بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت دوم)
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت دوم)
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت دوم)
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت دوم)

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت دوم)

علیرضا محمدی
۱۷:۴۹ ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت دوم)

بازی‌های موبایل به یک تجارت پُررونق تبدیل شده‌اند. در این مقاله برخی از گرافیکی‌ترین عناوینی را که می‌توانید در تلفن همراه خود بازی کنید برای شما گردآوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

بازی‌های موبایلی روز به روز در حال رشد هستند و چیزهای بیشتری از Candy Crush در میان آن‌ها وجود دارد. اکثر افراد بیشتر فعالیت خود را با دست‌هایشان انجام می‌دهند و همین دست‌ها نیز اغلب برای انجام بازی‌های موبایلی مورد استفاده قرار می‌گیرند که در حال حاضر محبوب‌ترین نوع بازی هستند. برخی از بزرگ‌ترین فرانچایزها راه خود را به تلفن‌های همراه باز کرده‌اند و توسعه‌دهندگان، قابلیت‌های فنی گوشی‌ها و تبلت‌ها را در بالاترین حد خود به نمایش می‌گذارند.

با عرضه جدیدترین موبایل‌ها با رم بیشتر و پردازنده‌های قدرتمندتر، قدرت زیادی داخل این دستگاه‌های کوچک نهفته است. برای اجرای این عناوین لزوماً به یک گوشی یا تبلت رده بالا نیاز نخواهید داشت، اما اگر می‌خواهید بهترین گرافیک آن‌ها را ببینید، آن وقت قضیه فرق می‌کند. مطمئن شوید شارژر خود را دم دست دارید زیرا این بازی‌ها باتری گوشی شما را خالی خواهند کرد.

عناوین اندرویدی با گرافیک بالا روز به روز راحت‌تر در دسترس شما قرار می‌گیرند تا از آن‌ها لذت ببرید. با پیشرفت دستگاه‌های موبایل، به نظر می‌رسد تجربه بازی‌هایی که با عناوین کنسولی و PC رقابت خواهند کرد، بیش از پیش امکان‌پذیر شده است. شما می‌توانید بازی‌های گرافیکی ۴K را با سیستم‌عامل اندروید اجرا کنید، در جهان‌های بازِ وسیع به گشت‌وگذار بپردازید یا سرعت گرفتن در یک مسیر واقع‌گرایانه را در ماشین مسابقه‌ایِ مورد علاقه خود تجربه کنید.

گرافیک بازی‌های موبایلی گاهی اوقات می‌تواند جذاب باشد و قطعاً انجام برخی بازی‌های خارق‌العاده و خیره‌کننده ارزشش را خواهد داشت. مهم نیست که از چه ژانری لذت می‌برید، در نهایت یک بازی موبایلی برای شما پیدا می‌شود.

۱۸. Tropico

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

Tropico یک سری کلاسیک در دنیای شهرسازی است و اکنون می‌توانید آن را در دستگاه اندرویدی خود با استفاده از نسخه موبایل تجربه کنید. در Tropico، شما رهبر جدید یک جزیره کارائیبِ پر از منابع و پتانسیل هستید. شما باید تصمیم بگیرید که چگونه بر این سرزمین حکومت کنید، که اغلب به سرعت در معرض فساد قرار می‌گیرد. همانطور که شهر شما رشد می‌کند، سیاست‌هایی را وضع می‌کنید، صنعت ایجاد می‌کنید، گردشگری را رونق می‌دهید و موارد دیگر.

از جلوه‌های بصری گیم‌پلی گرفته تا موسیقی آن، تجربه‌ای فوق‌العاده در انتظار شماست. این بازی بدون شک زمانی می‌تواند بسیار جذاب باشد که یک شهر بزرگ ساخته شود، اما با این حال، از ابتدا نیز خیره‌کننده به نظر می‌رسد و به خوبی با صفحه نمایش‌های کوچک سازگار شده است.

