تهیه‌کننده‌ی RE: Village به ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد
تهیه‌کننده‌ی RE: Village به ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد
تهیه‌کننده‌ی RE: Village به ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد
تهیه‌کننده‌ی RE: Village به ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد
تهیه‌کننده‌ی RE: Village به ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد
تهیه‌کننده‌ی RE: Village به ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد

تهیه‌کننده‌ی Resident Evil Village به دلایل ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد

حسن اکرامی
۲۱:۱۴ ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
تهیه‌کننده‌ی RE: Village به ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، بازی ترسناک Resident Evil Village به بازار عرضه شد تا بار دیگر طرفداران این مجموعه را با یک ماجراجویی وحشت-بقای دیگر همراه کند.

با این حال بازی Resident Evil Village نتوانست مطابق انتظارات از منتقدین نمرات بالایی را دریافت نماید و پس از آن نیز برخی بازی‌بازان که موفق به تجربه‌ی این بازی شدند، اعلام کرده‌اند که این نسخه به اندازه‌ی نسخه‌ی قبلی یعنی Resident Evil 7: Biohazard ترسناک نیست.

حال تهیه‌کننده‌ی بازی Resident Evil Village ضمن تایید این ادعا به توضیح دلایل به کارگیری حس ترس و وحشت کمتر در این نسخه پرداخته است. آقای Tsuyoshi Kanda در مصاحبه با مجله‌ی Axios Gaming اعلام کرد که تیم توسعه‌ی نسخه‌ی هفتم بازخوردهای بسیار زیادی را از جانب بازی‌بازان مبنی بر ترسناک بودن بیش از حد بازی و عدم امکان تجربه‌ی آن دریافت کرده‌اند.

وقتی ما یک بازی جدید از سری Resident Evil را توسعه می‌دهیم، هدف ما همیشه ترسناک کردن آن نسبت به عنوان قبلی نیست؛ بلکه یافتن راهی برای ایجاد تعادل بین القای حس ترس و وحشت در کنار سرگرم شدن بسیاری از بازی‌بازان هدف اصلی ما به شمار می‌آید.

برخی از بازخوردهایی که در مورد Resident Evil 7 دریافت کردیم، به موضوع ترسناک بودن بیش از حد این عنوان اشاره داشتند که در مواقعی ادامه‌ی بازی را برای افراد غیرممکن ساخته بود. از یک نظر این القای حس ترس زیاد دقیقاً همان چیزی است که ما در طول این سال‌ها برای ایجاد آن تلاش می‌کردیم؛ پس برای ما یک افتخار بزرگ به شمار می‌آید. با این حال هدف ما ساخت یک عنوان ترسناک است که افراد زیادی بتوانند در کنار ترسیدن، در آن احساس راحتی و سرگرمی کنند؛ در نتیجه ما نسخه‌ی جدید را نسبت به بازی Resident Evil 7: Biohazard با حس ترس کمتری توسعه دادیم تا تمام تجربه‌ی بازی‌بازان درگیر یک ترس دائمی نشود.

عنوان Resident Evil Village هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تهیه‌کننده‌ی RE: Village به ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد
تهیه‌کننده‌ی RE: Village به ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد
تهیه‌کننده‌ی RE: Village به ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد
تهیه‌کننده‌ی RE: Village به ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد
تهیه‌کننده‌ی RE: Village به ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد
تهیه‌کننده‌ی RE: Village به ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد
تهیه‌کننده‌ی RE: Village به ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • دلش نیومد بگه ولی واسه فروش بیشتر اینکار رو کردن

  • Witcher گفت:

    شما اشتباه بزرگی کردین ! بخاطر همین به اندازه نسخه قبلی موفق نشد بازیتون … اصل بازی باید ترس باشه گیمرا فقط بخاطر همین ژانر ترسناکش این مجموعه رو دوست دارن

    • Amir گفت:

      الان ملاکت از موفقیت چیه ؟ دو عدد تفاوت متا ؟ همین الان پیش فروشش ببشتر از نسخه ی قبلی بوده پس موفقه . در ضمن رزیدنت اویل هیچ وقت به خاطر ترسناکیش شناخته نشده . موفق ترین نسخه ی این سری از نظر منتقدان هم که نسخه ی چهارمه این سریه پر از سکانسای اکشنه که همین الانم منتقدا این سری رو ارجاع به اون سری میدونن

    • درستش ترس بازیه اما سازندگان money رو به ساخت یک بازی شاهکار و تمام و کمال ترجیح می‌دهند …money اینجا از نظر تهیه کننده طرفدارا بیشتر هستن!!!!

  • احساس راحتی و آرامش کنار القای ترس 😮 😮 ؟؟؟…خب همین کارو کردید که بازیتون نسبت به سبک بازخورد منفی زیاد داشته نقاط قوت بازی کلا مربوط میشه به تنوع گان و گیمپلی و گرافیک و باس فایت و داستان و اینا ولی هرجور که بخواهیم از لحاظ ریشه بازی حساب کنیم بازی عقبگرد فجیعی کرده تازه اگر شخصیت های اویلو یک اسم جدید میزاشتن میتونستن بجای یک آیپی جدید ترسناک از کپکام کلی بفروشنش من خودم به عنوان کسی که تمام دمو های این عنوان را بازی کردم به مدت ۲ الی ۳ ساعت می گویم اویل ویلیج از روح معنوی خودش فاصله گرفته اونوقت سازنده ها با چه رویی میان جلوی یکی از بزرگ‌ترین ایرادات بازی سرپوش میزارن!!!!…اگر اینا بخوان یک اویل در حد اویل ۲ بسازن (اویل ۴ استثنا است و بی رقیب) باید تا آخر نسل بازی رو توسعه بدهند تازه اگر از الان شروع کنند!!!…بازی تینیجر با گرگینه های جدید ..تشکر و سپاس از اطلاع رسانی سریع و دقیق نویسنده عزیز گیمفا

  • Kuros گفت:

    اتفاقا ترسناک تر از نسخه قبل نباشه کمتر هم نیست
    و اکشن واقعا به جایی داره ، چون نمخوام اسپویل کنم نمیتونم توضیح بدم…
    و مثله همیشه روی پلی استیشن بهتر از جعبه اجرا میشه ….

  • همینقدر بگم که بعضی وقتا صد تا تیر کلت داریم
    سی تا تیر شاتگان
    چهل تا تیر اسنایپ!

  • ShinjiMikami گفت:

    رزیدنت ایول به پایانش نزدیک میشه.
    چون بنظرم چه ترسناک بسازن چه اکشن منتقدا ایراد میگیرن و متا و موفقیتش میاد پایین. ایول ۴ که کاملا اکشن بود ولی متاش ۹۶. رزیدنت ایول از همون اول زیاد ترسناک نبوده و ترکیبی از ترس و اکشن بوده.
    ایول ۹ چه لیان بیاد چه سوم شخص بشه یه ایراداتی درمیارن و میگن بازی تکراریه و نمره کم میکنن.
    در ایول ۹ اگر ویروس بیارن وسط میگن تکراریه و اگه انمی های بخصوصی بیارن هم میگن خیلی عوض شده و ایول نیست.
    بعضی از لیکا درست در نیومدن مثل مدت بازی که میگفتن بالای ۱۵ ساعته و اینکه میگفتن کپکام آخر بازی رو عوض کرده ولی نه عوض نکرده و هکرا هرچی گفتن راست گفتن.
    هنوز تجربه نکردم ولی هروقت تجربه کردم حتما با منطق و درستی نظرمو درمورد بازی میگم
    امیدوارم کپکام آیپی های جدیدش رو به خوبی و نحو احسن بسازه
    با تشکر

