نحوه خرید و فروش بازی اورجینال دست دوم و نو + ویدیو - گیمفا
نحوه خرید و فروش بازی اورجینال دست دوم و نو + ویدیو - گیمفا
نحوه خرید و فروش بازی اورجینال دست دوم و نو + ویدیو - گیمفا
نحوه خرید و فروش بازی اورجینال دست دوم و نو + ویدیو - گیمفا

نحوه خرید و فروش بازی اورجینال دست دوم و نو + ویدیو

پست گیمفا
۲۱:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
نحوه خرید و فروش بازی اورجینال دست دوم و نو + ویدیو - گیمفا

همیشه خرید و فروش بازی یکی از چالش‌های گیمرها بوده. از پیدا کردن محصول درست و اورجینال با گارانتی واقعی گرفته، تا پیدا کردن قیمت پایین و کف بازار.

برای مثال کانال‌های گوناگونی در تلگرام پیدا می‌شود که محصولات مختلف می‌فروشند اما بسیار اتفاق افتاده که پس از واریز پول دیگر جواب نمی‌دهند و یا اگر خوش شانس باشی و جواب بگیری با کلی تاخیر و خواهش و التماس! در نهایت دستت هم به هیچ جا بند نیست! جایی هم نیست که اعتراضت را ثبت کنی تا بقیه مطلع شوند و دیگر از این فروشنده‌ها خرید نکنند.

راه حل اینجاست!

اما اینجا یک سایت معتبر وجود دارد که برای حل این مشکلات آمده و نامش گیم‌دونی است. گیم‌دونی دات کام.

فرقی نمی‌کند فروشنده باشید یا یک گیمر معمولی که قبلاً اکانت اورجینال خریده و بازی کرده و حالا قصد فروش آن را داشته باشید. اینجا برای همه، جا هست! هم برای فروشنده‌هایی که اکانت‌های زیادی می‌فروشند و هم برای کسانی که تک و توک قصد فروش دارند.

قبل از اینکه وارد جزئیات شویم اول به مزایای این سایت می‌پردازیم.

مزایای گیم‌دونی برای خرید و فروش بازی

بطور کلی گیم‌دونی همان چالش‌هایی که در بالا گفتیم را حل کرده. به عنوان نگاه اول، دارای نماد اعتماد است که همین باعث جلب اطمینان ما می‌شود. پس می‌توانیم مطمئن باشیم که از وزارت صنعت، معدن و تجارت دارای مجوز است.

چالش مهم بعدی سابقه فروشندگان است. برای مثال وقتی می‌خواهید از جایی خرید کنید اصلاً نمی‌توانید از مشتریان قبلی پرس و جو کنید و یا نظراتشان را بخوانید. چراکه آن‌ها در دسترس نیستند. یا اگر هم نظری باشد فقط نظرات مثبت است. تاکنون در چه سایتی دیده‌اید که نظرات مخالف خود را منتشر و به قولی خودزنی کند؟ همه به عنوان یک فروشگاه معتبر و درجه یک خود را معرفی می‌کنند تا شما را به خرید وسوسه کنند. اما پس از خرید می‌فهمید که ماجرا آن طورها هم می‌گفتند نیست…

اما در گیم‌دونی جایی برای این مسخره بازی‌ها نیست. چراکه هر فروشنده وقتی محصولی ثبت و یک مشتری از او خرید می‌کند، تا وقتی که محصول را تحویل ندهد و مشتری هم برای او امتیاز ثبت نکند، گیم‌دونی با این فروشنده تسویه حساب نخواهد کرد. گرفتید یا بیشتر توضیح دهم؟

بیشتر توضیح می‌دهم. اول اینکه احتمال کلاه‌برداری و عدم پاسخگویی در گیم‌دونی وجود ندارد. چراکه در همان ابتدا هر فروشنده باید اطلاعات خود را ثبت کند و با پیامک احراز هویت شود. دوم، فروشنده حتماً باید محصول را تحویل مشتری بدهد. اگر حتی بتواند ثبت فرشگاه کند و کلاه‌بردار باشد و محصول سفارشی را ارائه ندهد و پاسخگو هم نباشد، گیم‌دونی ضمن بستن فروشگاه فروشنده، پول مشتری را کامل برگشت می‌زند (البته همانطور که گفتیم چنین حالتی محال است اصلاً اتفاق بیفتد).

