Marvel’s Spider-Man 2 و حضور تونی تاد در آن - گیمفا
Marvel’s Spider-Man 2 و حضور تونی تاد در آن - گیمفا
Marvel’s Spider-Man 2 و حضور تونی تاد در آن - گیمفا
Marvel’s Spider-Man 2 و حضور تونی تاد در آن - گیمفا

تونی تاد نقش شخصیت Venom در Marvel’s Spider-Man 2 را بازی خواهد کرد

محمدمهدی روح‌الامینی
۱۶:۱۱ ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
بازی marvels spider man 2

تونی تاد (Tony Todd)، بازیگر نقش اصلی سری فیلم‌های Candyman، نقش شخصیت Venom را در بازی Marvel’s Spider-Man 2 بر عهده خواهد داشت.

تونی تاد یکی از بهترین بازیگران دهه‌های اخیر هالیوود است که بیشتر به خاطر بازی در سری فیلم‌های Candyman شناخته شده است. رایان اشنایدر (Ryan Schneider)، از بالا رده‌های استودیوی اینسامنیاک (Insomniac)، در یک پست جدید در وبلاگ پلی‌استیشن به صورت رسمی تایید کرد که تونی تاد نقش شخصیت Venom را در Marvel’s Spider-Man 2 بر عهده خواهد داشت.

ما بسیار خوشحال هستیم که اعلام کنیم، تونی تاد، بازیگر مشهور هالیوود و ستاره‌ی سری فیلم‌های Candyman، نقش شخصیت Venom را بازی خواهد کرد.

همچنین، خوشحال هستیم از اینکه دوباره با یوری لولنثال (Yuri Lowenthal) و نادجی جتر (Nadji Jeter) در نقش‌های پیتر پارکر و مایلز مورالز، همکاری خواهیم کرد. برای ساخت این سری با بازیگران بسیار موفق و مستعدی همکاری کرده‌ایم و از این همکاری سودمندانه با آن‌ها بسیار خوشحال هستیم.

marvels spider man 2

لازم به ذکر است که تونی تاد قبلاً نیز تجربه‌ی بر عهده داشتن نقش شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی را برعهده داشته است. برای مثال، وی به عنوان راوی بازی The Legend of Dragoon با ژاپن استودیو (Japan Studio) همکاری کرده است. همچنین، وی نقش Vortigaunt در بازی‌های Half-Life 2: Episode Two و Half-Life: Alyx را علاوه بر ایفای نقش Admiral Tommy Briggs بازی Call of Duty: Black Ops II در کارنامه‌ی کاری خود دارد.

اشنایدر در ادامه‌ی سخنان خود تایید کرد که بسیاری از عوامل توسعه‌ی بازی موفق Marvel’s Spider-Man نظیر برایان اینتهار (Bryan Intihar)، به عنوان کارگردان هنری، و رایان اسمیت (Ryan Smith)، به عنوان کارگردان اصلی بازی، به تیم توسعه‌ی این بازی پیوسته‌اند.

لازم به ذکر است که به گفته‌ی سونی تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی، نسخه‌ی فرعی Miles Morales موفق شده تا در حدود ۴ میلیون نسخه بر روی پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ بفروشد که رکورد خوبی برای این بازی محسوب می‌شود.

از بازی Marvel’s Spider-Man 2 در طی مراسم دیشب سونی با انتشار تریلری جدید رونمایی شد. این عنوان توسط استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac) در دست ساخت قرار دارد و در سال ۲۰۲۳ میلادی برای پلتفرم پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در این رابطه چیست؟ به نظرتان بازی Marvel’s Spider-Man 2 اثر موفقی خواهد شد یا خیر؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Marvel’s Spider-Man 2 و حضور تونی تاد در آن - گیمفا
Marvel’s Spider-Man 2 و حضور تونی تاد در آن - گیمفا
Marvel’s Spider-Man 2 و حضور تونی تاد در آن - گیمفا
Marvel’s Spider-Man 2 و حضور تونی تاد در آن - گیمفا
Marvel’s Spider-Man 2 و حضور تونی تاد در آن - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    اصلا رخ ونوم رو که نشون دادن رویداد دیشب چند لول بالاتر رفت ، صدای تونی تاد خوراکه ونوم هست ، نمیتونم تصور کنم اگر رویداد با حضور مردم برگذار میشد چه ری اکشن هایی میدیدیم ، لعنت به این کرونا این مراسم با حضور مردم یه چیز دیگه میشد

