پنچمارک پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲ - گیمفا
پنچمارک پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲ - گیمفا
پنچمارک پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲ - گیمفا
پنچمارک پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲ - گیمفا

پنچمارک پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲

پست گیمفا
۰۹:۳۰ ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
پنچمارک پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲ - گیمفا

نتایج بنچمارک کنسول پلی‌استیشن ۵ نشان می‌دهد که همان‌طور که انتظار داشتیم، این محصول با قدرت بالاتری نسبت به پلی‌استیشن ۴ روانه بازار شده و می‌تواند سطح انتظارات کارشناسان و خریداران را برآورده سازد. این محصول در جایگاهی قرار می‌گیرد که با قدرت کامپیوتر مجهز به کارت گرافیک GTX 1080 برابر است و اجرای بازی‌ها در یک سطح حرفه‌ای با گرافیک ۴K طبیعی و خیلی امکانات دیگر، این موارد را اثبات می‌کنند. امتیاز PS5 چهار برابر بهتر از PS4 بوده است و این امتیازات شرایط خوب پلی‌استیشن ۵ در برابر ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر را نیز به اثبات می‌رسانند.

در تست‌های دیگر هم دیدیم که عملکرد این کنسول بین کامپیوتر مجهز به کارت گرافیک GTX 1080 و GTX 2080 قرار می‌گیرد. با این حال، هنوز مشخص نیست که کنسول تست شده با چه امکاناتی از کامپیوتر مربوطه مقایسه شده است. می‌دانیم که کامپیوترهایی که از پردازنده گرافیکی استفاده می‌کنند، می‌توانند بازی‌های با وضوح ۴K را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کنند. هنگامی که با استفاده ۳Mark Fire Strike اقدام به بنچمارک این محصول می‌کنیم، امتیاز به دست آمده در حد ۱۹۰۰۰ بوده و برای RTX 2080 هم امتیاز ۲۱۰۰۰ را ثبت کرده‌ایم. در مقایسه می‌توانیم به کنسول پلی‌استیشن ۵ اشاره کنیم که ۲۰۰۰۰ را کسب می‌کند.

مشخصات فنی بالا؛ امتیاز بالا

امتیاز بالای کنسول PS5 اثبات می‌کند که سونی مشخصات فنی بسیار خوبی را برای کنسول نسل جدید خود انتخاب کرده است و برخلاف سال گذشته، می‌تواند رقابت خوبی را با کنسول رقیب از این نظر داشته باشد. کنسول سونی از اخرین نسل پردازنده AMD Ryzen و کارت گرافیک Radeon Navi همراه با فناوری Ray Tracing استفاده می‌کند که یقینا گزینه‌های هیجان‌انگیزی محسوب می‌شوند. استفاده از پردازنده AMD یقینا مسلم بوده است، اما نسخه استفاده شده ناشناخته است و پیش از این، کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو از پردازنده AMD Jaguar همراه با هشت هسته با قابلیت سرعت کلاک تا ۲.۱ گیگاهرتز بهره می‌برد.

شما می‌توانید برای خرید پلی استیشن ۵ با بهترین قیمت به سایت مقداد آی تی مراجعه کرده و نسخه‌های بدون دیسک و دیسک خور را خریداری کنید. موفقیت فوق‌العاده کنسول قبلی سبب شده است که انتظار بیشتری از این کنسول داشته باشیم. مودم adsl هم در کنار این کنسول گزینه‌ای ایده‌آل است و می‌توانید اینترنت مورد نیاز این دستگاه را برای تجربه بازی‌های آنلاین یا دانلود محتواهای مختلف مدنظر داشته باشید. کنسول جدید سونی نوید روزهای بهتری را در آینده برای صنعت گیمینگ می‌دهد و همین مسئله سبب شده است که سطح انتظارات‌مان از این دستگاه همچنان بالا باشد.

