ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا
ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا
ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا
ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا

ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring فاش شد

محمد حسین کریمی
۲۳:۱۵ ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا

ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring روی ایکس باکس وان فاش شده است که ساخت قدیمی اثر را به نمایش می‌گذارد. برای مشاهده ویدیو با ما همراه باشید.

دقایقی پیش یک منبع ناشناس ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring فاش کرد که به نظر می‌رسد مربوط به بیلد چند هفته‌ی گذشته می‌شود. ویدیوی یاد شده، گیم‌پلی بازی روی کنسول ایکس باکس وان را به ما نشان می‌دهد.

در ادامه ویدیوی منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

ویدیوی بالا از سوی یک تستر فاش شده است. بر اساس ادعای وی، این ویدیو مربوط به بیلد چند هفته‌ی گذشته می‌شود که روی ایکس باکس وان اجرا شده است. این احتمالاََ آخرین شغل او در شاخه‌ی تست بازی‌های ویدیویی باشد.

بازی Elden Ring در تاریخ ۲ بهمن سال ۱۴۰۰ (۲۲ ژانویه‌ی ۲۰۲۱) عرضه خواهد شد. کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی، به عنوان پلتفرم‌های مقصد این بازی اعلام شده‌اند. شما می‌توانید از اینجا تصویر منتشر شده در جمعه‌ی گذشته را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا
ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا
ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا
ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا
ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ehsan M گفت:

    همون دارک سول فقط با گرافیک داغونتر .

  • XERXES گفت:

    پسر عجب چیزی بود!
    دارک سولز بود با فیزیک بهتر و گرافیک بصری شادتر، عجب آسمونی بود خدایا!😍

  • قضیه اون درخت نورانیه چیه؟ هم تو عکسای بازی ، هم تو تریلرا و گیمپلی و کاور بازی هست.

  • آقای کریمی این ۳۰ ثانیه دو تا چیز رو نشون میدن . یکی طراحی هنری محشر بازی که چیز جدیدی نیست همه انتظار این رو داشتیم . و دومی اینکه چقدر مکانیزم پرش رو خوب توی DNA سری سولز پیاده کردن حتی با همین دو باری که تو این ویدیو پرید خیلی خوب بود . حیف که چیزی از مبارزات فاش نشده

  • S گفت:

    عجب فضای دلگیری، عجب چیزیه😍😍😍😍
    گرافیک هنری ۱۰۰٪

  • Roham.u گفت:

    حتی راه رفتنش مثل راه رفتن بازی های ps2 میمونه
    فرقی با نسخه قبل نداره
    یه چیز جدید لطفا!!!! نه فقط شاخو دم به دشمنان اضافه کنی

    ShinjiMikami
    • یا بازی PS2 تا حالا تو عمرتون تجربه نکردین، یا نمیدونید معنی “بیلد چند هفته پیش” چیه. یا نمی‌دونید هنوز ۳.۵ ماه تا انتشار مونده. یا اصلا اطلاعاتی از بازی ندارید که اینو شاخو دم دادن به دشمنان می‌دونین.

      • S گفت:

        البته فکر نکنم تو سه ماه بشه همچین مشکلات گرافیکی رو درست کرد
        فقط اون علف رو درست کنن خیلی بهتر میشه

        • مشکلات گرافیکی چندانی نداره. همون چیزیه که انتظار می‌رفت و کمی صحنه‌ی آخر تریلر توی ذوق میزنه که امکان بهبود چنین چیزی وجود داره. موضوع دیگری هم وجود داره اینه که مسلماََ تکستچرها قرار نیست تغییر زیادی کنن منتهی پوشش گیاهی و دورنما بین نسل قبل و نسل جدید تفاوت خواهد داشت و بیلدهای جدیدتر میتونه پویاتر باشه. صحت حرف های تستر هم تایید نشده. خیلی موضوعات وجود داره در مورد این لیک.

    • آرین گفت:

      سلام
      اگر واقعا می‌گید خب این بازی‌ها اینجور راه رفتن براشون بهتره.
      قلمرو و جهان‌هاشون هم بهم پیوند می‌خوره و از یک ریشه اند.

    • S گفت:

      😐
      این بازی قراره فانتزی باشه و عکس های لیک شده صد درجه با دارک سولز بی روح و خشک فرق داره.
      مخصوصا تو دارک سولز ما بیشتر با موجودات انسان مانند میجنگیدیم ولی اینجا هیولا ها بیشترن
      راستی من عاشق اون انیمیشن ps2 هستم خیلی عالی با بازی همخوانی داره

  • Golden_Sauber گفت:

    امیدوارم هرچه زود تر یه رسمی بدن بیرون

  • MahyarMsm گفت:

    محیط بازی رو فقط!!!!
    چقدر زیباس!
    Woww

  • یخورده گرافیکش فقط تو ذوق میزنه. بقیه چیزاش به نظرم اوکیه

  • S گفت:

    “این احتمالاََ آخرین شغل او در شاخه‌ی تست بازی‌های ویدیویی باشد.”
    فداکاری زیبایی بود😄

  • farshadx گفت:

    جز کوردن تو تویت نشونش داد
    تو تویت بعدی هم گفت احتمالا روی xbox one x هست
    “”این احتمالاََ آخرین شغل او در شاخه‌ی تست بازی‌های ویدیویی باشد””
    فکر نمیکنم به نظرم این لیک ها از عمد میاد چون واقعآ دیگه کی میخوان شروع کنن برای بازار یابی؟!

  • Good look گفت:

    چ گرافیک سطحی منو یاد بازیهای ۲۰۱۱انداخت،بیبنیم کی واقعیتت رو نشون میدی

  • بنظرم اونقدرام گرافیکش پایین نیست
    شبیه سکیرو یذره بالاتر

  • S گفت:

    چیزهایی که از این ویدئو فهمیدم
    ۱.خرابه ها و چیز های زیادی توی مپ هست که احتمالا محیط غنی ای داشته باشیم
    ۲.زندان ها دیده میشن از این فاصله پس احتمالا مپ زیاد بزرگ نیست
    ۳.وجود حیوانات مختلف
    ۴.مناطق مختلف داریم مثل اون دریاچه که احساس میکنم کمی شبیه باتلاقه
    البته اینا احتماله

  • bbb10 گفت:

    خدا رو شکر منو داره جذب میکنه …راضیم
    کاش اسپل زدن تو بازی باشه(که هست) و خوب درش بیارن یه چی تو مایه ها dragons dogma

  • ShinjiMikami گفت:

