فروش جهانی Resident Evil 7 به رکورد جدیدی دست یافت - گیمفا
فروش جهانی Resident Evil 7 به رکورد جدیدی دست یافت - گیمفا
فروش جهانی Resident Evil 7 به رکورد جدیدی دست یافت - گیمفا
فروش جهانی Resident Evil 7 به رکورد جدیدی دست یافت - گیمفا

فروش جهانی Resident Evil 7 به رکورد جدیدی دست یافت

رضا مهرعلی
۱۴:۴۴ ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
فروش جهانی Resident Evil 7 به رکورد جدیدی دست یافت - گیمفا

حضور فرانچایز  Resident Evil در جمع بازی‌های ویدئویی، برای سال‌های زیادی ادامه داشته و این فرانچایز در طول این سال‌ها با نوآوری‌های مختلفی رو‌به‌رو شده است.

از ریشه‌های این فرانچایز و دوربین آن با زاویه‌ی ثابت، تا حرکت به سوی اکشن بیشتر و به چشم خوردن درون مایه‌هایی از کو آپ، به نظر می‌رسد که Resident Evil یک فرانچایز بدون محدودیت و ابدی است. Resident Evil 7 که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، گرچه دوربین بازی را به حالت اول شخص تغییر داد، اما در عین حال بسیاری از ریشه‌های این بازی را مجددا فراخواند. بازی مذکور با بازخورد و نقدهای خوبی روبه‌رو شد و فروش خوبی را هم به ثبت رساند. حالا این بازی به آمار فروش تحسین‌برانگیزی دست یافته است.

شرکت کپکام (Capcom) امروز اعلام کرد که فروش بازی Resident Evil 7 در جهان به صورت رسمی از مرز ده میلیون کپی عبور کرده است. آخرین آماری که از فروش این بازی گزارش شده بود، به ماه آگوست سال جاری میلادی بازمی‌گردد که فروش این بازی را ۹.۸ میلیون نسخه اعلام می‌کرد. این یعنی در مدت دو ماه، فروش این اثر دویست هزار نسخه افزایش یافته است.

بازی جدید فرانچایز مورد بحث، Resident Evil Village، در حالی اواسط اردیبهشت ماه سال جاری منتشر شد، که Resident Evil 7 پیش‌درآمد مستقیم آن به حساب می‌آمد و بدون شک همین امر موجب شده است تقویت فروش بازی مذکور را شاهد باشیم.

بازی Resident Evil 7 هم اکنون از طریق کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما همراهان گرامی می‌توانید سایر اخبار و مقالات مرتبط با این بازی را با مراجعه به این نشانی دنبال نمایید. همچنین می‌توانید در صورت تمایل نقد و بررسی بازی Resident Evil 7 را نیز با عنوان “افقی روشن برای رزیدنت اویل از دل کلبه تاریک و مرگزده” مطالعه و بررسی کنید.

نظر شما در رابطه با بازی Resident Evil 7 و تغییر دوربین آن به اول شخص چیست؟ در بخش کامنت‌ها با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فروش جهانی Resident Evil 7 به رکورد جدیدی دست یافت - گیمفا
فروش جهانی Resident Evil 7 به رکورد جدیدی دست یافت - گیمفا
فروش جهانی Resident Evil 7 به رکورد جدیدی دست یافت - گیمفا
فروش جهانی Resident Evil 7 به رکورد جدیدی دست یافت - گیمفا
فروش جهانی Resident Evil 7 به رکورد جدیدی دست یافت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Reciver گفت:

    از رزیدنت اویل خیلی خوشم نمی آید اما بازی قابل احترامی است بهترین رزیدنت اویل برای من شماره ۵ بوده است رزیدنت ۷ هم جالب است اما تمامش نکردم و رزیدنت ۸ هم میگویند خوب است حیف که تعدادی کاربر متعصب بازی را برای خیلی ها بیش از حد هایپ کردند. فن متعصب و بی فکر سم است.

    • ShinjiMikami گفت:

      با همین لهجه ی حرف زدنت معلومه فیکی و تیکه به من میندازی.
      .
      ببین عزیز من به این نتیجه رسیدم که من خیلی براتون مهمم. چون مهم نبودم رو پیش بینی بنده حساب نمیکردید و هایپ نمیشدید😂
      اگه از رزیدنت ایول خوشت نمیاد، صورتت به اونطرف باشه و تشریف ببر بیرون از این پست. پشتتم اب نمیریزیم که برنگردی😂
      .
      این ۱۰ میلیون نفر تمامش کرده اند و خوششان امده است. ما متعصب و بی فکر نیستیم. شما گیمر نیستید.
      وقتی پیام مرا میخواهی بخوانی چشمانت را ببند و رد بشو.
      زیاد گفته ام که نخوانید پیام مرا ولی باز که باز می خوانید بس که مهم هستم.

      بعدشم نگین شینجی دهن صاف میکنی به امثال اینا که به شخص متعصب و بی فکر میگن باید جواب داد. واقعا بی شرمانه هست

  • رزیدنت اویل ۷ شاهکاره و خیلی ترسناکه. جک بیکر و اون اره برقی ترسناکش. مارگاریت بیکر که خیلی آروم حرکت می‌کرد و وبا اون حشرات ترسناکش. اون ویدئو که با میا از دستش فرار میکنیم و مارگاریت یکدفعه میگیرمون خیلی ترسناک بود. اولین باری که بازیو کردم اونجا که اول بازی باید کلیدو برداری و بری به سیو روم خیلی ترسناک بود 😱😱😱 یکبار هم جک بیکرو با تیر زدم افتاد بعد چند ثانیه بلند شد

  • زدین یکی از بهترین بازیارو اول شخص کردین حالمونو گرفتین

  • ShinjiMikami گفت:

    حال بعضیا بیان بگن ایتن شخصیت پردازی خیلی بدی داشته و …
    بنظر من ایول ۷ و ویلیج اگه اسمشون یچیز دیگه بود و بازی میرفت به سمت جن و روح یا بیماری های روانی همچون فیلم های (پیچ اشتباهی) و ( تپه ها چشم دارند) اون موقع این ایپی در کنار رزیدنت ایول و سایلنت هیل و دد اسپیس به یک آیپی برتر در سبک ترس و بقا و با دوربین اول شخص تبدیل میشد طوری که متای بالای ۹۰ رو هم میزد و الان همه منتظر این ایپی بودن.
    من تا به حال هیچ بازی در سبک همین ایول ۷ و به حد و اندازش ندیدم.