پنچمارک پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲ - گیمفا

کنترلر DualSense

کنترلر هوشمند جدید سونی که از فیدبک لمسی و تریگرهای تطبیقی استفاده می‌کند، ترکیبی از سخت‌افزار قدرتمندتر، رابط کاربری جدید، لودینگ سریع و ویژگی‌های نوآورانه‌ای مانند صدای سه‌بعدی است. این حس به شما کمک می‌کند که احساس واقعی را در هنگام تجربه بازی‌ها داشته باشید. پلی‌استیشن با همین امکانات توانسته است که جهش نسلی قابل توجهی را نسبت به پلی استیشن ۴ داشته باشد. طراحی آینده نگرانه این کنترلر هم مناسب همه بوده و همه المان‌های جذاب یک کنترلر که سبب ارگونومی بیشتر آن می‌شود، در این کنترلر به کار رفته است. شما با خرید پلی استیشن ۵ با بهترین قیمت از مقداد آی تی می‌توانید به تمامی این امکانات دست پیدا کنید.

یکی از زمینه‌هایی که کنسول در جذب آن کند بوده است، پشتیبانی از تلویزیون‌های ۱۲۰ هرتزی همراه با HDMI 2.1 است. تعداد کمی از بازی‌ها وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند تا از نرخ فریم ابریشمی و صاف ۱۲۰ فریم بر ثانیه استفاده کنید. بنابراین، نیازی به عجله در خرید یک نمایشگر ۱۲۰ هرتز ندارید. این واقعیت هم وجود دارد که بسته به وضوح ارائه شده در بسته بندی کنسولی، هنوز امکان پشتیبانی از وضوح ۸K فراهم نشده است. این بدان معنا نیست که اگر صاحب یکی از به‌روزترین تلویزیون‌ها نباشید، نمی‌توانید از مزایای قدرت بالاتر PS5 برخوردار شوید.

همچنان شما این امکان را دارید که از زمان لودینگ سریع و باورنکردنی، عملکرد بسیار بهتر و سطح بالاتری از المان‌های بصری در بازارهای جدید و قدیمی را به‌طور یکسان تجربه کنید. از راه‌اندازی ساده‌تر بازی‌ها گرفته تا یک رابط کاربری سنجیده، سونی همیشه بهترین بخش‌های کلیدی را برای تجربه کاربری عالی در اختیار شما قرار داده است و می‌توانید تجربه دلپذیری را داشته باشید. حتی اعضای PS Plus می‌توانند بلافاصله از مجموعه‌ای بازی‌های هیجان انگیز لذت ببرند. علیرغم این سرویس هنوز مانند گیم پس قدرتمند نشده است، اما با معرفی نسخه‌های جدید، این امید وجود دارد که بتوانید بازی‌های بیشتری را روز عرضه در این سرویس با هزینه کمتر تجربه کنید.

بازی‌های انحصاری قدرتمند پلی‌استیشن ۵

می‌دانیم که بازی‌های جذاب و انحصاری پلی‌استیشن ۵ کم کم از راه می‌رسند و با رشد و تقاوت آن‌ها شما نیز می‌توانید یکی از تجربه کنندگانش باشید. از طریق مقداد آی تی، می‌توانید بهترین مودم adsl را در کنار خرید پلی استیشن ۵ با بهترین قیمت مد نظر داشته و اینترنت پرسرعت و پایدار را برای محصول خود فراهم کنید. مقداد آی تی امکانات دیگری مانند خرید ساعت هوشمند و گوشی هوشمند را هم برای شما فراهم کرده است و بدون مشکل خاصی می‌توانید به سراغش رفته و از چنین تجربه‌هایی نهایت لذت را ببرید.

بازی‌هایی مانند نسخه جدید God of War و Horizon را داریم که سطح خوبی از کیفیت داستان گویی و گیم‌پلی را در اختیار شما قرار داده است و می‌توانید وارد ماجراهای آن‌ها شوید. نسخه‌های جدید Spider-Man هم بالاخره از راه می‌رسند و می‌توانید تجربه دوباره گشت و گذار در آسمان نیویورک را همراه با ماجراهای متنوع داشته باشید. کنسول‌های پلی‌استیشن همواره از نظر بازی‌های انحصاری، نسبت به PC و ایکس باکس برتری داشته‌اند و پیش بینی می‌شود که این برتری در این نسل نیز ادامه پیدا کند. بازیکنان در این کنسول به سطح بهتری از امکانات دسترسی دارند و بازی‌های AAA متنوع‌تری وجود دارد که می‌توانید به سراغش بروید.

