بازیهای مجموعهی Resident Evil تاکنون ۱۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است
طبق گزارشهای منتشر شده از سوی شرکت کپکام، بازیهای مجموعهی Resident Evil و Monster Hunter تاکنون به ترتیب ۱۱۰ و ۷۲ میلیون نسخه فروش داشتهاند.
به جرات میتوان مجموعه بازیهای Resident Evil و Monster Hunter را با ارزشترین داراییهای شرکت ژاپنی کپکام (Capcom) تلقی کرد. این دو مجموعه نهتنها همواره نسخههای جدید و عالی را به خود میافزایند، بلکه همیشه از فروش بسیار بالایی نیز برخوردار هستند و به نوعی میتوان سودآوری هرکدام را تضمین شده تلقی کرد. در واقع، توسط گزارش مالی سه ماهه اخیر شرکت کپکام که اخیراً منتشر شد، میتوانیم به خوبی صحت جملهها و ادعاهای فوق را تایید کنیم و بهنظر نمیرسد که این شرکت به همین زودیها دست از ساخت نسخههای جدید برای این دو مجموعه بردارد.
بر این اساس، فروش بازیهای مجموعهی Resident Evil در سراسر جهان به رکورد قابل توجه ۱۱۰ میلیون نسخه رسیده است که این رقم برای یک بازی در ژانر وحشت و بقا شگفت انگیز است؛ حال آنکه در مقام مقایسه، مجموعه بازیهای Assassin’s Creed با تنوع سبک و سلیقه و تعداد نسخههای بالای خود به فروش حدود ۱۵۵ میلیون نسخهای دست پیدا کرده است. از طرفی دیگر، مجموعه بازیهای Monster Hunter نیز سهم بزرگی در موفقیتهای شرکت کپکام ایفا کرده و به رکورد فروش ۷۲ میلیون واحدی دست پیدا کردهاند. البته، این مجموعه در سال اخیر و بهواسطهی عرضهی بستهی الحاقی بزرگ برای عنوان Monster Hunter: World و انتشار بازی Monster Hunter Rise توانست تا رشد قابل توجهای در آمار فروش خود داشته باشد.
در واقع، بازی انحصاری نینتندو سوییچ یعنی Monster Hunter Rise در همین مدت کوتاه از زمان عرضه خود، موفق به فروش فوقالعادهی ۶ میلیون نسخهای شده است. همچنین، عنوان Resident Evil Village نیز در طی چند روز به رکورد فروش ۳ میلیون نسخهای دست پیدا کردهاند که این موضوعات باعث سودآوری فوقالعادهی شرکت کپکام در سهماههی اخیر شدهاند. از طرفی دیگر و طبق این گزارش، دو عنوان Monster Hunter World با آمار فروش ۱۷ میلیون نسخه و Resident Evil 7 با ثبت رقم ۹ میلیون نسخهای به رکورد داران فروش عناوین شرکت کپکام تبدیل شدهاند.
Resident Evil Village هماکنون برای کنسولهای نسل هشتمی و نهمی پلیاستیشن، ایکس باکس و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
ماشالا!!!
نوش جون کپکام. واقعا همه با این مجموعه خاطره داریم و بار ها به بازی های سری سر زدیم برای تکرار اون خاطرات.
از GameTorii دوباره سوئیچ کردی رو این اکانتت پسرم :/
نه فرزندم من جز این اکانت دیگه چیزی تو این سایت ندارم.
سنی ازم گذشته فرزندم. مثل شما نوجوون های بچه سال بیکار نیستم که!!
جالبه همه تو اینترنت میگن بزرگسالن
در حالی که بزرگسالان با این وضع جامعه قطعا هیچ وقتی برا دنبال کردن اخبار الکی گیم ندارن .
الان باز میاد میگه من ۹۷ سالمه برجی ۲ میلیارد در میارم :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
خدا :laugh:
اقا بهترین بازی نسل نهم بود فعلا از نظرم رزیدنت اویل ویلیج
خدایی صدای ۳D بازی داشت منو نابود میکرد
ریتریسینگ خیلی رو بازی در اون قدر ارزش استفاده نداشت
البته من این بازی ۱۰۸۰P کردم چون مانیتور نداشتم
اما صدای ۳D بازی عالی بود
عشقم کپکام ، به شدت منتظر رزیدنت اویل ۴ ریمکم چه انقلابی بشه 🙂
البته بازی نسل ۹ حساب نمیشه. میان نسلی هست.
درست
منم داشتم تفاوت هارو داخل یویتوب میدیدم
بین PS4 و PS5 تفاوت انچنانی ندیدم
فقط فریم ریت بود با تکسچرا
ماشالله کپکام همچنان به کار خودش ادامه میده :yes:
کپکام واقعا از اواسط نسل هشت به این طرف به اوج برگشته و برای بازی هاش عشق میگذاره :yes:
البته من اصلا با نسخه ۷(نیمه دوم) و ۸ رزیدنت اویل حال نکردم
مخصوصا این ۸ که شمشیر جنگ ستارگان آورده بودن
https://s4.uupload.ir/files/resident-evil-village-how-to-get-lightsaber_lez7.jpeg
قابل توجه سهام دار ویلیج تو سایت :rotfl:
سهام دار ناتی داگ :-/ رزیدنت اویل ۴ از این اسلحه خیالی داشت :laugh: انقدر که ادعا داری کسی دیگه نداره :laugh:
ماشالا نام اکانتت برازندته
:turtle: :turtle:
ادیت: :inlove: :inlove: داداش منظورم اینه اون استیکرها اشتباه شد ببخشید
یه روز هیت میکنی یه روز تعریف میکنی البته فقط شما نیستی، افراد دیگه ای هم هست.
به هرحال با هر سلیقه و عقیده ای موفق باشی
بازی بی نظیره در نوع خودش واقعا هر چی بیشتر بازی میکنم ویلیج رو بیشتر تو افق محو میشم ، کپکام این بازیسازان کارکشته هنر هشتم واقعا گل کاشتن رزیدنت اویل ویلیج تا الان که بازی رو پیشروی کردم برام جزو برترین ها بوده در این فرنچایز و قطعا بهترین بوده با دوربین اول شخص در کل این ژانر و همه اینا به کنار خیلی خوشحالم که این فرنچایز افسانه ایی که نسل ها با ما بوده و کلی عناوین ریز و درشت داشته همچنان داره با اقتدار به حیات خودش ادامه میده امیدوارم همیشه رزیدنت اویل پاینده باشه چون ویلیج نشون داد این فرنچایز خیلی پتانسیل های ناشناخته ایی داره
.
.
اگر میخواستم مقاله ای بنویسم در وصف رزیدنت اویل و رزیدنت اویل ویلیج برای تیتر مینوشتم : هیولاها هرگز نمیمیرن :devil: :heart:
کپکام به حرفای طرفداراش گوش میکنه و خواستشون رو برآورده میکنه.
کپکام با پراگماتا و دویل و اونیموشا قراره سال های آتی بیشتر خوشحالمون بکنه.
ولی متوجه هستید که کم کم ایراد های الکی از سری ایول میگیرن؟ کپکام این همه زحمت میکشه و شاهکار میسازه ولی برخی بخاطر دو سه تا چیز غیر مهم بازی رو میارن پایین.
ایول ویلیج یکی از بهترین ایول های تاریخه در کنار ایول ۴ و ۲ ریمیک. حتی شخصا بنظرم از ایول ۲ هم بهتره. امیدوازم کپکام با ساختن ایول ۹ دوربین سوم شخص و لیان رو به بازی برگردونه تا دیگه بعضیا به این ایتن و دوربین اول شخص گیر ندن. البته اینجوریم باشه خیلیا میان میگن ترس از بین رفته در حالی که ایول از اول ترسی نداشت. نه جامپ اسکر داشت و نه فرار و گریز زیاد. ایول در کنار سایلنت هیل و دد اسپیس اولین و بهترین بازی بود که معنا و مفهوم سبک ترس و بقا رو به ما یاد داد.
در اخر اینم بگم که من سهام دار کپکام نیستم. من از حق هر بازی دفاع میکنم روزی بوده اومدم و از بازی های دیگه هم دفاع کردم. کسی که منطقی باشه یا پیش بینی کنه قرار نیست سهام دار باشه. من طبق دیده هام که همه هم الان شاهد شاهکار بودن ایول ویلیج هستن، میگفتم متای این بازی باید بالای ۹۰ باشه که نشد. (قابل توجه بعضیا)
با تشکر
مشکل اصلی اینجاس که ما به نظر خارجی ها برا بازی ها اهمیت میدیم اونجا سر اینکه جزئیات نداشته باشه نمره کم میکنن
اخه کی اهمیت میده که یه لیوان تو بازی وقتی بهش شلیک میکنی باید بیوفته ؟اونا میگن واقع گرایانه نیست نمره کم میکنن
ShinjiMikami
بازی رو تجربه کردی عزیز من یا رو شنیده ها داری صحبت میکنی؟؟
خیلی دوس دارم یه روز عمو کوجیما و شینجیمیکامی بحث کنن با هم :rotfl: پشمای خوده واقعیشون میریزه