گزارش: Armored Core بازی بعدی سازندگان Dark Souls خواهد بود
گزارش: Armored Core بازی بعدی سازندگان Dark Souls خواهد بود
گزارش: Armored Core بازی بعدی سازندگان Dark Souls خواهد بود
گزارش: Armored Core بازی بعدی سازندگان Dark Souls خواهد بود

گزارش: Armored Core بازی بعدی سازندگان Dark Souls خواهد بود

محمد حسین کریمی
۱۵:۴۰ ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
گزارش: Armored Core بازی بعدی سازندگان Dark Souls خواهد بود

با توجه به اطلاعات جدید منتشر شده، استودیوی فرام سافتور (From Software) پس از عنوان Elden Ring، بازی جدیدی از مجموعه‌ی Armored Core عرضه خواهد کرد.

یکی از کاربران ریست‌اِرا (ResetERA) در نظرسنجی مشتریان حول بازی جدیدی از سری Armored Core شرکت کرده و تصاویری از این بازی به همراه دو ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای مشاهده کرده است. وی همچنین توانست توضیحات زیر را در نظرسنجی مشتریان به دست بیاورد:

Melange، یک ماده ناشناخته که می‌تواند به پیشرفت جوامع انسانی کمک کند. در گذشته، این ماده باعث رخداد یک فاجعه‌ی میان‌کهکشانی روی سیاره‌ی بشتر (Bashtar) شد که به دنبال آن، سیستم ستاره‌ای اطراف این سیاره نابود گشت. دهه‌ها بعد، واکنش Melange باری دیگر در سیاره‌ی بشتر یافت شد. برای به دست آوردن این ماده‌ی ناشناخته، دولت‌ها، سازمان‌ها، فرقه‌های مختلف و گروهی ناشناس از جنگجویان که شخصیت اصلی یکی از آن‌ها است، با یکدیگر درگیر شدند.

بازی یک شوتر سوم شخص اکشن با محوریت مکا (Mecha) است که شما را در دنیایی علمی-تخیلی (Sci-Fi) با اکشن پویا و نقشه‌ای به شدت وسیع قرار می‌دهد. شما با دشمنان سرسخت به شکل مبارزه از راه دور (با تفنگ) و نزدیک (از طریق تیغه‌ها) مبارزه خواهید کرد.

armored core

دنیای علمی-تخیلی، خلق شده توسط هیدتاکا میازاکی

نگاه منحصر به فرد و عمیق فرام سافتور در قبال یک روایت چند لایه‌ای عمیق علمی-تخیلی.

یک میدان وسیع که چشم‌اندازی از جهانی چند لایه‌ای است

در یک نقشه‌ی وسیع و سه بعدی، شما می‌توانید مقیاس جهانی با محوریت مکا را حس کنید. نقشه‌های بسیار متنوع دشمنان چالش‌برانگیز متعددی را به شما ارائه می‌دهند و موقعیت‌های به دقت طراحی‌ شده‌ای را شامل می‌شوند که تکرار آن‌ها بسیار جذاب خواهد بود.

مبارزه از راه دور و نزدیک باعث می‌شود درگیری را به خوبی حس کنید

این بازی نه تنها مبارزه از راه دور با تفنگ‌ها را ارائه می‌دهد، بلکه مبارزات از فاصله‌ی نزدیک با تیغه‌ها و سپر‌ها را نیز شامل می‌شود. این طراحی باعث می‌شود نوعی سرعت را در گیم‌پلی حس کنید. شما باید استراتژی دفاعی و حمله‌ای را در مبارزات انتخاب کنید.

سطح بالای آزادی شخصی‌سازی

قطعات مختلف بدن Mech خود را شخصی‌سازی کنید. با سطح بالای شخصی‌سازی، شما می‌توانید یک Mech با استایل خاص گیم‌پلی خود طراحی کنید. شما چه رویکردی را ترجیح می‌دهید، مبارزه از راه نزدیک و سرعت عمل بالا یا مبارزه از راه دور با استراتژی‌های دقیق؟

قبل از این نیز چندین منبع معتبر به توسعه‎ی اثری جدید از سری Armored Core توسط فرام سافتور اشاره داشته‌اند. باندای نامکو و فرام سافتور واکنشی به این شایعه نشان نداده‌اند. آخرین بازی از این فرنچایز (Armored Core V) در سال ۲۰۱۲ عرضه شد.

