آیا میکلا در بسته الحاقی Elden Ring حضور خواهد داشت؟ - گیمفا
آیا میکلا در بسته الحاقی Elden Ring حضور خواهد داشت؟ - گیمفا
آیا میکلا در بسته الحاقی Elden Ring حضور خواهد داشت؟ - گیمفا
آیا میکلا در بسته الحاقی Elden Ring حضور خواهد داشت؟ - گیمفا

آیا میکلا در بسته الحاقی Elden Ring حضور خواهد داشت؟

نصیر فرزان
۱۱:۱۵ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
آیا میکلا در بسته الحاقی Elden Ring حضور خواهد داشت؟ - گیمفا

پس از مدت زیادی انتظار، سرانجام استودیوی From Software از بسته الحاقی بازی Elden Ring که Shadow of the Erdtree نام دارد رونمایی کرد. آیا میکلا شخصیت محوری این گسترش‌دهنده خواهد بود؟

با توجه به موفقیت‌ خارق‌العاده Elden Ring در کسب جوایز، رسیدن به آمار فروش بیش از ۲۰ میلیون نسخه و شناختی که طرفداران از استودیوی فرام سافتور دارند، تصور این‌که یک بسته الحاقی برای بهترین بازی سال ۲۰۲۲ عرضه شود موضوع دور از انتظاری نبود. خوشبختانه، پس از گمانه‌زنی‌های بسیار، فرام‌سافتور در نهایت با انتشار یک توئیت، به طور رسمی عرضه بسته الحاقی برای Elden Ring را تایید کرد. این‌ که مخاطبین می‌توانند به ماجراجویی‌های خود در سرزمین میانه (The Lands Between) ادامه دهند، باعث ایجاد شور و هیجان بسیاری در بین آن‌ها شده است. تاکنون گمانه‌زنی‌های زیادی راجع به محتوای این بسته الحاقی صورت گرفته است. آیا بازیکنان باز هم به سرزمین میانه فراخوانده می‌شوند؟ این گسترش‌دهندهروی کدام شخصیت تمرکز خواهد کرد؟ چه اتفاقی برای Erdtree رخ داده است؟ این‌ها تنها برخی از سوالاتی هستند که پس از معرفی Shadow of the Erdtree برای بازیکنان ایجاد شده‌اند.

در هنگام معرفی بسته الحاقی Elden Ring، یک تصویر هنری مرموز از سوی استودیوی فرام‌سافتور منتشر شد. در این تصویر، شاهد حضور فردی با موهای طولایی هستیم. این‌طور به نظر می‌رسد که این شخص روی تورنت (Torrent) سوار است. همچنین، سرزمینی که در این تصویر شاهد آن هستیم، به ظاهر متروکه و مه‌آلود است. در عین حال، روی زمین شاهد وجود قبرهای متعددی هستیم. از سوی دیگر، در پس‌زمینه می‌توانیم درخت غول‌آسایی را مشاهده کنیم؛ درختی که به ظاهر پژمرده و بی‌رمق به نظر می‌رسد. حالا سوالی که پیش می‌آید این است که این موارد بیانگر چه چیزی هستند؟ کاراکتر مو طلایی مرموز موجود در این تصویر هنری چه کسی است؟

طرفداران چنین تصور می‌کنند که شخصی که در تصویر منتشر شده شاهد حضورش هستیم، روی تورنت سوار است. با توجه به این‌که در Elden Ring شاهد وجود مرکب دیگری با شکل و شمایل تورنت نبودیم، این یک فرضیه دور از ذهن محسوب نمی‌شود. پیش از اعلام رسمی عرضه یک بسته الحاقی برای Elden Ring، گمانه‌زنی‌های بسیاری راجع به این‌که محتوای گسترش‌دهنده احتمالی برای این بازی راجع به میکلا (Miquela) است، صورت گرفته بود. با توجه به تصویر هنری منتشر شده، به نظر می‌رسد که این گمانه‌زنی‌ها در پایان رنگ واقعیت به خود گرفته‌اند.

