بازی Resident Evil Village سریعترین فروش دهه سری را دارد
شرکت کپکام (Capcom) اعلام کرد که تاکنون بیش از ۵ میلیون نسخه از عنوان Resident Evil Village فروخته شده و این سریعترین فروش در دهه اخیر برای Resident Evil است.
شرکت کپکام ضمن انتشار گزارشات مالی نیمه اول سال ۲۰۲۱، طی اعلامیهای ادعا کرد که از زمان انتشار عنوان Resident Evil Village تا کنون، بیش از ۵ میلیون نسخه از این بازی فروخته شده است.
بر اساس گزارشات دیگر کپکام، این عنوان توانسته است سریعتر از هر Resident Evil دیگری در در ده سال اخیر، به فروش ۵ میلیون نسخهای برسد.
این شرکت در گذشته اعلام کرده بود که قسمت قبلی این عنوان، یعنی Resident Evil 7: Biohazard، در طی ۱۵ ماه اول انتشار خود، توانسته بود به فروش ۵.۱ میلیون نسخهای برسد، در حالی که عنوان Resident Evil Village همین میزان فروش را طی ۵ ماه تجربه کرد.
رسیدن به فروش ۵ میلیون نسخهای برای عنوان Resident Evil 2 Remake نیز ۱۱ ماه به طول انجامید. آخرین عنوانی که توانسته بود از فروش این عنوان جلو بزند، بازی Resident Evil 5 بوده است که تنها طی ۴ ماه به این میزان فروش رسیده بود.
شرکت کپکام اعلام کرد که امیدوار است فروش عنوان Resident Evil Village از بازی قبلی این سری، یعنی Resident Evil 7 جلو بزند.
آنتونی مولانت (Antonie Molant)، کارگردان بازاریابی کپکام، طی مصاحبهای گفت:
یکی از اهداف ما برای امسال این است که مطمئن شویم عنوان Resident Evil Village بیشترین فروش را در تاریخ سری Resident Evil تجربه کند.
بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ (۱ مِی ۲۰۲۱)، برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانههای شخصی منتشر شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
با اون تبلیغ های فضایی که کپکام برای بازی کرد تعجبی نداره والا
واقعا عالیه👍🏻
اگر تنها ۱۵ ساعت گیم پلیش بود و رو لیدی و هایزنبرگ تمرکز میکردن بی نطیر تر میشد😍
خطر اسپویل
.
.
.
.
لیدی که خیلی زود مرد مسخره بود
مبارزه هایزنبرگ جالب بود ولی اصلا به اویل نمیخورد ترانسفورمز بود
اون قسمت کریس هم نبود بهتر بود کال آف دیوتی زامبی بود
اگر این سه مورد که گفتم درست میشد گوتی حقش بود
دلیل فروش: عکس روی پست😂
بازیش رو یه ماه پیش تموم کردم به نظرم
بخش روستا قلعه و خانه عروسک بهترین بخش ها بازی بودن
یک بازی اکشن که ترسش خیلی کمه از نظر من و بیشتر اکشنه یک قلعه به اون بزرگی تو دو ساعت تموم میشه کارگردان و تهیه کنندشم گفته بودن که بهترین بازی وحشت و بقا که از نظر من رزیدنت اویل ۷ بایوهازارد ترس و بقا از نسخه هشتم قوی تر بود. و از پتانسیلاش استفاده نکردن حتی توی یک ویدئو که تهیه کننده هاش بعد تریلر اول داشتن راجبش توضیح میدادن گفته بودن که دوربینو اول شخص کردیم تا بیشتر بترسیم ولی اصلا بجز چند جا ترسناک نبود. نمیدونم چرا کپکام همیشه میخواد اکشنو وارد بازی کنه مثلا رزیدنت اویل ۲ ریمیک اکشن نداشت و کالاف دیوتی نبود و متای ۹۲ یا ۹۳ را آورد. تو بخش کشتی اکشن زیاد شد وگرنه