شانون لوفتیس: تخریبپذیری هنوز بخشی از حالت چندنفرهی Crackdown 3 است
اگر با تماشای جدیدترین نمایش Crackdown 3 در کنفرانس مایکروسافت نسبت به کمبود تخریبپذیری در آن نگران شدهاید، نباید بیش از این نگران باشید زیرا مسئول انتشارات مایکروسافت یعنی شانون لوفتیس (Shannon Loftis)، توضیحاتی راجع به این موضوع داده است.
لوفتیس در صفحهی توئیتر خود، چنین گفته است:
برای کسانی که سوال پرسیدند… تخریبپذیری همچنان بخشی از حالت چندنفرهی Crackdown 3 است. همچنین، امروز شما برای اولین باربخش تکنفرهی این عنوان را مشاهده کردید. منتظر جزئیات بیشتری از بخش چندنفره نیز باشید!
Reagent Games و Cloudgine، قبلاً اعلام کرده بودند که تخریبپذیری در بخش تکنفرهی Crackdown 3 محدود است و این موضوع میتواند دلیلی بر کمبود تخریب در جدیدترین نمایش آن باشد.
علاوه بر اینها، شانون لوفتیس گفته است که قابلیت رباییدن و تبدیل ماشینها در Crackdown 3 وجود دارد و تخریبهای مختلف بر اساس سیستم Cloud نیز همواره برقرار است.
عنوان Crackdown 3، همزمان با عرضهی ایکسباکس وان ایکس، در ۷ نوامبر (۱۶ آبان) وارد بازار میشود و همچنین برای ایکسباکس وان معمولی و ویندوز ۱۰ در دسترس قرار میگیرد.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
نظرات
واقعا اینکه میگفتن تخریب پذیریه ۱۰۰ در ۱۰۰ ولی واقعا تو تریلر ها من تخریب پذیریه آنچنانی ندیدم
حالا ما میگیم تخریب ۱۰۰%
داستان بازی چیه؟ گیم پلیش چیه؟
گرافیکش چرا اینقدر پایین بود؟
مگه میخوایم بنایی کنیم که تخریب ۱۰۰% و خونه بسازیم
این شعار تخریب مثل همون شعار۴کی هستش
من نمیدونم مگه قبل کنفرانس فیل نگفت یه آیپی جدید انحصاری AAA داریم که نمیتونیم صب کنیم تا بهتون نشون بدیم؟ پس کو؟ عملا درغ گفت
مثل قضیه ۶۰ فریم و ۴کی
اساسین ۳۰ فریم
مترو ۳۰ فریم
منم قبلا گفته بودم نمیتونه
بعد امیر میاد به من میگه یک سری ( حالا من یک نفر هستم . سری برای جمعه ) گفتن این دستگاه ۴کی نمیاره
خوب مرد حسابی
پرو که یکمی ضعیف تر از این بود هم تونسته خیلی بازی ها رو ۴کی واقعی بیاره
مثل
Bound (Native 4K@60FPS)
– forma.8 (Native 4K@60FPS + 8xMSAA )
– Futuridium EP Deluxe (Native 4K@60FPS)
– Hustle Kings (Native 4K@60?FPS)
– Mantis Burn Racing (Native 4K@60FPS)
– Middle-earth: Shadow of Mordor (Native 4K 80-90% of the time/Dynamic Resolution)
– NBA 2K17 (Native 4K@60FPS + HDR)
– Pro Evolution Soccer 2017 (Native 4K@60FPS)
– Rez Infinite (Native 4K@60FPS)
– Skyrim Special Edition (Native 4K@30FPS)
– Smite (Native 4K@60FPS)
– The Elder Scroll Online (Native 4K@30FPS with enhanced details over PS4 version)
– The Last Of Us Remastered (Native 4K@30FPS with the best shadows)
– Thumper (Native 4K@60FPS) Not sure about this one.
– Viking Squad (Native 4K@60FPS).
– VizionEck (Native 4K@60FPS)
– Wheels of Aurelia (Native 4K)
– Rise Of The Tomb Raider ( native 4K )
منبع:
videogamerplus.com
البته ممکنه بعضی هاش داینامیک باشه و مثلا برای اینکه فریم خیلی افت نکنه رزولوشن چند لحظه یادقیقه بیاد پایین
در کل چیز شاقی نیست که ۴کی بیاره وقتی قوی تره
و دیرتر هم داره میاد.
من امیدم این بود ۶۰ فریم بیاره که ملت که پول خرید کامپیوتر ۴ ۵میلیونی ندارن برن این رو بخرن با ۲ میلیون ۲٫۵
خیلی افتضاح بود چی بود اصن این بازی معجزه بیکاری و الافی
تمام تن من داره میلرزه 😮
توقعم واقعا بیشتر از این حرفا بود، لامصب گیم پلیش که کلا ناامیدم کرد!!!…