اما میکلا چه کسی است؟ طوری که از Lore بازی Elden Ring می‌دانیم، این شخصیت در واقع برادر دوقلوی مالنیا (Malania) محسوب می‌شود؛ شخصیتی که مشکلات بسیاری را برای بازیکنان در هنگام تجربه Elden Ring خلق نموده و یکی از دشوارترین باس فایت‌های بازی را برای آنان رقم زد.

مالنیا و میکلا فرزندان ماریکا (Marika) و راداگون محسوب شده و طوری که می‌دانیم، هر دوی آن‌ها با نفرین به دنیا آمده‌اند. مالانیا دچار نفرینی به نام Scarlet Rot بوده و میکلا نیز چنین مقدر شده که هرگز از نظر سنی رشد نکرده و تا ابد کودک باقی بماند. در تصویر هنری منتشر شده می‌توانیم این موضوع را به وضوح مشاهده نماییم.

آیا میکلا در بسته الحاقی Elden Ring حضور خواهد داشت؟ - گیمفا

از سوی دیگر، می‌دانیم که میکلا زندگی‌اش را وقف پیدا نمودن راه درمان مالنیا نمود. او چنین تصور می‌کرد که درمان Scarlet Rot می‌تواند باعث شود تا او نیز رشد کرده و از نفرین خود رهایی پیدا کند. او شکل جدیدی از جادو به نام Unalloyed Gold را ابداع کرد. بازیکنان در هنگام تجربه بازی با این جادو در حالی که Unalloved Gold Needle نام‌گذاری شده است، مواجه می‌شوند. این جادو به شما اجازه می‌دهد تا از نفرین‌های خدایان خود را محفوظ نگه دارید.

برای مقابله با نفرین، میکلا از Haligtree استفاده می‌کند؛ درخت مقدسی که در لگاسی دانجن پایان بازی و بعد از تقابل با ملانیا شاهد حضورش هستیم. در این مکان، میکلا با آرزوی این‌که او نیز همزمان با درخت مقدس رشد کند، پیله گذاشته و از طریق تزریق خون خود به درخت، سعی می‌کند تا به نوعی وجودش را به آن گره بزند. او قصد دارد تا باعث پیوند خوردن Haligtree به Erdtree شود اما پیش از به پایان رساندن ماموریتش، در خوابی عمیق فرو می‌رود.

با این وجود، بازیکنان پیله‌ی میکلا را در موقعیتی دیگر پیدا می‌کنند. پس از شکست دادن موهگ (Mohg) که با لقب Lord of Blood نیز شناخته می‌شود، در می‌یابیم او، که سودای خدایی را در سر دارد، پیله را سرقت نموده و پس از یکجا نمودن آن با خون خود، سعی دارد تا وارد رویاهای میکلا شده و از این طریق او را کنترل کند. وقتی پیله را مشاهده می‌کنیم، دست میکلا را به صورت بالغ اما نابه‌کار می‌توانیم ببینیم.

با توجه به تصویر هنری منتشر شده از سوی فرام سافتور، می‌توان با اطمینان گفت که Shadow of the Erdtree روی میکلا تمرکز خواهد داشت. حالا سوالی که پیش می‌آید این است که اگر او در خوابی عمیق فرو نرفته، پس در چه موقعیت و شرایطی قرار دارد؟

اگر روی تصویر منتشر شده زوم کرده و با دقت آن‌ را مشاهده کنید، راجع به این‌که او به واقع میکلا است جای هیچ شک‌ و‌ شبهه‌ای باقی نمی‌ماند. طوری که دیده می‌شود، موی بافته شده او به مانند حلقه‌ی طلایی بافته شده به دور Haligtree Soldier Helm است.

