فیل اسپنسر برای رویداد امسال ایکس باکس هیجان‌زده است
فیل اسپنسر برای رویداد امسال ایکس باکس هیجان‌زده است
فیل اسپنسر برای رویداد امسال ایکس باکس هیجان‌زده است
فیل اسپنسر برای رویداد امسال ایکس باکس هیجان‌زده است

فیل اسپنسر برای رویداد امسال ایکس باکس هیجان‌زده است

محسن رضوی فر
۱۱:۴۵ ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
فیل اسپنسر برای رویداد امسال ایکس باکس هیجان‌زده است

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت ‌می‌گوید ایکس باکس در ارائه‌ی آنچه که برای رویداد سال گذشته‌ی خود در نظر گرفته بود، موفق عمل نکرد، اما با این حال به رویداد اختصاصی امسال بسیار امیدوار است.

در جریان مصاحبه با پادکست Kinda Funny Games، از فیل اسپنسر در خصوص رویداد سال گذشته‌ی ایکس باکس سوال پرسیده شد. Parris Lilly، مجری برنامه، در این خصوص از فیل اسپنسر پرسید:

شما در رویداد سال گذشته‌ی ایکس باکس یک برنامه‌ی ۱۲ ماهه داشتید، اما لزوماً همه‌ی بازی‌های مد نظر خود را ارائه ندادید.

رئیس برند ایکس باکس در این باره پاسخ داد:

نه ما بازی‌ها را ارائه ندادیم. در اینجا واژه لزوماً وجود ندارد و در واقع ما چیزی ارائه ندادیم.

اسپنسر سپس به لیستی از بازی‌های آینده‌ی ایکس باکس که مجری برنامه به آن اشاره کرد، پرداخت. از جمله‌ی این بازی‌ها بازی‌ها می‌توان Avowed، Perfect Dark، Fable، State of Decay 3، EverWild و Contraband اشاره کرد که با وجود اینکه مدت‌ها از معرفی آن‌ها می‌گذرد، اما اطلاعات زیادی از این عناوین در دسترس نیست.

در ادامه رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت صحبت به در مورد رویداد امسال ایکس باکس پرداخت:

بر خلاف رویداد سال قبل، من برای رویداد امسال ایکس باکس بسیار مشتاق هستم. ما برخی از عناوینی را که مردم ندیده‌اند، ارائه می‌دهیم و تعدادی از بازی‌های جدید را معرفی خواهیم کرد و همچنین اطلاعات جدیدی را از عناوینی که از پیش معرفی شده‌اند، ارائه می‌دهیم.

موضوع دیگری که مرا واقعاً هیجان زده می‌کند این است که منتظر سه ماهه‌های بعدی هستم که همیشه تمرکز من بوده است. اینکه چگونه می‌توانیم یک بازی بزرگ را در هر فصل با کیفیت ارائه دهیم.من از صحبت کردن در مورد آن خسته شده‌ام، اما اکنون می‌توانم ببینم که بازی‌هایی داریم که هر سه ماه یک‌بار عرضه می‌شوند و فکر می‌کنم مشتریان ما را شگفت‌زده و خوشحال می‌کند.

ما همچنان باید خلاقیت ارائه دهیم و هنوز هم باید از نظر فنی خود را ارتقا دهیم. هر عنوانی را که منتشر می‌کنیم مناسب همه‌ی مخاطبان نیست و ما این را می دانیم. من سعی نمی‌کنم یک بازی بسازم تا برای همه حکم دهد.

وقتی به استودیوهای بازی‌سازی مایکروسافت نگاه می‌کنم، می‌بینم کارهای خلاقانه متفاوتی خواهیم داشت و مجموعه‌ای بسیار متنوع داریم که من آن را دوست دارم.

کاری که ما به عنوان ایکس‌باکس می‌خواهیم انجام دهیم، تقلید از هیچ یک از پلتفرم‌های دیگر موجود نیست. هدف ما این است که برند خودمان را بسازیم و تنوع را در چیزی که می‌خواهیم بسازیم، شناسایی کنیم و امیدواریم که این موضوع به یک نقطه قوت تبدیل شود. اما ما باید این کار را با کیفیت و به موقع انجام دهیم و باید به مردم آنچه را قرار است ببیند، به درستی ارائه شود و گیم‌پلی را نشان دهیم. فراتر از آن، به طور کلی ما باید بازی‌های عالی را در دسترس بازیکنانمان قرار دهیم.