۱۹. Marvel: Future Fight

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

تعداد زیادی بازی سرگرم‌کننده از دنیای مارول (Marvel) روی دستگاه‌های اندرویدی و موبایل در دسترس هستند، اما اگر می‌خواهید وارد جنگ‌های پُرهرج و مرج شوید، باید Marvel: Future Fight را امتحان کنید. این RPG اکشن محور حول پیامی از آینده می‌چرخد و به جهانیان هشدار می‌دهد که باید برای هم‌گرایی جهان‌ها آماده شوند!

این بازی شامل بسیاری از ابرقهرمانان محبوب شما مانند Black Panther و Captain America می‌شود. شما می‌توانید با دوستان خود بازی کرده، با دشمنان بی‌شماری مبارزه کنید و از یک داستان هیجان‌انگیز لذت ببرید. بازی از نظر بصری عالی به نظر می‌رسد و تنوع قدرت‌هایی که می‌توانید استفاده کنید هم فوق‌العاده است.

۲۰. Truck Simulator: Ultimate

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

Truck Simulator: Ultimate به شما امکان می‌دهد که شرکت خود را در کشورهای مختلف راه‌اندازی نمایید، ماموریت‌ها را کامل کرده و حتی با دوستان خود در مسابقات شرکت کنید. کامیون‌های مختلف زیادی برای رانندگی وجود دارد و بازی در کل باورنکردنی به نظر می‌رسد. اجرای آن بر روی تلفن همراهتان شاید سنگین باشد، اما می‌توانید تنظیمات را طوری تعیین کنید که بدون توجه به دستگاهی که در اختیار دارید، تجربه‌ای روان داشته باشید.

قرار گرفتن در پشت فرمان یک کامیون قدرتمند می‌تواند کمی دلهره‌آور باشد، اما به زودی خواهید دید که تبدیل به یک راننده حرفه‌ای شده‌اید و تجربه‌ای فوق‌العاده را در جاده‌ها شروع می‌کنید. شبیه‌سازها برخی از بهترین بازی‌های واقع‌گرایانه برای اندروید هستند. جزئیات زیادی در تمام جنبه‌های این بازی گنجانده شده است و به شما کمک می‌کند تا سریعاً در بازی غوطه‌ور شوید.

۲۱. Little Misfortune

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

Little Misfortune یک بازی فوق‌العاده و داستان محور است که در آخرین روز زندگی یک دختر جوان جریان دارد. شما به او کمک می‌کنید تا تصمیم‌گیری کند و در دنیای تاریک و شگفت‌انگیز اطراف خود به حرکت درآید. این بازی پر از معماها و چالش‌های مختلف است. یک حس طنزآلود و پیچیده نیز در سرتاسر آن به چشم می‌خورد.

Little Misfortune شاید یک عنوان عظیم جهان باز و سه‌بعدی نباشد، اما جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای دارد. مکان‌های مختلفی با مناظر، شخصیت‌ها و سبک هنری نفس‌گیر در جای‌جای بازی به چشم می‌خورند. بازی Little Misfortune با داستانی جذاب و موسیقی متن دوست داشتنی، از نظر بصری تاثیرگذار است. یک تجربه فوق‌العاده که هم در موبایل و هم در رایانه‌های شخصی بسیار لذت بخش خواهد بود.

۲۲. Need For Speed: No Limits

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

با Need For Speed: No Limits می‌توانید از سری Need For Speed بر روی موبایل خود لذت ببرید. این محصول ریسینگ خیره‌کننده شما را وادار می‌کند تا تاج دنیای مسابقات خیابانی را به دست آورید. ماشین‌ها همگی فوق‌العاده به نظر می‌رسند و دستگاه تلفن همراه شما خواهد توانست از پس اجرای گرافیک و سرعت بالای مسابقات، بدون مشکل برآید.

کنترل بازی روی گوشی، ساده و در عین حال هیجان‌انگیز است. مسابقات کلاسیک، تایم تریل و حتی لحظاتی وجود دارند که باید از دست پلیس فرار کنید. با تعداد زیادی ماشین جدید برای باز کردن و کمپینی برای لذت بردن، ارزش این را دارد که پشت فرمان بنشینید و Need For Speed: No Limits را برای یک رانندگی لذت بخش انتخاب کنید.

