جزییات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد 
جزییات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد 
جزییات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد 
جزییات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد 

جزییات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد

معین سلیمانی
۲۳:۲۲ ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
elden ring

آقای یاسوهیرو کیتائو (Yasuhiro Kitao) در جریان رویداد Tokyo Game Show جزییات جدیدی از بازی Elden Ring به اشتراک گذاشت.

آقای یاسوهیرو کیتائو مسئولیت بازار‌یابی عناوین کمپانی فرام سافتور را بر عهده دارد و در اغلب موارد در رونمایی‌های مربوط به بازی‌های این شرکت حاضر می‌شود. صحبت‌های ایشان درمورد جزییات گیم‌پلی عنوان Elden Ring ده دقیقه به طول انجامید، اما اطلاعات مهمی به اشتراک گذاشته شد.

جهان Elden Ring کم‌نظیر خواهد بود

یاسوهیرو کیتائو توضیحات خود را با توصیف دنیای Elden Ring آغاز کرد. بر اساس اظهارات ایشان، دنیای بازی Elden Ring یک دنیای تاریک، فانتزی و متفاوت از سری عناوین Dark Souls خواهد بود. سیاه‌چال‌های متعددی در این دنیا وجود دارند و به آن متصل هستند.

دانجن‌های بزرگ و کوچک زیادی در این دنیا پراکنده هستند و همانند تونل‌های زیر‌زمینی عمل می‌کنند. دانجن‌های خاصی در این عنوان وجود دارند که “میراث” نام دارند. این گونه مناطق اغلب به قلعه‌های بزرگ و محیط‌های گسترده‌ای شباهت دارند که ممکن است شبیه‌ آن‌ها را در عناوین Dark Souls یا Demon Souls دیده باشیم. مخاطبین این عنوان می‌توانند در دنیای این بازی به اکتشاف و ماجراجویی در این مناطق بپردازند.

مخاطبین این عنوان می‌توانند به وسیله‌ی اسب خود که Reima نام دارد، به گشت و گذار در این دنیا بپردازند. شما می‌توانید در هر نقطه‌ای از نقشه (به جز درون دانجن‌ها) اسب خود را احضار کنید. کیتائو توضیح داد که اسب در هنگام مبارزه با اژدها و غول‌ها کاربرد زیادی خواهد داشت اما در بعضی موارد پیشروی با پای پیاده انتخاب منطقی‌تری خواهد بود.

کیتائو توضیح داد که بازی به نحوی طراحی شده است که دست مخاطبین کاملا باز باشد، گیمر‌ها در این عنوان برای اکتشاف کاملا آزاد هستند و بازی آن‌ها را مجبور به انجام کار خاصی نمی‌کند. در بازی شما می‌توانید به نقشه دسترسی داشته باشید.

کیتائو اضافه کرد که برخلاف سری عناوین سولز، شما می‌توانید قسمت‌های مختلفی از نقشه را در دنیای Elden Ring پیدا کنید و با مشخص کردن نقاط مختلف بر روی نقشه‌ی خود مسیر را راحت‌تر پیدا کنید.

درجه‌ی سختی

آقای کیتائو درمورد درجه‌ی سختی این بازی مورد انتظار اظهار داشت که نمی‌تواند آن را یک بازی “ساده” خطاب کند، بلکه این عنوان به نحوی طراحی شده است که پیشروی در آن و پیروزی بر چالش‌ها احساس رضایت گیمر‌ها را به همراه داشته باشد. سخت بودن بازی یکی از راه‌های رسیدن به این هدف است.

اما راه روش‌هایی وجود دارند که تجربه‌ی این عنوان را ساده‌تر می‌کنند. شما می‌توانید یاران خود را احضار کنید و همانند بازی Sekiro قابلیت مخفی‌کاری در این عنوان وجود دارد. شما می‌توانید دشمنان خود را از طریق مخفی کاری و تنها با یک ضربه شکست دهید. اگر وارد دانجنی شوید و درجه‌ی سختی آن دانجن برای شما بالا باشد، همیشه می‌توانید دانجن‌هایی را پیدا کنید که پیشروی در آن ساده‌تر است. قابلیت‌هایی که ذکر شد می‌توانند به پیشروی و ارتقای مخاطبین این بازی کمک زیادی کنند.

یاسوهیرو کیتائو از تمام طرفداران وفادار این عنوان که در طی دو سال سکوت خبری آن را فراموش نکردند تشکر ویژه‌ای کرد. او اظهار داشت که روند توسعه‌ی این بازی مورد انتظار به خوبی پیش می‌رود و توسعه دهندگان این عنوان تمام تلاش خود را برای براورده کردن انتظارات خواهند کرد.