رویداد بازی‌های ایکس باکس در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۳) و در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. مدت زمان این رویداد در حال حاضر مشخص نیست،  اما اعلام شده است که پس از این مراسم، یک رویداد ویژه برای بازی Starfield در تاریخ مذکور برگزار می‌شود.

DARKSIRENکاکاسنگی𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔siavashmeysambNullSepehrJarl of skyrim.از پیروان bloodyblade.RedAMIREmhmteamهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)گاوکشmarioAlan WakeMmdTES fanOnly Rockstarred-eyed Banished Knightmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیل اسپنسر برای رویداد امسال ایکس باکس هیجان‌زده است
فیل اسپنسر برای رویداد امسال ایکس باکس هیجان‌زده است
فیل اسپنسر برای رویداد امسال ایکس باکس هیجان‌زده است
فیل اسپنسر برای رویداد امسال ایکس باکس هیجان‌زده است
فیل اسپنسر برای رویداد امسال ایکس باکس هیجان‌زده است
فیل اسپنسر برای رویداد امسال ایکس باکس هیجان‌زده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • باشه فقط کاری کن دیگه از دستت خودت ناراحت نشی

    WalleR MaNQUIGGZYبهزاد سالمیHamed
  • اسپنسر تو شیادی دست گربه نره رو از پشت بسته

    WalleR MaNhalkerDARKSIRENبهزاد سالمیکاکاسنگیA.A
  • ایکس باکس به یک تحول اساسی نیاز داره. باید از طراحی بازی فاصله بگیره چون هیچی از بازی سازی حالیش نیست. چند تا منتقد بازی استخدام کنه که فقط بازی های سکند پارتی و ترد پارتی که میاد رو گیم پس رو کنترل کیفی کنند و هر زباله ای رو به گیم پس راه ندن. حداقل متا ۷۵ باشه. بعد تمامی عناوین عرضه شده رو ایکس باکس رو براشون قابلیت cross progression و Xbox play anywhere فعال کنه که با pc مچ بشه کامل. به هیچ چیز دیگه ای نیاز ندارن.

    بهزاد سالمی
  • sorena گفت:

    ما استارفیلد را داریم، فورزا و هل بلید۲ را داریم. چیزای خوبی از اوود دیدم! اگر این موضوع هر سه ماه یه بازی محقق بشه میشه انتظار داشت با استارفیلد استارت میخوره و هل بلید۲ اوایل ۲۴ میاد.

    DARKSIRENبهزاد سالمیRazielVenomSoulMr Hill93mario人Acker益man人NullSepehrmore
    • Tahaic گفت:

      هل بلید اواخر ۲۳ میاد فک کنم اشتباه نوشتی دیگه چقدر میخوان رو این بازی کار بکنن

      بهزاد سالمی
    • هر سال یه سری بازی لیست می‌کنید آخرش یا نمیان یا وقتی میان متاشون زرد قناریه =)
      مطمئنم سال بعد و سال بعدترش هم میای همین کامنت رو با یکم بالا و پایین میذاری و موجبات شادی و خنده ما رو فراهم میکنی.

      WalleR MaNhalkerبهزاد سالمیmhmteamSnake and kratos❤️Perfect
    • خوشم میاد ازت داش خوب همه چیو میدونی و واقع بینی امسال خودمون انحصاری های داریم که تقریبا همشون شاهکارن اگر نباشن در حد شاهکارن که خودت اسم بردی….هیچ آدمی بخاطر محصول بد از کمپانیش برندش بد نمیگه اینو همه میدونن کسی که میاد ترول می‌کنه اون دیگه مشخصه فن برند دیگه اس یا جذب باده..
      ماکروسافت دوتا انحصاری AA اول سال ۲۰۲۳ داد..یکشون در حد شاهکار شد و سایت ها ۱۰دادن بهش و یکی بد شد واقعا…
      پس انقدر خواشها الکی بزرگش نکنید و ترول نکنید چون با اینکار فقط خودتون کوچیک میکنید و مشخصه حسودی میکنین…
      امسال موقع عرضه ای این ۴ تا انحصاری که مونده نظراتون رو میبینم رنگ عوض می‌کنید مثل های فای راش…خواهشاً اگر دست از ترول و فن بوی بازی بردارید…
      امسال سال ویژه اس برای ماکروفنا…
      روی صحبتی با سونی فنا نذاشتم فقط میگم امیدوارم لذت ببرن از کنسولشون و انصحاری که ۲۰۲۳ براشون میاد..
      چ مرسی از تو sorena

