سازندگان Watch Dogs از تفاوت بازی در دو نسل گفتند | گیمفا
سازندگان Watch Dogs از تفاوت بازی در دو نسل گفتند | گیمفا
سازندگان Watch Dogs از تفاوت بازی در دو نسل گفتند | گیمفا
سازندگان Watch Dogs از تفاوت بازی در دو نسل گفتند | گیمفا

سازندگان Watch Dogs از تفاوت بازی در دو نسل گفتند

علی صالحی
۰۰:۳۷ ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
سازندگان Watch Dogs از تفاوت بازی در دو نسل گفتند | گیمفا

سوالی که همیشه ذهن بازی کنندگان را مشغول می کند، تفاوت این بازی در  PS4 یا Xbox One نسبت به کنسول های نسل گذشته است. حال سازندگان پاسخ ما را می دهند.

جدا از مسائل مربوط به بافت ها یا افکت ها که می دانیم قطعا تفاوت چشمگیری خواهند داشت، سازندگان بازی در مصاحبه ای جدید، دید واضح تر و دقیق تری در مورد تفاوت های این بازی به ما ارائه کردند. Danny Belanger طراح ارشد این بازی اخیرا در مصاحبه هایی در مورد بازی Watch Dogs به تفاوت هایی ایجاد شده در نسل جدید اشاره کرده. طبق گفته ی وی آب و ماکنیزم مخصوص آب در این بازی بر روی PS3 و Xbox 360 قابل پیاده سازی نیست. وی گفت: ” این گفته بخاطر طرفداری از نسل جدید و بالا رفتن فروش آن نیست. ما تمام تلاش خود را برای ایجاد بازی یکسان کرده ایم. با این حال تفاوت هایی در این بازی وجود خواهد داشت. واضح است که با قدرت بهتر، شبیه سازی بهتری به دست خواهد آمد و این مساله برای بازی مانند Watch Dogs بسیار بزرگ و مهم است. برای مثال ماشین های بسیار بیشتر در هر صحنه، آدم های متفاوت تر و در کل شبیه سازی قوی تر. مکانیکی که برای ساخت آب در این بازی استفاده کردیم قطعا در نسل گذشته قابل استفاده نیست. پس این مهم ترین تفاوت این دو بازی است. اما در کل این بازی در هر کنسولی تجربه ای یکسان خواهد بود. ”

مطمئنا مسائل گفته شده در کیفیت و تجربه ی ما از بازی بی اثر نخواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Watch Dogs از تفاوت بازی در دو نسل گفتند | گیمفا
سازندگان Watch Dogs از تفاوت بازی در دو نسل گفتند | گیمفا
سازندگان Watch Dogs از تفاوت بازی در دو نسل گفتند | گیمفا
سازندگان Watch Dogs از تفاوت بازی در دو نسل گفتند | گیمفا
سازندگان Watch Dogs از تفاوت بازی در دو نسل گفتند | گیمفا
سازندگان Watch Dogs از تفاوت بازی در دو نسل گفتند | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سازندگان Watch Dogs از تفاوت بازی در دو نسل گفتند | گیمفا