    • بقول یه کاربر،یه مدت با (بازی متاش بالای ۹۰ میشه) دهن کاربرا رو سرویس کردی
      یه مدت هم با اینکه (حق رزیدنت رو خوردن و متاش باید بالای ۹۰ میشد)

      • ShinjiMikami گفت:

        چقدر میسوزی
        نمیدونستم کامنتم این همه میسوزونه تو و اون بچه رو که همیشه ریپلای میزنین واسم. عالیه مرسی. 😀 😐
        سایتای دیگه از خوبی بازی میگن و نظرسنجیشون میگفتن متای ویلیج بالای ۹۰ خواهد شد اینجا هم اکثرا هیت میکنن البته جز بعضیا که اونا خودشون میدونن.

        • بچه کسی که عکس پروفایلشو عوض میکنه به خاطر ویلیج بعد میاد اینجا قسم میده همه رو به ویلیج بچه کسی که سهامداری کپکام رو میکنه و چون یک بازی AAA انحصاری سونی رو نمیتونه بازی کنه بهش میگه نمرش ۷۰ میشه و بگه اون بازی که من میخوام نمرش ۹۵ میشه منم خوشم میاد که زیر پستت بیست نفر حالتو میگیرن تشریف ببر آمریکا دفتر نمایندگی کپکام حرف منو بهشون بگو خوشبخاته به سن قانونی امسال رسیدم ولی تو به بلوغ هم نرسیدی…

        • چرا باید بسوزم از کامنتت؟
          والا شما بعد از اون متای فضایی ویلیاج دائم داری فشار میخوری و منتقد هارو هم زیر سوال میبری اونقت به خودت هم میگی منطقی!
          فعلا برو منتظر ایول ۹ بمون از الان هم براش متای ۹۰ متای ۹۰ راه بنداز آخرشم سر پست متا توی غار به سر ببر
          حالا به قول خودت برو توی کوچتون

    • هنوز تجربش نکردی ولی میگی منتقد ها حقش رو خوردن
      منم دیزگان رو تحربه نکردم ولی میگم منتقد ها حقش رو خوردن و متاش باید بالای ۹۰ میشد :rotfl:

    • ببین اگر بتونن یه کارایی بکنن که رزیدنت به شهر برگرده ، مطمئن باش متای بالایی میگیره

    • هیچوقت اویل به پایانش نزدیک نمیشه و نخواهد شد
      متا چیه که بخواد اویلو نابود کنه ! همینجوری نظر میدین ک متارو اینقدر گنده کردین
      الان کالاف متا داره؟ فیفا متا داره ؟ فروش مهمه
      که اویل یه عنوانیه که خیلی از گیمرا باهاش خاطره دارن و همیشه پشتیبانیش میکنن
      من خودم قانونی خریدمش

    • کی گفته به پایانش نزدیک میشه. بعدم رزیدنت ایول ۴بالانس بین اکشن ترسناک رعایت کرده بود. این کپکام بوده‌ که نتونسته رعایت کنه. رزیدنت ایول ۵اکشن زیاد. نسخه۶که شده بود کالاف دیوتی اینم از۸که بازم نتونستن مثل نسخه۴رعایت کنند کپکام دیگه باید تمرکزشو بزار قشنگ روی ریمیک بهترین نسخش یعنی۴ تا مثل ریمیک۳نشه. درضمن رزیدنت ایول هیچوقت تموم نمیشه وایرادهایی که گرفتنم کاملا به جا بوده ایرادم اکثرا درست بوده چرا ریمیک نسخه۲ همچین ایرادی نداشت یا نسخه۴ پس خوده کپکام بعضی جاهااشتباه کرده

      • ShinjiMikami گفت:

        شما قبل از انتشار بازی خود میگفتی بازی موفقیه و تعریفش میکردی. اشتباهم نمیکردی همه اینطور بودن ولی تو قبول نمیکنی و خودتو عوض کردی و رفتی پشت ایول ۴ جبهه گرفتی.
        مقایسه ی بازی کپکام با بازی خود کپکام یعنی مقایسه ی ایول ۴ با ایول ویلیج اشتباهه چون هردو مربوط به یه شرکت و یه آیپی هستن. ایول ۴ موفقیت بیشترش بخاطر دوربینش بود و اینکه قسمت های اولیه ی آیپی بود و برای اولین بار شاهد دوربین روی شانه بودیم وگرنه ایول ویثن چیزی کمتر از ایول ۴ نداشت ولی متاش ۷۵ شد فکر کنم. و اینم بگم که ساختن ۸ نسخه از یک آیپی کار آسونی نیست برادر.
        نسخه دو و نسخه چهار نسخه های اولیه ی بازی بودن که موفق بودن .الان اگه کپکام یه بازی درست مثل ایول ۴ و ایول ۲ بسازه موفق نمیشه چون تکراری میشه.
        کسایی که ایول ویثن ص یا ایول ۴ رو دوست دارن حتما ایول ویلیج رو تجربه کنن چون همون حس رو میده.

    • نباید بهت ریپلای بدم چون حرف حساب رو نمیفهمی ولی یک بار دیگه از درگاه الهی جوابتو میدم تو میگی چه اکشن بسازن چه ترسناک اینا کلا بهش کم میدن!!! نه نشون میده تو هنوز سواد سنجش یک بازی رو نداری هر چی هم بگیم میخوره توی ذوقت توی ذوق ما با ریترنال سعی کردی بزنی اما من توی ذوق تو یکی نمیزنم اینم یاد بگیر منتقد نباید به ظاهر بازی نمره بده نباید بگه چون گرافیکش خوبه باس فایت هاش ناب هستن و شخصیت ها خوبن پس من ۹ بدم بهش نه عزیز من اینطور نیست!!! شما هنوز نمیدونی معیاری که منتقدا به بازی نمره می‌دهند چیه بزار یک چیز رو برات روشن کنم صمیمانه رزیدنت اویل ویلیج اگر دستی به سر و صورت مشکلات فنی اش میزدند و به سمت روح رزیدنتی اصطلاح خودمهاااا پیش میرفتن متاش بین ۸۶ تا ۸۹ می‌شد همونطور که برات متای این بازیو یک ماه قبل عرضه و روز قبل عرضه با نقد کامل بین ۸۶ تا ۸۹ در صورت خوب بودن و در صورت بد بودن بین ۸۴ تا ۸۶ پیش بینی کردم و هر حرفی دهنت اومد بهم گفتی اینم قبول کن که نمیکنی!!! درضمن رزیدنت اویل ۴ اکشن نگو بهش این بازی از نظر خیلیا و منتقدای خارجی و ایرانی و منم همین عقیده رو دارم بهترین بازی ترسناک تاریخه که کپکام شاید ۲۰ سال دیگه هم نتونه واسه این بازی رقیب در حد خودش پیدا کنه…دیدی که خود تهیه کننده حاضره ترس رو از بازی ور دارن تا طرفداران جدید و تینیجر بیشتری پیدا کنه به هر حال از لحاظ عملکرد موفق شده اما از لحاظ ریشه داره مثل نسخه ۵ و ۶ فاجعه میشه در کل بازی خیلی خوبی هست اما عالی نیست خودتم بازیش کن بیا اصلا بازی رو نقد کن اینجا فقط بی طرف بگو…از روی رشک و حسد و غرض چیزی نگفتم فقط همین

      • XERXES گفت:

        حالا کاری به بحثتون ندارم چون هم بخشهایی از حرفهای شما رو قبول دارم از اوشون فقط یه چیزی، الان یعنی شما درگاه الهی هسی؟ :rotfl: دمت گرم آخر شبی خیلی خوب بود :rotfl:

        • XERXES گفت:

          بالا گفتم من توی بخشهایی با و توی بخشهای دیگه ای با اوشون موافقم، خواهشی که دارم بحثو کش ندید که حالا دلخوری پیش بیاد من نظرات شما رو تا جایی که خیلی درمورد بازی اسپویل نمیکرد میخوندم و واقعا لذت میبردم، در خیلی جاها هم اختلاف نظری وجود داشت که چون خیلی ذوق خوبی برای بازی داشتید من ترجیح میدادم بیان نکنم، الان هم والا من متوجه نمیشم چطور بحث به ریترنال رسید و اینجوری مقایسه میکنید والا سونی و کپکام که جفتشون ژاپنین!لید کنسول کپکام هم حتی سونیه سبک روگ هم من یادم نمیاد کپکام ساخته باشه!

          • ShinjiMikami گفت:

            اگه نظرات رو خونده باشی میفهمی که من اصلا در مورد ریترنال چیزی نگفتم. ولی خب نخونده میای نظر میدی میگی کپکام روگ نساخته و مقایسه نکنید. 😐
            دقت کردم سونی فنا کلا عجیبن. حتی نباید از بازیاشون تعریف کرد چون باز یچیزی به آدم میچسبونن. غیر از دو سه تاشون توی سایت.
            ایول ویلیج کاملا به بازی های پیشینش برگشته و به ریشه ها وفاداره. کپکام فروشگاه، اینونتوری، اتاق سیو، روستا و قصر، کلی انمی و باس و داستانی پیچیده به بازی اضافه کرد که بره به ریشه ها. اینبارم همه میگن نه این باید مثل ایول ۷ میشد.
            خدا به کپکام کمک کنه. صبر میخواد

            • XERXES گفت:

              من میدونم شما در مورد ریترنال حرف نزدی، مخاطبم اون کاربر بود من نظرات شما رو میخونم و میدونم که اینکارو نمیکنی
              ایشالا یه ویلیج گیر ما بیاد بازی کنیم لذت ببریم دور هم، خیلی ممنونم از شما که این مدت واقعا ما رو مشتاق نگه داشتی خیلی کامنتهاتون عالیه، بازهم فعالیت داشته باشید ویلیج اومد مارو فراموش نکنین :rotfl:

  • حالا ما بگیم ترسش نسبت به اویل ۷ کم شده یسری فن بوی دیس میدن و قیافه میگیرن : ) خود سازنده مگه اینکه اعتراف کنه از تریلراش مشخص بود که نه ترسش مثل اویل ۷ هست(از دشمن ها و تعداد تیر هاش راحت میشد فهمید) و نه اکشنش اونجوری که میخواستن مثل اویل ۴ بشه شده! ولی بازیه خوبی شده اصلا بد نیست ولی همیشه توقع از اویل زیاده بوده و هست بهتره دوباره برگردن به دوربین سوم شخص و به کارکتر های محبوب این سری مثل لیان و کریس به عنوان شخصیت اصلی ایتن حتی چهرشم طراحی نشده خودشونم نمیدونن چه شکلیه ! البته خلق کارکتر جدید خوبه ولی نه اینجوری که اینا خلق کردن! خلاصه اویل همیشه تغییرات خیلی زیادی داشته و کپکام همیشه ریسک کرده سر این بازی

  • The Cat Lady گفت:

    تا الان ۴ ساعت اول ویلج رو بازی کردم و به نظرم بعضی جاهاش از نسخه ی هفتم ترسناک تره، مخصوصا اوایل تو دهکده. به دوستان توصیه میکنم بازی رو، روی درجه سختی هاردکور بازی کنن چون رو استاندارد مهمات خیلی زیاده.

