رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا
رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا
رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا
رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا

رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های بازی Elden Ring

مصطفی زاهدی
۱۷:۰۷ ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا

در این مقاله نگاهی داشته‌ایم به باس‌ها و مینی‌باس‌های عنوان Elden Ring و سخت‌ترین آن‌ها را رده‌بندی کرده‌ایم.

به این نکته توجه کنید استفاده از Ash‌های مختلف خصوصا Mimic Tear، تقریبا تمام باس‌های بازی را تا حد زیادی ساده می‌کند و حتی رتبه‌ی اول این لیست، با استفاده از Mimic Tear در کمتر از دو دقیقه از پای در می‌آید. با این وجود سعی شده سختی باس‌ها به صورت انفرادی نیز مورد بررسی قرار گیرد.

رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا

۱۰- Crucible Knight

به احتمال زیاد اولین باری که با این باس مواجه خواهید شد، در همان اوایل بازی باشد و شما آن چنان از لحاظ Level، سلاح و Armor در وضعیت جالبی قرار ندارید‌. به همین دلیل اولین نبرد شما با Crucible Knight سخت و چالش برانگیز خواهد بود.

نه تنها او به خاطر داشتن سپری بزرگ امکان دمیج دادن از همه جهات را از شما گرفته است، بلکه سرعت حملات او نیز فوق‌العاده زیاد است و آن چنان مجالی برای عقب نشینی یا Heal کردن به شما نمی‌دهد. اگر هم کم کم حرکات او را یاد بگیرید، باز هم دمیج دادن به Crucible Knight نسبتا سخت است چرا که باید زمان‌بندی حملات خود را به نحوی تنظیم کنید که به سپر او ضربه نزنید و از طرف دیگر حملات او بسیار متعدد و با دمیج بالا همراه هستند به همین دلیل اگر طمع کنید و بخواهید بیش از یک یا دو ضربه به او بزنید، عاقبت خوبی در انتظار شما نخواهد بود!

از آن جایی که Crucible Knight یکی از مینی باس‌های Elden ring است، در طول بازی چندین و چند بار ممکن است با او برخورد داشته باشید.‌ سخت‌ترین ورژن این مینی باس از نوع Duo یا همان دوتایی است. جایی که یکی از آن‌ها با نیزه بلندش به شما حمله می‌کند و دیگر با حملات Ranged. اما از آن جایی که آن نبرد در اواخر بازی صورت می‌گیرد و شما احتمالا بسیار قوی هستید، نباید چالش خاصی برای شما داشته باشد.

رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا

۹- Starcourage Radahn

این باس نه تنها یکی از جذاب‌ترین باس‌های Elden Ring به شمار می‌آید، بلکه به خاطر متفاوت بودن نوع مبارزه و همین‌طور اهمیت بالای این باس از لحاظ داستانی، می‌توان Radahn را یکی از بهترین باس‌های کل آثار فرام سافتور به شمار آورد.

نبرد با او در منطقه‌ی متروکه‌ای از بازی و در جریان یک فستیوال انجام می‌شود. جایی که مبارزان مختلفی تلاش دارند Starcourage Radahn را از پای درآورند و سال‌هاست که در این زمینه ناکام مانده است. Starcourage Radahn یکی از Demi God‌های بازی است و نه تنها پیش زمینه داستانی جالبی دارد، بلکه با شکست او Great Rune او و کمانش را نیز می‌توانید به دست آورید.

در مورد خود مبارزه باید بگویم از آن‌جایی که نبرد در فضایی بسیار بزرگ انجام می‌شود، امکان عقب نشینی را کاملا برای مخاطبان فراهم می‌سازد. از طرف دیگر چه در فاز اول و چه در فاز دوم، می‌توانید دلاوران و مبارزان مختلفی را در همان Arena احضار کنید که فوق‌العاده به شکست او کمک خواهند کرد چرا که با ایجاد سردرگمی برای باس ‌و Aggro کردن او، به شما زمان کافی برای حمله یا عقب‌نشینی را می‌دهند. بدیهی است اگر بخواهید به صورت انفرادی با او مبارزه کنید کار به مراتب سخت‌تری خواهید داشت.

رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا

۸- black blade Kindred

درست به خاطر دارم که اولین باری که با این مینی باس روبه‌رو شدم، از روی ظاهر این باس متوجه شدم که قطعا مرا له می‌‌کند! و همین اتفاق هم افتاد. حملات پی‌درپی و بی‌وقفه، Range فوق‌العاده بالای حملات او، چابکی بسیار بالا و اعمال کردن Blood Loss دست در دست یکدیگر داده‌اند تا این مینی‌باس را بسیار چالش برانگیز کنند.

تقریبا هر بار که با این باس روبه‌رو شوید، کار سختی را پیش رو خواهید داشت (فارغ از Level شخصیتتان) چرا که میزان سلامتی بالای Black Blade Kindred و سرعت فوق‌العاده بالای حملات او، کار را برای مخاطبان سخت خواهد کرد. یکی دوتا از حملات او نیز توانایی One Shot کردن شما را دارند.
البته پس از هر بار نبرد با او، به راحتی می‌توانید به نقاط ضعف این باس پی ببرید تا در نبردهای آتی دچار زحمت کمتری برای شکشت این باس شوید.

رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا

۷- Dragonlord Placiducax

این باس یکی از باس‌های نسبتا مخفی بازی است چرا که راه رسیدن به این باس بسیار نامعقول و عجیب است و ممکن است بسیاری از مخاطبان از وجود این باس اطلاع نداشته باشند.
اما اگر به هر روشی توانستید مکان این باس را پیدا کنید، خود را برای چالشی سخت آماده کنید. باس Dragonlord Placiducax یک اژدهای دو‌ سر است که حملات AOE فوق‌العاده قدرتمندی دارد و حتی اگر HP شما بسیار بالا باشد، باز هم بسیاری از حملات او بیشتر خط سلامتی شما را از بین خواهند برد.

مانند تمام اژدهاهای Elden Ring، بهترین استراتژی نزدیک بودن به بدن اژدها، زدن چند ضربه و آماده شدن برای حملات اژدهاست. البته مشکلی که در این باس وجود دارد این است که پس از چند ثانیه که نزدیک او باشید، با استفاده از رعد و برق اطراف خود و شما را مورد حمله قرار می‌دهد و اگر در طی دو ثانیه نتوانید از مهلکه دور شوید، دمیج بسیار زیادی دریافت می‌کنید. البته بدیهی است اگر Build شما جادوگر باشد این مبارزه روند متفاوتی به خود می‌گیرد اما حتی با این وجود هم نبرد سختی در انتطار شماست.

یکی از مواردی که این باس را بسیار چالش برانگیز می‌کند، داشتن حمله‌ای است که طی دو ثانیه شما را می‌کشد. در اواخر فاز دوم، Dragonlord Placiducax با استفاده از هر دو سر خود لیزری شلیک می‌کند آن هم با الگویی تصادفی و غیرقابل‌ پیش‌بینی. تنها دو برخورد با لیزر کافی است که کل سلامتی شما به صفر برسد. اگر این حمله نبود، در کل این باس فایت به مراتب کم چالش‌تر می‌شد.
با این وجود اگر با حوصله بازی کنید، نباید بیش از سه چهار تلاش برای شکستش نیاز داشته باشید.

رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا

۶-Fallingstar Beast

این باس برای من به شخصه یکی از اعصاب خرد‌کن‌ترین باس‌های کل بازی بود. اولین مواجه من با این باس در یکی از معدن‌ها و در محیطی فوق‌العاده کوچک بود. بزرگ‌ترین مشکل من با این باس حملات دامنه‌دار این باس بود به طوری که حتی به زحمت اجازه Heal کردن را به من می‌داد.

نکته جالب این‌جاست حتی پس از سه بار مبارزه با این باس، هنوز به درستی الگوی حملات او را بلد نیستم و نمی‌دانم بهترین زمان برای حمله کردن چه زمانی است. هم‌چنین لازم به ذکر است که یکی از حملات این باس که لیزر است به راحتی هر بازیکنی را One Shot می‌کند.
البته شاید برای شما دوستان این مینی‌باس آن قدر ها سخت نبوده باشد، اما به شخصه چالش زیادی سر شکست این مینی‌باس تجربه کردم.

رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا

۵- Maliketh The Black Blade

این باس، که یکی از باس‌های اصلی داستانی نیز محسوب می‌شود، رتبه پنجم سخت‌ترین باس‌های Elden Ring را به خود اختصاص می‌دهد. در فاز اول شکل و شمایل این باس به شکل Clergyman Beast است و حملات متفاوتی دارد. فاز اول آن‌چنان سخت نیست و به غیر از یکی دو حمله AOE، آن‌چنان نکته‌ی خاصی ندارد. اما در فاز دوم کاملا سبک و سیاق مبارزه عوض می‌شود و چالش نبرد نیز چند برابر می‌شود. در فاز دوم انتظار سرعت بیشتر، آسیب ببشتر و حرکات سریع‌تر را داشته باشید چرا که Maliketh The Black Blade فوق‌العاده تهاجمی و وحشیانه حمله می‌کند.

رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا

۴- Mohg Lord of Blood

یکی دیگر از Demi God‌های مخفی بازی، Mohg است. این باس فایت یکی از متفاوت‌ترین نبرد‌های کل Elden Ring به شمار می‌رود. او نسبتا کند است، اما آسیب بسیار زیادی وارد می‌کند و همان‌طور که از این باس هم مشخص است، باید انتظار Blood Loss را نیز داشته باشید.

فاز دوم این نبرد به مراتب از فاز اول سخت‌تر است چرا که اکثر محیط بازی از خون و آتش پوشیده می‌شود و فقط راه رفتن در این محیط به شما آسیب می‌رساند. مانند همیشه استفاده از Mimic Tear به شدت به شما کمک می‌کند چرا که او حملات AOE زیادی ندارد و فقط روی یک نفر متمرکز می‌شود.

رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا

۳- Radagon & Elden Beast

آخرین باس داستانی بازی Elden Ring، دو باس Radagon & Elden Beast است. در ابتدا با Radagon مبارزه خواهید کرد. این مبارزه آن‌قدر سخت نیست اما چالش‌های مخصوص خودش را داراست. نکته مهم این است که نباید از Healing‌های زیادی در این فاز اول استفاده کنید چرا که آن‌ها را برای فاز دوم و مبارزه با Elden Beast نیاز خواهید داشت.

فاز دوم مربوط به Elden Beast است. این باس نه تنها حملات Ranged قدرتمندی دارد، بلکه از فاصله نزدیک نیز کار را برای شما سخت خواهد کرد. البته اگر در فاز اول زیاد از Healing استفاده نکرده باشید و در فاز دوم مدام نزدیک بدن او باشید، کار سختی برای از پیش بردن این باس نخواهید داشت.

رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا

۲- Godskin Duo

در طول بازی چندین و چند بار با Godskin در شکل‌های مختلفی مثل Apostle یا Noble مواجه خواهید شد. اما بلاشک سخت‌ترین نوع این باس، ورژن دوتایی یا همان Duo آن است. در این حالت کار شما فوق‌العاده سخت است چرا که هر دوی آن‌ها بسیار سریع هستند و نه تنها از Ranged Attack قوی استفاده می‌کنند، بلکه از فاصله نزدیک نیز حملات سهمگینی دارند و نبرد به صورت همزمان با هر دوی آن‌ها از فاصله نزدیک تقرییا غیرممکن است. استفاده از Mimic Tear نبرد را متعادل می‌کند چرا که تمرکز آن‌ها از روی شما برداشته می‌شود. با این وجود باز هم کار سختی پیش روی شماست.

نکته جالب این‌جاست هر دوی آن‌ها یک خط سلامتی مشترک دارند و کشتن یکی از آن‌ها کار را ساده‌تر نمی‌کند چرا که ۱۵ ثانیه بعد دشمن باقی مانده نفر دوم را زنده می‌کند و دوباره روز از نو و روزی از نو!

رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا

۱- Malenia Goddess of Rot

بدون هیچ شکی و با فاصله‌ی بسیار زیاد، سخت‌ترین باس بازی Elden Ring، باس Malenia Goddess of Rot است. Malenia یک Demi God است و جزو باس‌های مخفی بازی است که راه طولانی برای رسیدن به او باید طی کنید و یک منطقه‌ی کاملا مخفی را باید آزاد کنید.

