بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت اول)
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت اول)
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت اول)
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت اول)

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت اول)

علیرضا محمدی
۱۲:۰۶ ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت اول)

بازی‌های موبایل به یک تجارت پُر رونق تبدیل شده‌اند. در این مقاله برخی از گرافیک‌ محورترین عناوینی را که می‌توانید در تلفن همراه خود بازی کنید برای شما گردآوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

با عرضه جدیدترین موبایل‌ها با رم بیشتر و پردازنده‌های قدرتمندتر، قدرت پردازشی زیادی داخل این دستگاه‌های کوچک نهفته است. برای اجرای این عناوین لزوماً به یک گوشی یا تبلت رده بالا نیاز نخواهید داشت، اما اگر می‌خواهید بهترین گرافیک آن‌ها را ببینید، آن وقت قضیه فرق می‌کند. مطمئن شوید شارژر خود را دم دست دارید زیرا این بازی‌ها باتری گوشی شما را سریع‌تر از حالت عادی خالی خواهند کرد.

عناوین اندرویدی با گرافیک بالا روز به روز راحت‌تر در دسترس شما قرار می‌گیرند تا از آن‌ها لذت ببرید. با پیشرفت دستگاه‌های موبایل، به نظر می‌رسد تجربه بازی‌هایی که با عناوین کنسولی و PC رقابت خواهند کرد، بیش از پیش امکان‌پذیر شده است. شما می‌توانید بازی‌های گرافیکی ۴K را با سیستم‌عامل اندروید اجرا کنید، در جهان‌های باز وسیع به گشت‌وگذار بپردازید یا سرعت گرفتن در یک مسیر واقع‌گرایانه را در ماشین مسابقه‌ایِ مورد علاقه خود تجربه کنید.

گرافیک بازی‌های موبایلی گاهی اوقات می‌تواند جذاب باشد و قطعاً انجام برخی بازی‌های خارق‌العاده و خیره‌کننده ارزشش را خواهد داشت. مهم نیست که از چه ژانری لذت می‌برید، در نهایت یک بازی موبایلی برای شما پیدا می‌شود.

۱. The Baby In Yellow

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

The Baby In Yellow یک بازی احمقانه اما ترسناک بوده که در آن از شما خواسته می‌شود از نوزادی مراقبت کنید که به نظر می‌رسد موجودی قدرتمند است. با هر شبی که از این کودک جادویی مراقبت می‌کنید، او بیشتر شروع به تغییر می‌کند. شما باید هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا کودک را راضی نگه دارید، در غیر این صورت ممکن است بر علیه شما اقدام کند.

سطوح مختلفی برای بازی کردن وجود دارد و بازی با سناریوهایی که با آن‌ها مواجه می‌شوید، از تعویض حساس یک پوشک گرفته تا ورود به هزارتوی داخل یخچال، به خلاقیت خود ادامه می‌دهد. The Baby In Yellow یک بازی سرگرم‌کننده با ترکیبی عالی از وحشت و کمدی است، بنابراین ارزش تجربه را دارد.

این بازی نه تنها یک تجربه عالی است، بلکه جلوه‌های بصری آن نیز به همان اندازه تاثیرگذار هستند و با داشتن یکی از بهترین گرافیک‌های موجود در این لیست، انتخابی فوق‌العاده از میان تمام بازی‌های اندرویدی به شمار می‌رود.

۲. Final Fantasy 7: Ever Crisis

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

Final Fantasy 7: Ever Crisis محصول نقش آفرینی و کلاسیک سال ۱۹۹۷ را به همراه محتوای اضافی برای لذت بردن، مانند شخصیت‌ها و خط داستانی جدید برای کاوش دوباره زنده می‌کند. این یک بازسازی کامل محسوب نمی‌شود، بلکه بیشتر یک برداشت همراستا، اما مجدد از داستان اصلی است. بنابراین، مهم نیست که طرفدار عناوین قدیمی این سری هستید یا برای اولین بار آن را تجربه می‌کنید، در این بازی چیزهای زیادی برای لذت بردن خواهید داشت. شما داستان Cloud Strife را دنبال می‌کنید، مزدوری که به زودی در یک ماجراجویی حماسی گرفتار می‌شود. این بازی دارای مبارزات نوبتی و بسیاری از سلاح‌های هیجان‌انگیز برای باز کردن در طول سفر شما است.

