سازنده بازی Kena: Bridge of Spirits توسعه عنوان بعدی خود را آغاز کرده است
با توجه به مقاله اختصاصی منتشر شده از سوی وبسایت وایرد (Wired)، استودیوی سازنده Kena: Bridge of Spirits، امبر لب (Ember Lab)، پروسه ساخت بازی بعدی خود را آغاز کرده است.
همانطور که میدانید، استودیوی امبر لب (Ember Lab) در مراحل پایانی ساخت اولین بازی خود یعنی Kena: Bridge of Spirits به سر میبرد. آنها قبل از توسعه اولین اثر خود، یک استودیو انیمیشنسازی بودند، اما حالا با تشویقها و انگیزههای تیم پلیاستیشن، کار بر روی پروژه بعدی خود را آغاز کردهاند. جاش گریر (Josh Grier)، یکی از بنیانگذاران استودیو، در مصاحبه با وایرد اعلام کرد که Kena در اصل با هدف عرضه بر روی پلیاستیشن ۴ ساخته شده بود، اما سونی خواستار بهینهسازی آن برای پلیاستیشن ۵ شد. حالا آنها بر روی بازی دوم خود که یک اثر تماماََ نسل بعدی است کار میکنند و هدف اصلی آنها این است که از قابلیتهای منحصر به فرد کنسول پلیاستیشن ۵ مانند درایو SSD استفاده کنند. گریر در مصاحبه خود توضیح داد که وقتی به عنوان جدیدشان نگاه میکند، بهرهگیری از درایو SSD در سطح به وجود آمدن مکانیکهای جدید را میبیند. او در این باره گفت:
پایه و اساس توسعه Kena، کنسول پلیاستیشن ۴ بود، اما وقتی به بازی دوم نگاه میکنم، متوجه میشوم که بهرهگیری از درایو SSD و به وجود آوردن ابزار و مکانیکهای مختلف حول این تکنولوژی بسیار سرگرمکننده و جذاب خواهد بود. من مطمئن هستم تا به این لحظه نتوانستهایم حداکثر سرعت و قابلیتهای خلاقانهای که از آن ناشی میشود را کشف کنیم.
بازی Kena: Bridge of Spirits در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۰ (۲۴ آگست ۲۰۲۱) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- جیم رایان: پلی استیشن از قرارداد ۱۰ ساله Call of Duty هیجان زده است
- بازی Hellblade 2 دارای Photo Mode خواهد بود
- تحلیلگر: GTA 6 مهمترین عرضه در تاریخ سرگرمی تا کنون خواهد بود
- واکنش شدید جامعه گیمری به مقاله حاشیهساز IGN پیرامون ریمیک Resident Evil 5
- ناراحتی طرفداران بابت حذف شدن Bloodborne از رایگیری بهترین بازیهای پلی استیشن
- افشای برخی قابلیتهای PS5 Pro؛ از قدرت ۶۷ ترافلاپسی تا بهبود ۳ برابری ری تریسینگ
- اینسایدر گیمینگ مشخصات فاش شده PS5 Pro را تایید کرد
- گزارش: بازی Rise of the Ronin نمیتواند نرخ فریم ۶۰ را حفظ کند
- شایعه: حجم بازی GTA 6 حدود ۲۲۸ گیگابایت خواهد بود
- آیا Rise of the Ronin میتواند بهتر از Ghost of Tsushima ظاهر شود؟
نظرات
اوه چه سریع
احتمالش هست اینم انحصاری کنسولی باشه ?:-)
” حالا با تشویقها و انگیزههای تیم پلیاستیشن، کار بر روی پروژه بعدی خود را آغاز کردهاند”
“بهرهگیری از درایو SSD و به وجود آوردن ابزار و مکانیکهای مختلف حول این تکنولوژی بسیار سرگرمکننده و جذاب خواهد بود”
با این تفاسیر احتمالش زیاده
آقای کریمی من درست متوجه نشدم یعنی بازی بعدیشون انحصاری هستش؟
احتمال بسیار بالا
عجب
سونی واقعا لقب بهترین سازنده و ناشر بازی برازنده شه( این نظر شخصیه)
هر استودیویی با حمایت سونی خودی نشون میده
یه خبر دیگه هم اومده. سونی اسم soho engine رو در ژاپن ثبت کرده. این اجین مخصوص ساخت بازی getaway توسعه داده شده بود.
با توجه به اینکه SonyXdev داره با یه استودیوی ژاپنی برای ساخت یه بازی AAA همکاری میکنه احتما ساخت بازی getaway یا یه بازی جهان باز زیاد شده.
بازی gatway رو استودیو لندن میسازه علی جان
انحصاریه ؟ خودشون دارن میگن با تشویق تیم پلی استیشن ولی معلوم نیست انحصاریه یا نه ، این استودیو خداییش واسه سونی خوبه ، سونی جان دست به کار شو :-(( :-((
این استودیو رو باید شوهی یوشیدا واسش آستین بالا بزنه :heh:
سونی=مهد خلاقیت
هزار سال هم بگذره بازم روی این حرفم هستم!
کاشکی برای پلی استیشن ۳هم بیاد
این استودیو شدیدا با استعداده سونی باید چهار چشمی حواسش بهش باشه واقعا خیلی حرفه که از یه استودیو انیمیشن سازی برسی به یه استودیو بازیسازی مطمئنم بازی جدیدشون هم اثر جذاب و سرگرم کننده ای میشه بازی بعدیشون هم با توجه به حرفای خودشون احتمال زیاد انحصاری کامله