Gramy kMemorialSami 227DARKSIRENCommunistDream in Red (Playstation T)علیmasoud pc gamerM.MTSpider-Mah04Atomic Soldieralinerd(HIDEO KOJIMA (HASAN KAHRAMANSina MorganBlack KnightRedgurddamhazerP.morgan 𔓙محمد حسین کریمیRydermore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش: Armored Core بازی بعدی سازندگان Dark Souls خواهد بود
گزارش: Armored Core بازی بعدی سازندگان Dark Souls خواهد بود
گزارش: Armored Core بازی بعدی سازندگان Dark Souls خواهد بود
گزارش: Armored Core بازی بعدی سازندگان Dark Souls خواهد بود
گزارش: Armored Core بازی بعدی سازندگان Dark Souls خواهد بود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mateus گفت:

    با این سری اصلا ارتباط نگرفتم
    ای کاش یه چیز دیگه می‌ساختن
    .
    پ.ن : امیدوارم حداقل مثل MGR : Revengeance اکشن و مبارزات خوبی داشته باشه

    47DARKSIRENAmir(PC & PS4)masoud pc gamerPC gamer ;)Black KnightsquallSpider-Man
  • پلنگ صورتی هم بدن میازاکی بسازه چالش برانگیز و جذاب میسازه مهندس

    AAS(بازگشته است)MãhdīærSami 227DARKSIRENPC gamer ;)Black KnightalizalogyCyberpunk 2077Spider-ManNietj
    • sonicer گفت:

      اینکه جذاب بشه کاملا سلیقه ایه. اما بهتره بدونین بازی های این سری که کم هم نیستن و تو ایران هم شناخته شده نیست، با حضور میازاکی هم نمرات پایین گرفته. این بازی مثل ZOE کوجیما، سبک محبوب ژاپنیهاست و تو سایر بازارها، جذابیتی نداره. الکی فاز بی نقص بودن به میازاکی نبندین تا سطح توقعتون بالا نره.

      Mãhdīærmiddle ageDeleted accountAmir(PC & PS4)soheil.exeنyasiTlou part 2 game of the centuryexampleAiden pearceCommander jensenmore
      • من قبلنا نسخه های خیلی قدیمیشو بازی کردم و بله قبول دارم، بازیای جالبی نبودن همچین.
        ولی یه نگاه به سیر تکاملی بازیای فرام بندازین می بینین که واقعا با دیمن سولز تکامل پیدا کردن. بعد از دیمن فکر کنم فقط یه دونه آرمورد ساختن و دیگه کلا فاصله ریلیز بازیاشون بیشتر شد.
        خیلی خیلی امیدوارم این بازی رو از اون حال و هوای انیمه ای در بیارن که اگه بیارن واقعا میشه بهش امیدوار بود.

      • اگه اشتباه نکنم فقط توی یکی از این سری وظیفه ی کارگردانی رو داشت البته حضور داشت قبلش هم ولی کارگردان نبود. اما خب بی انصافی نکنید میازاکی او موقع جوجه کارگردانی بیش نبود ولی بازم همه ی اینا به کنار منم خیلی فکر نمی کنم این نسخه هم بتونه بیرون از ژاپن اونقدر مقبول باشه چون همونجور که شما گفتید خیلی ژاپنی پسنده. در خصوص بی نقص بودن خب تا حالا هرچی ساخته رو من دوست داشتم (بجز همین سری که بازی نکردم) هنوز به من اثبات نشده که بی نقص نیست باید منتظر باشیم و ببینیم چی میشه

      • Omid گفت:

        دوست عزیز ! سری Armored core اصولا ربطی به میازاکی نداره ، ایشون تنها در نسخه ای بنام A.c for answer که فکر کنم نسخه اخر این سری بود حضور داشت .

  • اگه خبر واقعی باشه واقعا عالیه‌. من آرمورد کور نرفتم تاحالا ولی بعد از چند سال دیدن یه بازی واقعا متفاوت از فرام سافتور خیلی خوبه.