۲۳. Don’t Starve: Pocket Edition

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

برای تجربه یک عنوان بقا محور و بی‌رحم، می‌توانید بازی Don’t Starve: Pocket Edition را امتحان کنید. از آدمک‌های جذاب گرفته تا برخورد با آثار باستانی مرموز و اسراری که باید کشف شوند، کارهای زیادی برای انجام دادن در این بازی موبایل وجود دارد.

Don’t Starve: Pocket Edition سبک هنری ساده‌ای دارد اما از نظر بصری بسیار جذاب است. جزئیات هر چیزی که روی صفحه می‌بینید، زیباست و با ساخت بخش‌های جدید بر روی نقشه، چیزهای بیشتری برای پیدا کردن و اکتشاف خواهید داشت.

شما می‌توانید با آیتم‌های زیادی که وجود دارد یک پایگاه خانگی استادانه بسازید و همین پایگاه به شما کمک خواهد کرد تا چند روز دیگر زنده بمانید. اگر از طرفداران Don’t Starve بر روی PC هستید، آن را روی موبایل هم دوست خواهید داشت.

۲۴. The Sims Mobile

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

The Sims نسخه‌های موبایل متعددی داشته، اما جدیدترین نسخۀ آن، The Sims Mobile نام دارد. در این بازی اندرویدی که از نظر گرافیکی چشمگیر است، می‌توانید Sim خود را طراحی کرده و به آن‌ها کمک کنید تا یک خانه فرسوده را بازسازی کنند و آن را به مکانی ایده‌آل تبدیل گردانند.

اگرچه نسخه موبایل در مقایسه با The Sims 4 و دیگر عناوین اصلی رایانه شخصی کار زیادی برای انجام دادن ندارد، اما هنوز هم تا حد زیادی سرگرم‌کننده است. با گرافیک زیبا، سفارشی‌سازی‌های زیاد و حتی مینی‌گیم‌های دوست داشتنی، این نسخه بسیار شبیه به یک The Sims عمل می‌کند. اگر می‌خواهید The Sims را در حال حرکت بازی کنید، این نسخه برای شما مناسب خواهد بود.

۲۵. The Wolf Among Us

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

The Wolf Among Us یک محصول کاراگاهی و پرتنش است که بر اساس مجموعه کمیک‌های Fables ساخته شده. دنیای Fables پر از شخصیت‌های باورنکردنی است که همگی بر اساس قصه‌های پریان خلق شده‌اند. آن‌ها مجبور شده‌اند از دنیای خود فرار کرده و در دنیای ما ساکن شوند. اما خطر هنوز هم در هر گوشه‌ای کمین کرده است. شما در نقش بیگبی (Bigby)، گرگ بد بزرگ، بازی می‌کنید که باید یک قتل وحشیانه را از طریق پنج قسمت جذاب بررسی کند.

در این بازی فوق‌العاده باید تصمیمات بسیار سختی بگیرید. این محصول یک داستان فریبنده را دنبال می‌کند که می‌تواند برای هر کسی جذاب باشد. سبک هنری و کمیک گونۀ آن باورنکردنی است و در دستگاه‌های اندرویدی به خوبی اجرا می‌شود. اگر تا به حال فرصت تجربه The Wolf Among Us را نداشته‌اید، این بازی را فوراً دانلود کنید. ناامید نخواهید شد.

۲۶. XCOM 2 Collection

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

سری باورنکردنی XCOM به اندروید و موبایل راه پیدا کرده است. شما امکان تجربه کامل این بازی خارق‌العاده – از جمله تمامی DLCها – را خواهید داشت. با این همه محتوا، XCOM 2 یکی از طولانی‌ترین بازی‌هایی است که می‌توانید در موبایل تجربه کنید. این عنوان شگفت‌انگیز از ابتدا تا انتها شما را درگیر خود خواهد کرد.

XCOM 2 در مورد قیام در برابر فرمانروایان بیگانه و بازپس‌گیری زمین است. شما در یک جنگ کاملاً حماسی در برابر بیگانگان قدرتمند قرار دارید. بنابراین، ایده خوبی است که چند تاکتیک آماده داشته باشید. XCOM دارای مبارزات نوبتی و پرتنش است. شما باید حرکات خود را برنامه‌ریزی کنید، سربازان را بین ماموریت‌ها آموزش دهید و هر کاری که لازم است را برای متوقف کردن بیگانگان قبل از اینکه خیلی دیر شود، انجام دهید.