  • Reza_bigSmoke گفت:

    باو بیخیال
    این خارجیا چقدر سوسولن!!!!!!!!!!
    این بهونس به نظرم

  • نسخه هفتش مگه کمتر از حد انتظار فروخت؟

  • mugiwara07 گفت:

    الان کاربر شینجی میکامی میاد میگه نه کپکام اشتباع میکنه من تمام لیک ها خوندم و دمو هارو بازی کردم ترسناک تره اویل هفته :rotfl: :rotfl: درکل امید وارم بازی موفقی بشه و فروش خوبی بکنه و هممون بتونیم تجربه اش کنیم :yes:

    • ShinjiMikami گفت:

      دمو رو نمیدونم بازی کردی یا نه ولی هرکی بازی کرد تعریف کردن جز یکی دو نفر. برو قشنگ سایتارو گشت بزن نظرات رو بخون. خیلیا گفتن این بازی بالای ۹۰ میگیره.
      لیکارو دیدم و بازم میگم محیط ها وسیعه و باس فایتا جذاب و عالین و داستانش عالیه و واقعا خیلی خوبه.
      من شخصا ایول ۷ برام ترسناک نبود. کلا رزیدنت ایول از اول ترکیب اکشن و ترسه و قرار نیست مثل اوت لست ترسناکش کنن. ایول ۷ فقط قسمت اول که اسلحه نداشتیم و اون مرد دنبالمون میکرد ترسناک بود وگرنه بعدا ترسشو از دست داد و بایدم از دست بده چون ایول از اول اینطور بوده. اگر بخواییم ترسشو زیاد کنیم باید یه چاقو و کلت بدیم و فقط فرار و گریز داشته باشیم.
      متا بخاطر ترسناک نبودن و گرافیک پایین و باگ و … کم نشده بلکه بخاطر دوربین و ایتن و بهونه های مسخره کم شده. حتی یارو تعریف کرده اومده ۷۰ داده. برو قشنگ نقد های زیر ۸۰ رو بخون ببین چیا گفتن و دلیل این همه نمره کم کردنشون چی بوده.
      الان فهمیدم همه رزیدنت ایول نمیخوان بلکه اوت لست میخوان.

  • یادتون باشه که رزیدنت اویل ها همیشه با خودشون که یک سری پر از شاهکار هست مقایسه میشن. و طبق تجربه میگم که حتی یه رزیدنت اویل با متای ۸۴ هم میتونه از نظر کیفیت واقعا شاهکار باشه.

  • Ladon گفت:

    باز یه حرف مزخرف کل رزدینت اویل به ترسش نیست پس چیه دلیل این که مردم امیدوار شدن به re7 سر همین ترسناکیش بود بعد چی میگه میگه انقدر برای مردم ترسناک بود که نمیتونستن ادامه بازیو برن یکم از شرکت همسایه red barrel یاد بگیرن که داره راه ۲۰ و خرده ای ساله رو داره تو چن سال میره واقعا دارم ناامید میشم از سازنده ها ینی کپ کام نمیدونم چیکار داره میکنه با رزدینت ۲ ریمیک امیدوارمون کرد با رز رزیدنت اویل ۳ باز ناامیدمون کرد انگار یکی در میون جدیدا باید بازی هاشو بخری این یکی هم با رزدینت اویل ۷ یکم امیدوار کرد دوباره ناامید

  • Mani گفت:

    حدود ۳ساعت بازیش کردم فن هم نیستم ولی واقعا به عنوان کسی که گیمر معمولی حساب میشم و تعصب هم ندارم واقعا سری قبلیش بهتر بود من کلا با دوربین اول شخص میونه خوبی ندارم یعنی ترجیح میدم سوم شخص بازی کنم ولی واقعا بازی بدی نیس ولی بازی ام نیست که خیلی شاخ باشه کاملا معمولی رو‌به بالا

  • Valhalla9 گفت:

    میخواستم بازیش کنم اما الان دیگه بیفایدس

  • Valhalla9 گفت:

    بهترین رزیدنت اویل ۴ بود واقعا یک بازی به یاد ماندنی دیگه فکر نکنم مثل رزیدنت ۴ کپکام بسازه

  • Red sina گفت:

    کاش اون دوستانی که قبل از عرضه ی بازی خودشونو تیکه پاره میکردن الانم بودن من از کی دارم میگم این بازی اصلا به نظر ترسناک نمیاد واقعا حرف ایشونم یکی از چرت ترین چیزایی بوده که این مدت شنیدم کاملا مشخصه ناتوان بودن تو خلق فضای ترسناک صرفا خواستن با یه الهام از re4 یه بازارگرمی بکنن واقعا باید دیوونه باشه یکی که بعد از خلق اون فضای ترسناک تو re7 بیاد اینطوری با گرگینه و جادوگر اینا گند بزنه به اون پشتوانه

    • DOOM گفت:

      به نظرم نا توان نبودن در ساختش. فقط بازخورد غلط گرفتن. اه

    • ShinjiMikami گفت:

      بخدا کپکام گیر کرده که چی براتون بسازه 😐
      ایول ۷ رو ساخت گفتین این ایول نیست خیلی ترسناکه. فاز اوت لست داره و انمی و باس نداره.
      اومد گفت خب پس باید به ریشه ها برگردیم مثل ایول ۴ که اون کارو انجام داد الان میگین واسه بازاریابی از ایول ۴ کپی کرده و اکشنش خیلی زیاده.
      بالاخره بازی به سبک ایول ۷ که ترسناکه میخواین؟ یا بازی مثل ایول ۴ که اکشنش زیاده؟ بنظرم کپکام کلا باید رزیدنت ایول رو ببنده بذاره کنار چون به حد کافی نظرات مختلفی شنیده. توی نقد ها کاملا تعریف کرده بعد اومده ۷۰ و ۸۰ داده 😐
      توی ایول ۹ کپکام میاد سوم شخص میکنه و لیان رو میاره، میایید میگید بابا دست از لیان و سوم شخص بودن بردارید یه چیزای جدیدی به بازی اضافه کنید کپکام هیچ نوآوری نداره. 😐

      • Red sina گفت:

        چرا جمع میبندی من خودم هنوز که هنوزه بازی مورد علاقم re7عه و ۹۰ درصد جامعه گیمری هم قبول داشتن نیاز به یه تغییر و تحول اساسی داشت این بازی همه از یه بازی ترسناک اول از ترس میخوان که واقعا اون بازی داشت و به نظرت دلیل فروش بالای اون نسخه چی بود غیر ترس ؟ درکل اینو قبول دارم هرکاری کنن باز یه عده هستن ایراد بگیرن ولی بعد کلی اینور و اونور کپکام راه درست رو پیدا کرده بود که باز گند زد اصلا یکی از مشکلش های اصلیشون همین تغییر مسیره هی بین اکشن و ترسناک شیفت میکنن واقعا باید بفهمن تو این سری اول از همه ترس مهمه تو صدتا سلاح خفن طراحی کنی تو بازی که هر کدومشون بی نهایت مهمات داره هنر نیست مهم خلق اتمسفر ترسناکه

      • SOLID گفت:

        دوست عزیز به این توجه نکن اگر ترس باشه کی که از jumpscare های این بازی نترسید باشه و همچنان اگر اکشن باشه کی از صحنه اکشن بازی لذت نبرده این هاو فقط دستشون به بازی نمی رسه می گه کپکام خراب کرده :yes:

    • SOLID گفت:

      سبک re ترس و بقا است نه ترس تنها مثل outlast 😐 با یک جستجوی ساده پیدا می کنی همیشه این در ایجاد حس بقا شناخته می شه نه ایجاد ترس 😐 خود همین نسخه هفتم برای من outlast با اسلحه بود تا یک رزیدنت ایول
      اگر از نظر شما باشه لست ۲ هم ترسناک نبود فقط باید سینه خیز دشمنان رو رد می کردی چون میکانیک مخفی کاری داشت 😐

      AMAZING-7856
      • Red sina گفت:

        همون ترس و بقایی که شما میگی خودش یه موئلفه هایی داره اینکه کلی سلاح داشته باشی با کلی مهمات اصلا اون حس رو نمیده اتفاقا به نظر من همون re7 یه تعامل خوبی بین ترس و بقا ایجاد کرده بود که ترسش به بقا غلبه داشت واقعا به نظرم این درست ترین مسیریه که باید re بره و واقعا اغلب گیمر ها هم راضی بودن که فروش بازی هم نشون میده ولی متاسفانه گیمرای قدیمی هنوز میخوان همون حس و حال قدیمی رو دریافت کنن و همین کپکام گیج کرده این بازی میخواست مخلوط نسخه ی هفت و بهترین نسخه های بازی مثل re4 باشه که نتیجش شد این آش شله قلم کاری که دیدیم

  • پس اگه قرار بر ترس نبود برا چی اول شخص کردین بازی رو گند زدید بهش رفت؟

    AMAZING-7856
  • Price گفت:

    حق این بازی رو منتقدا خوردن مثل خیلی بازیای دیگه.کاری ندارم ولی اگر شخصیت اصلی بازی سیاه پوست یا زن بود متا بازی بالای ۱۰۰ میشد :-(( :-(( :-((

  • Black Knight گفت:

    واقعا وضع کامنتارو آدم میبینه جای یه سری خجالت میکشه همه یا دارن از دکل اتفاقاتی که برای Resident Evil 8: Village میافته بالا میرن دارن به کاربر شینجی میکامی تیکه میندازن و مسخرش میکنن واقعا خیلی زشته که به یه نفر که بازی مورد علاقش اومده و چون متاش اونی که خیلی ها فکر میکردن نشده تیکه بندازی و مسخرش کنی یکم بزرگ شید

    • saman گفت:

      واقعا تیکه انداختن به یه کاربر کار خوبی نیست(البته اگر ترول یا هیتر باشه استثنایی داریم 😀 😀 )به هر حال کاربر میکامی از دید و نظر خودش متای بازی رو پیش‌بینی کرده و غلط در اومده.عیبی نداره.مگه قراره همه پیش بینی ها درست در بیان.
      تازه اگرم درست پیش بینی کرده باشی و اون بازی لیاقت متای بالا داشته باشه، منتقد هایی پیدا میشن که نمره های عجیب و غریب میدن و اینجوری متای اون بازی میاد پایین.

  • پس چرا الان میگه ترسناک نیست یه ماه پیش میگفت بهتر نبود شاید تاثیر بر میزان فروشش داره ترسناک نبودنش
    داخل یوتیوب گیمپلی بازی دیدم خیلی کمتر از رزیدنت اویل ۷ احساس ترس تو بازی هست کلا دیگه مثل قدیم بازی خوب نمیدن بیرون

  • سبحان گفت:

    از نظر‌من re7 بیشتر از انتظار‌ترسناک نبود.اتفاقا ترسناک‌بودنش مناسب بود‌.نباید این کارو میکردن

  • Rich Man گفت:

    البته خارجیا کلا خیلی ترسو ترن . یه نگاه به ری اکشن شون حین بازی های ترسناک بندازی روده بر میشی از خنده . ما که پوستمون کلفته از رزیدنت اویل انتظار یک وحشت ناب و خالص داریم .

  • AMAZING-7856 گفت:

    من نمیدونم چرا بعضیا رزیدنت اویلو با اوت لست اشتباه میگیرن!
    رزیدنت آوریل ترکیب زیبایی از اکشن و ترسناکه و به کسایی که میگن بازی داره از ریشه هاش دور میشه توصیه میکنم نسخه های رزیدنت اویلو اول تک به تک بررسی کنند بعد نظر بدن زیبایی سری رزیدنت اوایل به دلهره ایه که به آدم القا میکنه نه خونه های تاریک و راهرو های کلیشه ای با جامپ اسکرین های مسخره!!
    و بخاطر همینه که همه نسخه چهارمشو به عنوان یه شاهکار میدونن نه نسخه ۷ رو!

تهیه‌کننده‌ی RE: Village به ترسناک نبودن زیاد آن اشاره کرد