دوم، فروشنده حتماً باید سریع بتواند پاسخگوی مشتری باشد و مهم‌تر از آن باید خوش اخلاق و صبور باشد. اینکه مشتری خرید کند و فقط کار مشتری راه بیندازد نیست. اینجا دیگر تلگرام یا فروشگاه فیزیکی نیست که بتوانید فقط ظاهر مثبت خود را به نمایش بگذارید. چنانچه فروشنده پاسخگویی خوبی نداشته باشد و یا اخلاق و حوصله نداشته باشد و با تندی پاسخ دهد که فقط رفع تکلیف کرده باشد، مشتری هم برای او نظر منفی و امتیاز کم ثبت می‌کند و این در آینده فروشنده بسیار تاثیرگذار است.

چراکه مشتریان در نگاه دوم (بعد از نماد اعتماد) به سابقه فروشنده توجه می‌کنند و اگر فروشنده سابقه خوبی نداشته باشد، بدیهی است که نمی‌تواند در این رقابت باقی بماند و دیگر مشتریان او را انتخاب نمی‌کنند.

با همین دو مورد می‌توان پی برد که اگر ما بعنوان مشتری، از جاهای دیگر می‌خواهیم خرید کنیم (مثل تلگرام) اما به فروشنده اعتماد نداریم، از او دعوت می‌کنیم که در گیم‌دونی ثبت نام کند و آنجا بفروشد. اگر ریگی به کفش نداشته باشد و فروشنده واقعی و خوش اخلاقی باشد حتماً این کار را می‌کند.

از جنبه دیگر و فنی بخواهیم به موضوع نگاه کنیم، دیده شدن در گوگل و افزایش شانس فروش است. پس از ثبت محصول خود در گیم‌دونی، گوگل آن را می‌بینید و اگر کسی به دنبال محصولتان باشد خود گوگل آن را به مشتریان نشان می‌دهد. چی بهتر از این؟! اما اگر در شبکه‌های اجتماعی بخواهید بفروشید باید آنقدر منتظر بمانید تا شاید یکی محصولتان را بخرد. آن هم تازه با چک و چونه و تخفیف!

گفتم چک چونه، الان دیدم این هم یک مزیت است که بهتر است در یک بند جدا توضیح دهم. خب از این نظر هم یک برتری است. مشتری محصول را می‌بیند و دیگر چک و چونه نمی‌زند و می‌خرد. در واقع می‌خواهم بگویم نیاز به صرف انرژی و مجاب کردن مشتری هم ندارید.

راستی این را هم یادم رفت بگویم که پس از ثبت محصول در سایت در کانال تلگرام نیز منتشر می‌شود: کانال تلگرام خرید و فروش بازی

چطور در گیم‌دونی محصول بفروشیم؟

حالا که با مزایای گیم‌دونی آشنا شدید به نحوه درج محصول می‌پردازیم. این کار هم کار آسانی است. به طور خلاصه: ثبت نام کنید، درخواست فروشندگی دهید، پس از تایید، محصول اضافه کنید و بفروشید!

اگر هنوز وارد گیم‌دونی نشده‌اید ویدیوی زیر را پلی کنید تا با محیط آن آشنا شوید. در این ویدیو بطور خلاصه نحوه افزودن محصول و چند ترفند برای فروش بیشتر و سریع‌تر گفته شده است:

البته همه نکات خرید و فروش و صفر تا صد روند کار در مطلب نحوه خرید و فروش بازی اورجینال بطور کامل توضیح داده شده. اگر می‌خواهید از تمام جزئیات کار سر در بیاورید حتماً این مطلب را بخوانید.

سوالات متداول

چه محصولاتی می‌توان خرید و فروش کرد؟

در حال حاضر اکانت بازی تمامی پلتفرم‌ها همچون کامپیوتر (استیم، اوریجین و اپیک گیمز)، پلی استیشن و ایکس باکس. همچنین محصولات جانبی (و مجازی) کنسول‌ها مثل گیفت کارت، پلی استیشن پلاس و… نیز امکان‌پذیر است.