    چیزای جدیدی رو متوجه شدم🤔
    در واقع همون دارک سولزه انگار ولی جهانش رو باز کردند. اسب هم واسه اینه که مسافت های طولانی رو باهاش طی بکنیم.
    .
    من فکر کردم بخاطر اینکه نقش افرینی جهان بازه، شهر و مردم رو هم به بازی اضافه کنن یا اینکه تغییرات اساسی در بازی ایجاد کنن ولی انگار از این چیزا خبری نیست.
    .
    بطور کلی فعلا وسط موندم. منتظر گیم پلی اصلی هستم تا تصمیمم رو بابت بازی بگیرم😂
    دوست دارم جزئیات بیشتری از بازی بگن. البته جهان باز داشتن و اون جهان گردی با اسب و اکتشاف منو فعلا به این بازی جذب کرده ولی دوست دارم موارد بیشتری به بازی اضافه کنن.
    .
    بنظر میرسه جهان باز الدن رینگ یک جهانیه که فقط انمی و باس داره و وقتی وارد یه محوطه میشی یدفعه یچیز قوی ظاهر میشه و میزنتت و میکشتت و میره و به همین روال تا اخر
    اگه از همون اول بازی همچین باشه و سختم باشه نمیتونم برم سراغش😂 اونوقت همون دارک سولز میشه دیگه فقط جهان بزرگ شده و میتونی بگردی😂
    گرافیکشم یجوریه نسبت به تصاویرش
    .
    فعلا ببینیم چی میشه

    • ۱- دو سال پیش رسماََ اعلام شده بازی شامل بیغوله ها و خرابه هایی میشه و عاری از مردم و فعالیت روزمره خواهد بود.
      ۲- اسب در همه بازی‌ها برای مسافت‌های طولانی طراحی شده و اینجا هم درست مثل هر بازی دیگری برای مسافت طولانی طراحی شده و Combat سوارکاری هم که وجود داره. تازه به نظر میرسه نقش storage هم داشته باشه. فکر کنم انتظار داشتی با اسب برقصی توی بازی.

      ۳- چیزایی که میگی همه میدونستن سال ۲۰۱۹ و همه این موضوعات رو توضیح دادن از قبل. من سرزنش نمیکنم که اطلاعاتی در این مورد اصلا نداری اما مطمئناََ کسی که در ژانر و بازی‌ای تخصص نداره نباید با بازی‌های دیگه مقایسه کنه یا مثالی بیاره، که البته بارها انجام دادید. شما حتی از واضح ترین اطلاعات این اثر که سال ها پیش ازش پرده برداری شده کوچک ترین اطلاعاتی ندارین بر اساس کامنت‌هاتون، اما مدام قصد مقایسه و تحلیل دارید.

      • farshadx گفت:

        منم خبر نداشتم اقای کریمی
        مگه شما نگفتین بازی شبیه زلداس؟!
        خوب زلدا هم شهر و روستا داشت و حتی تو راهها هم میشد افرادی رو دید
        با این توصیف شما “”عاری از مردم و فعالیت روزمره خواهد بود.”” هر چی با این ویدیو هایپ شدم پرید
        به نظرم این بخاطر کم کاری خود فرام سافتوار هست
        مگه بازی تو ژانر RPG نیست؟! چطوری میخوان داستانک تعریف کنن؟! البته نه که نشه ولی بدون مردم و شهر خیلی جذابیت کم میشه

        Dĥeebvj⁷Ukl
        • ساختار بازی شبیه زلداس. قرار نیست تک تک المان‌ها از زلدا برداشته شده باشه. این که بازی دانجن داره و آزاد بودن دنیا برای رسیدن به اهداف از زلدا برداشت شده. زلدا فقط یه سری روستا نیست و الدن رینگ هم کپی دقیق از زلدا نیست یه برداشته صرفا از مواردی که تیم سازنده دوست داشته الهام بگیره.

          موضوع دوم: اتفاقا فرام سافتور در مورد این موضوع گفته بود که امکانات ارائه‌ی شهرها و روستاها رو نداریم و در مورد الدن رینگ قصد داریم مواردی رو بهبود و تکامل بدیم که درش قوی هستیم. یعنی المان‌های همیشگی سولز در قالبی وسیع‌تر، کامل‌تر و نوآورانه‌تر.

          من شخصاََ محیط‌هایی که نشون میدن انسان چقدر تنها و کوچک هستش، محیط‌هایی که حس تنهایی مطلق رو القاء می‌کنند رو بیشتر ترجیح میدم و از محیط‌های شلوغ لذت نمیبرم چندان. فکر میکنم طرفداران فرام سافتور هم محیط‌های ایزوله رو ترجیح بدن.

        • مقایسه این با زلدا و اسکایریم مثل مقایسه سیب با گلابی‌میمونه
          که شما الان میگید چون گلابی طعم سیب نداره پس گلابی بدرد نمی‌خوره

          به شخصه هم سیب و هم گلابی رو دوست دارم
          اما سیب رو با طعم سیب
          و گلابی رو با طعم گلابی می‌خوام
          و فکر نمیکنم کسی دلش سیب با طعم گلابی بخواد

      • ShinjiMikami گفت:

        من نه توی دانشگاه در حوزه گیمینگ درس خوندم و نه دکترای گیمینگ دارم😂
        من گیم میزنم ولی اخبار بازیارو بخصوص اونایی که به سلیقم نیستن رو دنبال نمیکنم.
        .
        این صرفا یک نظر شخصی بود.
        حال نظرمو با توجه به چه چیزا دادم؟
        من نگاه میکنم به سبک بازی و اونجا مینویسه نقش افرینی اکشن و جهان باز
        بعد دیگر بازیارو که به همین سبک هستن رو میارم جلوم تا ببینم چی هستن و چی دارند؟!!!
        بعد میام میگم الدن رینگ با اینکه به این سبکه ولی جزئیات کمی داره حال چه ۲۰۱۰ اینو اعلام کنن چه الان که مردم و … وجود ندارن.
        خب الان فهمیدم این حقیقت رو که ۲۰۱۹ همینو گفتن بسیار عالی.
        ولی بطور کلی حرفم اینجاس که به عنوان سبک نقش افرینی جهان باز جزئیات و موارد اضافه شده و تغییرات کمی داره عزیز.
        .
        در مورد اسبم من به عنوان ویژگی بد بازی نگفتم. الان به ۲۰۲۲ رسیدیم و دوست دارم رو اسب زیادی توجه کنن و روش جزئیاتی رو ایجاد کنن. مثلا دوست دارم یه لول اپ هایی در این حیطه داشته باشیم.
        ولی خب اخر کامنتمم گفتم باید صبر کنیم ببینیم چه میشود
        .

        اینجا هیچ شخصی تخصصی در حوزه گیمینگ نداره ولی حق دارند کامنت بذارند😂
        وگرنه دیگه جز خودتون نباید کسی حرفی بزنه

        • کل کامنت اسپم هستش. حرف منم این نبود کامنت ندین، حرف من این بود که در مورد مواردی که اطلاعات کافی ندارید مطمئن صحبت نکنید اگر هم صحبت میکنید وقتی کسی اصلاح کرد شما رو جبهه نگیرید. اشتباه ممکنه از هر کسی سر بزنه، اما دفاع از اون اشتباهه کاری که بارها انجام دادید.

