بهترین تلویزیون های ۴K زیر ۵۰۰ دلار - گیمفا
بهترین تلویزیون های ۴K زیر ۵۰۰ دلار - گیمفا
بهترین تلویزیون های ۴K زیر ۵۰۰ دلار - گیمفا
بهترین تلویزیون های ۴K زیر ۵۰۰ دلار - گیمفا

بهترین تلویزیون های ۴K زیر ۵۰۰ دلار

مهدی ملکی
۱۱:۰۰ ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
بهترین تلویزیون های 4k زیر ۵۰۰ دلار

آیا قصد خرید یک تلویزیون جدید را دارید و بودجه‌ی شما محدود است؟ خبر خوب اینکه برای خرید یک تلویزیون باکیفیت ۴K HDR در ابعاد ۶۰ اینچ و کم‌تر نیازی به صرف هزاران دلار پول نخواهید داشت. شما می‌توانید یک تلویزیون خوب و باکیفیت را با مبلغی در حدود ۵۰۰ دلار خریداری کنید.

متاسفانه پاندمی کرونا باعث شد تا مشکلاتی در زنجیره‌ی تامین بسیاری از محصولات از جمله تلویزیون‌ها به‌وجود بیاید. این شرایط باعث شد تا قیمت تلویزیون‌ها بالاتر رفته و مدل‌های کم‌تری با قیمت حدود ۵۰۰ دلار در دسترس باشد.

مطالب مرتبط:

در لیستی که ما برای شما تهیه کرده‌ایم، برخی از مدل‌ها مثل تلویزیون ۵۰ اینچی های‌سنس H8G حتی قیمتی بالاتر از ۵۰۰ دلار دارند. اگرچه قیمت این مدل ۵۰ دلار بیشتر از سایر مدل‌های لیست ما است، اما این محصول دقت رنگ و روشنایی بسیار بهتری ارائه می‌دهد.

بد نیست اشاره کنیم قیمت مدل ۵۵ اینچی H8G در اواخر سال ۲۰۲۰ حدود ۵۰۰ دلار بوده و حالا با قیمت ۸۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

به‌هر حال اگر قصد دارید یک تلویزیون با قیمت مناسب و کیفیت خوب خریداری کنید، ما در این مقاله لیستی از بهترین مدل‌های موجود در بازار را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین تلویزیون های ۴K زیر ۵۰۰ دلار - گیمفا
بهترین تلویزیون های ۴K زیر ۵۰۰ دلار - گیمفا
بهترین تلویزیون های ۴K زیر ۵۰۰ دلار - گیمفا
بهترین تلویزیون های ۴K زیر ۵۰۰ دلار - گیمفا
بهترین تلویزیون های ۴K زیر ۵۰۰ دلار - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • sam snake 47 گفت:

    تا دلار پایین نیاد نه میشه کنسول خرید نه تی وی نه گوشی نه هیچ چیز دیگه. امیدوارم همه چی ارزون بشع

  • mo70 گفت:

    در این رنج قیمت چندان تفاوتی بینشون نیست با اسنوا،اسنوا
    اسنوا قسطی هم میده و ارزون تر هست و کیفیتشون فرق آنچنانی واقعا نداره

    • Star1 گفت:

      تو برند های ایرانی همه از پنل های درجه ۳ و بی کیفیت چینی استفاده شده همچنین بک لایتشون هم کیفیت پایینی دارن و مشکل نشت نور دارن و بعد از ۱ سال استفاده مشکل نقطه های تاریک اطراف صفحه پیدا میشن و روشنایی بشدت کم میشه.