    • Sina_2081 گفت:

      آخ آخ گفتی . دیروز داشتم تیکه هایی از مراسمهای سالهای پیش رو میدیدم که تماشاگرها بودن ، خیلی هیجانشون بیشتر بود . خیلی هم برای نیل دراکمن حیف شد ، سال ۲۰۱۸ توی گیم اواردز که کوری بارلوگ جایزه رو گرفت کل اون سالن براش بلند شدن و نتیجه اون همه زحمت رو گرفت اما نیل دراکمن نه تنها اون تشویقها رو نداشت ، یکسال همش هیت شد

    • MahyarMsm گفت:

      هعی روزگار☹
      دقیقا همینطوره. چقدر جذاب تر بود اینطوری
      یادمه زمانی که از ریبوت گاد توی سال ۲۰۱۶ رونمایی کردن مردم کلی خوشحال شدن و ری اکشن های جالبی نشون دادن. حالا نه فقط گاد یادمه زمان رونمایی از لست ۲ وقتی که نماد فایرفلای رو نشون دادن مردم حسابی هیجان زده شدن و توی هر صحنه اش از خوشحالی جیغ میزدن. زمان رونمایی از ریمیک رزیدنت اویل ۲ هم یادمه که لیان اومد زامبی رو کشت و خودشو نشون داد همه مردم خوشحال شدن و جیغ زدن
      چقدر که لذت بخش بود
      حیف که این کرونا اینطوری کرد

    • MrHill93 گفت:

      هری ازبورنه شخصیت ونوم تو اینسومنیاک یونیورس
      ( دیگه باید همین اسم و بزاریم روش )
      احتمالا بعد هری آزبون منتقل میشه به پیتر اخر تریلر دقیقا ی لوگوی تمام سیاه رو صفحه بود ک سیمبول عنکبوت سفید بود روش مطمعن هستم سیمبیوت ونوم به پیتر میچسبه موقعی ک میفهمه هری ونومه
      ی مدت کامل با مایلز با پیتر جنگ خواهیم داشت
      بعد از پیتر منتقل میشه به ادی براک
      و دیگه تو اسپایدر من ۳ ادی براکه
      ب احتمال‌ زیاد هم ادی براک پیتر و بکشه

  • Wild Rage گفت:

    اقا بنظرتون کریون انتاگونیست اصلی هست یا ونوم؟؟ هر دو تا هستن در اصل ولی فکر میکنید کدوم یکی متفکر پشت صحنه هست؟؟ ونوم یکم زیادی دیوونست واسه اینکه مغز متفکر باشه. کریون از اون جایی که شکارچیه و نقشه کش و واسه اسپایدرمن همیشه تله میکاشته به عنوان متفکر پشت صحنه بهتره.

    و ممکنه هیچ کدوم از این دو نباشن و یه شخصیت خبیث تر که تو تریلر نشون داده نشده در اصل متفکر پشت بازی باشه.

  • Black Knight گفت:

    اینسامنیاک سلطان ساخت بازی های مارول !
    خدایی بازی های مارول رو فقط باید بدن اینسامنیاک بسازه
    خیلی دوست دارم یه بازی ثور یا کاپیتان آمریکا یا دکتر استرنج هم ازشون ببینم
    برای اسپایدی ۲ و ولورین هم که سوپر هایپم و مطمئنم عالی میشن
    اینسامنیاک رسما ستون مراسم دیشب سونی بود

  • darkwarrior گفت:

    قراره شاهکاری بس عظیم توسط مارول تکرار بشه
    چون من ک از تجربه هردو نسخه بسیار لذت بردم

  • G.LN گفت:

    اینسامنیاک پشت سر هم بازی میده ازونور ناتی داگ بایستی صبر کنیم ببینیم شاید هفت سال بعد بازی بعدیشون رلیز بشه.
    بابا لااقل یه تیزری چیزی از مولتی لست۲ نشون بدن ببینیم چیه!

  • MrHill93 گفت:

    جاش برولین ک ویس اکتوره ثور تو گاد او واره
    ایشون هم ویس اکتور ونوم تو اسپایدرمن
    به به چ شود

Marvel’s Spider-Man 2 و حضور تونی تاد در آن - گیمفا