          • ShinjiMikami گفت:

            خب من فعلا از چیزی دفاع نکردم و قبولم کردم که خبر نداشتم.
            من خبر نداشتم که زود تر گفتن خبری از مردم و شهر نیست.
            ولی الان که خبر دارم نظرم باز مثل کامنت اوله. در واقع بطور کلی میگم.
            فرض کن الان یه بازی x میدن که سبکش نقش افرینی جهان بازه و میگن خبری از مردم و شهر نیست و اینو من همون اول با خبر میشم و میگم این جزئیات برای یک نقش افرینی جهان باز کمه بطور خلاصه نظرم شخصیم بطور کلی اینه که جزئیات بازی در این سبک کمه.
            .
            نمیدونم منظورم رو رسوندم یا خیر😂
            من این افکار رو بخاطر اینکه میازاکی میگفت طرفداران زیادی جذب میشن داشتم

            Dĥeebvj⁷Ukl
            • Black Knight گفت:

              “خب من فعلا از چیزی دفاع نکردم و قبولم کردم که خبر نداشتم.
              من خبر نداشتم که زود تر گفتن خبری از مردم و شهر نیست.
              ولی الان که خبر دارم نظرم باز مثل کامنت اوله.”
              همین الان داری از حرفی که زدی دفاع میکنی که 😂

              • ShinjiMikami گفت:

                خب چه خبر داشته باشم چه خیر
                این مواردی که هست اگر همینطور ثابت بمونه برای یک بازی جهان باز جزئیات کمی داره.
                وقتی جهان یک آیپی رو باز و گسترده میکنیم باید جزئیات هم پشت سرش بیاد باید جهان جزئیات بسزایی داشته.
                من فکر میکردم فرام سافتور یک تکانی به سبک نقش افرینی اکشن جهان باز خواهند داد ولی اینطور نیست.

                • Black Knight گفت:

                  جهان باز داریم تا جهان باز !
                  فرام سافتور هیچوقت نگفت قراره یه بازی نقش آفرینی اوپن ورلد مثل اسکایریم و غیره درست بکنیم که شما همچین توقعی داشتی
                  سبک بازی از همون اول هم با تمامی RPG ها فرق داشت و از همون اول گفته بودن قراره سبک سولز رو به تکامل برسونه اینکه بازی المان جهان باز داره لزوما به معنی اینکه قراره مثل بقیه بازی های نقش آفرینی باشه نیست و این هم اصلا ضعف نیست قرار نیست همه بازی ها کپی پیست همدیگه ساخته بشن اینکه صرفا تو یه سری چیزا هم مشترک هستن به معنی اینکه باید دقیقا عین هم باشن نیست
                  فرام سافتور هم هیچوقت تو سبک بازی های نقش آفرینی آنچنان فعالیتی نداشته اگر هم داشته JRPG بودن

      • ShinjiMikami گفت:

        😂😂 جناب کریمی اونجا که گفتی با اسب برقصی تو بازی، قشنگ‌جررر

      • Black Knight گفت:

        ایشون همیشه کارشون همینه صحبت کردن درباره چیزایی که هیچ چیزی ازشون نمیدونه فقط برای دیده شدن و اینکه حتما یه نظری داده باشن یه چی مینویسن وگرنه اینو یه بچه ۵ ساله هم میدونه که الدن رینگ از همون اول هم قرار نبوده یه بازی خیلی اوپن ورلد و شبیه به اسکایریم و بقیه بازی های نقش آفرینی باشه که ایشون مقایسش میکنه

        • farshadx گفت:

          اره ما میخوای دیده بشیم نه تو
          کی میره با اکانت فیک میاد؟!
          کی هر کی مخالفش باشه هیتره
          کی به خودش لایک میده؟!
          اینجا کودک شو نیست که میخوای خود شیرینی کنی کلآ نظراتت یا هیت کورکورانه است یا فنبوی و متعصب کورکورانه
          منو ۳ نفر دیگه داریم نظراتمون میگیم یدفعه کسی نمیاد وسط هیت بده جز شما
          دیگه شدی مهره سوخته بدو برو با اکانت فیک بیا

          • Black Knight گفت:

            خوشم میاد همیشه وقتی به شینجی میکامی انتقاد میکنم یا حرفی میزنم اولین کسی که یا ریپلای میزنه یا دیس میده تویی 🤣
            من که میدونم چون فن مایکروسافته ازش انقدر دفاع میکنی همونطور که از بقیه همین کار رو میکنی 😉
            جالب برام اون زمان که امثال شینجی میکامی هر چی میگن به ثانیه نمیکشه سریع لایک میگیرن و مخالف هاش دیس اون نمیشه فیک اکانت با اینکه حداقل نصف کامنتاش چرت و پرته ولی من میشم فیک اکانت جالب این چیزا رو نمیبینی یا مثال های دیگه رو فقط یه جمله یاد گرفتی همون رو طوطی وار تکرار میکنی تا مثلا بگی منطقی هستی و من فیک اکانت و هیترم 😏
            مهره سوخته اونیه که تو بحث ها کم میاره و ویچر و بازی های نقش آفرینی رو از شدت کمبود اطلاعات با سری سولز مقایسه میکنه 😏
            حتی آقای کریمی هم شناختت 😉
            تو هم از اون دسته کاربر های نقاب دار هستی که فقط تظاهر به منطقی بودن میکنن 😉
            هر وقت لازم باشه سونی رو میکوبی و هیت میکنی بعد از اونور فن بوی بازی مایکروسافت رو میکنی
            به بقیه میگی فکت صادر نکنید بعد خودت میای فکت صادر میکنی میگی نماد سبک ویدئو گیم RPG عه !
            آره مشخصه معتصب کیه 😂

            • farshadx گفت:

              من و ایشون اطلاعاتمون کمه بود در باره این بازی ولی مثل تو نیومدیم از خودمون حرف درباریم ۲ تا لینک بکنیم پیرهن اسمون حرف جیم رایان عوض کنیم
              تو حرفهای خود طرف رو قبول نداشتی لامصب
              اگر گیمفا خبرش رو نمیرفت که ۱۰۰ سال قبول نمیکردی
              به همه هم میگفتی هیتر با اکانت فیک میومدی به همه میگفتی ترول و هیتر
              این فیک اکانتت که کاملآ ثابت شده است
              شینجی هم تو این کامنت نه ترول کرده نه هیت داده نظرشو گفته منم نظرمو گفتم این که اطلاع نداشتیم گناه و عیب نیست
              عیب اونه که به طرف اطلاع میدی ولی میره با اکانت فیک میاد به عالم و ادم میگه هیتر و ترول دیگه دست روشده برام(با تون اهنگ بخونید🤣)

        • ShinjiMikami گفت:

          اصلا کی از اسکایرم صحبت کرد؟😂
          اسکایرم یک نقش افرینی جهان بازه پر از جزئیاته اگه بخواییم اونو بیاریم وسط. اینم بگم مال ۲۰۱۱ هستشا.😂
          ببینید اصلا بریم سراغ دیگر بازی های نقش افرینی جهان باز مثل ویچر
          الان جزئیات بازی های جهان باز چه اکشن ادونچر مثل رد دد و چه نقش افرینی اکشن مثل اسکایرم و ویچر باید زیاد باشه. اونم از طرف فرام سافتور که انتظارم زیاد بود.
          سبک الدن رینگ هم نقش افرینی جهان بازه در دنیای شبیه به اسکایرم و ویچر و ‌… یعنی با شمشیر و اژدها و اسب و … سر و کار داریم.
          بطور خلاصه باید جزئیات بازی زیاد تر بشه.
          من هیچوقت به گرافیگ گیر نمیدم ولی نمیدونم چون نسل هشتیه یا چی! از نظر گرافیکی زیاد خوب نیست.
          .
          پس بنابراین بازم میگم یک نقش افرینی که جهان باز شده چون با افرینش نقش کار داریم، باید جزئیات بازی زیاد بشه و شاهد تغییرات گسترده و قوی باشیم.
          وگرنه خب الدن رینگ همون دارک سولز قبلیه فقط جهان رو باز کردن که بتونی بگردی و همین

          • Black Knight گفت:

            من نگفتم درباره اسکایریم صحبت میکنی اسکایریم رو خودم به عنوان مثال گفتم
            بازی فرام سافتور تمرکز اصلیش رو جهان باز بودنش نیست !
            الان هیلو اینفینیت هم گفتن جهان بازه پس باید مثل فار کرای باشه !!!
            اینکه دو بازی تو بعضی چیز ها المان های مشابه داشته باشن به این معنا نیست که باید حتما همه المان هاشون کپی هم دیگه باشه !
            خود سازنده ها و حتی هوادارا به الدن رینگ نمیگن یه بازی رسما RPG اوپن ورلد !
            میگن یه بازی سبک سولز که المان های اوپن ورلد هم داره حالا اینکه المان هاش قراره تا چه قدر مهم باشن و تمرکز اصلی بازی باشن چیزیه که فرام سافتور گفته
            الدن رینگ هم صرفا همون دارک سولز ولی جهان باز نیست کلی امکانات بهش اضافه شده اگه مقالات آقای کریمی و توضیحات دیگه ای که تو اینترنت درباره بازی منتشر شده رو میخوندی الان این بحث ها پیش نمیومد

    • farshadx گفت:

      “”شهر و مردم””
      اگر نداشته باشه یه نقطه ضعف بزرگه
      کلآ RPG به همین شهر و مردم هست
      میری تو یه شهر میبینی مثلآ یه هیولا حمله کرده و تو باید نجاتشون بدی
      یا یه شهر یه رازی رو دارن مخفی میکنن تو باید پیداش کنی
      یا یه ماموریت انجام میدی مردم شهر بخاطر کاری که کردی بهت ری اکشن میدن
      کلآ با شهر و مردم RPG به کمال خودش میرسه (نظر شخصی)

      • S گفت:

        چقدر کامنت های بی معنی زیاد شده😐
        اونی که تو میگی ربطی به نقش آفرینی نداره حتی تو بازی ماجراجویی و استراتژی هم مردم و شهر هست
        الان دارک سولز یک شهر و مردم داشت؟ نه
        فقط چند تا npc که دهنشونم تکون نمیدادن

        • ShinjiMikami گفت:

          نقش افرینی اکشن و جهان ازاد با خود نقش افرینی فرق داره

        • farshadx گفت:

          بی معنی هست؟!
          الدر اسکرولز
          فالاوت
          ویچر
          زلدا
          بزرگان RPG بدون شهر و مردم و داستانکهاشون هیچ وقت به اینجا نمیرسیدن
          تو ماجراجویی و استراتژی چند تا ماموریت و داستنک فرعی وجود داره؟!
          RPG کل با شهر مردم و ماموریتهای و داستانک هاشون میشه RPG
          دارک سولز تو راویت داستان معموریت و داستانک یک دهم اون اسمایی که بودم نمیشه
          فقط گیم پلیش نیست که هارد کور هست و خیلیها خوششون نمیاد
          من با گیم پلیش هیچ مشکلی نداشتم مشکلم با سری سولز دقیقآ همین روایت داستانش بود
          کلی بازی کردم چندین باس زدم ولی هنوز نمیدونستم هدف از این کارها چیه یا داستان بازی چیه

          • خیلی درک این موضوع ساده‌اس:
            همه بازی‌ها شبیه هم نیستند. شما هم مجبور به تجربه الدن رینگ نیستی همانطور که من مجبور نیستم اسکایریم بازی کنم. روایت پراکنده سولز چیزیه که خیلی‌ها بهش علاقه‌مند هستند که در کنار دنیای ایزوله مورد علاقه‌ی بسیاری از طرفدارانه و باعث خلق تئوری‌ها و فن بیس مخصوص به خودش شده.
            شما کلا نگاه مغرورانه‌ای به گیمینگ داری و فکر میکنی چون از چیزی لذت نبردی پس اون نگاه به هنر غلطه و فلان رویکرد یک دهم بازی مورد علاقت نیست.
            سری سولز خودش بخش مهمی از نقش آفرینی اکشن به حساب میاد و اگرچه شاید در سطح زلدا نباشه از نظر تاثیرگذاری، اما قطعاََ اگر از ویچر تاثیرگذارتر نباشه کمتر نیست. یه نگاهی به آثار تاثیر گرفته بندازی میبینی که دارک سولز یکی از مهم‌ترین بازی‌های دهه‌ی ۲۰۱۰s بود و شخصاََ بر اساس شواهد و گستردگی تاثیرگذاری سری سولز، نمیبینم تاثیر ویچر ۳ بیشتر باشه. از همان روش ارائه Lore و روایتی که صحبت می‌کنید در ده‌ها بازی استفاده شده. از ساختار و دیزاین گیم هم همینطور. شما دوست ندارید، مشکلی نداره، دلیل نمیشه چون داستانکی به شکل ماموریت وجود نداره یک دهم بازی های بتسدا ارزش داشته باشه. اتفاقا دارک سولز پر از رمان‌های عمیق هستش. منم از دیزاین بازی‌های نقش آفرینی بتسدا لذت نمیبرم، سعی نمیکنم ارزش کاریشونو تخریب کنم.

