۳ تا از لوازم جانبی ضروری که باید برای گوشیتان بخرید - گیمفا
۳ تا از لوازم جانبی ضروری که باید برای گوشیتان بخرید - گیمفا
۳ تا از لوازم جانبی ضروری که باید برای گوشیتان بخرید - گیمفا
۳ تا از لوازم جانبی ضروری که باید برای گوشیتان بخرید - گیمفا

۳ تا از لوازم جانبی ضروری که باید برای گوشیتان بخرید

پست گیمفا
۰۳:۴۲ ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
۳ تا از لوازم جانبی ضروری که باید برای گوشیتان بخرید - گیمفا

گوشی تلفن همراه اولین و مهمترین وسیله‌ی شخصی است که تقریباً همه جا همراه ماست؛ از روی میز و داخل جیب گرفته تا داخل ماشین و حتی گاهی کنار تخت داخل! این وسیله کاربری و محبوب، نیاز به چند لوازم جانبی مهم و کاربردی دارد که باید همیشه همراه ما باشند. در این مقاله می‌خواهیم ۳ تا از مهمترین و ضروری‌ترین آنها را به شما معرفی کنیم؛ محافظ صفحه گوشی، کابل و شارژر و قاب گوشی. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

چرا گوشی ما به لوازم جانبی نیاز دارد؟

ما یک گوشی زیبا و گران قیمت داریم که احتمالاً بدنه‌ای ظریف و حساس دارد. ولی اگر به این گوشی ضربه‌ای وارد شود یا صفحه و بدنه آن آسیب ببیند، قطعات داخلی گوشی لطمه می‌بینند و حتی احتمال آسیب دیدن دوربین، ترک خوردن بدنه یا سوختن صفحه نمایش وجود دارد.

لوازم جانبی تلفن همراه از بدنه، صفحه نمایش و قسمت‌های حساس گوشی محافظت می‌کنند. همچنین قابلیت‌ها و امکانات جدیدی به گوشی می‌افزایند که زیبایی ظاهری گوشی ما را بیشتر می‌کند. بعضی از آنها مانند شارژر و پاوربانک در مسافرت یا محل کار گوشی ما را همیشه شارژ نگه می‌دارند، بعضی دیگر مانند هدفون، هندزفری و اسپیکر لذت شنیدن موسیقی را بیشتر می‌کنند و تعدادی هم مانند مونوپاد و ایرپاد استفاده از امکانات گوشی را راحت‌تر می‌کنند.

محافظ صفحه گوشی؛ حفاظت از صفحه نمایشگر

صفحه نمایشگر گوشی، قسمت فوق العاده حساس موبایل است. در بعضی از گوشی‌ها این صفحه به قدری حساس است که شاید با کوچکترین ضربه‌ای آسیب ببیند و از کار بیفتد. همچنین سنسور لمسی گوشی نیز روی صفحه نمایشگر قرار دارند و ممکن است در اثر ضربه معیوب شود.

بنابراین حفاظت از صفحه نمایشگر گوشی بسیار مهم است و یک محافظ صفحه گوشی یا گلس می‌تواند جلوی تمام این اتفاقات را بگیرد. تکنولوژی خاص محافظ صفحه گوشی با مقاومت فوق العاده بالا در برابر ضربه، جلوگیری از جذب گرد و غبار به‌خصوص در لبه‌های گلس و پوشش کامل لبه‌های گوشی از صفحه نمایش محافظت می‌کند.

انواع گلس گوشی

محافظ صفحه گوشی انواع مختلفی دارد:

  • گلس شفاف شیشهای؛ این گلس از جنس شیشه و بسیار نازک است.وضوح تصویر بسیار بالای دارند، کمی هم منعطف هستند و در اثر فشار براحتی شکسته نمی‌شوند.
  • گلس نانو؛ نانو گلس از جنس پلیمر و نشکن است. گلس‌های نانو در اثر ضربه تکه‌تکه نمی‌شود. ضخامت کمی دارند و شفافیت و وضوح صفحه نمایشگر را تحت‌تاثیر قرار نمی‌دهند.
  • گلس ضدضربه؛ این گلس از جنسنوعی پلاستیک پلیمری با وضوح بالا ساخته شده و نسبت به گلس‌های ضخامت نسبتاً بیشتری دارد.
  • گلس حریم خصوصی؛ این گلس با خاصیت تغییر راستای انتشار نور از نمایش صفحه گوشی ما برای اطرافیان جلوگیری می‌کند.
۳ تا از لوازم جانبی ضروری که باید برای گوشیتان بخرید - گیمفا

