تاریخ انتشار نقدهای Ghost of Tsushima Director’s Cut مشخص شد
تنها چند روز تا انتشار بازی مورد انتظار Ghost of Tsushima Director’s Cut باقی مانده است و طرفداران اثر سامورایی جهان باز ساکر پانچ پروداکشنز (Sucker Punch Productions) به شدت در انتظار بازگشت به دنیای این عنوان هستند. حال به لطف توییت یکی از منتقدین، از تاریخ انتشار نقدها و نمرات Ghost of Tsushima Director’s Cut باخبر شدهایم.
جوردن میدلر (Jordan Middler)، منتقد وبسایت VGC، اخیراً در توییت خود به Ghost of Tsushima Director’s Cut اشاره کرده و تاریخ انتشار نقد خود را با بازیبازان به اشتراک گذاشته است. ظاهراً پنجشنبهی این هفته ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه (به وقت تهران) شاهد نقدهای این بازی خواهیم بود.
برای بازگشت به جزیره در بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut هیجان زدهام. شما میتوانید نقد آن را پنجشنبهی این هفته، ۱۹ آگست ساعت ۱ PM BST، بر روی وبسایت VGC مطالعه کنید.
همانطور که میدانید، Ghost of Tsushima Director’s Cut علاوه بر اضافه کردن قابلیتهای پلیاستیشن ۵ نظیر پشتیبانی از ویژگیهای کنترلر دوالسنس، شامل یک بستهی الحاقی داستانی نیز میشود. محتوای جدید ساختهی ساکرپانچ پروداکشنز (Sucker Punch Productions)، جزیرهای به نام Iki است که مقصد اصلی بازیبازان Ghost of Tsushima Director’s Cut محسوب میشود.
این جزیره که ظاهراً تقریباً اندازهی قسمت پایینی جزیرهی Tsushima است، شامل مکانها و اسرار مختلفی میشود. ساکر پانچ و سونی مدتی پیش تریلر داستانی بستهی الحاقی جزیرهی Iki را منتشر کرده و بازیبازان را با مکانها، دشمنان و دوستان جدید Jin Sakai آشنا کردند. در این ماجراجویی جدید، بازیبازان باید پس از سفر به Iki، با رهبر مغولها به نام Ankhsar Khatun، ملقب به «عقاب»، مبارزه کرده و ساکنان این جزیره را از دست سلطهی مغولها نجات دهند.
بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ (۲۰ آگست ۲۰۲۱) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ۵ منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که برای تبدیل نسخهی پلیاستیشن ۴ به Ghost of Tsushima Director’s Cut باید ۲۰ دلار و برای تبدیل نسخهی اصلی پلیاستیشن ۴ به نسخهی کارگردان پلیاستیشن ۵ باید ۳۰ دلار پرداخت کنید.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
حتما این نسخه رو تهیه میکنم متاسفانه نسخه نسل ۸ رو موقعی بازی کردم که اصلا حس و حال خوبی نداشتم و بازی رو خیلی زود رها کردم ولی قطعا این نسخه رو تجربه میکنم ، دوستم که خیلی قبولش دارم گفت سرت کلاه رفت محسن بازی خیلی عالیه و حتی میتونه برا خیلی ها شاهکار باشه ، قطعا به جین ساکای شانسی دوباره میدم ، قطعا :yes: :yes:
شایدم برعکس! جین ساکای فرصت مجدد داده.
ولی جدا از شوخی برای منکه از بازیها سیراب شدم و هر بازی هیجان زدم نمیکنه، بسیار عالی بود و به هر پلیری پیشنهادش میکنم.
:yes:
باور کنید اندازه ی نخود به نمرات اهمیت نمیدم.
بازی که خوشم بیاد رو بادل و جون میرم وحال میکنم.
منتقدا همه یک مشت ….هستن.
به هربازی نمره کم دادن برای من بهترینای عمرم شد.
اوردر . دیزگان . گوست اف سوشیما. وچندتا دیگه
گوست در حد متای ۸۵ بود
من که بهش ۹۶ میدم چون یکی از بهترین بازیهایی بود که تجربه کردم.