گرافیک بازی فوق‌العاده است، زیرا هم سبک کلاسیک بازی اصلی و هم سبک مدرن‌تر و زیباتر را در کات‌سین‌ها ترکیب می‌کند. اگر دستگاه شما برای اجرای Ever Crisis مشکل دارد، گرافیک دارای تنظیمات متعددی است. اما اگر از طرفداران بازی‌های با حجم بالا برای اندروید هستید، باید مود Ultra Graphics را امتحان کنید تا از نظر بصری تاثیرگذارترین تجربه را داشته باشید.

۳. Protectors: Shooter Legends

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

Protectors: Shooter Legends یک بازی سریع با سبکی پرجنب‌وجوش است که بلافاصله شما را به خود جذب می‌کند. در پس‌زمینۀ مبارزات، شما مشغول گشت‌وگذار در آینده‌ای هستید که در آن یک تمدن پیشرفته و بیگانه به بشریت نفوذ کرده و تلاش می‌کند تا منابع انرژی زمین را به دست بگیرد. شاید با داستانی کلیشه‌ای مواجه باشید اما با این حال، گیم‌پلی لذت‌بخش باعث می‌شود پیش‌زمینه‌های روایی چندان اهمیت نداشته باشد.

شما باید با پیشرفت در بازی، تیم خود را ارتقا دهید و قهرمانان جدیدی را آزاد کنید که هر کدام دارای آمار و ارقام قدرتی منحصر به فردی هستند. آیا به سراغ شخصیتی تدافعی می‌روید که بتواند ضربات آهسته ولی سنگینی وارد کند یا قصد دارید با تاکتیک تهاجمی‌تر، دشمنان‌تان را با بالاترین سرعت ممکن از پای در بیاورید؟ مهم نیست سبک بازی شما چگونه باشد، با این شوتر سوم شخص به طرز عجیب و غریبی سرگرم خواهید شد.

۴. Life Is Strange

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

Life is Strange داستان مکس (Max) را دنبال می‌کند، دانش آموزی با اشتیاق به عکاسی که توانایی بازگرداندن زمان را به دست می‌آورد. پس از استفاده از آن برای نجات دوستش کلویی (Chloe) از خطر، این دو خیلی زود خود را درگیر یک پرونده از افراد گمشده می‌بینند. شما باید برای مکس تصمیمات مهمی را اتخاذ کنید، داستان را همان‌طور که پیش می‌روید شکل دهید و گاهی با عواقب اقدامات خود مواجه شوید.

این ماجراجویی سریالی عالی، روایتی گیرا، شخصیت‌هایی جذاب و سبک هنری زیبایی دارد که به خوبی روی دستگاه‌های موبایل اجرا می‌شود. اگر می‌خواهید ببینید داستان چگونه پیش می‌رود، می‌توانید قسمت اول مجموعه را به صورت رایگان امتحان کنید و سپس بقیه را خریداری نمایید.

آیا به دنبال بهترین بازی گرافیکی برای اندروید هستید؟ Life is Strange با جلوه‌های بصری نفس‌گیر خود یک مدعی قدرتمند به شمار می‌آید. در موبایل حتی یک حالت عکاسی هم وجود دارد تا بتوانید لحظات مورد علاقه خود از داستان را ثبت کرده و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

۵. Return To Monkey Island

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

نسخه موبایل Return to Monkey Island به شما این امکان را می‌دهد تا دوباره به این سری کلاسیک از ژانر Point-and-Click بازگردید. شما یک بار دیگر نقش گایبراش تریپوود (Guybrush Threepwood) را بر عهده می‌گیرید، در جزایر مختلف گشت‌وگذار می‌کنید، معماها و چالش‌ها را حل نموده و در نهایت سعی خواهید کرد تا راز جزیره میمون‌ را یک بار برای همیشه برملا کنید.