در ادامه شما می توایند انواع محافظ صفحه نمایش گوشی را از آدرس زیر مشاهده کنید:

https://janebi360.com/pcat/mobile-accessory/m-glass/

کابل و شارژر؛ تأمین باتری گوشی

شارژر یا کابل شارژر مهمترین و ضروری‌ترین لوازم جانبی گوشی است. چیزی که بدون آن تقریباً گوشی یک وسیله بلا استفاده خواهد بود. این کالا در بسیاری مواقع بر اثر استفاده مداوم و در طول زمان کیفیت خود را از دست می‌دهند و ما باید برای خرید جایگزین آنها اقدام کنیم؛ توصیه ما به شما این است که حتماً برای خرید کابل و شارژر، به سراغ محصولات اورجینال بروید، زیرا کابل و شارژر مستقیماً به سلامت باتری و بهبود عملکرد گوشی ارتباط دارند.

بی کیفیت بودن کابل و شارژر گوشی، باعث اُفت فرآیند شارژدهی، صدمه دیدن باتری و گاهی حتی انفجار گوشی می‌شود. بنابراین کیفیت خوب و استاندارد بودن شارژر و کابل شارژ مهم‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردید.

انواع کابل و شارژر

آداپتورها و کابل شارژها انواع مختلفی دارند:

  • شارژر فست شارژ؛ این شارژرها می‌توانند در مدت زمان کوتاهی باتری گوشی را شارژ کنند. البته با همه گوشی‌ها مطابقت ندارند و فقط برای گوشی‌هایی که از کابل فست شارژ پشتیبانی می‌کنند، مناسب هستند.
  • شارژر وایرلس؛ این شارژرها بدون سیم باتری گوشی را شارژ می‌کنند و برای گوشی‌های با قابلیت Qi مناسب هستند.
۳ تا از لوازم جانبی ضروری که باید برای گوشیتان بخرید - گیمفا

در ادامه شما می توایند انواع کابل و شارژر گوشی را از آدرس زیر مشاهده کنید:

https://janebi360.com/pcat/mobile-accessory/m-charger/

قاب گوشی؛ مراقبت از بدنه و قطعات گوشی

قاب گوشی، بعد از گلس یکی از مهمترین و البته محبوب‌ترین لوازم جانبی گوشی موبایل محسوب می‌شود. قاب گوشی از گوشی ما در برابر گرد و غبار، ضربه خوردن و همچنین شکستگی صفحه، محافظت می‌کند و ظاهری منحصر به فرد به گوشی ما می‌بخشند. برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع قاب گوشی فعالیت می‌کنند، ولی اگر بخواهیم معروفترین و بهترین برندهای قاب را نام ببریم باید به GKK، Totu، K-DOO اشاره کنیم.

در صورتی که قاب گوشی بی‌کیفیت باشد، معمولاً استفاده از آن در قسمت دکمه‌های صدا و قفل راحت نخواهد بود. همچنین باعث گرم شدن گوشی یا آسیب رسیدن به باتری آن خواهد شد. البته کاورهای اختصاصی این ویژگی را ندارند و کاملاً متناسب با مدل و نوعی گوشی طراحی شده‌اند.

انواع قاب گوشی

قاب و کاورهای گوشی انواع مختلفی دارند:

  • قابهای Rubber یا پلاستیک مات؛ متداول‌ترین مدل قاب گوشی است. کاملاً در برابر خط و خش مقاوم بوده و در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع به بازار عرضه شده است. البته معایبی مانند محافظت نکردن از صفحه نمایش و پایین بودن سطح ایمنی را هم دارد.
  • قاب سیلیکونی و ژلهای؛ این مدل قاب‌ها نرم و انعطاف پذیر هستند، وزن بسیار سبکی دارند و از گرم شدن گوشی جلوگیری می‌کنند. خاصیت ضدضربه هم دارند و در اثر زمین خوردن یا فشار اتفاقی برای آنها نمی‌افتد.
  • قاب چرم؛ این مدل قاب روکش چرم دارد. وزن بسیار سبک، مقاومت بالا و خاصیت ضدضربه و ضد خش هم دارد.
  • قاب بامپر؛ این نوع قاب، کل بدنه‌ی گوشی را پوشش نمی‌دهد و فقط دور تا دور آن کشیده می‌شود. بخوبی با بدنه گوشی چفت می‌شود، تکان نمی‌خورد و ظریف و جذاب است. اما امنیت آن کمتر از قاب‌های دیگر است.