اما برویم سراغ خود باس‌؛ یکی از ناجوانمردانه‌ترین ویژگی‌هایی که سازندگان می‌توانند به یک باس بدهند، توانایی Heal کردن است‌. اما این تمام ماجرا نیست. Malenia از راه‌های معمولی Heal نمی‌کند، بلکه با هر ضربه و آسیبی که به شما وارد می‌کند، مقداری HP دریافت می‌کند!
یعنی اگر شما یک سوم سلامتی این باس را کم کنید و برای چند لحظه بی‌دقتی به خرج دهید و اسیر یکی از کمبو‌های مرگ‌بار او شوید، تقریبا تمام HP خود را بر می‌گرداند!
این تمام ماجرا نیست. حملات او فوق‌العاده سریع و مرگبار هستند و یک فن به خصوص او، به راحتی در کسری از ثانیه شما را از پای در می‌آورد.

بعد از کلی تلاش و دقت وقتی HP او را به صفر می‌رسانید، کات سین پخش می‌شود و دوباره سلامتی او هشتاد درصد پر می‌شود. در فاز دوم، او حملات قدرتمند با دامنه‌ی بالای Scarlet Rot را داراست و فراموش نکنید Healing او نیز هم‌چنان پا بر جاست!
البته با استفاده از Mimic Tear و قرار دادن Ash of War که Blood Loss به شمشیر شما اضافه می‌کند، کمتر از دو دقیقه می‌توانید او را از پای درآورید. اما اگر قصد دارید تنها با او مبارزه کنید، جهنم در انتظار شماست!

پیشنروGhostUNCLE ARTHURهالک ایرانیBrainiac(خداحافظ)گیمر غمگینGGBahramsonyvitto corleonered-eyed Banished KnightHaj_HosseinBehtfazM.MTThe hunt is comingDARKSIRENRezaOmenHosseinblackcityAlireza1882Babayagamore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا
رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا
رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا
رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا
رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا
رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Squatlatex گفت:

    من بخوام رتبه بندی کنم اون باس dragon lordرو میزارم دوم الدن بیست رو سوم اون غول که اندازه ساختمون بود چرا نیست؟ اصلا تا میخواستی بهش برسی باید اسنپ میگرفتی و دعا میکردی حین رسیدن بهت ضربه نزنه😅.

    AAS(بازگشته است)red-eyed Banished KnightUNCLE ARTHURَlordgoorba(انتظار سخت برای dlc elden ring)Brainiac(خداحافظ)گیمر غمگینAtomic SoldierBehtfazMrHill93Little∞Godmore
  • ZFB گفت:

    من دیده بودم یه یوتیوبر باس فایت Malenia Goddess of Rot رو تو دو ضربه با خوردن چند تا ایتم کشت😐

    UNCLE ARTHURBrainiac(خداحافظ)گیمر غمگینTlou part 2 game of the centuryیوهانJin sakai
  • Ahmad_bk گفت:

    یک عدد mimic tear در کنار comet azur برای فواصل دور و یک عدد ash of war hoarfrost stomp برای فواصل نزدیک بازی از آن شماست
    برم این غول malenia رو پیدا کنم 😁

    UNCLE ARTHURBrainiac(خداحافظ)گیمر غمگینیوهانJin sakaivergil2maxTlou part 2 game of the century
  • ALIREZA0111 گفت:

    کاملا با لیست موافقم ولی شماره دوم به نظرم سخت نبود کافیه برای شماره دوم mimic tear احضار کنید بعد یکم برید عقب وقتی هردو باس حمله کردن به mimic شما میتونید به هردو باس هم زمان حمله کنید و هردو رو بزنید هر چند هر کدوم که مرد چند ثانیه بعد یکی دیگه هم ظاهر میشه در ضمن به اسلحه شما خیلی مربوطه باید یه اسلحه خوب داشته باشید که بتونید هردو رو هم زمان بزنید من وقتی اینجا رسیدم hand of malenia دستم بود باره دوم این باس رو زدم
    دراگون لورد به نظرم باید جاش می اومد دوم

    Jin sakaiSquatlatex
  • Malenia با اختلاف برام جذاب ترین باس کل سولز هاست
    چه از لحاظ طراحی ظاهری ، چه از لحاظ طراحی فایت که بر خلاف منطقه ی شخمی ای که توشه خودش خیلی جذاب طراحی شده
    خیلی هم سخت نبود بنظرم ، با یه سری باف و یه وپن درست حسابی فاز یکش رو راحت میشه زد ، فاز دوش هم سخت تر بود برام ولی باز قابل زدنه

    UNCLE ARTHURَlordgoorba(انتظار سخت برای dlc elden ring)گیمر غمگینJin sakaiALIREZA0111Storm ruler
  • INJUSTICE 3 گفت:

    اگه میخواید شماره یکو شکست بدید اصلا از میمیک تیر استفاده نکنید یا اگر استفاده می کنید به میمیک تیر شمیشر بلک بلیدو بدید چون هی ملینیا به میمیک تیر ضربه میزنه هی جونش زیاد میشه میمیک تیر هم جونش اصلا تموم نمیشه همینطوری فقط اچ پی از میمیک تیر میگیره. اگه شمشیر بلک بلیدو میمیک تیر بدید . ملینا همینطوری هی اِستانینگ میشه به خاطر طلسم خونریزی جونش کمتر میشه . اگه میخواید با میمیک تیر برید حتما برای میمیک تیر شمشیر بلک بلید قرار بدید. میمیک تیر هم حداقل تا لول ۹ آپ کنید.

  • ممنون بابت مقاله شاید یکم بی ربط باشه ولی راجب Malenia موسیقی Malenia یکی از شاهکار های موسیقی تو کل سری سولز هست(البته تمام موسیقی های گیم های میازاکی شاهکارن) از اولش با غم شروع میشه و بعدش با حماسه تموم میشه . واقعا فوق العاده است بنظرم بهترین ترک آلبوم موسیقی الدن رینگه

    UNCLE ARTHURَlordgoorba(انتظار سخت برای dlc elden ring)گیمر غمگینred-eyed Banished Knight
  • Peekabo گفت:

    جای draconic tree sentinel خالیه بسیار باس ملال اوربه

    UNCLE ARTHURred-eyed Banished Knight
  • والا برای من باس چهارم از دهم آسون تر بود نابود شدم تا باس دهم رو بزنم

    UNCLE ARTHURَlordgoorba(انتظار سخت برای dlc elden ring)Brainiac(خداحافظ)red-eyed Banished Knight
  • vergil2max گفت:

    عجب باسیه این Malenia !
    با این اوصاف حتی از سختترین باسهای بازی های قبلی فرام سافتور مثل Ornstein & Smough و هم Darkeater Midir قویتر البته بشرطی که از Mimic Tear و …استفاده نکرد. یادمه برای شکست Yhorm the Gian هم یه همچین کاری میشد کرد ولی ای کاش نمیشد (چون باس فرعی). در کل اینجور بازیها هرچی نبرد سختتر لذت پیروزی بیشتر

    UNCLE ARTHURَlordgoorba(انتظار سخت برای dlc elden ring)Brainiac(خداحافظ)
    • آقای نسبتا محترم این چه حرفیه داری میزنی چرا Malenia رو با ornestin and smogh مقایسه میکنی؟:/ خداوکیلی یکم فکر کن بعد حرف بزن. آخه ornestin ؟ من دارک سولز یک رو تا نیوگیم پلاس ۹ رفتم ولی همچنان وقتی آهنگشو می‌شنوم موهای تنم سیخ میشه انقد سخت بود یعنی بخوام مقایسه کنم سختی Malenia به اندازه یک چهارم فاز اول Dragon slayer ornestin and execution smogh بود.

      Amo Hamedred-eyed Banished Knight
  • Storm ruler گفت:

    مالنیا به نظرم باس خیلی خوبی نبود.
    از طراحی زیبا و جذابیت های بصری و lore و موزیکش بگذریم انگار یه باس سکیرو برداشتن گذاشتن تو الدن رینگ ، از دمیج بالای اتک هاش گرفته تا هیل شدنش با ضربه زدن و داشتن چند تا اتک که تقریبا وان شات می کنن پلیر رو و همچنین اضافه شدن rot تو فاز دوم گرفته تا اون حرکت مزخرفش که هر کی بازی رو رفته میدونه کدوم رو میگم هم دیدن اتکاش سخته هم داج کردنشون تایم ریکاوری کمی هم بهت میده مخصوصا تو فاز دوم پری هم بخوای بکنی باید سه بار پری کنی تا عمل کنه ، کلا باسی بوده که درست کردن تا سخت باشه و به فان بودنش خیلی توجه نکردن

    گیمر غمگینred-eyed Banished KnightSquatlatexPCMR
  • سلام و درود.
    البته این لیست مربوط به نیو گیم بیس‌ بازیه وگرنه من الان روی ng7 هستم که سخت ترینه و میتونم بگم سخت ترینا واسم اینا بودن