این بازی به لطف لحظات عجیب و غریب و فانتزی خود، به خصوص با گرافیک زیبایش، شما را سرگرم خواهد کرد. شما کاملاً در دنیای Monkey Island غرق خواهید شد، کنترل‌های لمسی به صورت یکپارچه کار می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند تا روی داستان خنده‌دار و جلوه‌های بصری عالی بازی تمرکز کنید.

۶. Gris

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

Gris به خاطر داستان احساسی و سبک هنری نفس‌گیرش، یک پلتفرمر فراموش نشدنی است. این عنوان بدون شک یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی محسوب می‌شود که جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای در طول گیم‌پلی خود دارد. گرافیک در دستگاه‌های موبایل به خوبی حفظ می‌شود، بنابراین با بازی کردن روی صفحه کوچک‌تر چیزی را از دست نخواهید داد.

Gris تجربه‌ای آرامش‌بخش را در عین غم‌انگیز بودن خود به شما هدیه می‌دهد و در هر مرحله از سفر، شما را با چالش‌ها و معماهای منحصر به فردی روبه‌رو می‌کند. با پیشروی، Gris قابلیت‌های جدیدی را به شما می‌دهد که همیشه سرگرم‌کننده هستند، مانند تبدیل شدن به یک مکعب سنگین برای خرد کردن زمین. اگر بازی Gris را از دست داده‌اید، حالا وقت آن رسیده که به تجربۀ این محصول دوست‌داشتنی بپردازید.

۷. Grid Autosport

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

Grid Autosport که حدود ۳.۹ گیگابایت از فضای گوشی شما را اشغال می‌کند، بازی سنگینی است اما ارزش دانلود کردن را دارد. این محصول یک عنوان مسابقه‌ای هیجان‌انگیز بوده که به شما اجازه می‌دهد نقش یک مسابقه‌دهنده حرفه‌ای را بر عهده بگیرید و کار هیجان‌انگیز خود را در پیست آغاز کنید.

محتویات زیادی در بازی وجود دارند که حتماً از آن‌ها لذت خواهید برد، از ماشین‌های مختلف گرفته تا تعداد زیادی پیست برای مسابقه دادن. حتی می‌توانید با کنترل‌های لمسی، نحوه بازی کردن خود را تغییر دهید. اگر مشتاق انجام بازی‌های واقع‌گرایانه روی اندروید هستید، Grid Autosport یک تجربه ریسینگ همه جانبه است که باید آن را تجربه کنید.

۸. Tower Of Fantasy

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

Tower Of Fantasy یک عنوان جهان باز هیجان‌انگیز محسوب می‌شود که از طریق تلفن‌های همراه نیز قابل تجربه است. این MMORPG در آینده‌ای دور روایت می‌شود، جایی که بشریت از زمین رفته و به سیارۀ زیبا و مرموز آیدا (Aida) نقل مکان کرده است. در طول بازی به شخصیت خود اجازه می‌دهید تا در مورد این دنیای جذاب بیشتر یاد بگیرد.

با به‌روزرسانی‌های مکرر و اطلاعات بسیار زیادی که باید در طول ماجراجویی خود کشف کنید، به این زودی‌ها از انجام کارهایی که باید انجام دهید، خسته نخواهید شد. از میان عناوین بزرگی که برای اندروید منتشر شده‌اند، Tower Of Fantasy یک تجربه فوق‌العاده است، پس وقتی فرصتش را پیدا کردید، حتماً به سراغش بروید. این بازی از نظر بصری تاثیرگذار است و مبارزات و اکتشافات سرگرم‌کنندۀ زیادی هم برای لذت بردن، در آن وجود دارد.

۹. Mech Arena

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

بازی‌های مکای خارق‌العاده زیادی برای لذت بردن وجود دارند، اما اگر می‌خواهید با یک جنگجوی رباتی مرگبار روی صفحه نمایش کوچک، هرج و مرج به پا کنید، Mech Arena تمام آن چیزی را که نیاز دارید در اختیارتان قرار خواهد داد. بازی از شما می‌خواهد که قبل از دشمنان، تمام مناطق نقشه را تسخیر کنید.