منم به تو باریکلا میگم .دمت گرم علی جان
بهرحال حال نظرات متفاوته
ولی بازی از نظر هوش مصنوعی در حالت مخفی کاری،کیفیت فنی بافت ها و تعداد زیادی از سایدمیشن ها مشکلات جدی داشت.
درخت مهارت ها هم راضی کننده نبود(به جز بخش گوست)
من که مشکل هوش مصنوعی زیاد تو بازی ندیدم. کیفیت بافت ها که واقعا خیلی خوب بودن. البته بعضی مواقع موقع حرف زدن با ان پی سی ها دوربین فقط مناظر رو نشون میداد و چهره رو از نزدیک نشون نمیداد که نمیشه بهش گفت “مشکل جدی”. درباره سایدمیشن ها که من قبلا هم چند بار گفتم بعضیاشون حتی از ماموریت های اصلی هم باکیفیت تر بودن و من که بازی رو پلات کردم اصلا از ماموریت های فرعی و فعالیت های جانبی بازی خسته نشدم. خیلی هم لذت بخش بودن.
حتما مخفی کاری نرفتی
درحالت مخفی کاری هوش مصنوعیشون ضعف داره.میدان دید دشمنا کمه و تا اثری از تو میبینن با مخفی شدن تو چمن کلا شکشون ازبین میره
در بازی هایی مثل لست۲ اگه در فاصله ۳۰ متری طرف باشی مستقیما متوجه حضورت میشه ولی تو این بازی بعضی وقتا در محدوده ده متری طرفی تازه نوار سفیدش داره پر شده(بعد اونم باز یه نوار زرد رنگ میاد 😐 انگار کندذهنن).خیلی اوقات وارد کمپ میشی و یه قتل عام بزرگ و پر سر و صدا راه میندازی ولی وقتی وارد بعضی از چادرها میشی میبینی یه سرباز مغول نشته داره نون و ماستشو میخوره 😀 انگار یه هنزفری تو گوششه و بهش امر شده یه وقت از چادر بیرون نریا!!! 😀 ) بعد هم به راحت ترین شکل ممکن خفت میشه 😛
بافت ها که برف قشنگ تو دیوار بود.فیزیک برفش بدترین فیزیک برفی بود که توی بازی نسل هشت دیدم.آتش و چهره ان پی سی ها هم بد بود علاوه بر اون بازی با گرافیک هنریش،سعی داره گرافیک فنی بدش رو بپوشونه.از دور که نگاه میکنی زیباست ولی وقتی وارد یه دریاچه یا ساحل یا … میشی بخوبی متوجه مشکلات فنیش خواهی شد
ماموریت های فرعی افسانه ای بازی مثل way of the flameخیلی خوب کار شد ولی بعضیاشون تکرارین.فعالبت های جانبی هم همین طور.مثلا ۱۰ تا منطقه برات مشخص کرده که بری سه نفرو از دست مغول ها نجات بدی و این ص۰ تا منطقه از نظر لول دیزاین هیچ تفاوت قابل توجه ای ندارن،اینارو از اساسینزکرید به ارث برده :smug:
تو به بازی های سونی بالای نود و پنج ندی کی می خواد به این بازی ها نمره ی بالا بده :rotfl:
نمره ای که حقشونه رو میدم.
مطالب طنز ؟؟!! 😕
مشکل هوش مصنوعی عجیب و غریب و باگ و انیمیشن های بد و افت فریم و طراحی بد شخصیت منفی بازی و عدم تطابق دیالوگ های ژاپنی با دهان کاراکتر و خالی از عمق بودن برخی مراحل و زاویه نسبتا بد دوربین و تکراری بودن برخی مراحل.
تأیید لطفاً
سلام
بیشتریها بطور کلی حسوحال بازی رو میگن.
شما جزءجزء استاندارد بررسی میکنید.
سلام
نمرات که معلومه، امیدوارم منصف باشند منتقدان.
انشاءالله بالای ۹۰!
