال آینده، می‌خواهیم به غول توسعه‌دهندۀ بازی‌های شوتری تبدیل شویم که دایس لیاقتش را دارد، و قرار است همین کار را کنیم.

در راستای انتشار ناامیدکنندۀ Battlefield 2042، کُتاز اشاره کرد که استودیوی دایس، بیش از ۶ ماه را صرف «اصلاح و بهبود» بازی کرده است، تا جایی که بتواند اولین فصل تاخیر خوردۀ این عنوان را در اوایل ژوئن با اطمینان کامل به انتشار برساند و به گفتۀ خودش این استودیو «بازخوردهای مثبت» دریافت کرده است:

بازیکنان از نقشه و محتویاتی که برای آن‌ها فراهم کردیم، لذت می‌برند؛ در نتیجه، این یک برد برای ما محسوب می‌شود و حس خوبی در ما ایجاد می‌کند.

تیم ما آمادۀ ساخت Battlefield است و برای آن هیجان دارد. سری Battlefield، طرفداران قدیمی بسیاری دارد، بنابراین، بهبود Battlefield 2042 و تجربه‌ای که می‌توانیم برای بازیکنان‌مان فراهم کنیم، بسیار برای ما حائز اهمیت است. این را به آن‌ها مدیون هستیم.

مدیر عامل الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، در ماه مِه، عنوان کرد که شرکت در یک برنامۀ بلندمدت، خود را وقف فرنچایز Battlefield کرده است.

این عنوان یکی از برترین فرنچایزهای صنعت بازی است که توسط یکی از بهترین تیم‌های این صنعت ساخته شده و انتظار داریم که به رشد خود ادامه داده و به یکی از مهم‌ترین عناوین تحت مالکیت ما برای چندین و چند سال آینده تبدیل شود.

اوایل ماه ژوئن، ادعاهایی صورت گرفت مبنی بر این که یک تیم «با حداقل تعداد»، به طور اختصاصی برای ارائۀ محتویات فصلی و وعده داده شده انتخاب گردیده و در حال توسعۀ بسته الحاقی Battlefield 2042 می‌باشد، چرا که تمرکز استودیو روی بازی بعد خود معطوف شده است.

الکترونیک آرتس در آن زمان ادعاها را رد کرد و کُتاز همچنین افزود که دایس متعهد به جبران شروع ناامیدکنندۀ Battlefield 2042 و بازگرداندن جامعۀ طرفداران این بازی است.

من می‌خواهم که تیم‌مان واقعاً به Battlefield 2042 افتخار کند، این چیزی است که آن‌ها به دنبالش هستند و قلب‌ و روح‌شان بر آن متمرکز است. ما می‌خواهیم که از اعماق وجود به دایس افتخار کنیم.

می‌خواهیم که دایس، برترین بازی‌های شوتر اول شخص اروپا را ساخته و به یکی از غول‌های جهان تبدیل شود. تیم خارق‌العاده‌ای هستیم و قرار است با هم جادو را به ارمغان بیاوریم.

الکترونیک آرتس در ماه دسامبر، اعلام کرد که به دنبال ساخت یک «جهان Battlefield به هم پیوسته»، به همراه تغییرات گسترده در ساختار توسعۀ این فرنچایز است.

در راستای این تغییرات، مدیر کل سابق استودیو دایس، اسکار گابریلسون (Oscar Gabrielson)، شرکت الکترونیک آرتس را به طور کامل ترک کرد. در حالی که وینس زامپلا (Vince Zampella)، یکی از مؤسسان استودیوهای ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) و مدیر سابق اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در سِمَت جدید خود، به عنوان رهبر اصلی فرنچایز Battlefield انتخاب گردید. از طرفی، طراح سری Halo، مارکوس لتو (Marcus Lehto)، هدایت یک استودیوی تازه در سیاتل را بر عهده دارد و هدف اصلی وی تزریق داستان‌های غنی به جهان Battlefield است.

Moein MM2GGEspressoهادی صفائیEren YeagerhalkerEllie terminatorParhamعلیmeysambپسر همسایه(MANI(depression hater🦜👆khvitto corleoneانسانمعین سلیمانیDARKSIRENChris redfieldBahador

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیوی DICE کاملاً روی Battlefield متمرکز است
استودیوی DICE کاملاً روی Battlefield متمرکز است
استودیوی DICE کاملاً روی Battlefield متمرکز است
استودیوی DICE کاملاً روی Battlefield متمرکز است
استودیوی DICE کاملاً روی Battlefield متمرکز است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Bahador گفت:

    در حال حاضر بهترین بتل فیلد ، نسخه ۴ هست واسه مولتی .