            • farshadx گفت:

              من تخریب نکردم اقای کریمی نگفتم هم بازی یک دهم اون بازی هاست
              گفتم روایت داستان و معموریت یک دهم اونا هم نیست که بنظرم کاملآ درست گفتم
              تو ژانر RPG هر جوری نگاه کنید سری سولز پایینتر از اسمایی هست که بردم
              اما خودشون هم کم تاثیر گذار نبودن
              و زیرژانر سولزبورن ساختن
              اما مخاطبهایی که دارن بسیار کمتر از اون بازیهاست
              ۲ تا دلیل هم داره گیم پلی و نحوه روایت داستان
              بله طرفدار داره لور داره داستان داره منم نگفتم نداره
              دارم میگم نحوه روایت داستان گونگ و مبهمه که غیر از اینم نیست اگر هست بگید ما هم بدونیم
              من فکر میکردن الدن رینگ دقیقآ اومده همینارو برطرف کنه
              اگر اشتباه هم نگم خودشون گفته بودن هم گیم پلی و هم روایت داستان تغییر دادن تا خیلی های دیگه هم بتونن لذت ببرن
              که خودش تمام حرفهای منو تایید میکنه
              در اخر هم خیلی جبهه میگیرید اقای کریمی من هیچ قصد مقایسه یا تخریبی نداشتم و ندارم نسبت به این بازی
              چیزی که شنیدم و چیزی که دوست داشتم باشه اینا بود
              که الآ شما میگید اونجوری نیست هیچ تخریب در کار نبود و نیست
              من هیچ وقت طرفداره بازیهای سولزبورن نبودم و نیستم ولی وقتی خودشون میگن میخوان این چیزارو تغییر بدن تا بازیبازهای دیگه هم لذت ببرن این توقعات پیش میاد
              یا وقتی خودشون میگن ما از زلدا برداشت داشتیم توقعات بوجود میاد

              • آخه چیزی که می‌شنوید، چیزی نیست که سازندگان گفتن:
                سازنده‌ها گفتن قرار شخصیت‌ها بیشتر بشن و روایت از طریق دیالوگ‌ها بیشتر بشه. اما هیچوقت نگفتن قراره ماموریتی وجود داشته باشه. کجا چنین چیزی شنیدین؟ همیشه گفتن همان ساختار سولز رو تکامل میدن. گفتن داستان کمی مستقیم تره اما اینم گفتن که همچنان روایت محیطی اصل ماجرا هستش.

                مواردی که شما ازشون نام بردین چیزی نیست که طرفداران این استودیو بهشون علاقه داشته باشن. اگر علاقه به این المان‌ها داشتن، الان طرفدار بتسدا بودن. انتظار از فرام سافتور ارتقاء فرمول خودشونه همانطور که از بتسدا هم انتظار میره فرمول خودشون رو پیش بگیرن نه این که یهو tes بشه شبیه ویچر. نقش آفرینی‌ با طعم‌های متعددی داریم هیچکدوم به دیگری برتری ندارن. شاید یکی با مخاطب عام بیشتر جور باشه اما دلیلی بر برتری نیست. همان‌طور که برخی فیلم‎‌ها کمتر فروش دارن ولی از ارزش بالایی برخودارن. بازی‌ها هم ممکنه با سلیقه همه جور نباشن اما تاثیرگذار باشن و ارزشمند.
                در حقیقت وظیفه اصلی فرام سافتور اینه که در قالب و فرمول خلق شده توسط خودشون تغییرات و نکات هیجان انگیزی به وجود بیارن یا به نحوی از آثار دیگه الهام بگیرن که مخاطب عام به این فرمول هم علاقه پیدا کنه. نه این که از هسته تغییر ایجاد کنن.

      • ShinjiMikami گفت:

        خب منم در واقع حرفم همینه که چون سبک این بازی نقش افرینی جهان بازه
        منتظر چنین تغییرات بزرگی بودم.
        من نمیدونستم از ۲۰۱۹ اینو گفتن که شاهد چنین تغییراتی نباید باشیم وگرنه از همون اول نظرمو اینطور میگفتم.
        در واقع همون دارک سولزه با جهان بزرگ
        البته فنای فرام سافتور خوشحالم میشن به دلیل اینکه در جهان باز که حرکت میکنن یدفعه از بالا یه باس میپره پایین و ظاهر میشه. این هم برای اقای کریمی و طرفداران این بازی بسیار عالیه.
        میازاکی برای اینکه اشخاصی مثل تو و من رو جذب کنه باید اون تغییرات بزرگ رو ایجاد میکرد.
        منظورم رو نمیدونم رسوندم یا نه
        .
        من عاشق ریسکم در تمام زندگیم و دوست دارم چه فرام سافتور چه اون طرف پلی گراند و چه ناتی داگ و خود کپکام ریسکی ترین کار هارو انجام بدن.

      • Wounds گفت:

        RPG ها به شهر و مردم هستن ولی یادم نمیاد میازاکی گفته باشه بازیش شبیه RPG های دیگس ..میازاکی گفت بازی ما جهان باز هست با فرمول مخصوص fromsoftware هیچ کدوم از طرفدار های بازی هم انتظار شهرهای ویچر ۳ یا RPG های دیگه از الدن رینگ نداشتن و ندارن ..اینا واقعا یک مشت ایرادات سطحی هستن

        • Last of us گفت:

          داداشم الان الدن رینگ چه تغییرات بخصوصی نسبت به همون دارک سولزا داره؟ بشمر ببینیم چی جدیده😐😐😐 صد رحمت به بلادبورن کاش دومش رو میساختن یا سکیرو
          این بازی جهان بازه باید حداقل جزئیات بیشتری داشت. برهوته. گرافیکشم حتی مثل دارک سولز ۳ است.

          • قصد داشتم در یک کامنت مفصل جواب بدم، منتهی تصمیم گرفتم پاسخ به این کامنت رو در قالب یک مقاله بنویسم. چون هم واجبه، هم صریح و قابل درک میشه به رشته‌ی تحریر درش آورد.

          • ShinjiMikami گفت:

            جهان بازی چندین برابر بزرگ تر شده.۱ اهمیت فراوان صحبت با شخصیت ها در بازی.۲ سیستم مبارزات چند قلم پیچیده تر و آزادی عمل بیشتر.۳ آب و هوای پویا + چرخه ی کامل شب و روز.۴ تنوع بسیار بیشتر در دشمنان و بخصوص باس های اختیاری.۵ خط داستانی تقریباً ۳ برابر دارک سولز ۳ بالاتر رفته که این حیرت انگیزه یعنی حدوداً ۳۰۰، ۴۰۰ ساعت گیم پلی!!.۶ وجود یاکول یا اسب در بازی که تاحالا تو هیچ یک از نسخه های سولز نداشتیم.۷ نو آوری در سبکی که به تکامل نهایی خودش دست یافته بخصوص از جنبه مبارزات و سوار کاری و پرش های بلند با یاکول.۸ وجود مَپ در بازی برای علامت گذاری مسیر و بهتر کشف کردن مناطق به خاطر جهان عظیم بازی.. خوب تا اینجا هشت مورد از واضح ترین تحولاتی که در سبک ایجاد شده رو گفتم بقیش روهم که ریزبینانه تر و غیرقابل درک ترهم هست رو خوده آقای کریمی بعداً توضیح میده داخل مقاله و متوجه میشیم.

        • farshadx گفت:

          من که نمیدونستم گفتن شهر و مردم نداره
          فکر میکردم که داره از اینا که بگذریم
          وقتی گفتم شهر مردم بیشتر منظورم رو روایت داستان و داستانک هست
          اینکه الدن رینگ اینارو نداشته باشه به نظر من که همه RPG های بزرگ بازی کردم نقطه ضعف هست
          همین کافیه تا متوجه بشیم هنوز روایت داستان بازی مثل سری سولز گونگ و مبهمه(که من به شخص اصلآ دوست ندارم)
          همین روایت داستان + گیم پلی سخت باعث میشه سری سولز و بلاد بورن و سکیرو رو هم ۲۰(شاید) میلیون نمیفروشن و بزرگ ترین دلیل هستن که این بازیها به محبوبیتی که باید نمیرسن
          بشخصه برای من گیم پلی هرچقدر سخت هم باشه تا وقتی داستان گیرا باشه بازی میکنم
          ولی وقتی داستان مبهم و گونگ باشه بعد از چند ساعت بازی رو ول میکنم
          شهر مردم هم نقشه خیلی بزرگی دارن تو محتوا و روایت داستان گیرا و جذاب
          منکر نمیشه بدون اینا هم میشه روایت داستان داشت ولی خیلیها من جمله خودم باهاشون ارتباط نمیگیرم
          در کل فکر میکردم الدن رینگ اومده این چیزارو تغییر بده

          • بقیه کامنت رو کار ندارم بحث شده قبلا. اما
            سه‌گانه سولز تا ابتدای ۲۰۲۰ بیش از ۲۷ میلیون نسخه فروخته.
            سکیرو تا اوایل ۲۰۲۰ حدود ۵ میلیون نسخه فروش داشته.
            بلادبورن هم تا دو ماه اول ۲ میلیون و گفته میشه حدود ۵ میلیون فروش داشته.
            که جمعاََ میشه ۳۷ میلیون. در شرایطی که با یک بازی خاص، بسیار سخت و هاردکور روبه‌رو هستیم. این فروش خارق‌العاده‌اس. فرام سافتور با پایبندی به چیزی که دوست داره بسازه یعنی یک بازی هاردکور و چالش برانگیز و همچنین همان داستانی غیرعادی توانسته نزدیک به ۴۰ میلیون (مطمئناََ بیشتر فروختن چون آمار تا ژوئن ۲۰۲۰ هستش) فروش داشته باشه.

            • farshadx گفت:

              “”۲۰(شاید)”” به کلمه شاید دقت کنید
              کلآ منظورم این بود همه پسند نیستن سری سولزبورن

              • مشکل اینه کل نظام فکری این کامنتت به باد رفت. چون ۳۷ میلیون فروش کمی نیست و خیلی فاصله داره تا ۲۰. الان خیلیا سولز رو مین استریم حساب میکنن و این فروش رو خیلی از بازی های کژوال هم ندارن.

                • farshadx گفت:

                  ۳۷ میلییونی که میگید
                  ۳ بازی سولز
                  سکیرو و بلادبورن یعنی ۵ بازی با هم این مقدار فروختن
                  میانگین ۷.۵ میشه تقریبآ بازیهای کوژال اگر بخواید ۵ میزان فروش ۵ نسخه ازشون رو بگید خیلی بیشتر از مقدار میرسه اقای کریمی
                  اینو که دیگه قبول دارید؟!
                  البته ۷.۵ هم به نظرم میزان خیلی خوبی هست با توجه به سختی و روایت داستان مبهم خیلی خوب فروختن
                  در کل حرفم این بود الدن رینگ میخواست این تغییر کنه و بازبازهای بیشتری بازیش کنن اگر اشتباه نگم خود سازندهام چند بار این نکته رو گفتن ولی مثل اینکه شما موافق نیستین با سازندهها

                • واضحه که فروش سری سولز به ویچر نمیرسه، اما اگر همه بخوان از رویکرد یک سری بازی همه پسند استفاده کنن چیز جدید و نو خلق نمیشه. همین که فروش بیشتر رو به خلاقیت و ذوق خودشون نسبت به بازی سازی نمیفروشن جای تحسین داره البته پاداشش هم گرفتن فروش بازی های فرام سافتور با توجه به سبکشون فوق العاده اس. ۲۰ میلیون هم با ۴۰ میلیون خیلی تفاوت داره. ۴۰ میلیون رقمی فراتر از انتظاراته در مورد سری سولزبورن. امیدوارم در آینده هم نرن سمت کوئست. فن بیسشون انتظار ندارن چنین چیزی رو.

  • ShinjiMikami گفت:

    اِهه الان خواستم بیام توی سایت بهتون بگم که انگار آقای کریمی پی گیر تر و حواسشون جم تر بود یک ساعت پیش گذاشتن.!، ایول 👌✌

  • ShinjiMikami گفت:

    عقاب داره یا حضرت فیل😰😱😳

  • . گفت:

    مدل پریدنش جالب نیست
    انگار دنیاش جاذبه نداره
    سنگینی پرش تو دارم سولز ۱ کجا و این کجا

  • Amir گفت:

    ترکیب darksouls و ارباب حلقه ها

  • قبل از هرچیز و هر نظری بگم که
    آخه کیثافت توکه خیانت کردی و تریلری نشون دادی ،خب چرا ۱۰ ثانیه !!!! داداش چند دقیقه رو فاش میکردی ،کارت مثل الان بد بود ولی حداقل یه دعای خیر حسابی بدرقه ت میکردیم 😆

    خب چند تا چیز ، اول اینکه از اون درخت های نورانی چندین تا تو همین محیطی که نشون دادن بود ، اولیشون دقیقا اول شروع تریلر بود که میشه بزرگی وحشتناکشون رو حدس زد ، تازه هنوز نزدیک و پای درخت نرسیده بود کاراکتر ، فرض کنین اگر پای درخت وایسین چه صحنه رعب آوری رو میبینین …
    دومین چیز موسیقی بود ، کاملا حس این رو بهت منتقل میکرد که وارد یک جایی شدی که خالی از سکنه هست و فقط تورو به جستجو داخل خودش دعوت میکنه …
    سومین چیزی که من دیدم ، کیفیت خوب گرافیک ، روونی بسیار عالی حرکت شخصیت ، احتمالا اجرای ۶۰ فریم روی کنسول نسل هشتی (به قول کسی که تریلر رو فاش کرده ) و نور پردازی به شکلی که خرق عادت کرده تقریبا از سری دارک سولز و بقیه عناوین سولز لایک ….
    چهارمین چیزی هم که متوجه شدم ،اینکه هنوز هیچی از بازی متوجه نشدم و تا بیاد بازی باید خون دل بخوریم ….

  • Wounds گفت:

    اگر بازی در این حد آمادس چرا جیزی نشون نمیدن باندای نامکو چه مرگشه ؟؟؟؟ من که ثانیه شماری می کنم برای جیتجوی این جهان بی نظیر
    چقدر هیتر ELDEN RING زیاد شده این دوتا دلیل داره ۱: یک عده از ps فن ها چون می دونن این بازی رقیب God of war هست دارن می کوبنش ۲: ایکس باکس فن ها و pc فن ها هم به خاطر اینکه رقیب استارفیلد دارن تخریبش می کنن

    • ۱- به نظر من هیتر Elden Ring زیاد هستش بخاطر این که پرستش گرافیک در نسل‌های جدید موج میزنه. کمتر کسی در مورد گیمپلی بازی‌ها صحبت می‌کنه. فان بودن یک بازی هم به دیدن صحنه‌های سینمایی و جزئیات گرافیکی محدود شده. مطمئنم افرادی وجود دارن که صرفا بخاطر کیفیت گرافیکی به بازی‌های عمیق نقش آفرینی حتی فرصت نمیدن که خودشون رو نشون بدن.
      ۲- من به هیچ عنوان نگران چیزی نیستم شخصاََ. تریلر رونمایی لو رفت، مورد انتقاد بخشی از بازی‌بازان قرار گرفت و درکی از نسخه پری آلفا یا نسخه‌ی تست نداشتن اون روزها گذشت و تریلر رونمایی به ستاره‌ی بازه‌ی E3 تبدیل شد و نظر خیلی‌ها برگشت. مخصوصا کسانی که براشون گرافیک همه چیز نبود. این دوره هم میگذره و تریلر رسمی گیمپلی منتشر میشه و نظر خیلی‌ها دوباره تغییر میکنه منتهی این وسط کسانی که با فرام سافتور آشنایی دارن متوجه هستن که بازی فاینال چه خواهد بود.