۲۷. Northgard

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

Northgard، یک بازی استراتژی محور بوده که برای اندروید و سایر پلتفرم‌های موبایل پورت شده است و قطعاً برای طرفداران وایکینگ‌ها و بازی‌های جنگی تاکتیکی یک انتخاب مناسب خواهد بود. شما به عنوان یک قبیله وایکینگ مبارزه می‌کنید تا کنترل قلمرو Northgard را به دست آورید. در این بازی نه تنها باید بر دشمنان خود غلبه کنید، بلکه باید در برابر حیوانات وحشی، جانوران افسانه‌ای و سخت‌ترین زمستان‌ها نیز از خود دفاع نمایید.

شما از امتحان کردن راه‌های متعدد برای از بین بردن قبایل مختلف لذت خواهید برد. همه آن‌ها دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی هستند که نحوه مقابله با هر نبرد را به شدت تغییر می‌دهد. ممکن است برای یک قبیله روی تحقیق در مورد افسانه تمرکز کنید. در رابطه با قبیله دیگر بهتر است مسیرهای تجاری ایجاد نمایید و …؛ Northgard محصولی با ارزش تکرار بسیار زیاد است، بنابراین فرصت بازی آن بر روی تلفن همراه خود را از دست ندهید.

۲۸. Poppy Playtime

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

Poppy Playtime یک عنوان ماجراجویی ترسناک است که در یک کارخانه اسباب‌بازی‌سازی متروکه اتفاق می‌افتد. شما وارد ساختمان شده‌اید و در حال گشت‌وگذار در آن هستید اما برای تمام اقدامات امنیتی یا هیولاهایی که در ساختمان کمین کرده‌اند آماده نخواهید بود. این یک بازی عجیب و غریب است، با معماهای خلاقانه و مکانیک‌های گیم‌پلی‌ای که باید با آن‌ها کنار بیایید. راه‌اندازی GrabPack برای نفوذ به مدارهای الکتریکی بسیار سرگرم‌کننده است.

در حال حاضر دو فصل برای اندروید و موبایل منتشر شده که می‌توانید از آن‌ها نهایت لذت را ببرید. هر دو فصل پر از جزئیات پنهان برای کشف کردن هستند.

۲۹. Telltale’s The Walking Dead

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

تعداد بی‌شماری بازی از فرانچایز The Walking Dead بر روی پلتفرم اندروید و سایر پلتفرم‌ها وجود دارد، اما تعداد کمی از آن‌ها به سری بازی‌های باورنکردنی Telltale نزدیک می‌شوند. شما داستان لی (Lee) و کلمنتاین (Clementine) را در چندین فصل اپیزودیک دنبال کرده و با شیوه سخت زندگی کردن در آخرالزمان زامبی‌ها بیشتر آشنا می‌شوید. این مجموعه همواره برجسته بوده و ارزش بازی کردن را دارد.

هم‌اکنون می‌توانید این داستان هیجان‌انگیز و گاهی غم‌انگیز را بر روی موبایل خود تجربه کنید! بازی سبک هنری فوق‌العاده‌ای داشته که باعث می‌شود احساس کنید در حال قدم گذاشتن به دنیای کمیکی هستید که از آن اقتباس شده است. شما باید برای بسیاری از تصمیمات سخت که بر داستان بازی تاثیر می‌گذارند آماده باشید و برای این کار، اغلب زمان محدودی را در اختیار خواهید داشت.

۳۰. The Witness

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

اگر از طرفداران پروپاقرص پازل‌ها هستید، باید به سراغ The Witness بروید. این بازی معمایی در جزیره‌ای مرموز جریان دارد. شما به عنوان یک قهرمان بی‌نام بازی می‌کنید که به تازگی در این مکان عجیب بیدار شده است. حالا باید به سراغ معماهای فراوان جزیره بروید تا مناطق بیشتری را برای اکتشاف باز کنید.