اگه اویل ۷ یخورده بیشتر رو قسمت کشتیش کار شده بود و باس فایت آخریش یخورده چالش برانگیز تر بود به راحتی میتونست متای بالای نود رو بگیره. دوست دارم تو نسخه ۹ مثل سگانه و ۷ باشه که ترس زیاد داشته باشه و گلوله ها کم باشن. چون سیستم کرفتینگ توی رزیدنت اویل ۸ به وحشت و بقا ضربه زد و گلوله هیچوقت کم نمیاوردیم. اگه رزیدنت اویل ۹ مثل سگانه و نسخه هفتم روی ترس و بقا تمرکز کنن نسخه ۹ شاهکار میشه. من دوست ندارم توی رزیدنت اویل اکشن باشه. ترسناک باشه. نه مثل اوت لست که همش جامپ اسکیر باشه. مثلا جک بیکر و مارگاریت بیکر خیلی ترسناک بودن. جک بیکر وقتی ایتنو میدید خیلی سرعتش زیاد میشد و حتی نحوه صحبت کردنش ترسناک بود. اویل ۷ یکی از خوبی هایی که داشت بعضی اوقات ایتنو بدون سلاح میزاشت مثلا بعد از اینکه میا به ما حمله میکنه که خیلی ترسناک بود ما یک اسلحه را پیدا میکنیم و وقتی جک مارو به خونش برد اسلحه را آزمون گرفتن و ما بدون سلاح باید از جک فرار میکردیم و توی گاراژ اسلحه را میگرفتیم. مثلا توی خونه مارگاریت بیکر ما بدون شعله افکن خیلی از حشرات ضربه میخوردیم و باید دنبال دو تا قطعه میگشتیم تا بتونیم شعله افکنو بسازیم. بنظرم این خیلی خوبه که ما برای پیدا کردن اسلحه های قوی که نقطه ضعف دشمنمون هست سیستم گشت و گذار داشته باشیم که با ترس توی مکان بگردیم و اسلحه را بسازیم. یکی از نقاط مثبت دیگه رزیدنت اویل ۷ که توی رزیدنت اویل ۷ نبود اون ویدئوها بودن که مارو تو نقش یک فرد دیگه میزاشتن و اون خیلی جالب بود بنظرم. در کل بنظر من رزیدنت اویل ۷ از رزیدنت اویل ۸ بهتره
سوال فنی
بهترین بازی دههاش چی بود😑
شخصا اویل ۲ ریمیک رو بهترین بازی نسل ۸ کپکام و همینطور بهترین اویل نسل ۸ میدونم
چون واقعا فارغ از بحث ریمیک بودن یه تجربه جدید رو به مخاطب اراده میداد و دست کمی از یه شاهکار نداشت
من خودم با سری رزیدنت ایول بزرگ شدم ولی هفت و هشت مزخرف ترین سری بازی بودن با اول شخص کردنش گند زدن بهش. ب ولا ایول ۲ ریمیک ترسناک تر از هفت و هشته! هی نگبن اول شخص ترسناک تره!!
بازی ترسناک سوم شخص بچه بازیه، یه کاریکاتور از بازی ترسناکه
چه پول سنگینی به جیب زده، تخفیف هم نخورده بود تا همین چند روز پیش
نمیخام بگم ویلیج قشنگ نبود ن
اتفاقا از نظر گیم پلی و تنوع دشمنان همینطور سیستم کرفتینگش و تعداد باس ها و مینی باس هاش فوق العاده بود
مرحله هاوس او بنونتو ام که نگم معرکه بود از لحاظ روان شناختی واقعا رو روانم اثر گذاشت ثابت کردن بدون کشتن باس هم میشه ی میشن طراحی کرد که بی نظیر باشه بدون نیاز به کشتن کسی
ولی به نظرم این فروش بیشتر به خاطر سیمپ بازی ی سری افراد بوده
من افرادی و دیدم که یارو کلا یا فورتنایت میزده
یا کالاف وارزون ولی این بازی منتشر شده رفته خریده
خب این مشخصه دلیلش چی هست
ولی بازم میگم چیزی از ارزش های ویلیج کم نمیشه گیم پلی عالی ایی داشت و داستان خوب و با پایان غم انگیزی داشت
سلام
باید از کپکام تشکر کرد.
اویل ۵ و ۶ پرفروشترین بازیهای سری بودند، ولی با این حال کپکام ازشون دست کشید.