  • تلوزیون فقط سونی.. برندای چینی که کلا آشغاله در مقابل سونی.. با برندای معتبر مثل ال‌جی سامسونگ هم نمیتونم اصلا کنار بیام..سونی یه چیز دیگست

    این نسل تلوزیونمم ارتقا دادم به ۴KHDR.. نسل قبل تلوزینم سونی ۱۰۸۰ معمولی بود.. یه مدل خیلی خوب و اقتصادی
    پیدا کردم از همه نظر عالی سونی مدل ۴۹X7500H.. قیمتش حدود ۱۵ ملیون برام در اومد ( البته این قیمت ۴ ماه پیشه الان ۱۷ ملیون شده)
    این نسل واقعا کمرمو شکست. ۱۹ ملیون کنسول ۱۵ ملیون تلوزیون. ۳۴ ملیون خرج کردم این نسل.
    تازه هدست هم هنوز نخریدم

  • Good look گفت:

    من قصد خرید تلوزیون در اینده دارم و هدفمnano86 بود اما قیمت سر به فلک گذاست که nano90در ان زمان همین قیمت بود و فعلا مجبور شدم از اینچ دم تشکیلات یک میان رده گیمینگ بزنم به سراغnano80که مقداری ارزان برای گیم مناسب هست بروم اما گزینه ارازنترم در نظر دارم که میشه گفت تولید داخل و یا انچنان مانند سامسونگ الجی فروش ندارن بروم ولی از بخشی از خصوصیات گیمینگ معاف هستن.نمونه فلیپس و توشیبا و تولید داخل اسنوا دیوو جی پلاس ایکس ویژن تی سی ال و…حالا اگر یک گوشه چشم به قیمت زیر۱۰الی۱۵ داخلی داشته باشیم کدام تلوزیون قیمت مناسب کارای بالا با فرکانس۶۰هرتز برای گیمینگ مهیا میکنن.سوال من از کسانی که تخصص و یا تجربه دارن بفرمایید تولید داخل ایا با فرکانس۶۰هرتز و وضوح سخت افزار نرم افزار کافی برای گیم دارند یا خیر ممنون میشم جواب بدین

  • elchino98 گفت:

    سلام وقت بخیر
    دوستان من تلویزیون ۴k . 55inch الجی گرفتم
    به تنهایی با فلش یا رسیور برای پخش مشکلی ندارم
    ولی وقتی به سیستم کامپیتور وصل میکنم گاهی به ندرت تلویزین برای ۲.۳ ثانیه تصویرش خاموش و سپس روشن میشه
    سیستم و گرافیک خوبی دارم
    hdmi کیفیت بالا هم خریدم
    کسی میدونه مشکل کجاس

  • Ninja theorey گفت:

    تلویزیون فقط سونی و فیلیپس بگیرین تفاوت این دوتا با بقیه خیلی زیاده.تفاوت فیلیپس ساخت لهستان با سونی هم تا آسمون فرق میکنه تلویزیونهای فیلیپس فوق العاده تصاویر نرم و بدون پرش دارن که حتی سونی هم در کنارش کم میاره
    من همه اینها با ps5 امتحان کردم ال جی و سامسونگ در برابر این دوتا برند هیچی نیستن

  • اچ دی ام ای ۲.۱ اهمیت چندانی نداره. از من می‌شنوید اینو ملاک خرید تلوزیون قرار ندید اصلا.. هزینه اضافست.۱۲۰ فریم یه قابلیت بلااستفاده هستش.. بازیای خیلی کمی هستن که ۱۲۰ فریم رو کنسول خروجی داره(اینم در نظر بگیرید که قابلیت ری تریسینگ و نصف گرافیک بازی رو هم از دست میدید).

    در ضمن یه قابلیتی به اسم motionflow تو تلویزیون هست که فریم ریت رو تا ۲۴۰ فریم ارتقا میده (۲۴۰ فریم واقعی نیست البته) ….. مثلا بازی رچت اند کلنک رو از کنسول با حداکثر گرافیک و رزولوشن ۴k و ۳۰ فریم دریافت میکنه و با قابلیت motionflow بدون افت رزولوشن وگرافیک به ۲۴۰ فریم ارتقا میده و واقعا از روون بودن بازی تعجب میکنی

    حالا با این قابلیت بنظرت لازمه هزینه اضافی کنی واسه یه قابلیت بلااستفاده

    اچ دی ام ای ۲.۱ موقعی ضروریه که بازیا با رزولوشن ۸k اجرا بشه.

بهترین تلویزیون های ۴K زیر ۵۰۰ دلار - گیمفا