ارین تو منو یه روز کمک کردی یادته؟ گفتم اول بازی گیر میکنه
سلام
آهان! آره عزیز، یادم اومد؛ چی شد درست شد؟
بازیش که شاهکاره و نمرات منتقدان بی ارزش هست و گیمرا با یک یوزر اسکور ۹.۲ جواب منتقد ها رو دادند
ولی امیدوارم نمرات خوبی بگیره و دوباره یکسری کم عقل بخاطر قطع نشدن بامبو نمره کم نکنند
Tlou2 هم بازیش افتضاحه و نمرات منتقدین بی ارزش هست و گیمفا با یک یوزر اسکور ۵٫۷ جواب منتقد ها رو دادند :rotfl:
ایکس باکس فن چرا باید از یوزراسکور لست حرف بزنه ?:-)
درجریانی که یوزراسکور دیزگان از کل بازی های انحصاری نسل هشت مایکروسافت بیش تره :smirk:
این کامنتم هیت نیست!!!
مفهوم اصلی کامنت اینه که یوزر اسکور ملاک بی ارزشیه چون دیزگان که انحصاری درجه سه سونیه روی ps4 از همه ی انحصاری های نسل هشت مایکروسافت نمره بالاتری در یوزراسکور داره
کاملا درست میگید دوست عزیز
چقدر چرت و پرت میگید ؟؟!! الان لست ۲ چه ربطی به گوست داره ؟؟!! چرا همیشه میخوایید دعوا درست کنید ها ؟؟!! شعور داشته باش میخوای یه حرفی بزنی یکم فکر کن :shout:
واقعا یه بازی محشر بود این بازی
همون سه چهار ساعت اول بازی یه حس حماسی بهت تزریق میکرد انگار به ایران حمله کرده بودن 😎
گیم پلیشم که محشر مخصوصا جر دادن سربازای مغول :yes:
یه مکانیک خوبیم داشت این بازی این بود که باد برگاتو هرجا میبرد باید میرفتی اون سمت
یادمه داشتم به سوی برگ هایم پیش میرفتم یه چند تا مغول جلو راهم سبز شدن
گفتم برو کنار باد بیاد نرفتن منم نابودشون کردن و به سوی برگ های پیشروی کردم
مثال
جین ساکای:شیمورا کجاست
یونا:به شتاب به سوی برگ هایت
خلاصه یه بازی لذت بخش بود فقط یه مشکل داره تذکر باید بدم
این که اگر پیش خانواده بازی میکنید وارد چشمه های آب گرم نشید
خسته نباشید آقای قدیری
دمت گرم حتما یادم میمونه :rotfl: :yes:
نکته خیلی مهمیه حتما یادت باشه
برگهایم کو…
باد برد لعنتی 😀
https://s4.uupload.ir/files/img_20210817_002847_558_ff0.jpg
یعنی تعصب ….
تأیید لطفاً
معنیش عشق و علاقست
چرا فشار میخوری وقتی میبینی یه نفر اینقدر این بازی رو دوست داره؟چیزی از تو کم می کنه؟سهامت افت میکنه؟
منکه به هرحال عاشق بازیم و به نظرم متای بالای ۹۵ شایسته این بازیه؛ولی شاید زیادی به بازی علاقه دارم که بدیاشو نمیبینم!!!
کی نقدای دثلوپ میاد؟؟
میخام شاخ بشکنم 😀 😀 :laugh:
حاجی دث لوپ ۲۳ شهریور عرضه میشه :silly:
متای این بازی ۸۳ هست
یادمه منتقدین گفته بودن درگیری ها عمق و چالش لازم رو نداره و بازی تنوع خوبی نداره
اونایی که میگن ما با متا کار نداریم خودفریبی نکنن همین اگه الان مال ایکس باکس بود مسخرش میکردن.
سلام
درستش اینه که مال کسی مسخره نشه، چون واقعا اشتباه هست.
ای کاش برای پلی استیشن ۳هم بیاد حتما میگیرمش
شما ساقی ات رو عوض کن .