      • sorena گفت:

        اسفند امسال سه دهه میشه که من گیمرم. از این بالا پایینا برای کمپانی ها زیاد دیدم از این جهت تحت تاثیر چندتا خبر برای یه بازی درجه سه و جو قرار نمی گیرم. رد فال عنوانی نیست که آنقدر ارزش پرداخت داشته باشه حتی خوده کمپانی هم امیدی بهش نداشته. وقتی هم اسم آرکین رو میارن صرفا بخاطر زیر مجموعه ی ایکس‌باکس بودنش ترول میکنن وگرنه کارنامه ی آرکین لیون و آرکین آستین مشخص هست خروجی لیون دیس انرد و دث لوپ بود خروجی آستین prey و رد فال. البته نقد به ماکروسافت وارد هست که با بازی آرکین مثل یه بچه یتیم! برخورد کرده و بهتر بود یا بازی رو کنسل میکرد یا بهش تیم اختصاصی میداد که البته رد فال اصلا ارزش دومی رو نداشت و باید کنسل میشد…
        ما استودیو ها رو میشناسیم و با این تجربه راجع به اونا انتظاراتی داریم. از این جهت خروجی های آینده ی ایکس‌باکس مثل هل یا استارفیلد و چند استودیو ی دیگه براحتی می‌تونه برای ماکروسافت گیم چنجر بشه و به احتمال زیاد همینطور هم میشه… وضعیت فعلی ماکروسافت مثل اوایل نسل هفت سونی هست که نه بازی داشت و نه سازندگان تردپارتی روی خوشی بهش نشون میدادن.

        بهزاد سالمی
    • Amir rezayat گفت:

      متاسفانه امیدی به استارفیلد هم دیگه ندارم

    • Artorias گفت:

      الان پنجاه ساله همینو میگین

      بهزاد سالمی
  • کبه که هیجان زده نباشه حتی ps فنا هم هیجان زده تر از ایکسباکس فنان

  • Saman117 گفت:

    امسال و کل سال های آینده همه برای xbox هست سونی هم شانسی جلو قدرت xbox نداره سونی شانس بیاره با توجه به برنامه آینده مایکروسافت به کل از دنیا کنسول سازی مثل سگا کنار نره تبدیل به یه ناشر ساده بازی ها سینما زده بدون گیم پلی با داستان آبکی نشه

    QUIGGZYsilent-man(Dying light edition)PerfectMr Hill93Nima
    • Mr Hill93 گفت:

      اره حاجی سونی با عرضه بازیایی مث گاد او وار در برابر بازی های شاهکار ایکس باکس مث ریدفال شانسی نداره

      QUIGGZYبهزاد سالمی
    • باشه حالا برو آبلیمو بخور تا آسمون بیای پایین. اون بالا بالاها کار دست خودت میدی!🤣

      بهزاد سالمی
      • Saman117 گفت:

        گاد او وار همون زباله سینمایی مارولی رو میگی که از فیلما مارول داستانش آبکی تر هست، آدم باید خیلی بیکار باشه ۲۰ ساعت کات سینا مسخره گاد رو بشینه نگاه کنه آخرش هم یه فیلم آبکی مارول سونی ترند سوار تحویلش بده، حداقل آدم ردفال بازی کنه باز بهتره یه گیم پلی داره نه گاد که ۲۰ ساعت هیچی به غیر کات سین نداره
        البته مشکلی نیست بازیا سینما زده که فقط کات سین هستن بدون هیچ چالشی رو سونی مخصوص گیمرا نوب ایستگا فن میسازه چون میدونه بلد نیست مثل ایکس باکس پلیرا یا pc گیمرا حرفه ای بازیا آنلاین و rpg رو بازی کنند فقط بلدن بازیا سینما زده سونی رو بازی کنند که در واقع بازی نیست دسته بی کیفیت ps رو میگیرن دستشون در حالی که آنالوگاش مشکل پیدا کرده کات سینا آبکی بازیا سینما زده سونی رو نگاه میکنند جا بازی کردن