برای ورود به نسل جدید بازی‌های ویدیویی، خرید پلی استیشن ۵ با بهترین قیمت را از مقداد آی تی فراموش نکنید.

پنچمارک پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲ - گیمفا

خرید ساعت هوشمند

شاید اکنون زمان مناسبی برای خرید ساعت هوشمند هم تلقی می‌شود و با صرف هزینه‌ای پایین، می‌توانید از امکانات آن در زمینه سلامت و تناسب اندام استفاده کنید. ساعت هوشمند اپل واچ یکی از بهترین گزینه‌ها است که می‌توانید به سراغش رفته و از سطح عالی امکانات آن نهایت لذت را ببرید. با خرید ساعت هوشمند می‌توانید سطح انتظارات خود را از فعالیت‌های ورزشی خود بالاتر برده و میزان دقیق کالری‌سازی و فعالیت منظم هفتگی و ماهانه خود را ثبت و ضبط کنید. فراموش نکنید که ساعت هوشمند گلکسی واچ هم یکی از گزینه‌های جذاب در حوزه اندروید است و با هزینه کمتری نسبت به اپل واچ می‌توانید به سراغش بروید.

ساعت هوشمند می‌تواند در زمینه سلامتی هم تا حد زیادی به شما کمک کند. محصولاتی مانند اپل واچ و گلکسی واچ دارای سنسورهای پیشرفته‌ای هستند که حتی گاهی اوقات جایگزینی برای ابزارهای پزشکی بوده و می‌توانند هزینه‌های شما را کاهش دهند. این محصولات مجهز به جی پی اس بوده و فعالیت‌های شما را ثبت می‌کنند. می‌توانید آن را به گوشی هوشمند خود هم وصل کرده و داده‌های خود را در یک برنامه اختصاصی گوشی تحلیل کنید. با خرید ساعت هوشمند اپل واچ می‌توانید به طراحی زیبا و امکانات بهتر دست پیدا کرده و به‌نوعی یک مکمل عالی برای گوشی آیفون خود هم داشته باشید.

مودم ADSL در کنار کنسول

با خرید مودم adsl می‌توانید اتصال اینترنتی مورد نیاز کنسول خود را تامین کنید. اینترنت یکی از مهم‌ترین نکات برای کنسول است. چرا که شما باید برای دانلود بازی‌ها و محتواهای اضافه آن، از آن برخوردار بوده و به راحتی بتوانید عملیات دانلود را پیگیری کنید. مودم adsl مناسب را می‌توانید از مقداد آی تی خریداری کرده و یک مکمل جذاب برای کنسول پلی استیشن ۵ خود تامین کنید. در خرید آن توجه کنید که اتصال وای فای مناسب داشته و حتما برد آن هم دقیقا متناسب با محل زندگی شما باشد.

برای خرید پلی استیشن ۵ با بهترین قیمت می‌توانید به سایت مقداد آی تی مراجعه کنید. ابزارهای جانبی این کنسول مانند دسته اضافی و جایگاه‌های ویژه برای شارژ را هم در کنار بازی‌ها می‌توانید از مقداد آی تی تهیه کنید. این سایت ارائه کننده قیمت‌های به‌روز با شرایط استثنایی خرید است و شما با یک‌بار خرید، متوجه این خدمات ارزشمند خواهید شد.

scorpiones❤GOD OF WAR❤do metr ghad daramHashemIran_gamerGodfather4224M.MTعلیSamantavakoliO2Old_GamersTlou part 2 game of the centuryشبح گیمفا 👣King Jim Ryanjohn117ThomasHaj_HosseinMasuod EnayatiKuroswhitedaybreakbellmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پنچمارک پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲ - گیمفا
پنچمارک پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲ - گیمفا
پنچمارک پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲ - گیمفا
پنچمارک پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲ - گیمفا
پنچمارک پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

پنچمارک پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲ - گیمفا