بازی مورد انتظار Elden Ring در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۰ (۲۱ ژانویه ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس سری اکس/اس، پلی‌استیشن ۵ ، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزییات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد 
جزییات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد 
جزییات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد 
جزییات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد 
جزییات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ALI_BABA گفت:

    یکم بهمن انقلاب به پا خواهد شد

  • ShinjiMikami گفت:

    من میگفتما ۱ بهمنه قبلا توی یه پستی نوشته بودن ۲ بهمن.😂
    اینجور که مشاهده میکنم واقعا کار برای گاد و استارفیلد سخت شد 😂 هم بخاطر اطلاعات قدیم و جدید بازی و هم بخاطر اطمینان خاطر کیتائو که خیلی مطمئن حرف میزنه.
    برای اولین بار از بازیای فرام سافتور این عنوان رو تهیه میکنم و سعی میکنم تا اخر برم و نظرمو بگم. از اکتشاف و گردش خوشم میاد و فکر میکنم که الدن رینگ به درد من میخوره. فقط به فکر اینم که نقشه ی بازی در چه اندازه ای هست. امیدوارم بزرگ باشه
    به امید موفقیت این آیپی شاهکار و قدرتمند ۲۰۲۲.

    • ۲۰۲۲ یکی از سال های رویاییه. باید خداروشکر کنیم تو این زمان گیمریم! فک کنم حداقل ۴-۵ بازی متا بالای ۹۰ داشته باشیم. پیشبینی خودم از متاها:
      Elden Ring : 93 (طبق صحبت سازنده ها با بهترین بازی این سبک طرف هستیم)
      Starfield : XX (هنوز برای پیشبینی خیلی زوده)
      God of War Ragnarok : 94 (همون فرمول موفق نسخه قبلی)
      Horizon Frobidden West : 91
      Zelda BOTW 2 : 95 (احتمال تاخیر خوردنش زیاده)
      چه سالی بشه😍 حیف که من هنوز فقط تماشاگر نسل نهمم😕 البته خداروشکر از این ۵ تا ۳ تاش روی ps4 قابل بازی کردنه. ولی ۲۰۲۲ احتمالاً سال آخر عُمر کنسول های نسل هشتمیه‌.

      • ShinjiMikami گفت:

        زلدا کلا یادم رفته بود گفتی یادم اومد. زلدا هم هست کنار الدن و استارفیلد و گاد. کاش میشد اصلاح کرد. البته احتمال تاخیر خوردن به قول شما زیاده.
        .
        در مورد متا ها هم با هرایزن و الدن موافقم ولی گاد فکر نمیکنم باز ۹۴ رو بزنه. بنظرم یه افت تا ۹۲ ۹۳ خواهد داشت. همچنین زلدا هم افت خواهد داشت شاید تا ۹۰ تا ۹۵ هم پایین بیاد. باید صبر کرد و دید.
        استارفیلد هم اونجور که میگن باشه طبق اون تصوارتی که من دارم بالای ۹۳ خواهد بود حتی میتونه ۹۵ رو بزنه.

      • HASAN گفت:

        فورزا امسال
        هیلو استاکر سال بعد متا بالا نودن.
        ما هم تقریبا ۲۰۲۲، ۴ تاش تجربه میکنیم.

    • Shinji is sad گفت:

      شینجی داداش چون راحتم باهات میپرسم نظرتو بگو بدونم
      بنظرت بین الدن رینگ و استارفیلد و گاد و هورایزون و هیلو و استاکر ۲ و فور اسپوکن کدوم اول میشه.

    • HALO گفت:

      هیلو چی؟ هیلو که گوجه نیست عزیزم
      فکر نمیکنم بقیه ی بازیا از هیلو بتونن جلو بزنن. بالای ۹۰ میگیره صبر کن ببین شینجی جان😄

    • mugiwara07 گفت:

      در مورد اون بخش جملت ک گفتی کار برای گاد و استارفیلد سخت شد
      از نظر من گاد هر چقدم که شاهکار بشه امسال پتانسیل گوتی رو نداره حالا به چن دلیل یکی گیم اواردز هدفش چیز های دیگه ای هست بیشتر تاثیری که اون بازی روی کل صنعت میزاره و انقلابی بودنش و همچنین بودن دوتا ایپی جدید قدرتمند که الدن و استار هستن (البته همش گیم اواردزم نیست)
      جنگ اصلی بین الدن و استاره بنظرم #= با احترام زیاد بع جناب کریتوس و فن های عزیز

      • ShinjiMikami گفت:

        خب گاد ایپی ضعیفی نیست که بگیم نسخه بعدیش نتونه اول بشه. جی تی ای چندین بار پشت سرهم گوتی شده یا همین الدر هم همینطور.
        به هرحال گاد هم از طرف سونی یکی از بهترین ایپی ها و رقیب ها وسط میدانه. گاد و لست و انچارتد سونی دیگه خیلی معروفه. سونی باید با اینا گوتی بگیره.
        منم باهاتون موافقم البته. چشمم به استارفیلد و الدن بیشتر هست ولی خب گاد اگه در میدون شکست بخوره زنگ خطریست برای سونی. باید ایپی های ریسکی و جدید رو شروع کنه ک بنظر میرسه شروع کرده. به هرحال گاد یکی از بهترینای سونیه دیگه.
        .
        خلاصه باهاتون موافقم ولی گاد و هرایزن رو به عنوان دو ایپی سرلشکر و قدرتمند سونی در نسل ۹ در نظر گرفتم.

      • Adler گفت:

        ببین تا یک حدودی باهات موافقم ولی به نظرم اگه گاد میخواد گوتی بگیره باید تغییر گیم پلی یکمی اعمال کنه
        که از تکراری بودن بیاد بیرون ولی استارفیلد من میگم ۴۰ درصد گاد هم ۴۰ الدن رینگ ۵۰ درصد

  • Grandmaster گفت:

    من تا حالا دو بازی از فرام سافتویر سکیرو و بلادبورن رو انجام دادم. دارک سولزها رو و دیمون سولز ریمیک رو هنوز نتونستم تجربه کنم. برای من تا به این لحظه سکیرو بهترین تجربه گیمی من بوده(هنوز بازی های خوب زیادی هست که تجربه نکردم) و متاسفانه اشتباهی کردم این بود که زود سراغ این بازی رفتم و الان بازی های دیگه برام جذابیتش کم شده. امیدوارم الدن رینگ بتونه یه بار دیگه نظر منو جلب کنه.

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    امیدوارم تو ارائه اهدافش موفق بشه ، پولشو گذاشتم کنار برا اول بهمن با اینکه بازی های میازاکی به دلیل کمبود وقت لذت بردن ازش برام مقدور نیست اما به عقیده من جهان باز بودن بازی باعث میشه طیف وسیع تری به جمع مخاطبان میازاکی اضافه بشن ، یکی از اونا من هستم ، نفر اول لیست 🤩😎

  • با اینکه از سبک سولزبورن خوشم نمیاد ، ولی این یکی رو حتما باید براش وقت بزارم. بازیای این سبک رو تقریبا همشونو تجربه کردم ولی تموم نکردم. یعنی وقت و حوصلشو نداشتم. ولی این یکی ارزشش رو داره👍

  • Nietj گفت:

    عشقی الدن رینگ همون لحظه که اون کوتوله رو دیدم با اون شمشیر بزرگش عاشقت شدم ….
    اولش فکر کردم یارو گابلینه اگر اشتباه نکرده باشم چقدر ابهت داشت لعنتی

  • MahyarMsm گفت:

    به به
    عجب چیزی بشه این بازی. با این تعریف و اطلاعات معلومه قراره تحول بزرگی ایجاد کنه
    ولی همچنان گیم پلی لطفا🙂

  • Hasan0930 گفت:

    سکیرو رو تموم کردم پدرم درامد سر باس فایت آخر چهارپنج روز گیر مونده بودم تا آخر شانسی زدمش… ولی چنان تجربه سکیرو لذت بخش و دلچسب بود که هیچ وقت فراموشش نمی کنم… یکی از بهترین تجربه هام بود 😍😍😍

    بعد دوسه بار دیگه هم سکیرو رو تا آخرش رفتم…

    و الان دیگه باس آخر سکیرو برام مثل یک انمی ساده شده…

    راستی بچه ها آقای میازاکی تو برخی از بازی های قبلیش ایستراگ هایی از بازی بعدیش گذاشته بود و از جمله تو دی ال سی the ragned city دارک سولز سه که باس هاش شباهت به بازی بعدیش یعنی sekiero داشتن یا دی ال سی خاکستر اریاندل که برخی انمی ها سرعت عمل بالایی داشتن و از این جهت به سکیرو شبیه بود…

    حالا سوالی که پیش میاد ابنه که تو سکیرو چی رو گذاشته که یادآور عنوان بعدیش یعنی الدن رینگ باشه؟؟

    جواب هم در مورد باس فایت demon of hearted آخر بازی هست که یک باس اختیاری هست…. این باس یک باگ داره که میشه راحت کشت ولی اونایی که با این باس فایت کرده باشن می دونن که سیستم مبارزه این باس با تمام باس های سکیرو تفاوت داشت و مبتنی بر پرش های لحظه ای سرعت بالا در جاخالی دادن در مبارزه بود (( برخلاف بقیه باس ها که مبتنی بر دیتکت کردن شمشیر و پرکردن نوار مقاومت به جای نوار هلت بودن ))