        Snake and kratos❤️
  • xbox.home گفت:

    شاید حافظه بعضیا یاری نکنه یا یادشون میره که فیل برای روی داد های قبلی هم همینو میگفت،
    بیچاره اونایی که هنوز بعد از ۳ سال درس عربت نگرفتن، و هر رویدادی میتونه باعث شه همچنان گول بخورن و ب ایکس باکسی که دارن فرصت بدن، ولی خبر ندارن که در حال حاظر ۳ سال از عمر گیمریشون( نسل نهمی) به فنا رفته حاظر ب تغییر نیستن، اونایی که هنوزم منتظرن و‌ترس از تغییر دارن همونایی میشن که در آینده هم تو زندگیشون پیشرفت نمیکنن، و همیشه در جا میزنن چون تنها کاری که بلدن صبر کردنه نه تغییر کردن

    TzzzT23halkerDARKSIRENبهزاد سالمیSnake and kratos❤️HamedRoyalknightکفشدوزک تنها
  • اسپنسر« اکنون می‌توانم ببینم که بازی‌هایی داریم که هر سه ماه یک‌بار عرضه می‌شوند و فکر می‌کنم مشتریان ما را شگفت‌زده و خوشحال می‌کند.»
    مرد حسابی مشخص که جنس خوب میزنی😂 سالی بزور ۱ دونه بازی عرضه میکنی اونم متاش با هزار تا سلام و صلوات اگه زیر ۷۰ نشه بعد میگی هر ۳ ماه یه بازی عرضه میکنیم😂

    TzzzT23بهزاد سالمیSnake and kratos❤️Hamed
  • من فکر می کنم فیل اسپنسر باید بره توی گروه اکس باکس دربارش صحبت کردیم و نظرات روی این بود که شانس دوباره بدیم!!!!
    چقدر شانس دوباره؟
    تا کی باید بگیم سال بعد؟
    تعصبی برخورد نکنید وضعیت الان اکس باکس فاجعست وقتی که در نسل ۸ اکس باکس بازی منتشر نمی کرد کم رنگ بود اما وقتی الان از استودیو های زیر مجموعه اکس باکس بازی میاد بیرون و نمره ۵۹ رو دریافت می کنه این خود فاجعه است.
    به هرحال من امیدی به این مرد ندارم ، اما نمی تونم نسبت به بازی ها بی تفاوت باشم اما الان بیشتر روی بازی های ثرد پارتی حساب باز کردم.

    بهزاد سالمیHamed
  • بنازم اسپنسر عشق منی خدایی..خیلی دوسش دارم…
    از همین الان تایید کرد دیگه…امسال ۳تا میاد الی ۴ تا
    یکی استارفیلد
    دومی فورزا موتور اسپرت
    سومی یا هل بلید ۲ یا استاکر ۲
    که احتمال هلبلید ۲ بیشتره
    و معرفی انصحاری جدید از استودیو های ماکروسافت که تایید کرد
    و نشون دادن تریلر از انحصاری های که در حال ساخت دارن که یه تریلر از کنتربند بدن یه تریلر از فبیل یا اوود اینا دیگه امسال برای من معرکه میشه دیگه هیچی نمیخام ازت اسپنسر…مردی واقعا اسپنسر..
    امسال بهترین سال برای ایکس باکس فناست…

    Snake and kratos❤️
  • Peyman گفت:

    هل بلید دو به نظرم متای بالای نود میاره ولی استارفیلد بعید میدونم چیز خوبی ازش در بیاد.