    Moein MM2EspressoBombsamEren Yeagerharvey bentLadonParhamshadowmeysamb
    • شاید خودم بیکار بشم برحسب عادت یه دست تو شانگهای و لاکر و مترو بازی بکنم(اگر سرور درست پیدا شه) ولی اینکه بگیم در حال حاظر بهترین بتل برای مولتی بتل ۴ هستش به نظر من درست نیست حالا چرا؟

      ۱. بتل ۴ در حال حاظر فقط یکسری پلیر ثابت داره اونم فقط ساعات معلومی چندتا سرور خصوصیش شلوغ میشه یعنی ساعت دیگه بری سرورا اکثرا خالی هستن.
      ۲.بتل ۴ کالکشنی از گلیچ هارو داره از غیب شدن پلیرا بگیرید تا کمپ کردن نامرئی دوستان بالای سقف وغیره….!!!
      ۳.تا جای که من میدونم سرور های رسمی دیگه انلاین نیست و فقط یسری سرور خصوصی با قوانین من در اوردی انلاینن
      ۴. فقط مود کانکوئست هستش که میشه بازی کرد بقیه مودا پلیر نداره.

      حالاهمه این موارد رو مثبت کنید میشه بتل ۱ !!!

      Moein MM2Eren Yeagermahdi_djParhamBahador
    • harvey bent گفت:

      بتل ۴ فکر نکنم دیگه تکرار شه یا بهتر ازش رو بسازه dice
      با تمام نکات منفی که داشت

      Moein MM2ParhamBahador
  • recidivist گفت:

    با این وضعیتی که Star Wars، Battlefield، Apex Legends و… رو سپردن به Vince Zampella و بقیه استودیوهاشون مرتب در حال خالی شدن از استعداد و نیرو هستن،
    آخرش به همین Respawn هم فشار میارن گند میزنن بهش…
    باورم نمیشه تا حالا چندتا استودیو(اونم استودیوی معمولی نه بلکه اکثرا حرفه‌ای) رو امثال EA و Activision گند زدن توش.
    همین EA ببینید با Dice, Visceral, Bioware, Criterion ،Maxis و … طی این سالها چیکار کرد…خیلیاشون به زور رفتن رو فرنچایزهای معروف‌تر کارکنن یا وادار به کار با موتور گرافیکی که به کارشون نمیومد شدن و نهایتاً تبدیل به استودیو های پشتیبانی شدن یا کارشون به بسته شدن کشید.

    Moein MM2گیمری عادیامیررضا ایزدپناهYour father 😂SquatlatexEren YeagerLone wolfshadowChris redfieldSoosmar (بازنشسته)more
  • Herfeiy گفت:

    بزارید یه چیزی بهتون بگم به زودی کالاف دیوتی توسط بتلفیلد با گرافیک رویایی و خفنش توسط موتور فراست بایت پودر خواهد شد و با گیمپلی روان و با لول های استاندارد های جدید سبک شوتر رو متحول خواهد کرد. چون کالافی که من دیدم یک پسرفتی در گرافیک بیش نبود نسبت به نسل نهم

    HerfeiyDARKSIRENhalkerBahadorshadow
  • خداییش بتلفیلد ۳ و ۴ و ۱ کجا و این کجا زدن همه چیزه بازی ناقص کردن افتخار هم میکنن به کارشون به نظرم دایس دیگه اون دایس سابق نیست از زمانی که وقتش فقط صرف ساخت موتور گرافیکی واسه ea کرد افت محسوسی کرد تو ساخت گیم چون طبیعتاً وقتش پر شد

    Moein MM2Your father 😂Eren Yeagerrecidivistshadow
  • ‌Aladar گفت:

    آره اونم چه بتلی. بتل ۲۰۴۲ یک بازی ابرشاهکار 😁. بتل چی بود و چه شد . صد رحمت به hardline.