      البته دو موضوعی که شما مطرح کردین هم بی‌تاثیر نیست و در ذهن مخاطبین خردسال نقش بسته.

      • ShinjiMikami گفت:

        بنازمت آقای کریمی گل گفتی تو جمله ی آخرت ما منتظریم و میدونم که نتیجه ی نهایی چه خواهد بود👍👌✌❤

      • Hosien3D گفت:

        کسایی ک درک صحیح از سولز بورن داشته باشن با همین ۲۸ ثانیه فیلم لو رفته ارضا شدن

        اصلا گرافیک بصری تاثیری نداره روی طرفدار ها ، سولز بورن معنیش بوده از اول گرافیک هنری و گیم پلی

      • Hosien3D گفت:

        من واقعا اگر بازی در همین سطح هم منتشر بشه کاملا راضی هستم چون بجز بی نظیر بودنش چیزی دیگه نمیشه گفت

        گرافیک ب این زیبایی و چشم نوازی محیط ب این بزرگی وسیع و پویا ، گیم پلی روون ، نورپردازی و مدلسازی های عالی

        واقعا بازی بی نظیره و کسایی ک حتی خرده بهش بگیره هیچ گونه صلاحیتی توشون نمیشه دیدی ب عنوان ی نظر بدهنده یا حتی گیمر

      • Wounds گفت:

        دقیقا با تمام حرف ها تون موافقم من خودم قبل از سامر گیم فست نسبت به بازی شک و شبهاتی داشتم ولی بعد از تماشای تریلر همه شون فراموش شدن واقعا حساب دفعاتی که تریلر تماشا کردم بیشتر از ۱۵۰ دفعس

      • اصلا کسی که بازی میازاکی رو بخاطر گرافیک بخواد بازی کنه باید بره کالاف بازی کنه. بازیای میازاکی حتی اگه دو بعدی هم باشه طرفدا ای خودشو داره کسی که سولزبورن بازی کرده باشه خودش چشم بسته فن بازباش هست و میمونه و چیز دیگه ای براش مهم نیس

    • mbox گفت:

      هیچ ربطی نداره اخه استار فیلد چه ربطی به این داره حتی گاد اف وار به کل نقاط قوتش با بازیای فرام سافتور متفاوته
      ولی سونی فن ها فقط به یه دلیل هیترشن چون رو ایکس باکسم میاد

  • چقدر خفنه پسر🤯 از طراحی کاراکتر میشه فهمید که واقعا اومدن دارک سولز رو گذاشتن توی یک مپ بزرگ و این خیلی خفنه. دنیای بازی و اون عقاب ها هم خیلی جذاب بودن ولیییی متاسفانه گرافیکش حتی از اونچیزی که فکر می کردم و توی تریلر سامر گیم فیست نشون داده بودن بدتر بود. توی سامر گیم فیست خیلی امیدوار بودم بعد شیش ماه که بازی می خواد عرضه بشه گرافیک پیشرفت کرده باشه اما مثله اینکه مسائلی مثل روند طولانی ساخت و میان نسلی بودن تاثیر خودشو گذاشته‌.
    حالا امیدوارم که این بیلد قدیمی بوده باشه ویا تا عرضه بازی گرافیک بهبود پیدا کنه چون گیم پلی و داستان که ندیده معلومه محشره اما حیفه این بازی بخاطر گرافیک مثل فالوت۴ ضربه بخوره و منتقدها و جامعه گیمر ها ازش ایراد بگیرن.

  • به به عالی خداروشکر شبیه سولزاس سپرم میشه استفاده کرد خیلی عالیه
    دوستان یجوری با تعجب از مدل کاراکتر و‌راه رفتنو گرافیکش میگن انگار هیچ آشنایی با آثار میازاکی ندارن من هیچ تعجب نکردم بدمم نیومد بازیهای میازاکی اصلشون رو گیمپلیه نه واقع گرایانه بودن یا گرافیک بصری بالا گرافیک بازی هاش هیییچوقت درسطح عالی نبوده ضعیفم نیوده متوسطن چون گیم پلی هدف و اصل بازیه گیم پلی بازیاش هم بشدت معتاد کنندس من حتی آثار میازاکیو برای داستانم بازی نمیکنم لذتی که تو کشتن انمی ها و باس فایت های سخت هست تو هیچی نیست از جهان بازیم ابدا تعجب نکردم چون میدونستم قرار نیست شهر پویای خاصی ببینیم شبیه ویچر با اسکایریم بازی کاملا وفاداره به سبک بازی های قبلی یعنی جهانی که پر از رمز و رازه با باس فایت ها و‌ انمی های مختلف ،اینکه جهان بازش کردن فوق العادس اینکه اسب داریم خیلی عالیه گرافیک بازی هم قابل قبوله بیشتر استایل هنری داره من لذت بردم بنظر قراره یه اثر عالی باشه مثل آثار قبلی ، این سبک بازی ها سولز لایک ها همه پسند نیستن و قرار نیست همه خوششون بیاد ولی اونایی که خوششون میاد عاشق بازی میشن

  • sam snake 47 گفت:

    همون دارگ سولزه ولی اوپن ورلد!!!!! خفنه دیگه. چی میخاید؟ بعضیا میگن حتما روایت داستانیش هم همونطوریه! اره خب همون سبک قدیمه دیگه! ویچر که نساختن. اینم یجورایی سولز بورنه. میمونه گرافیک. خب بازی داره واسه نسل هشتمم عرضه میشه. پس گرافیک کم میشه. از طرفی این ویدیو لو رفته از وان هست نه سری اکس یا پلی فایو. درسته قبول دارم مگه چقدر میخاد بره بالاتر؟! بله در زمینه گرافیک فرام سافتور دیگه باید به فکر انجین جدید باشه یا این انجین رو شدیدا ارتقا بدن. حیف هست این بازیهای خفن با گرافیک خفن عرضه نشن. ولی خب ما بازم دوسش داریم و بازی میکنیم. دم میازاکی و تیمش گرم

  • Hosien3D گفت:

    دوستان عزیز حق با اقای کریمی هست ب این نکات ک میگم با دقت گوش کنید بعد نظر بدید

    ۱. خب اول از همه بریم سر این ویدیعو ، توی این ویدیعوی کوتاه ما میتونیم محیط پویا ، خلاق ، هنری ، با تم موسیقی فوق العاده ، گیم پلی روان و گرافیک بصری خیلی خوب و بزرگی عظیم یکی از مناطق بازی رو میتونیم ببینیم.