  • شاهد بهترین شوکیس خواهیم بود الان مایکروسافت مثل مار زخمی هست که بدجوری هم زخم شده اون از نهایی نشدن خرید اکتیویژن این هم از متای پایین رد فال.
    اگه واقعا میخوان این نسل به خوبی کنسول های سری اکس باکس بفروشن باید از بازی ها رونمایی بیشتری کنن و مانور بزارن روی بازی های مهم

    ‌RoyalknightVenomMr Hill93marioگیمور(Eminem)Jarl of skyrimmhmteamگاوکشAmirAghamore
  • AidenRa گفت:

    بابا ساکت شو دیگه هر سال فقط همین حرفای مفت
    تمامی سالهایی که من یادمه میاد میگه من برای نمایش امسال خیلی هیجان دارم بعدش هیچی در نمیاد

    KratosTzzzT23reza Assassin'sSnake and kratos❤️
  • Majima گفت:

    در کنار هیجان زده بودن به روند توسعه بازی ها یه نظارتی بکنی هم جای دوری نمیره

    بهزاد سالمیHamed
  • Max22 گفت:

    ای آقا امیدوارم دوباره با CG پر نکنن نمایش رو ، اما به نظرم بهترین کار تاریخ گرفتن عناوینی که دست کم سه چهار سال پیش معرفی کردن هست ، و اگه بازی جدیدی میخوان نشون بدن حداکثر یکی دوسال تا انتشار فاصله داشته باشه نه ۴ سال!

    Hamed
  • Farshidmc گفت:

    بازی هایی که یک روزی برای نسل ۹ کنسول xbox میاد
    اگه سونی هم میخواست مثل مایکروسافت عمل میکرد الان Horizon 3_God of war 6_Ratchet And clank_Ghost of Tshuma جدید معرفی شده بود

    بهزاد سالمیRoyalknightHamed❤GOD OF WAR❤siavashAmir(PC & PS4)محمدامین حیدریYoung boySepehrAbolfazlmore
  • Lu Bu گفت:

    خداکنه جوری ک شما میگید باشه
    ادم پر توقعی هم نیستم
    فقط ،
    اولی : نمایش استارفیلد ک قطعی شده ولی شکی نیس تاخیر بزنن 😄
    دومیی: اوارد یه نمایش کامل همراه با گیم پلی و تاریخ انتشار
    سومی : هم اثر جاش ساویر
    خلاص

    بهزاد سالمی
  • Artorias گفت:

    ابنم که همیشه هیجان زدس دیگه حنات رنگی نداره کنسول فن نیستم ولی ایکس باکس دیگه اخراشه

    بهزاد سالمی
  • Mrdeep گفت:

    نمیدونم چرا حس میکنم اینده کاری عمو فیل به این شوکیس بستگی داره :)) تقریبا چهار سال از نسل نه گذشت و … !!

    halkerبهزاد سالمیSnake and kratos❤️
  • Broadsmoke گفت:

    سونی فنا هنوز آن روی مایکروسافت را ندیده اند

    Snake and kratos❤️xbox.home
  • Mr Hill93 گفت:

    ما هم برا خندیدم محدد ب ایکس باکس هیجان زده اییم

    کفشدوزک تنهابهزاد سالمی
  • . گفت:

    زیاد حرف میزنی داداش 😂 کمی سکوت خوبه.

    بهزاد سالمیmetal845گکو پلنگی (دکتر گیمفا)❤GOD OF WAR❤محمدامین حیدریSepehr
  • mhmteam گفت:

    اخرین شانس و برگ برنده ایکس باکس برای ۲۰۲۳ استارفیلد
    اگه این بازی فوق العاده باشه و بقیه بازیها مثل هل بلید،اوود،فیبل،پرفکت دارک،کانترابند‌و… کیفیت قابل قبولی داشته باشن و طی زمانی مناسب و مشخص بیان ایکس باکس جون میگیره

    بهزاد سالمی
  • Broadsmoke گفت:

    مطمئنم میترکونه
    مایکروسافت الان دیگه باید هر چی داره رو نشون بده از گیمپلی اوود و فیبل و پرفکت دارک و استیت ۳ گرفته تا ولفنشتاین ۳ و ایندیانا جونز و اویل ویتین ۳ و ریبوت کوئک و کلی پروژه مخفی دیگه

    xbox.home
  • Alifz گفت:

    اسپنسر خیلی تحت فشاره
    از یه طرفی انحصاری های اخیر اکس باکس، اون چیزی که باید، نبودن
    از طرفی ۷۰ میلیارد دلار حساب مایکروسافت بلوکه شده تا تکلیف خرید مشخص بشه
    از طرفی میدونه که سونی تو شوکیس آینده دستش پره
    از طرفی طرفدارا هم ناامیدن و چشمشون به استارفیلده
    از طرفی حدنصاب سابسکرایب گیم پس به میزان مورد انتظار نرسیده