    Moein MM2Parhamvitto corleone
  • بنظر من بتلفیلد آخرین نسخه ش همون نسخه ی سوم بود. چون کلا معنی بازی بتلفیلد شبیه ساز جنگ بود و بیشتر روی این مورد تمرکز داشت تا داستان سرایی مثل کالاف. ولی بعد اون که نسخه ی چهارم اومد من احساسی که بهم دست میداد این بود که دارم کالاف بازی میکنم تا بتلفیلد. چون خیلی روی داستان و مکالمات و شخصیت ها تمرکز کرده بود تا شبیه سازی جنگ.

    Moein MM2ParhamDARKSIRENYour father 😂PS6.2027
  • اقا، بگیرین این اشغال رو مفتی کنین دور هم بزنیم دیگه . به خدا الان بهترین بازی ها رایگانند دیگه. زمونه عوض شده . بگیرین رایگانش کنین ۴ نفر هم دعاتون کنن دیگه . خدایا بسه دیگه . بابا خسته شدیم دیگه 🙁

    Moein MM2HerfeiyYour father 😂EspressoSquatlatexHello babyrecidivistRebel2292
    • javad-1383 گفت:

      بد نیست بازی آشغال cod هم رایگان کنند
      چون الان بهترین بازی ها رایگانند
      اون کمپین ۶ ساعته هم بود و نبودش فرقی نداره

      خودت میگی آشغاله ولی میگی اگه رایگان بود بازی میکردی
      کلا معیارت برای آشغال بودن بازی پولی بودنشه؟ جی تی ای آشغال، رزیدنت اویل آشغال و… 🙃
      بازی بد بده چه رایگان باشه چه پولی
      اگر انقدر دوست داری آنلاین بازی کنی نسخه کرکی BT 4 این قابلیت رو داره

      Moein MM2BahadorSoosmar (بازنشسته)
      • اقا بهترین چیز ها رایگانند . اینو من نمیگم . the ink spot میگه : the best thing’s in life are free
        ضمنا مفت باشه کوفت باشه . اینم من نمیگم . ضرب المثل ابرانبان باستان میگه .
        اشغال بودن دلیل بر بد بودن نیست . این رو هم من نمیگم . هیچکس میگه : خدا من یه اشغالم باهات حرف دارم
        کالاف هم دو تا مود مهمش رایگانه دیگه : وارزون بتل رویال و rebirth island . میگه : welcome to warzone , lets gave them a proper english welcom
        جواد چرا ادم رو در این موقعیت قرار میدی . از وقتی اون شکلک لبخند وارونه رو دیدم سرم داره گیج میره 🙂

        Moein MM2
  • نyasi گفت:

    ای کاش یه مد تو بتلفیلد بعدی باشه که گیم پلی اش مثل squad و hell let lose باشه . با تخریبی که این سری داره خیلی خفن میشه . انگار تو خود جنگی .

    Moein MM2EspressoButcher of blaviken7vitto corleone
  • Parham گفت:

    حیف دایس زیر این EA داره بدبختی می‌کشه و یه پول درست هم بهشون نمیده بازی بسازن
    اگه انقدر فشار نمیوردن بهشون و زمان بیشتر میدادن این بتلفیلد ۲۰۴۲ چیزی میتونست باشه که همه میخواستن
    به علاوه قرار بود بتلفرانت ۳ ساخته بشه که بخاطر این بتلفیلد مسخرشون لغوش کردن ولی امیدوارم که بتلفیلد بعدی یه چیز درست باشه و بعدش هم بتلفرانت ۳ رو هم بدن بیرون
    یه زمانی بود میگفتیم از نظر واقعی بودن و جنگ واقعی همیشه بتلفیلد بهترین بوده ولی الان دیگه نیست
    (هنوز بتلفیلد ۴ و ۳ و ۱ از خیلی از گیم های الان بهترن ولی حیف که پلیری زیاد ندارن)

    Moein MM2ParhamEren Yeager
  • Amir47 گفت:

    من کانکوئست بازی می کنم فکر می کنم همه رباتن چرا 😐😐😐😐

    Moein MM2Parham
  • بتل جدیده تازه اپدیت فصل اول اومده بهتر شده مثل رینبو داره یواش یواش بهتر میشه

    Moein MM2Parham
  • بخش آنلاین بتلفیلد رو همیشه بیشتر از کالاف دیوتی دوست داشتم. کاش دوباره به روزای اوجش برگرده!

    Moein MM2Parham
استودیوی DICE کاملاً روی Battlefield متمرکز است