راجع به درختی که در تصویر دیده می‌شود چه حدس‌وگمانی می‌توان داشت؟

یکی دیگر از موارد مهمی که در تصویر هنری منتشر شده وجود داشت، درختی است که در دور دست می‌توانیم آن را مشاهده کنیم. این‌که اولین بسته الحاقی بازی Shadow of the Erdtree نام‌گذاری شده، احتمالاً بیان‌گر این موضوع باشد که درخت در تصویر، همان Erdtree پر زرق‌ و‌ برقی است که شاهد حضور آن در سرزمین میانه بودیم؛ اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چه بلایی بر سر آن آمده؟ چرا Erdtree به حالت پژمرده دیده می‌شود؟

با توجه به چیزی که می‌دانیم، Erdtree تنها درخت مهم Elden Ring محسوب نمی‌شود. داستان بازی روایتی پیچیده از درگیری‌های خانوادگی است؛ در نتیجه این‌که یک درخت با شاخه‌های متعددش به نماد Elden Ring تبدیل شود، موضوعی قابل درک است. طوری که پیش‌تر گفته شد، میکلا و Haligtree با یکدیگر ارتباط نزدیکی دارند. این‌که تصویر هنری بسته الحاقی به Haligtree اشاره دارد یا خیر، موضوعی نیست که در حال حاضر بتوانیم به آن جوابی قاطع بدهیم اما این فرضیه در حال حاضر چندان بی‌راه به نظر نمی‌رسد. از سوی دیگر، مایع طلایی‌ای که از درخت جاری است، می‌تواند به Unalloyed Gold ساخته شده توسط میکلا مرتبط باشد.

درخت مهم دیگری که در Elden Ring شاهد حضور آن هستیم Great Tree نام دارد و با توجه به لور، درخت‌های دیگر از Great Tree منشأ گرفته‌اند. نکته جالب توجه راجع به این درخت، آن است که طبق روایت‌های مختلف، Great Tree درختی بوده که اشکال مختلف حیات در آن با یکدیگر ادغام شده‌اند. برخی از بازیکنان معتقدند که Erdtree مانند یک انگل به سرزمین میانه هجوم آورده و ضمن جذب روح مردگان، Great Tree را مورد تاخت‌وتاز قرار داده و جای آن را اشغال کرده است. این‌که بسته الحاقی Shadow of the Erdtree به این موضوع اشاره داشته باشد، یکی از فرضیه‌های قوی‌ای بوده که حول محور گسترش‌دهنده Elden Ring ارائه شده است.

آیا میکلا در بسته الحاقی Elden Ring حضور خواهد داشت؟ - گیمفا

اهمیت رویاها

با توجه به خواب طولانی مدت میکلا درون یک پیله، برخی از بازیکنان معتقدند که این شخصیت در واقع سینت ترینا (St. Trina) یا الهه‌ی خواب است. طبق لور بازی، سنت ترینا یک فرد جوان با جنسیت نامعلوم بوده که خواب او هم‌چون یک تله عمل کرده و قربانیان را به سوی خود جذب می‌کند.

سوالی که پیش می‌آید این است که آیا میکلا در یک خواب ابدی فرو رفته؟ آیا Tarnished می‌تواند هم‌چون موهگ وارد خواب میکلا شود؟ اخیراً دیتا ماینرها متوجه شدند که یکی از ماموریت‌های فرعی مرتبط با میکلا از بازی حذف شده است. در این ماموریت، یکی از راهب‌ها که در Scavenger’s Shank موقعیت دارد، گوی کریستالی سنت ترینا را به بازیکن می‌دهد. این آیتم به منظور جمع‌آوری Dream Mist از دشمنانی که در قسمت‌های مختلف بازی به خواب فرو رفته‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که این مکانیزم می‌تواند به بازیکن اجازه ورود به رویاهای میکلا را بدهد.

موضوع دیگری که باید به آن بپردازیم، سنگ‌قبرهای بزرگی هستند که در سرزمین میانه شاهد وجودشان بودیم. بازیکنان به خوبی با Grave Gloveworts آشنایی دارند. این آیتم به منظور ارتقای Spirit Ashها استفاده می‌شود. ممکن است که قبرهای متعددی که در تصویر هنری منتشر شده شاهدشان هستیم، به یک میدان نبرد اشاره داشته باشند. حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا این محل در سرزمین میانه قرار دارد؟ ممکن است که این محل به رویای میکلا در یک دنیای ثانویه اشاره داشته باشد؟ میکلا دست به انجام چه کاری زده است؟