لباس رباتیک نیز به شما این امکان را می‌دهد که در حین حرکت، چند ضربه به حریف زده و در همان ابتدا، رقبای خود را نابود کنید. راندها در Mech Arena بسیار کوتاه هستند و به شما این امکان را می‌دهند که بدون توجه به جایی که هستید (منزل، مترو، محل کار و …)، وارد یک مسابقه سریع و هیجان‌انگیز شوید.

بازی به دلیل طراحی‌های فوق‌العاده و تنوع بالای ربات‌هایش، عالی به نظر می‌رسد. با گذشت زمان، می‌توانید مکاهای بیشتری را به تیم خود اضافه کرده و انتخاب کنید که اگر مکای فعلی شما در طول مبارزه از بین برود، چه کسی جایگزین آن شود. هرچه بیشتر بازی کنید، می‌توانید آپگریدهای بیشتری را نیز برای ربات‌های خود فعال کنید. ارتقاء جنگجویان رباتی خود و مشاهده اینکه آن‌ها در نبرد تنش‌آمیز بعدی چقدر خوب عمل می‌کنند، قطعاً رضایت‌بخش خواهد بود.

۱۰. Mortal Kombat

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

سری Mortal Kombat پر است از شخصیت‌های قدرتمندی که هرگز نمی‌خواهید در زندگی واقعی با آن‌ها روبه‌رو شوید. در این بازی موبایلی سرگرم‌کننده و از نظر گرافیکی کم‌نظیر، خواهید توانست انواع و اقسام دشمنان چالش‌برانگیز را پشت سر گذاشته و به یک مبارز قدرتمند تبدیل شوید.

Mortal Kombat روی دستگاه‌های اندرویدی عالی به نظر می‌رسد که برای انجام حرکات پایانی وحشتناکی که رخ می‌دهند، حیاتی است. در کنار این صحنه‌های پرتنش، محتویات زیادی نیز در نسخه موبایل جمع شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به کوئست‌های هیجان‌انگیز، نبردهای تک‌نفره و جنگ‌های جناحی چندنفره اشاره کرد.

طی نبردها در Mortal Kombat، شما کنترل سه مبارز مختلف را بر عهده خواهید داشت که هر کدام دارای توانایی‌های پسیو خاص خود هستند و به روش‌های هیجان‌انگیزی بر مسابقات تأثیر می‌گذارد. شخصیت‌ها می‌توانند به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند، بنابراین استراتژی‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها تصمیم خواهید گرفت چه کسی را برای مبارزه بفرستید.

۱۱. Jurassic Monster World

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

در Jurassic Monster World، شما سوار بر یک دایناسور زره‌پوش و اسلحه به دست وارد نبرد خواهید شد. این موضوع شاید آن را به واقع‌گرایانه‌ترین بازی این لیست تبدیل نکند، اما قطعاً بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

در این بازی با سایر دایناسور سواران به مبارزه خواهید پرداخت، زیرا همه شما برای تصاحب چک‌پوینت‌های یکسان رقابت خواهید کرد. گیم‌پلی بازی ساده است، چرا که هنگام اشاره به دشمن، به صورت خودکار سلاح‌ها شلیک خواهند کرد، سپس می‌توانید روی کشف نقشۀ وسیع و خیره‌کننده اطراف خود و فرار از آتش دشمن تمرکز کنید.

همان‌طور که در جنگ‌های بیشتری پیروز می‌شوید و سطح خود را بالا می‌برید، انواع بیشتری از دایناسورها را باز خواهید کرد، از Velociraptors گرفته تا T-Rex قدرتمند. این دایناسورها می‌توانند به سلاح‌های مختلفی مجهز شوند و حتی می‌تواند یک پهپاد در کنار آن‌ها به پرواز درآید تا در نبرد بعدی به شما کمک کند.

دایناسورها همچنین توانایی‌های سرگرم‌کننده‌ای دارند، مانند پرواز یا پریدن از مسافت‌های طولانی. اگر عاشق دایناسورها و نبردهای چندنفره هستید، Jurassic Monster World یک انتخاب فوق‌العاده برای شما خواهد بود.

۱۲. Oddmar

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

Oddmar یک عنوان ساید-اسکرولر نفس‌گیر است که روی ماجراجویی یک وایکینگ تمرکز دارد که به دنبال رستگاری است تا به او اجازه دهند روزی وارد والهالا شود. سفر پیش رو برای اثبات خود، خطرناک و چالش‌برانگیز خواهد بود، اما سلاح‌ها و سپرهای جادویی زیادی به کمک شما خواهند آمد.

بازی ۲۴ مرحله منحصر به فرد دارد که می‌توانند بسیار گیج‌کننده باشند، اما در طول تجربه، گرافیک خیره‌کننده‌ای انتظار شما را می‌کشد. Oddmar مملو از رنگ‌های زنده و یک سبک هنری جذاب است، از طراحی کاراکتر گرفته تا پس‌زمینه.

در دستگاه‌های اندرویدی نیز این امکان را دارید که پیش از تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا مایل به پرداخت هزینه برای تجربه کامل هستید یا خیر، مقدمه را به عنوان یک دمو بازی کنید. بنابراین اگر می‌خواهید چند ساعتی را در یک پلتفرمر زیبا غرق شوید، Oddmar ارزشش را خواهد داشت.

۱۳. Batman: The Telltale Series

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

بتمن سابقه‌ای طولانی در بازی‌های ویدیویی روی پلتفرم‌های مختلف داشته، اما حالا می‌توانید یکی از بهترین داستان‌های او را روی گوشی خود تجربه کنید. Batman: The Telltale Series یک اثر روایت‌محور است و به شما این فرصت را می‌دهد تا زندگی بروس وین (Bruce Wayne) را در حین تجربه‌ای هیجان‌انگیز دنبال کنید.

دیدن هر دو سمت شخصیت بروس وین قطعاً برای شما لذت‌بخش خواهد بود. مثل همیشه در محصولات Telltale، اعمال شما عواقب قابل توجه‌ای خواهند داشت که با پیشرفت، روایت داستان را شکل می‌دهند. بازی‌های Telltale اغلب یک تجربه سینمایی هستند و همین مسئله، آن‌ها را به یکی از بهترین محصولات اندرویدی با گرافیک بالا تبدیل می‌کند. بسیاری از صحنه‌های پرتنش و اکن بازی از شما می‌خواهند که سریعاً فکر کنید و دائماً واکنش نشان دهید.

این موضوع شما را در طول مسیر به خوبی درگیر نگه می‌دارد و سعی می‌کنید در قالب شخصیت بتمن، هر تهدیدی را که بر سر راهتان قرار می‌گیرد از بین ببرید. پورت این عنوان برای دستگاه‌های اندرویدی به خوبی انجام شده و اگر هنوز این فرصت را نداشته‌اید، هم‌اکنون راهی عالی برای تجربه این روایت جذاب وجود دارد.

۱۴. Yeager: Hunter Legend

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

اگر به دنبال بازی‌هایی با گرافیک بالا برای اندروید هستید، این حماسۀ مبارزه با هیولاها یک انتخاب عالی خواهد بود. Yeager: Hunter Legend شما را در قالب یک شکارچی حرفه‌ای قرار می‌دهد. در طول سفر خود، در بسیاری از مکان‌های بصری چشمگیر، با تهدیدات خطرناک مختلفی روبه‌رو خواهید شد که همگی در عین کشف رازها و توسعه حرکات و سبک مبارزه، شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

بازی بلافاصله با یک مبارزه هیجان‌انگیز در برابر یک اژدهای قدرتمند و ترسناک، جلوه‌های بصری جذاب خود را به نمایش می‌گذارد. مبارزات بازی به صورت ریل‌تایم و در لحظه هستند و با کنترل‌ نیز می‌توانید به سرعت کنار بیایید. همه چیز در مورد Yeager: Hunter Legend از نظر بصری جذاب و چشم‌نواز است و شخصی‌سازی های زیادی برای شخصیت شما در نظر گرفته شده تا تجربه متنوعی نیز داشته باشید.

۱۵. The Legend Of Neverland

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

The Legend Of Neverland یک بازی عالی با گرافیک بالا برای اندروید است که بلافاصله شما را وارد یک ماجراجویی حماسی و زیبا می‌کند. حتی در مرحله خلق شخصیت، رنگ‌های زنده و گزینه‌های شخصی‌سازی سرگرم‌کننده‌ای به شما ارائه می‌شود.

شما می‌توانید کلاس خود را – از دانشمند گرفته تا صنعتگر – انتخاب کنید، ظاهر خود را شخصی‌سازی کرده و سپس به یک آموزش مفید بپردازید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید. شما حتی بلافاصله با یک هیولای غول پیکر روبه‌رو خواهید شد تا به شما مزه آنچه را که در راه است، بچشاند.

The Legend of Neverland شما را با یک پری همراه می‌کند تا تهدیدات جهانی را به جان خریده و قلمروی فانتزی کابالا (Cabala) را نجات دهید. این عنوان MMORPG روی دستگاه‌های موبایل بسیار عالی عمل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا با دوستان خود به گشت‌وگذار بپردازید.

مکان‌های مختلف بازی خیره‌کننده هستند و تجربه آن‌ها لذت‌بخش خواهد بود، بنابراین اگر از طرفداران MMORPG با سبک هنری انیمه‌ای هستید و به دنبال تجربه بعدی خود می‌گردید که ساعت‌ها شما را در خود غرق کند، The Legend of Neverland یک انتخاب عالی است.

۱۶. Dead By Daylight Mobile

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

اگر عاشق تجربه‌های ترسناک و چندنفره هستید، ممکن است از قبل طرفدار Dead By Daylight بوده باشید. این بازی یک محصول هیجان‌انگیز با ارجاعات و ظاهری شبیه به فیلم‌های اسلشر کلاسیک است. شما در نقش یکی از بازماندگانی که سعی در فرار دارد قرار خواهید گرفت و یا نقش شرور وحشتناکی را ایفا خواهید کرد که سعی در کشتن همه دارد.

بازی Dead By Daylight دارای تصاویری تلخ با خشونت فراوان در طول هر راند است، اما برای طرفداران ژانر اسلشر، تجربه‌ای ضروری به شمار می‌رود. چه یک گیمر حرفه‌ای باشید چه یک تازه وارد، مطمعناً نسخه موبایلی این سری ارزش تجربه را دارد.

این محصول از نظر بصری و مکانیکی در یک صفحه کوچک‌تر، با کنترل‌های ساده شده و یک آموزش مفید، به خوبی شما را با اصول اولیه آشنا می‌کند. همچنین قاتل‌های مختلفی در بازی وجود دارند که هر راند را منحصر به فرد نگه می‌دارند. هر چه بیشتر بازی کنید، استراتژی‌های خود را در هر دو طرف مبارزه پیاده می‌کنید، بنابراین لذت شما نیز با گذراندن زمان بیشتر، افزایش خواهد یافت.

۱۷. Bendy And The Ink Machine

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت اول

Bendy And The Ink Machine یک بازی ترسناک و پیچیده است که زیبایی معصومانۀ یک کارتون را به خود می‌گیرد و سپس آن را زیر و رو می‌کند. شما در نقش هِنری (Henry) بازی می‌کنید که در حین کاوش کارگاه متروکۀ انیماتورها، استودیوی جویی درو (Joey Drew) را کشف می‌کند و همه چیز از آنجا شروع می‌شود.

سبک هُنری بازی جذاب است و علی‌رغم اینکه گاهی از نظر گرافیکی به مشکل می‌خورد، اما همچنان روی دستگاه‌های موبایل به خوبی اجرا می‌شود. گیم‌پلی بازی نیز بسیار متنوع بوده و می‌توانید از مکانیک‌های مبارزه، حل پازل و مخفی‌کاری آن لذت ببرید. بازی Bendy And The Ink Machine تجربه‌ای ترسناک اما خاطره‌انگیز خواهد بود.


منتظر قسمت بعدی این مقاله باشید …

منبع: TheGamer

پین هدیه گیمر سادهmh.pBLACK GOKUmr.molPlayStation Studios PS5Malenia Blade of MiquellaCaxel105Mincraft人Acker益man人Leroxlul-bookAlimtpDoffycactusAHCSami 22777xoyapX_Wolverine_Xmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت اول)
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت اول)
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت اول)
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت اول)
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت اول)

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت اول)