    Sami 227RedgurdNietj
  • ShinjiMikami گفت:

    استاد هرچیزی که بسازد نیکوست.. اینبار در یک جهان علمی تخیلی و سیستم گیم پلی منحصر بفرد همچون سکیرو با مبارزاتی نفس گیر و بشدت چالش برانگیز، خدای من 😳 فقط میتونم از شدت هیجان به دیوار ضربه بزنم، همین کافیه که این سبک طراحی داخل تصویر به دست استاد میازاکی کار بشه تا بمبی در صنعت به وقوع انفجار دربیاد 🔥🔥💣💥

    Sami 227𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰Nietj
  • یعنی بازی بعدی میازاکی سولز لایک نیست؟ این بازی بنظرم میتونه باحال و جذاب باشه ولی احتمالا تو مایه سبک های ژاپنی باشه که نمی دونم ازش خوشم خواهد آمد یا نه.
    ادیت: الان رفتم و توی اینترنت اسم بازیو سرچ کردم تا ببینم چجوری بوده که عکس وسط پستو پیدا کردم که به عنوان والپیپر توی یه سایتی گذاشته شده و زیرش امضا شده و عکس پست انگار کراپ شده اون هست که امضاش حذف شده😐 الان نمی دونم فیکه یا به همین زودی تبدیل به والپیپرش کردن.
    لینکای زیر رو به ترتیب ملاحضه کنید و به گوشه سمت راست پایین آخری توجه کنین.
    .
    https://b2n.ir/r43690
    .
    https://b2n.ir/k16606
    .
    https://b2n.ir/e77441
    .
    https://b2n.ir/m49718

    یجورایی انگار فن آرته

    RedgurdNietjshir taziyeh
  • Cry About It گفت:

    سلام
    پس اون گزارش بازی انحصاریشون چی شد؟که قرار بود انجینشون هم ارتقا پیدا کند
    در رابطه با Armored core هم بنظرم ترکیب جالبی میشه اگر سولزلایک باشه احتمالا مشابه sekiro خواهد بود تا یک سولزلایک rpg

    Redgurd
  • Redgurd گفت:

    قبلا هم یه شایعه یا گزارش در مورد همین بازی اومده بود که فرام سافتور میسازه.
    ما که فعلا چیزی ندیدم و قضاوت نمیکنیم ولی میازاکی کارش درسته از این لحاظ جای نگرانی نداره.
    ولی خودم بیشتر منتظره ادامه سکیرو بودم با یه جهان ازاد و سیستم های گسترش یافته و نسله بعدی.

    کاپتان استخونی
  • alizalogy گفت:

    خبر عالی اگه شایعه نباشه.
    ولی امیدوارم که شخص میازاکی کار رو دست بگیره و فقط مثل دارک سولز ۲ به عنوان سوپروایزر نباشه. از اونجایی که به نظر می رسه فرام سافتور ظاهرا روی حداقل ۲ پروژه هم زمان داره کار می کنه و اینکه تمرکز اصلی میازاکی در این ۴-۵ سال روی الدن رینگ بوده و با توجه به اینکه الدن رینگ احتمالا باید منتظر پارت های بعدیش هم باشیم ممکنه Armored Core یه پروژه ی جانبی باشه برای شخص میازاکی.
    که امیدوارم اینطور نباشه و میازاکی کارگردانی هنری رو بر عهده بگیره.
    در گذشته از اونجایی که میازاکی به طور همزمان روی بلادبورن و دارک سولز ۳ کار می کرد، نقشش در دارک سولز ۲ کم رنگ تر بود و همین باعث شده بود سولز ۲ تفاوت های ریزی نسبت به سولز ۱ و ۳ و بلادبورن از لحاظ هنری داشته باشه. البته نه در حد تفاوت Demon Souls Remake و نمونه ی اریجینالش که اصلا توسط بلوپوینت و بدون دخالت فرام سافتور ساخته شد و محمد حسین عزیز به خوبی در یه مقاله عالی بهش اشاره کرد

    Sami 227ArtoriasSpider-Mah04Commander jensenlevine
    • Omid گفت:

      ایشون در نسخه دوم دارک سولز کوچکترین نقشی نداشت حتی سوپروایزر یا ناظر ارشد! در واقع پس از نسخه اول دارک سولز و بوجود اومدن طرفداران و عاشقان سبک سولز کارگردانی نسخه دوم دارک سولز به دوکارگردان دیگه سپرده شد و بعدها وقتی در خبرها اومد که میازاکی کاگردان نسخه دوم نیست بدلیل بازخوردهای وحشتناک و نگرانی هواداران سران باندای نامکو اعلام کردند که میازاکی بعنوان مشاور و ناظر در ساخت نسخه دوم حضور داره! تا فقط جو وحشتناک ایجاد شده رو برطرف کنند اما بعدها مشخص شد که در اون زمان میازاکی بشدت مشغول ساخت بلادبورن بوده و طبق گفته خود ایشون در مصاحبه های موجود کوچکترین نقشی در نسخه دوم دارک سولز نداشته(مطلقا کوچکترین نقشی نداشته) . پیشنهاد میکنم مصاحبه ایشون رو در اینمورد مطالعه کنید تا حیرت کنید از اوج فروتنی این مرد و همچنین از وجود احترام در فرهنگ کار ژاپن که یکی از عوامل اصلی پیشرفت شون هست…..در پاسخ به این سوال که ایا از اینکه نیخه دوم سولز به ایشون سپرده نشد اونهم در یک فرنچایز انقلابی که ایشون پدر این سبک شناخته میشه ، با خضوع تمام پاسخ میده : اونها زمانی این فرصت رو در اختیار من قرار دادند و به من اعتماد کردند و من از اونها سپاسگزارم ، پس چرا نباید این فرصت به دیگران هم داده میشد؟ و در ادامه میگن من هرگز به خودم اجازه دخالت در کار اونها(کارگردانان) بازی رو نمیدادم چون اصولا مسئولیتی هم در اینباره نداشتم!………البته ایکاش دخالت میکرد و مسئولیتی داشت

      alizalogyParsa_Tahoori_Rad
  • فکر کنم اگه بخوان بسازن مثل بازی
    The surge (نمی‌دونم درست نوشتم یا نه)
    راستی خبر هم اومده بود که فرام سافتور قراره آخرین انحصاری اش رو هم برای پلی ۵ بسازه
    خبری ازش نیست انگار 🤔

    masoud pc gamer
  • اگر شایعه است چرا مینویسین گزارش؟ 😑

    Sami 227
  • قبلاً هم یه شایعه منتشر شده بود که دارن روی دنباله معنوی آرمورد کور کار میکنن که با همکاری اکتیویژن ساخته میشه و برای پی سی و پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس منتشر میشه و همچنین جهش گرافیک از الدن رینگ به این بازی جدید قراره در حد جهش از دارک سولز ۲ به بلادبورن باشه همچنین این شایعه گفته بود که الدن رینگ قبلاً قرار بوده اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر بشه و این بازی هم اوایل سال ۲۰۲۲ ولی به خاطر کرونا همه برنامه ها تاخیر خورد و این بازی هم به سال ۲۰۲۳ منتقل شد اون شایعه گفته بود که فرقه ها و مکا هم در این بازی حضور دارن که با شایعه فعلی مطابقت داره

    ShinjiMikami
  • Hasan0930 گفت:

    فکر کنم کفگیر میازاکی تو سولزلایک به ته خورده رفته سراغ ژانر دیگه…

    یه سواز لایک تو دنیای استاروارز میساختی استاد… یا یک سولز لایک تو دنیای امروز یا در یک دنیای آینده… کلا فکر کنم میازاکی فقط سولزلایک تو تاریخ قرن نه و ده رو دوست داره… ولی انصافا عشقه زودتر فقط سیستم مورد نیاز الدن رینگ رو اعلام کن که کف خون قاطی کنیم بریم… فکر نکنم سیستمش از اویل ویلیج بالاتر باشه…

    حاجی این فاینال ۷ رو پی سی اومده خداست پرتش… رو پی سی من چنان گرافیگ داد کف خون قاطی کردم چقدر این بازی گیم پلی جالب و داستان زیبایی داره…

  • Memorial گفت:

    آقا ینی چی :/ چرا باید وقتشو با ساخت این بازی هدر بده. مگه آدم چند سال زندس. البته هر طور میل خودشه ولی من به عنوان طرفدار میازاکی دوست دارم همون سبک سولز لایک رو ادامه بده تو حال هوای دارک بمونه.

  • Omid گفت:

    میازاکی در این سری طولانی تنها در نسخه ای با نام Armored core : For answet حضور داشت که البته بعد از اون موفق شد سران فرام سافتور و باندای رو به ساخت دمونز سولز راضی کنه و مسیر ایجاد سبک سولزلایک رو ایجاد کنه

    Memorial
  • Arsadat27 گفت:

    فکر کنم فقط ژاپنی ها از این بازی خوششون بیاد🥴

    Memorial
گزارش: Armored Core بازی بعدی سازندگان Dark Souls خواهد بود