شروع طوفانی Extraction 2 در نتفلیکس - گیمفا
شروع طوفانی Extraction 2 در نتفلیکس - گیمفا
شروع طوفانی Extraction 2 در نتفلیکس - گیمفا
شروع طوفانی Extraction 2 در نتفلیکس - گیمفا

شروع طوفانی Extraction 2 در نتفلیکس

مینو فرجی
۱۵:۴۶ ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
شروع طوفانی Extraction 2 در نتفلیکس - گیمفا

فصل فیلم‌های تابستانی از راه رسیده و هیچ فیلم اکشنی به اندازه Extraction 2 مورد انتظار نیست.

دنباله فیلم موفق ۲۰۲۰ نتفلیکس یکبار دیگر با هنرنمایی کریس همسورث در قامت تایلر راک بازگشته و بنابر گزارشات فروش بی‌نظیری در شب افتتاحیه‌اش داشته است.

طبق گفته شبکه نتفلیکس، Extraction 2 ظرف ۳ روز اول پخشش بیش از ۴۲.۸ میلیون بار تماشا شده و این یعنی سری دوم Extraction پر بیننده‌ترین فیلم این هفته بوده است. این فیلم توانسته Mother را پشت سر بگذارد و رتبه نخست را از آن خود کند.

شروع طوفانی این فیلم دلایل زیادی دارد. سری اول فیلم اکشن مهیجی بود و دلیل مهم دیگر ادامه یافتن هرآنچه در سری اول خوب بود و اکشن زیاد فیلم است. صحنه‌های اکشن فیلم به حدی است که مخاطب را تا پایان روی لبه صندلی نگه داشته است. فیلم صحنه اکشن ۲۱ دقیقه‌ای جذابی دارد که در نوع خود بی‌نظیر است.

فیلم فقط اکشن نیست و شاهد پیشرفت شغلی شخصیت تایلر هستیم. هرچند ساخت سری سوم فیلم رسما تایید نشده اما دور از انتظار هم نیست.

منبع: کولایدر

گورباhalkerrezapc9nobodyCYRUSخستهشومپتِ کته کلهDARKSIREN🤘Mohsenj74kamran. best1shmeysambChris redfieldAmirtk07هادی صفائیSina_2081Spider-Man🄰🄼🄸🅁KhafiDark.Elden-Lord

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شروع طوفانی Extraction 2 در نتفلیکس - گیمفا
شروع طوفانی Extraction 2 در نتفلیکس - گیمفا
شروع طوفانی Extraction 2 در نتفلیکس - گیمفا
شروع طوفانی Extraction 2 در نتفلیکس - گیمفا
شروع طوفانی Extraction 2 در نتفلیکس - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • فیلم خوبی بود انصافا به جان ویک نمیرسه ولی در زمینه خودش خوب عمل کرد بازی گلشیفته فراهانی هم خیلی زیبا بود

    nobodyWalleR MaNMad max𝓐𝓫𝓫𝓪𝓼شومپتِ کته کلهKhafiloghainALI_199729kamran. best1Mamsmore
    • Marvel-Man گفت:

      با اینکه سکانس ۲۱ دقیقه ای بدون کات شاهکار بود، کاریزما و استایلی که جان ویک داره یونیکه در ژانر اکشن و در این فیلم کلیشه ای موجود نیست. فیلم های جان ویک فقط اکشن بزن و بکش نیست کلی رفرنس به وسترن اسپاگتی دهه ۶۰ و اسطوره ها و ادبیات اروپا و موارد دیگه داره. بعلاوه دیدن یه مرد تقریبا شصت ساله که چنین مبارزه هایی رو جلو دوربین انجام میده بصورت اتوماتیک تحسین برانگیز تره تا یکی مثل کریس همسورث جوان با این هیکل که کمتر از این ازش انتظار نمیره. درباره گلشیفته هم من موافقم و خودم دوستش داشتم تو فیلم، حس هم میهن دوستی عزیزان هم بسیار تحسین میکنم ولی اگه همین نقش رو یه خانوم سیاهپوست خارجی بازی میکرد، «فریاد فمنیسم گند زد به سینما» رو از خیلیا می‌شنیدیم! درباره سریال ارباب حلقه ها هم اینطور شد. ایرانی ها یه خورده بخاطر نازنین بنیادی شل کردن هیت ورزیدن رو. فیلم رو نقد کنید نه بازیگرش رو. دوستان حالا احتمال زیاد دیسلایک میدن ولی اگه لازم باشه دلایل بیشتر میارم که چرا جان ویک ۴ بهتره و احتمال زیاد می‌ره تو تاپ ۱۰ آخر سال ریویور های معروف و این فیلم تا یه ماه دیگه فراموش میشه.

