ویدیو: چگونه بازیهای رمدی در یک جهان واحد قرار دارند
بازیهای شرکت رمدی از Max Payne تا Alan Wake و Control تکههای به هم متصل پازلی هستند که یک جهان بسیار بزرگ را تشکیل میدهند.
امروز قصد داریم به نبوغ استودیوی رمدی (Remedy) حول اتصالات روایی بپردازیم که بسیاری از بازیهای این تیم را به نحوی به یکدیگر مرتبط میکند. در ابتدا تصور میشد که بسیاری از سرنخها تنها رفرنس و ایستراگهای سرگرمکننده هستند، اما با بستۀالحاقی Control متوجه شدیم که یک جهان وسیع در طول این سالها خلق شده است. چگونه بازیهای رمدی در یک جهان واحد قرار میگیرند؟ برای پاسخ به این سوال ویدیوی زیر را مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- شایعه: لیان کندی شخصیت اصلی Resident Evil 9 خواهد بود
نظرات
رمدی برای ما همش خاطره ست، مگه میشه مکس پین رو فراموش کرد؟ الن ویک هم همینطور، کوانتوم بریک و کنترل هم خوب بودند. امیدوارم مکس پین رو ریمیک کنند.
دارن ریمیک میکنن دیگه
خدا کنه
به غیر از مکس پین یک و دو
یعنی حلال ترین بازی هایی که خریدم اثر رمدی بود قدرت نویسندگی سم لیک هم خیلی جالبه و خیلی کم بهش پرداختند.
لودینگ های مکس پین ۲ اصلاً نمیشد دید ، واقعاً آخرتتو میسوزوند
نویسنده متن جاناتان دورنباش بود؟! دقیقه ۹
داستان گیرا گیمپلی جذاب محیط عالی
دیگ چی میخوای
داستان های شاهکار
حیف که فهم این داستان ها هوش بالایی میخواد و از فهم اکثریت خارجه
بیخیال اقا
اینا هم دیدن بازار یونیورس ها گرمه گفتن چرا ما نچسبونیم
اگه اونا چسبوندن هم شما فاز بر ندارین
البته بر خلاف چیزی که کلیپ گفته بود که از مکس پین نشانه خاصی پیدا نمیشه، میشه گفت که واژه Flash که مدام توسط اون معتادا در مکس پین۱ تکرار میشد، میتونه یه نشونه نصفه و نیمه باشه؛ مخصوصا که سم لیک روی تاریکی و نور در کنترل و آلن ویک خیلی تمرکز کرده بود…
و همچنین تمرکز در زمان مکس پین که باعث کند شدن زمان و بهتر کشتن میشد.
واقعا الن ویک و مکس پین بی نظیرن
واقعا الن ویک و مکس پین بی نظیرن