    ۱_malenia

    ۲_radagon n elden beast

    ۳_godfrey n horaloux

    ۴_maliketh

    ۵- بقیه گوگولی ان

    البته بسته به بیلدتون و المنتها و اینکانتیشنها و تلییسمن ها جایگاه اول و دوم میتونه واسه هرکسی فرق کنه تو اخرین نیو گیم و فاصله ابدا فرسنگها نییس بینشون معمولا یه عده پلیر کم تجربه تر دو نفر رو سامن میکنن اونا هم میرن کتک میخورن از ملنا خانوم جونش پر میشه بعد میگن وااااو چه باس نامتعادلی در صورتی که استاد میازاکی مرد موازنه هس نه مقابله خخخخ :)))

    Amo Hamedred-eyed Banished Knight
  • Witcher گفت:

    اسپویل کل بازی
    .
    .
    .
    .

    Radagon & Elden Beast
    این باس با Mimic tear هم چندان ساده نیست ولی باقی باس ها با اش ها تقریبا بازی رو کژوال میکنن و به نظرم نباید توی بازی میاوردنش بازی رو خیلی ساده کرده بود البته ash mimic tear تا قبل از زدن ژنرال ردان قابل استفاده نیست و اون اش های دیگه رو هم شما فقط تا یه حدی میتونی اپ کنی که تا اون زمان عملا شما تا یه حد خیلی کمی میتونی رو قدرت اونا اکتفا کنی و وقتی به godskin noble یا باس های مشابه سخت اول بازی برسی اش ها قبل اینکه جون باس نصف بشه خواهند مرد باس malenia و maliketh حتی با اش هم سختن و زیاد تاثیری نداره بودن یا نبودن اش چون به سرعت خواهند مرد مگر اینکه واقعا پلیر خوبی باشه همراه با summon اشی که داری جوری بزنی که ندونه دنبال کدومتون بیاد یعنی کاری که من راند اول انجام دادم زدن باس و فرار کردن تا ash بزنه ضربه رو و متمرکز بشه روی اون باس و بعد دوباره حمله تا اخر جونش البته این روش رو هر باسی جواب نمیداد و و بازم مجبور میشدم با سختی بزنم بعضی باس ها حتی با اش ها هم قابل کشتن نبودن مثل margit اول بازی اش ک نداری summon هم نصف جون باس میمیره که عملا بیاریش یا نیاریش توفیری نداره …
    راند دوم رو بدون اش رفتم و باید بگم سر چند تا باس بارها و بارها مردم

    یکی باس اخر بازی radagon
    mogh lord of blood
    و maliketh the black blade

    malenia رو اینقدر مرده بودم که حتی بدون اش هم راحت زدمش بخاطر سختی بیش از حدش 😐

    به صورت کلی خواستم بگم امیدوارم دیگه همچین امکانی مثل ash of war ها تو بازی های بعدی استفاده نشن چون از لذت و سختی بازی کم میکنن و چون جزو مکانیزم بازی هستن شما نمیتونی بهش ایراد بگیری

    Crucible Knight تا حدی سخت بود اوایل بازی بخاطر کمبو های پشت سرهمش و همیشه پر بودن استامیناش وگرنه حرکت خاصی نداره چون مدام بهت اتک میده و شما تقریبا کم فرصت گیر میاری ک اتک بزنی یک مقدار باس رو سخت میکرد
    با تشکر از نویسنده ترتیب سختی باس ها واقعا درسته خسته نباشید

    red-eyed Banished Knight
    • Ghost گفت:

      افرین بدون اش کشتیش. جام افتخاری بازی تک نفره آفلاین رو باید به شما که انقدر سختی میکشید و بار ها میمیرید به بدن. خیلی ریسک بزرگی انجام میدید با ۱۰۰ بار مردن باس هارو میکشید . کژوال هم نیستید

  • Fight Club گفت:

    تشکر و سپاس از اقای زاهدی بابته مقاله….
    برای خودم Starcourage Radahn سخترین باس بود و فکر کن بیشتر از ۱۰ بار سرش مردم…
    بقیه باس ها انچنان برام چالش برانگیز نبودن.. البته به غیر از Malenia
    که پارت دوم مبارزش نباید اصلا بهش فرصت داد
    فرصت داشته باشه هم Heal خودشو پر میکنه … هم با دو ضربه کارتون تمومه..
    سازنده ها باید یه فکری به حال یه سری از جادو ها مخصوصا Mimic Tear بکنند..
    که واقعا بازی رو اسون میکنند..
    البته سولز بازاش میدونن… همیشه سخترین باس های سری سولز تو dlc ها منتظر شما هستن..
    همین الان بخوان رتبه بندی بکنن تو کل سری سولز و بلادبورن فکر نکنم تو ۱۰ تای اول باس های غیر از dlc حضور داشته باشن!
    منتظر dlc های این شاهکار هستیم…

    red-eyed Banished Knight
  • به نظرم گادفری هم می‌تونست باشه فاز دومش عملا کشتی کج بود تا باس فرام سافتور

    UNCLE ARTHURSquatlatex
  • به شخصه Radahn و Maliketh بعد از Malenia برام از همه سخت تر بودن و به نظرم god frey هم باید تو لیست میبود به هر حال ممنون بابت مقاله

    UNCLE ARTHURred-eyed Banished Knight
  • Kuros گفت:

    مقاله فوق العاده …
    هرچی از این بازی نطلب بزارید بازهم کمه …

    red-eyed Banished Knight
  • Wounds گفت:

    چقدر طراحی باس ها خفنه …من یکی از بهترین بیلدهای بازی رو ساخته بودم با دو سلاح bleed bandit curved و bleed scavengers + Fire’s Deadly Sin + ashes of war blood loss ، این ترکیب اینقدر عالیه که بدون استفاده از میمیک یا هر Ashes دیگه ای باس مالنیا را با لول ۱۵۲ در ۱۲۰ ثانیه زدم یا مثلا باس Mohg را فقط تو ۳۳ ثانیه زدم فکرنکنم از این ترکیب بهتر تو الدن رینگ وجود داشته یاشه

    red-eyed Banished Knight
  • Arshia.1 گفت:

    از این میترسم که تا حالا با هیچکدوم رو در رو نشدم 😂

    الان هم دنبال mimic tear هستم ولی برای رسیدن بهش باید کلی کوئست انجام داد🗿

  • ممنون بابت مقاله. یه رده‌بندی هم برای بهترین باس‌های بازی برید. کلاً نظراتی که تا الان راجب به باس‌های الدن رینگ دیدم (چه از نظر کیفیت و چه از نظر سختی) خیلی ضد و نقیض بودن، جوری که انگار واقعا هر کس یه سبک بازی منحصر بفرد داشته و چیزی کاملا متفاوت از بقیه رو تجربه کرده. دوست دارم ببینم اینجا نظرات راجب به بهترین باس‌های بازی چجوره.

  • f.socity گفت:

    انقدر اعصابم رو خورد کرد بالاخره ترینر زدم با یه ضربه کشتمش دلم خنک شد ولی دیگه از اون موقع بازیش نکردم

    red-eyed Banished Knight
  • PCMR گفت:

    ۱-Malenia
    ۲-Hoaro loux
    ۳-Maliketh the black blade
    ۴-Radagon
    ۵:Godskin dou
    ۶:Mohg lord of blood
    ۷-black blade Kindred
    ۸-Dragonlord Placiducax
    ۹-Starcourage Radahn
    ۱۰-Fallingstar Beast

    red-eyed Banished Knightگیمر غمگینmo1234
  • Squatlatex گفت:

    چرا هیچ کس ازfire Giant حرف نمیزنه؟هم فاصله اش زیاد بود که اعصابت رو خرد میکرد هم از دور میزدت.

  • Raw گفت:

    برای منی که از summon استفاده نکردم Radahn خیلی سخت بود تقریبا با ساده ترین ضرباتش هم one shot میشدم در معنای واقعی کلمه سرویس شدم تا زدمش البته بازم سخت ترین باس بازی malenia بود و بعد این دوتا mohg برای من رتبه سوم داره

    red-eyed Banished Knightگیمر غمگینmo1234MR_William
  • bravo6 گفت:

    نمیدونم چرا ولی برا من راداگون سخت تر از ملنیا بود حتی با لول ۱۹۰ هم باز هم سختی کشیدم ردش کنم ولی ملنیا راحت stagger بشه میخوره

  • Rennala Queen of the Full Moon یکی از بهترین باس ها بود نه از لحاظ سختی بلکه از همه لحاظ که در هیچ بازی ندیدم🖤🤍

    گودرتمند
رده‌بندی سخت‌ترین باس‌های Elden Ring - گیمفا