  • mohammadhasan گفت:

    رزیدنت ایول ۷ واقعا عالی بود با اینکه ظاهرا خیلی از ریشه ها فاصله گرفته بود ولی تو خلق اتمسفر و داستان گیرا مثل بقیه بازی های شاهکار رزیدنت ایول ، به خوبی عمل کرد و من به شخصه تا حدی تونستم به عنوان یه رزیدنت ایول با شکل و شمایل جدید بپذیرمش و از تجربه بازی فوق العاده لذت بردم مخصوصا قسمت های اول بازی که حس ترس رو خیلی خوب به آدم القا می کرد. ولی با ویلیج در این حد حال نکردم (نمی دونم چرا :/)

    با این وجود امیدوارم تو شماره ۹ دیگه این سبک اول شخص رو ادامه ندن و شاهد یه رزیدنت ایول سوم شخص با کاراکتر های اصلی قدیمی 😍(لیان و ایدا و …) همراه با یه داستان معرکه باشیم.

    • رزیدنت اویل ۷ که از ریشه هاش فاصله نگرفته بود به ریشه ها برگشت. اول شخص هم بازیو خیلی ترسناک تر میکنه شخصیت های قدیمی بنظرم دیگه نیان بهتره بازی اکشن میشه. بنظر من ایتن و شخصیت های جدید بیان بهتره بازیو ترسناک تر کنن

      • mohammadhasan گفت:

        بله نظرتون در مورد RE7 قبول دارم کاملا و اتفاقا تو پیام قبلی گفتم “ظاهرا فاصله گرفته” و وقتی خودم بازی کردم اون DNA رزیدنت ایول رو توش حس کردم.

        در مورد حضور شخصیت های قدیمی منم همین نگرانی اکشن شدن بیش از حد رو دارم ولی این دلیل نمیشه که شخصیت های اصلی و قدیمی که به نوعی ریشه و هویت این فرنچایز هستن رو کنار بگذارن و فقط به بعد ترسناک بازی اهمیت بدن اونطوری میشه یه چیزی مثل outlast یا امثال اون که خب میتونه جالب باشه ولی دیگه بنظرم رزیدنت ایول محسوب نمیشه.

        بنظرم باید سعی کنن اکشن و حس ترس رو به بهترین شکل همراه با هم تلفیق کنن (مثل RE4)و همراه با یه داستان خوب یه دنباله شاهکار برای این فرنچایز شاهکار بسازن که البته این کار اصلا ساده نیست چون مکانیزم های گیم پلی به شکل فوق العاده خاصی باید طراحی بشن که هم اکشن بازی لذت بخش باشه و همزمان حس ترس از دشمن ها در موقعیت های مختلف تو آدم به خوبی شکل بگیره ، که انجام دادن یه همچین کاری فقط از کسی مثل پدر سبک وحشت ، استاد شینجی میکامی کبیر بر میاد.

      • علی گفت:

        امیر حسین عزیز به عنوان یک فن قدیمی رزیدنت دارم بهت میگم که رو شخصیت ایتن خیلی تعصب داری. تعصب خوبه منم ایتن رو دوست دارم و حتی وقتی ویلیج رو هم بازی کردم ازش بیشتر خوشم اومد ولی معیار ترسناک بودن نیاوردن شخصیت های قدیمی نیست اگه ریمیک ۲ رو بازی کرده باشی خیلی استفاده بهینه ای از عناصر ترس داشت اگه هم ایراد ات اکشن بودنه که بخش پایانی هر دو نسخه ۷ و ۸ با حضور کریس اکشن محض میشد

  • یوهان گفت:

    ۱۰ میلیون 😯
    خیلی هم عالی کلا اویل ۷ خیلی بازی جذاب سرگرم‌کننده ای بود کاملا حقشه👍
    دم کپکام هم گرم کلا برای صنعت گیم نعمته 😎

  • Nietj گفت:

    این بازی گرچه اول شخص بود ولی یه خاطره ی خیلی خوبی رو برام رقم زد دقیقا چیزی که به شخصه میخواستم یه ایول اول شخص و واقعا هم ازش لذت بردم و به شخصه فکر میکنم همه جوره از ویلیج بهتر بود در هر حال امیدوارم واسه تغیرم که شده دوباره دوربین سوم شخص رو توی نسخه ۹ ام بازی مشاهده کنیم

  • NicK گفت:

    جالبه یه هفته پیش تمومش کردم فقط میتونم بگم عالی بود

    هشدار اسپویل

    وقتی ک جک بیکرو کشتم واقعا احساس خوبی داشتم ولی وقتی داشت ازم خواهش میکرد ک خونوادشو از اولین ازاد کنم قلبم درد گرفت

فروش جهانی Resident Evil 7 به رکورد جدیدی دست یافت - گیمفا
فروش جهانی Resident Evil 7 به رکورد جدیدی دست یافت - گیمفا