آسمان سرزمین میانه توسط Erdtree چراغانی شده است

ممکن است فرضیه‌هایی که تاکنون مطرح کرده‌ایم به طور کامل غلط بوده و Shadow of the Erdtree هیچ ارتباطی به آن‌ها نداشته باشد‌. چیزی که با اطمینان می‌توانیم بگوییم این است که سرگذشت نامعلوم و در عین حال مرموز میکلا، قطعا پتانسیل پرداخت بیشتر را دارد. اگر وقایع Shadow of the Erdtree در دنیایی رویاگونه روی بدهند، می‌توانیم جنبه‌های جدیدی از سرزمین میانه را مشاهده نماییم؛ جنبه‌هایی که در نسخه اصلی شاهد وجودشان نبوده‌ایم. آیا Unalloyed Gold می‌تواند با شکل دیگری از جادو ارتباط داشته باشد؟ آیا اطلاعات بیشتری راجع به مالنیا ارائه خواهد شد؟ آیا میکلا نیز هم‌چون مالنیا به دست Tarnished از بین خواهد رفت؟

چیزی که با اطمینان می‌توانیم بگوییم این است که با توجه به سابقه‌ی فرام سافتور، Shadow of the Erdtree یک بسته الحاقی تمام‌ و کمال و در عین حال دشوار خواهد بود.

The last Elden ring????ArtoriasDARKSIRENArmageddonEzio Auditore da Firenze77A SlashSpider-ManProfessor genkiDream in Red (Playstation T)Ali_pxKratosRoyalknightکچل در زمستانAlireza.red-eyed Banished KnightWoundsققنوس آسمانmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آیا میکلا در بسته الحاقی Elden Ring حضور خواهد داشت؟ - گیمفا
آیا میکلا در بسته الحاقی Elden Ring حضور خواهد داشت؟ - گیمفا
آیا میکلا در بسته الحاقی Elden Ring حضور خواهد داشت؟ - گیمفا
آیا میکلا در بسته الحاقی Elden Ring حضور خواهد داشت؟ - گیمفا
آیا میکلا در بسته الحاقی Elden Ring حضور خواهد داشت؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • به شدت منتظر dlc ام
    dlc ringed city یکی از بهترین dlc ها بود
    from software کارشو بلده

    The last Elden ringAVGArtoriasThe hunt is comingFernando77Spider-ManKratosProfessor genkiDream in Red (Playstation T)more
  • Amess Jungle گفت:

    چقدر داستان الدن رینگ عمیق ، مرسی از بررسی تئوری های موجود ،بسیار عالی /m\

    The last Elden ringAVG77Spider-ManBrainiac(خداحافظ)Humans are weak and patheticUNCLE ARTHUR🤘Mohsenj74Dĥeebvj⁷Ukl
  • همچنان سئوالم از استاد میازاکی اینه که نمیشد حق انتخاب بدی واسه نکشتن مالنیا؟ 😢💔💔💔 آدم زشت ترین باس های آثار میازاکی رو هم میکشه تهش احساس عذاب وجدان پیدا میکنه دیگه چه برسه به این بانو 😩❤️❤️❤️
    البته باس اختیاری هست ولی انقدر سرزمین و داستان و مراحلش عالیه که نمیشه ازش گذشت…

    The last Elden ringAVGEzio Auditore da Firenze77Spider-ManRoyalknightSenator ArmstrongBrainiac(خداحافظ)Humans are weak and patheticKieblackmore
    • Wounds گفت:

      میازاکی روحشم خبر نداشت که گیمرها قرار از مالنیا خوشش شون بیاد انتظار داشت با درجه سختی که براش در نظر گرفته ازش متنفر بشن .هنوز یک درصد احتمال داره دوباره به بازی برگرده چون ظاهرا نبرد با تارنیش blooming دوم مالنیا بود(اولین مورد نبرد با رادان) گفته شده که سرنوشت نهایی مالنیا در گرو blooming سوم.علاوه بر این فقط دو باس فایت بعد از شکست خوردن آثار خاصی از خودشون به جا می زارن یکی رایکارد یکی هم همین مالنیا،طبیعتا اگه گل ایجاد شده در محل شکست مالنیا فقط یک یادبود ساده بود نباید می شد باهاش تعامل کرد درحالی که یکی از مهم ترین ایتم ها از تعامل با این گل به دست میاد
      (مظلوم فقط رادان هیچ کس عین خیالشم نیست که مالنیا چه بلایی سرش آورد)

      The last Elden ringگمنام77🤘Mohsenj74RoyalknightPARASITE EVE 2UNCLE ARTHUR
      • S گفت:

        کی این گفته؟
        از اولشم خودش میدونست عاشقش میشن
        کل پوستر ها بازی فقط مالینا بود حتی فیگورش توی نسخه های محدود بود

        گکو پلنگی (دکتر گیمفا)Ezio Auditore da Firenze77🤘Mohsenj74PARASITE EVE 2RubyDream in Red (Playstation T)
        • Wounds گفت:

          جمله اولم بیشتر اشاره به صحبت های میازاکی بود حالت فکت مانند و جدی نداشت( خودش اعلام کرده که بخش عظیمی از بازخورد ها به صورت غیر مستقیم دریافت میکنه و پروژه هاشم ممکنه زیاد با خواست گیمرها مطابقت نداشته باشه )

          گکو پلنگی (دکتر گیمفا)
      • کامنتت رو دوست داشتم و برام جالب بود. 👍
        ولی بنظرم محبوبیت مالنیا قابل پیش‌بینی بود و اینکه اتفاقا من مالنیا رو خیلی راحت کشتم که اونم بخاطر کلاس انتخابی و سلاحی بود که داشتم، بیشتر توضیح نمیدم که اسپویل نشه…

        گکو پلنگی (دکتر گیمفا)77Wounds🤘Mohsenj74
        • Wounds گفت:

          موافقم، محبوبیت مالنیا حتی قبل از عرضه بازی بین طرفدارها شکل گرفته بود(جمله اولم حالت جدی نداشت بیشتر اشاره ای بود به خصوصیات عجیب میازاکی که ز یادم با خواست طرفدارها همخوانی نداره)
          یکی از ایرادات الدن رینگ به حاشیه بردن حماسی ترین باس فایتش بود می تونستن نقش محوری تری براش ترسیم کنن مثل کاری که با رانی کردن

          گکو پلنگی (دکتر گیمفا)PARASITE EVE 2
          • باهات که صد در صد موافقم ولی اون روی سکه رو هم نمیشه نادیده گرفت، که میازاکی تونسته تو بازیش جهانی رو خلق کنه که وجب به وجبش ارزش جستجو کردن داره و حتی در مناطق فرعی میتونی به باس های فوق العاده ای مثل رایکارد و مالنیا برخورد کنی؛ این یعنی عملا اگه بخوای فقط به داستان اصلی بچسبی و باقی دنیای بازی رو بیخیال بشی نصف عمرت بر فناست…

            WoundsS
    • اینکه حتی بعد از اینکه بدن میکلا رو پیدا می کردی مجبور بودی باهاش مبارزه کنی جای اینکه بهش بگی میکلا کجاست واقعا خیلی رو مخ بود -_- رسوندن ملنیا به میکلا خودش می تونست اندینگ جدای خودش رو داشته باشه.

      The last Elden ringDream in Red (Playstation T)77🤘Mohsenj74PARASITE EVE 2
  • عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای فرزان.
    برای دوستداران آثار FROMSOFTWARE و ELDEN RING چندین Concept Art زیبا و چشم‌نواز را آماده کردم. امیدوارم از دیدن آن‌ها لذت ببرید.
    نگران Spoil نباشید. همچنین نگران قانون کپی‌رایت نیز نباشید. تمام آثار زیر به رایگان در اختیار دوستداران می‌باشد.
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۵۰۱_n1ry.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۵۰۸_۵۷xo.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۵۲۷_q85g.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۵۳۶_ailu.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۵۵۲_xgfz.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۶۰۴_gwgk.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۶۱۲_m11u.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۶۱۹_۵۹ie.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۶۲۷_pfyw.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۶۳۶_grbn.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۶۴۶_qxey.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۷۱۲_pje.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۷۱۹_gnfw.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۷۲۸_bqtg.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۷۳۴_mwkf.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۷۳۸_vhmb.jpg
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۳۷۴۴_۲hk.jpg
    و در نهایت Cover Art اثر تقدیم حضور می‌گردد:
    https://s2.uupload.ir/files/elden_ring™_۲۰۲۳۰۲۱۷۱۴۱۹۴۰_zdl.jpg

    Parsatintin77AllliSpider-ManRubyProfessor genkiHitman𝙑𝙚𝙧𝙩𝙞𝙜𝙤Royalknightmore
  • امیدوارم که درباره ی میکوئلا باشه که به نظرم جزو جذاب ترین کاراکتر های الدن رینگه و پتانسیل داستانی زیادی داره

  • Amirtk07 گفت:

    هرچه از استاد میازاکی رسد نیکوست

    RoadieDĥeebvj⁷Ukl
  • Wounds گفت:

    داخل متن اشاره نشده ولی در تصویر دوتا درخت وجود داره این احتمال وجود داره که یکی از این درخت ها helphen باشه(در بازی توصیف میشه که مرحمت این درخت حتی مردگان را هم در بر میگیره) شاید این dlc روایتگر دنیایی مردگان باشه یا حداقل تصویرسازی از حالتی از سرزمین میانه بدون وجود Erdtree
    این احتمال هم وجود داره که deathroot گسترش پیدا کرده و درحال نابود کردن erdtree و سرزمین میانه باشه(بدن گادوین در زیر لیندل دفن شده) در این حالت با توجه به ارتباط میکوئلا و گادوین میشه گفت میکوئلا تنها راه نجات و خروج از این وضعیته

    Roadie
    • Roadie گفت:

      اگه عکس ۱۳۳۳۱ در ۷۴۹۹ دی ال سی ببینی، رو درختی که داره درخت وسط می چلونه چشم های دث‌روت گادوین دیده می شه.

      به نظر من ماریکا اصلا انقدر احمق نیست و به عمد رون مرگ جدا کرده و با طرح ریزی شب چاقو های سیاه کاری کارده تو بدن گادوین ریشه کنه و درختی شه تا این نظام به کل نابود کنه. تو بازی همش می شنویم ماریکا عصبی شد رینگ شکست یا از ترس مرگ رون مرگ جدا کرد. اما نه داستان های مارتینز انقدر ساده لوحانه هستن نه میازاکی دوست داره خدایانش ببو باشن. ماریکا خانوادش با قاتلین فرزندش یکی بود،خانواده ای که نسل ها قصد نابودی این نظام داشتن، و این قتل در واقع فرزندش به عنوان شاهزاده ی مرگ و درخت مرگ جاودانه می کنه.

  • Ethan winters گفت:

    اون کسی که داخل پوستر اصلی هست به احتمال ۹۹ درصد میکلا هست و ۱ درصد ماریکا

  • Hitman گفت:

    اسپویل الدن رینگ
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    یه تئوری هست که میگه mohg وقتی می خواست میکلا رو همسر خودش بکنه و امپرین بشه میکلا رو کشته اگه اونطوری باشه نمیشه میکلا زنده باشه
    من دوست دارم داستان fia و Godwyn the golden ادامه پیدا کنه

  • به شخصه ترجیح میدم این DLC توی رویای میکلا اتفاق نیوفته و روی خط های زمانی ناثابت فوکس کنه (مثل Farum Azula) ولی اگه بخوان همون cut content رو بازسازی کنن احتمالا همون ّfeature رویا رو برمیگردونن

    Ezio Auditore da Firenze
  • ERROR گفت:

    با توجه به سابقه دارک سویل ها، بنظرم قراره خط داستانی سه انگشت و چشم سایرون رو پایان اصلی بگیرن که *اسپول* ملینا تورت رو میگره و وعده انتقام میده و یه چند صد سالی رو رد کنن که میکلا بیدار شده و انتاگونیست اصلی بازی کاراکتر خودمونه.

آیا میکلا در بسته الحاقی Elden Ring حضور خواهد داشت؟ - گیمفا