    اگه دومین غول تجاری دنیا پشتش نبود، شاید شرایط خیلی بدتر از الان میشد

    TzzzT23DARKSIRENبهزاد سالمیSnake and kratos❤️Hamedmetal845🤘Mohsenj74❤ NieR LoveRVenomSoulmore
  • Lord Sauron گفت:

    از دید من این مشکل بازی های برند ایکس باکس و تحت فشار بودنشون یک ریشه در گذشته داره برای زمانی که ورود کرد مایکروسافت به این صنعت.
    تو اون دوران سونی دوران خودش رو سپری کرده بود یک مجموعه از بازی های مختلف داشت که در زمان چندین و چند سال جمع اوری کرده بود و یا در دست ساخت داشت از زمان پلی استیشن ۱ پس تنوع گیم مشکلی برای پلی ۲ نبود.
    ولی وقتی ایکس باکس رونمایی شد اگر تو مستند خود ایکس باکس دیده باشید باید براش بازی معرفی میشد و همه چیز خیلی فشرده بود به طوری که بانجی به سختی تونست در چند ماه هیلو رو سر وقت ارائه کنه و با توجه به نو نهال بودن ایکس باکس این باعث شد از نظر زمانی عقب باشه از رقیب که سال ها در بازار بوده و امادگی کامل داشته.
    این مشکل به مرور از نسلی به نسل بعد منتقل شد و باعث شد همیشه تحت فشار باشن از نظر ارائه ی محتوا چون استدیو هاشون فرصت برای ساخت بازی برای اینده رو نداشتن و باید محتوای حال حاظر کنسول رو تهیه میکردن تا حرفی برای گفتن در برابر رقیب داشته باشه.
    فکر میکنم یکی از دلایل خرید های مایکروسافت جبران این داستانه چون با توجه به زمان بر بودن بازی های بزرگ نیاز دارن استدیو هاشون از الان رو لاین اپ نسل بعد حتی کار کنن تا بازی هایی با کیفیتی رو بتونن ارائه بدن که مخاطب رو جذب کنه.
    شخصا معتقدم بهترین حرکت برای مایکروسافت استراحت چند ساله هست به طوری که از کنسول حال حاظر دست نکشن و چند سال بیشتر پشتیبانی ازش رو ادامه بدن این کار یک تنفس به عملکرد و امادگی استدیو هاشون برای ارائه ی محتوای پشت سر هم و با کیفیت میده همچنین شرکت سود بالایی از فروش محتوا روی کنسولی که طی چند سال فروش زیادی داشته خواهد داشت. به علاوه شرکت رقیب هم محافظه کارانه عمل خواهد کرد و عمیکرد مشابه خواهد داشت چون با ارائه ی یک سخت افزار در زمانی زودتر از مایکروسافت این شانس رو به مایکروسافت میدن که چیزی ارائه کنه که عملکرد بالاتری داشته باشه از هر نظر در فاصله کمتر از چند سال و این ضربه میزنه بهشون مثل دوران معرفی کنسول پلی ۵ و ایکس که حتی سر قیمت هم یچکی نمیخاست زودتر حرفی بزنه تا شانسو به طرف مقابل برای بازاریابی بده.
    ممنون که نظرمو خوندین :)))

    بهزاد سالمی
  • Hamed گفت:

    اسپنسر جان زیادی هیجان زده نشو سکته میکنی (شوخی) در کل خیلی فشار روشه که انقدر پیام میده با وجود مشکلات خرید اکتی و بازی های ضعیف در واقع چیزی برای از دست دادن نداره یعنی عین گرگ زخمی میمونه تمام توانش رو گذاشته دیگه یا رومیه رومی یا زنگیه زنگی هم باید اعتماد بالا دستیاش رو بدست بیاره هم گیمرارو ببینیم چیکار میکنه

    بهزاد سالمی
  • Sherlock گفت:

    عزیزان ایکس باکس دار بدبخت شدید

    بهزاد سالمیmhmteam
  • lie?no گفت:

    دارم شک میکنم که اسپنسر شده نفوذیه سونی 😂 (شوخی)
    ایکس باکس بدبخت شد
    این هیجان زده شده

فیل اسپنسر برای رویداد امسال ایکس باکس هیجان‌زده است