قاب‌های پارچه‌ای، توری و طرح چوب هم گزینه‌های دیگری هستند که به‌عنوان قاب‌های فانتزی شناخته می‌شوند. ولی از نظر امنیت، کیفیت و کارایی در سطح بالا قرار ندارند.

۳ تا از لوازم جانبی ضروری که باید برای گوشیتان بخرید - گیمفا

در ادامه شما می توایند انواع کاور و قاب گوشی را از آدرس زیر مشاهده کنید:

https://janebi360.com/pcat/mobile-accessory/m-covers/

سایر لوازم جانبی گوشی

علاوه بر این ۳ لوازم جانبی که معرفی کردیم، چند لوازم جانبی دیگر هم هستند که داشتن آنها می‌تواند در مواقع ضروری به شما کمک کند:

  • استند یا هولدر؛ از هولدر برای ثابت نگه‌داشتن گوشی روی داشبورد ماشین، میز کار یا حتی میز غذا استفاده می‌کنیم.
  • اسپیکر بلوتوثی؛ اسپیکر برای سفر، کوه، طبیعت یا حتی دورهمی‌های بیرون از خانه فوق العاده کاربردی است.
  • پاوربانک؛ همراه داشتن پاوربانک برای مواقعی که ممکن است به برق برای شارژ کردن تلفن همراه دسترسی نداشته باشیم، عالی است.
  • ایرپاد؛ برای مواقع رانندگی یا مشغول بودن به کارهایی که نمی‌توان در حین آنها گوشی موبایل در دست گرفت، کاملاً کاربردی است.

بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل و تبلت

در این مطلب به معرفی مهمترین لوازم جانبی گوشی تلفن همراه پرداختیم؛ لوازمی که همراه داشتن آنها ضروری است. بعضی از این لوازم جانبی، در زمان خرید گوشی موبایل به‌عنوان وسائل همراه در داخل جعبه‌ی گوشی ارائه می‌شوند، ولی با گذشت زمان فرسوده شده و نیاز به تعویض پیدا می‌کنند.

در فروشگاه جانبی ۳۶۰ می‌توانید بهترین لوازم جانبی موبایل و تبلت را با خیال راحت از اورجینال و سالم بودن، تهیه کنید.

AmirboldMEYSAMB300ollieSamantavakoliیوهان

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۳ تا از لوازم جانبی ضروری که باید برای گوشیتان بخرید - گیمفا
۳ تا از لوازم جانبی ضروری که باید برای گوشیتان بخرید - گیمفا
۳ تا از لوازم جانبی ضروری که باید برای گوشیتان بخرید - گیمفا
۳ تا از لوازم جانبی ضروری که باید برای گوشیتان بخرید - گیمفا
۳ تا از لوازم جانبی ضروری که باید برای گوشیتان بخرید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • تیتر پست منو یاد لهجه گرگانی انداخت 👍

  • ollie گفت:

    واای اون عکس آیفون ۴ (عکس سوم) خاطراتم زنده شد
    یادمه ۱۱ سال پیش بچه بودم تو سوپر مارکت یکی آیفون ۴ داشت از بچش عکس میگرفت ، انیمیشن عکاسیش خیلی برام جذاب بود ، اونموقع خانوادم چند ماه تهران بود من خونه مامان بزرگم میموندم
    یه روز که خونوادم برگشته بودن دیدم مامانم همون گوشیو گرفته بود، اصلا اجازه نمیداد دستم بگیرم
    بعدکه مامانم سال ۹۳ آیفون ۶ گرفت گوشی قبلیشو داد به من چقد ذوغ کرده بودم، چندین سال باهاش زندگی کردم ، یادمه اپل آیدیمون یکی بود عکس هامون به گوشی همدیگه میرفت😅
    واقعا چه دورانی بود

    shojai
۳ تا از لوازم جانبی ضروری که باید برای گوشیتان بخرید - گیمفا