آیا فقط محصولات نو باید فروخت یا امکان فروش محصول دست دوم هم هست؟

هم می‌توانید نو بفروشید و هم دست دوم. جا برای همه هست.

آیا امکان فروش محصولات هکی هم هست؟

بله، اگر می‌خواهید اینگونه محصولات را بفروشید، دسته غیراورجینال را باید انتخاب کنید.

می‌خواهم بازی دست دوم خودم را بفروشم. چکار کنم؟

به سایت گیم‌دونی مراجعه و ثبت نام کنید. سپس درخواست فروشندگی دهید و پس از تایید، بازی خود را بفروشید.

گیم‌دونی چه فرقی با سایت دیوار دارد؟ چه مزیتی نسبت به دیوار دارد؟

گیم‌دونی یک مرکز تخصصی خرید و فروش بازی است. اما دیوار نه. پس اگر کسی بخواهد بازی بخرد سایت مرکز و تخصصی را انتخاب می‌کند و نه یک بازارچه عمومی. در گیم‌دونی مشتری می‌تواند آنلاین خرید کند و آنلاین تحویل بگیرد ولی دیوار نه. در گیم‌دونی سابقه هر فروشنده مشخص است ولی دیوار نه و اصلاً اعتمادی در دیوار وجود ندارد و با سلام و صلوات یک معامله انجام می‌شود.

یک مزیت فوق العاده دیگر هم بگو

ترب! محصولات شما در ترب هم نمایش داده می‌شود. بنابراین چندین و چند شانس فروش خواهید داشت!

کانال تلگرام خرید و فروش بازی هم دارد؟

بله آیدی تلگرام @gamedoony_com است. آگهی خرید و فروش بازی در این کانال تلگرام نیز درج می‌شود. کاربران تلگرام نیز اکانت بازی شما را پس از ثبت در این کانال در گروه‌های مختلف و بین خودشان پخش می‌کنند.

برای اینکه محصولاتم در گوگل دیده شود چکار کنم؟

محصولاتتان در گوگل بصورت خودکار ثبت و دیده می‌شود و نیازی به انجام کاری توسط شما نیست.

گیم‌دونی توسط با چه تکنولوژی طراحی و ساخته شده است؟

طراحی سایت گیم‌دونی توسط پرشیا وب و با تکنولوژی روز انجام شده. پرشیا وب یک شعبه نیز در دبی دارد که آدرس سایت آن PersiaWeb.org است.

محصولی که ثبت می‌کنیم تا چه مدت در گیم‌دونی باقی می‌ماند؟

محصولات پس از ثبت برای همیشه در گیم‌دونی قابل مشاهده هستند.

اگر محصولی ثبت کردم و بعداً منصرف شدم یا اینکه موجودی آن تمام شد باید چکار کنم؟

به صفحه محصول خود مراجعه و روی ویرایش کلیک کنید. سپس موجودی را عدد ۰ وارد کنید. اگر از ادامه فروش منصرف شده باشید یا هر دلیل دیگری، به این صورت از ادامه فروش جلوگیری خواهید کرد.

Cambyses The ThirdDaniallox😃Alex Mercer✧ℳ๑ђѧ๓๓α∂ℜєzą✧

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نحوه خرید و فروش بازی اورجینال دست دوم و نو + ویدیو - گیمفا
نحوه خرید و فروش بازی اورجینال دست دوم و نو + ویدیو - گیمفا
نحوه خرید و فروش بازی اورجینال دست دوم و نو + ویدیو - گیمفا
نحوه خرید و فروش بازی اورجینال دست دوم و نو + ویدیو - گیمفا
نحوه خرید و فروش بازی اورجینال دست دوم و نو + ویدیو - گیمفا
نحوه خرید و فروش بازی اورجینال دست دوم و نو + ویدیو - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نحوه خرید و فروش بازی اورجینال دست دوم و نو + ویدیو - گیمفا