The Witness یک محصول زیبا است، حتی زمانی که بر روی دستگاه‌های کوچک اجرا می‌شود. بازی مورد بحث ما پر است از مکان‌های خوش‌منظره و رنگ‌های گرم و زنده. فقدان داستان به شما اجازه می‌دهد تا روی جلوه‌های بصری جذاب بازی تمرکز کنید. The Witness یک محصول آرامش بخش و سبُک بوده که می‌توانید روی اندروید یا موبایل خود از آن لذت ببرید و چالش‌های زیادی را فراتر از ظاهر رنگارنگ خود به شما ارائه خواهد داد.

۳۱. Injustice 2

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

فهرست بزرگی از ابرقهرمانان کلاسیک و تبهکاران گرد هم می‌آیند تا در این بازی جنگی و پُرهرج و مرج با یکدیگر مبارزه کنند. Injustice 2 به شما این امکان را می‌دهد که بتمن را در مقابل فلش یا هر شخصیت دیگری از دی‌سی (DC) قرار دهید. ترکیب‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید امتحان کنید، حتی حالت نبرد سه در مقابل سه نیز وجود دارد.

مهم نیست که چه کسی را برای تجربه‌ای حماسی ترجیح می‌دهید. این گرافیک برای یک بازی بزرگ کنسولی که برای موبایل‌ها کوچک شده است، خوب به نظر می‌رسد. هر شخصیت توانایی‌های منحصر به فردی دارد که دیدن آن‌ها باورنکردنی است. حتی یک داستان سرگرم‌کننده هم در بین هر نبرد حماسی وجود خواهد داشت.

۳۲. Alien: Isolation

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

Alien: Isolation تجربه وحشتناکی است. این بازی، فضایی پرتنش و ترسناک را به خوبی به تصویر می‌کشد. در این عنوان ترسناک، شما نقش آماندا ریپلی (Amanda Ripley) را بر عهده می‌گیرید و در مورد ناپدید شدن مادرش تحقیق می‌کنید و خیلی زود خود را در دام Xenomorph مرگبار خواهید دید.

این محصول یک عنوان سه‌بعدی بوده که به صفحه‌نمایش کوچک‌تر گوشی‌های موبایل آورده شده است، بنابراین یک بازی بسیار بزرگ و سنگین به شمار می‌رود. ابتدا مطمئن شوید که گوشی شما می‌تواند از پس اجرای آن برآید که در این صورت قطعاً ارزش تجربه کردن را خواهد داشت.

رابط کاربری این بازی برای موبایل طراحی شده و به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر بگردید و آیتم‌هایی را که نیاز دارید، بسازید. این نسخه از بازی همچنین شامل تمام DLCها می‌شود، بنابراین محتوای وحشتناک زیادی برای لذت بردن شما وجود دارد.

۳۳. Dead Cells

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری قسمت دوم

به هر حال Dead Cells را باید یک بازی بنامیم که مردم به واسطه گیم‌پلی فوق‌العاده‌اش آن را می‌شناسند. اگر این عنوان کمتر شناخته شده را امتحان کنید، متوجه خواهید شد که Dead Cells به راحتی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است.

این حقیقت که بازی مورد بحث ما برای موبایل هم منتشر شده بدان معنی است که بازیکنان بیشتری می‌توانند این شاهکار را بررسی کنند. فقط به خاطر داشته باشید که کنترل‌های لمسی ممکن است بهترین راه برای مقابله با خشونت Dead Cells نباشند.


منتظر قسمت آخر این مقاله باشید …

منبع: TheGamer

kaname.یه گیمر سادهmh.pJoel Morganهادی صفائیErisپین هدCharlie ChaplinWalleR MaNunited…..𝒪𝓊𝓇 𝒟𝓇ℯ𝒶𝓂𝓈سبحان کورلئونهv-alkalineNimaJAMSHIDMA12ollieCambyses The Thirdجان قماربازmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت دوم)
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت دوم)
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت دوم)
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت دوم)
بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت دوم)

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین بازی‌های موبایل از نظر گرافیک و کیفیت بصری (قسمت دوم)