    ۲.ببینید بازی های سولز بورن و بهتره بگم بازی های شرکت فرام سافتور سبکشون ی سبک خاصیه ک تو هی بازیی دیده نمیشه البته تا قبلش بعدش یسری اومدن کپی کنن و… و الان با جهان باز کردن اون ی سبک جدید تر رو داره میسازه ک نمونش تا حالا وجود نداشته که ی سری اومدن با ویچرو زلدا و… مقایسه کردن این بازی هیچ ربتی ب هیچ بازیی نداره ما وقتی توی تعریف سبک میریم معنی لقویشو میبینیم اگر میگیم جهان باز بعدی دارای جهانی با محوریت آزادی هست ربتی نداره ک باید شبیه فلان بازی باشه و… ما داریم از اون المان برا بازیمون استفاده میکنم ک بازی محیطش آزاد باشه پس ما سبک ها و المان هایی ک ب بازی اضاف میکنیم صرفا توی همون کلمه توصیف میشه.

    ۳.پس ما نباید انتظار گرافیک فوق العاده مثل گاد فال رو داشته باشیم چون پایه و اساس سولز بورن گرافیک هنریه بازیه و گام پلی داستان سرایی و درجه سختی اینا پکیجی میشه ک میتونیم بگیم این بازیه شرکت فرام سافتور هست ، گرافیک زمانی مهم میشه ک اون بازی از بقیه نظر ها داغون باشه دقیقا مثل گاد فال همه چیش افتضاح بجز گرافیکش و مبارزاتش اینجوری شد ک گرافیکش دیده شد الان اصلا ی درصدم گرافیک توی بازی های سولز بورن مهم نیست برای طرفدرا گرافیک بصری مثل چاشنی میمونه ک ب گرافیک هنریه بازی اضاف میشه و همین گرافیکی هم ک داره در سبکو نوع خودش بی نظریه و توی پر جزعیات ترین و بازی های گرافیکی دنیا هم مشابهش نمیبینید.

    ۴. بحث شهرو مردم شد ، ببینید پایه و اساس بازی های سولز بورن NPC ها هستن ، ک جای همون مردم شهر هارو میگیرن ، توی سری سولز مردم شهر ها تبدیل ب اندد شده بودن و عملا ما شهری نباس میدیدم حتی مردمی فقط افرادی ک زنده بودن و ماموریت داشت ب اسم NPC ما اونارو ب شکل انسان میدیدیم وگرنه شهرم داشت منتهی شهر ها نابود شده بودن و مردمش اندد پس نگاهتون سطحی نباشه بقیه بازی های تکراری مثل هم شهر پویا با مردم زنده ولی سری سولز مردممو شهر بر اساس داستان نوشته شدن و هیچ انتظاری از وجود شهر و مردم نمیره چون داستان نمیزاره این چیزا وجود داشته باشن پس اینکه مردمی باشه یا ن بستگی ب داستان داره و هیچ تاثیری روی خوب و بد بودن ی بازی نداره.

    ۵.مغز انسان همیشه دنیال ایرادو عیب ها میگرده برا محافظت خودش ، وقتی میبینیم همه چشمشون فقط گرافیکو میبینیه این نشون میده بازی عملا هیچ مشکلی در هیچ زمینه ای نداره و تنها چیزی ک ب چشم میاد گرافیک اونه ک اونم بخواطر بازی های نسل جدیده ک چشم گیمر هارو عادت داده ب نورپردازی های حجیم و مدسازی های ادونس ک همونطور ک گفتم این کار رو شرکت هایی میکنن ک بازیشون ا نظر گیم پلی داستان یا هرچیز دیگه مشکل داشته باشه و بتونن با گرافیک روشو بپوشونن ک الدن رینگ اینطور نیست و تمرکز اصلیش روی اصل داستانه ک گیم پلی و گرافیک هنریه بازیه شما هیچ حالی ب حالت نمیکنه ک الف ها یکم کمو بیشتر باشن وقتی مبارزات جذاب باشن اصلا نگاهت ب این چیزا نمی افته پس کسایی ک ب گرافیکو مردمو این چیزا گیر دادن از نظر ذهنی خیلی دیدشون کوتاه نظره نسبت ب اطرافشون.

  • Redgurd گفت:

    عالیه همیشه از dark souls 1 دوست داشتم فرام سافتور به سمت سبک rpg جهان ازاد بره
    امیدوارم روزی sekiro 2 با این سبک و داشتن قابلیت انتخاب دیالوگ و انتخاب سلاح و درخت مهارت خیلی بزرگ و اوج شخصی سازی حتی تو مبارزات عرضه بشه و اوج تکامل این استدیو رو ببینیم

  • Matin_kh گفت:

    چرا انقدر این بازی رو هیت میکنین 😕 این که انحصاری نیست 😂

  • فرید گفت:

    عالیه
    طراحی هنری بازی
    جست و جو تو این محیط مرموز خیلی میتونه جذاب باشه
    اون قلعه ها
    اون صحنه ای که بعد از دیدن اون دو تا عقاب یه قایق اون ور تر هم دیده میشه تو دل خشکی! عجیبه؟
    گرافیک فنی شاید یه خورده ضعیف باشه ولی من با همین ۲۰ ثانیه ارضا شدم
    دم این تستره هم گرم

  • انگار همون دارک سولز ۳ فقط فضای بازی یکم فرق میکنه اقای میازاکی کارش درسته بازی هاشون جورین که سنگین نیستن سیستمت راحت میکشه بازیشون میکنی حال میکنی

  • Armin Ezati گفت:

    نمی دونم چرا بعضی از دوستان میان این بازی رو با دیگر نقش افرینی های بازار مقایسه میکنن دوستان عزیز این بازی قرار نیست شیبه بازیهای مثل skyrim و the witcher باشه این بازی یک نقش افرینی سولزبورنه نه یک نقش افرینی ساده پس از نظر من نباید بازی رو با بازیی مثل skyrim مقایسه کرد بلکه باید اون رو با دیگر اثار سولزبورن مقایسه کرد

  • Sahand گفت:

    سلام یه سوال داشتم
    داستان این بازی ربطی به سگانه سولز داره یا نه
    آخه من از این بازی خیلی خوشم اومده و سولز بازی نکردم میخوام ببینم اگه ربط داره برم سولز ها هم بازی کنم

    • ali2212 گفت:

      گفتن مرتبته شاید سوالایی که بی جواب موندن جواب داده شد
      اگرم میخوای سولز بازی کنی از یک شروع کن به سختی نسخه ها هم کاری نداشته باش اگرم میخوای داستانو بدونی دو رو بازی نکن زیاد به داستان اصلی ربطی ندارد ولی در کل دو هم قشنگه

ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring فاش شد - گیمفا