      Deleted accountشومپتِ کته کلهوالتر وایتkamran. best1
      • دقیقا با حرفات موافقم
        حتی تو جان ویک ۴ رفرنس به هنر های رزمی شرقی داشت و واقعا این کار تحسین بر انگیز بود
        شات های فیلمبرداری که در فیلم میشد واقعا زحمت عوامل رو نشون میداد مخصوصا اونجایی که فیلم تبدیل شده بود به یه بازی استراتژی که واقعا از این نوع فیلمبرداری تعجب کرده بودم
        به نظر خودم جان ویک ۴ بهترین نسخه از این فرنچایز بود

        WalleR MaNMarvel-Man
  • Sina_2081 گفت:

    نسخه دوم رو فعلا ندیدم اما بین این همه اکشن که از در و دیوار میریزه نسخه اول رو دوست داشتم . بخصوص کات نخوردن دوربین توی سکانسهای اکشن

    Mad maxAlucardbakamran. best1MamsBrainiac(خداحافظ)هادی صفائیKhafi
  • Marvel-Man گفت:

    از نظر من آنچه یه زمانی بهش دوران طلایی تلویزیون می‌گفتن دیگه تموم شده و از ۲۰۱۹ به اینور با دوران طلایی استریم طرف هستیم که ماهیت متفاوتی داره و میگم چرا. اینکه یه فیلم اکشن در حد این، با نسبت ابعاد تصویر سینمایی و ستارگان سینما، چیزی که با مواردی که ده پونزده سال پیش به شکل انحصاری در سینما پخش میشده هیچ فرقی از نظر فرم نداره رو شما کنار سریال های مورد علاقه ات که اونها هم در سطح کیفی مشابه هستن رو روز اول استریم کنی، پدیده ای هست که زمان تلویزیون های سنتی و کابلی رخ نمی‌داد. نتفلیکس نقشش در دوران طلایی تلویزیون رو از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ ایفا کرد چون سریال های تلویزیونی منتشر میکرد اما خودش هیچوقت تلویزیون به معنای کلاسیک محسوب نمیشد و از ۲۰۱۹ به بعد که باقی کمپانی ها هم سرویس استریم زدن و امثال دیزنی پلاس، محتوای اصلی mcu که تا قبل از اون انحصاراً برای پرده سینما درست میشد رو به صورت سریال، با همون بازیگران فیلم میذاشتن برای استریم و وضعیتی که در HBO Max در دوران پاندمی با اکران همزمان در سینما و سرویس استریم و موارد دیگه مثل فیلم برنده اسکار coda محصول اپل تی وی رخ داد، برمیگردیم به این صحبت که الان دوران طلایی استریم هست که نه سینماست و نه تلویزیون و پدیده منحصر به فرد خودش در انتشار محتوای داستانیه. از ۲۰۲۰ تا الان، جز سالی دوسه مورد فیلم که روی پرده ها به موفقیت بزرگ رسیدن، موفق ترین محتوای داستانی در جهان اونچه بوده که از سرویس استریم پخش میشده و تا اونجایی که می‌دونم دیگه کسی تلویزیون سنتی و کابلی رو به اون شکل نگاه نمیکنه. الان همه تلویزیون های بازار هوشمند هستند و روی همه حداقل یه اپ نتفلیکس نصب هست. تلویزیون هوشمند هم کسی نداشته باشه، روی همون موبایل شما با نتفلیکس میتونی فیلم جدی آیریشمن رو کنار اکشن بلاک باستر Extraction 2 ببینی و شب هم یه قسمت از Wednesday پلی کنی!

    والتر وایت
  • واقعا از تماشاش خیلی خیلی بیشتر از جان‌ویک، لذت بردم!
    بخصوص هنرمند محبوبم گلشیفته فراهانی! عجیب لباس نظامی ارتشی بهش میاد

    halkerWalleR MaNCYRUSMad maxوالتر وایت🤘Mohsenj74kamran. best1MamsshJimmymore
  • HannaH گفت:

    قسمت دوم با اینکه داستانش به شدت قابل پیشبینی هست، حتی یک دقیقه هم خسته کننده نمی شه و کار خودش، یعنی سرگرم کردن بیننده رو واقعا خوب انجام می ده. محدود کردن لوکیشن ها و البته طراحی صحنه خوب، نقاط قوت اصلی فیلم هستن. هر چند اینکه مثل جان ویک ۴ به مرز کارتونی شدن خیلی نزدیک نمی شه هم بسیار مهم هست.

    halkernobodyMad maxوالتر وایتKhafiAlucardbakamran. best1Ahmadreza:king of movieBrainiac(خداحافظ)Nashvillemore
  • Dokhtar_Gamer گفت:

    از وقتی سریال هیلو رو دیدم دیگه هیچ فیلم و سریال دیگه ای به چشمم نمیاد از بس که شاهکاره 💚💚

    WalleR MaNMahdiGlitchhhوالتر وایتkamran. best1
  • leftovers گفت:

    من امروز دیدم عالی بود.قسمت سومشم تایید شد باید سریع از چتر مارول بیاد بیرون کریس.

    WalleR MaNوالتر وایتkamran. best1
  • God of war گفت:

    اصلا نمیدونم چرا هر چی جلو تر میریم بیننده از فیلم هاکناره گیری میکنه چرا دیگه فیلم ها یا داستان تکرای یا صحنه های غیر قابل باور کخ به شعور ببنده توهین میکنن

    WalleR MaNوالتر وایتloghainkamran. best1
  • Mams گفت:

    خداوکیلی حال کردم هم این هم جان ویک دوتاشون عالین

    WalleR MaNCYRUSMarvel-Manوالتر وایت
شروع طوفانی Extraction 2 در نتفلیکس - گیمفا