    نحوه مبارزه این باس احتمالا اشاراتی به باسهای الدن رینگ هست که همین گونه خواهند بود و این یک موید هم داره… اونم اینکه چون سیستم مبارزه با این باس مبتنی بر پریدن بوده و در بازی الدن رینگ هم اسب وجود داره پس طبیعتا پریدن به موقع در الدن رینگ بسیار حیاتی خواهد بود…

    ایستراگ بعدی ظاهرا در استفاده از رعد و برق هاست که در برخی انمی های پایینی سکیرو بود و در تریلر الدن رینگ هم به استفاده انمی ها و باس ها از رعد و برق اشاره شده…

    همچنین (( مثل سکیرو )) پریدن به موقع و ضربه زدن به موقع می تواند دوباره رعد و برق را به سمت باس بفرستد و دمیج بزرگی را به او وارد کند…

    مطمئنا ایستراگ های بیشتری از الدن رینگ در سکیرو هست که بعد تجربه الدن رینگ متوجه آنها خواهیم شد…

  • نمیتونم میزان هایپم برای این بازی رو توصیف کنم این تنها بازیه که اگه تاخیر بخوره با تمام وجود ناراحت میشم
    وقتی بازی کنم مطمئنا میرم سراغ زره سامورایی و مثل سری سولز بیلد کاراکتری بر اساس سرعت و قدرت می‌ذارم خوشحال میشم اگه بقیه دوستان هم در مورد بیلد مد نظرشون بگن

  • برام عجیبه که این خبر رو آقای کریمی کار نکرد 😄

    امیدوارم بازیش بترکونه ، البته یقین هم دارم ….

    با این دنجئون شدنش مثل زلدا بریث آف د وایلد هم خیلی حال میکنم ، اصلا یجورایی سطح بازی بالا میره ، آدم وقتی میفهمه که تو بازی که داره انجام میده ، یه سری سطح ناشناخته دیگه وجود دارن و باید کشف بشن ، ناخودآگاه حس پر بودن بازی بهش دست میده ، چجوری بیان کنم ،احساسی که مثلا یک بازی سطحی رو انجام نمیدی ،میدونی لایه لایه ست ….. روش کار شده ….

    اولین بار داشتیم سولز یک رو بازی میکردیم با دوستم ابوالفضل ، آقا بدون اینکه یک وسیله روشنایی چیزی دستمون باشه رفتیم تو یک سیاه چاله مانند … وقتی رسیدیم به موجودی که کفش بود انقدر ترسیدیم که نگو 🤣🤣 بعد چندبار بازی کردن و فهمیدن اینکه چقدر اشتباه میکردیم ،خاطرش به یادموندنی شد …..

  • Vampire گفت:

    رقابت بین ایناست
    استارفیلد و الدن و گاد 🙌🏻 یا قمر بنی هاشم
    گاد: سلام رفقا من اومدم بعد شکست رد دد ۲ 🥵
    الدن رینگ: خخ 😏
    استارفیلد: 😎

  • Dk-_-Man گفت:

    ببخشید دوستان تو دارک ۲ یه فروشنده کوتوله به اسمtitchy greenهست که بعد همون باس اسبس بعد یه سال پیش که بازی میکردم فهرست شاپش واسم باز بود و می‌تونستم باهاش صحبت کنم ولی الان اصلا یادم نمیاد که اون موقع چکار کردم شاپش باز شد نمیدونم باید ایتمی چیزی بگیرم یا نه ممنون میشم اگه میدونید راهنمایی کنید الان تمام تروفی های بازیو گرفتم فقط یکی مونده تا پلاتش کنم اونم مربوط به یکی از رینگ های همین فروشندس

  • واقعا ساخته های فرومسافت وار یک روحی در خودش داره که بازی رو تبدیل به زندگی می‌کنه
    سری سولز و مخصوصا سکیر‌و اتفاقات بی نظیری تو صنعت گیم بودن
    از بازی الدررینگ ب شدت ترس دارم چون تابحال هرچی از فرومسافت وار دیدیدم چیزی جز شاهکار در زمینه گیم پلی طراحی مراحل دنیای دارک و گرافیک نبود
    اما بازی الدر رینگ به واسطه‌ی جهان باز بودن یک تجربه جاه طلبانه محسوب میشه نباید انتظار گرافیک بازی های خطی رو داشت در زمینه طراحی مراحل هم باید منتظر بود و دید به چه شکل از پس بازی بر خواهند اومد

جزییات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد