بازی‌بازان 30000 نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند
بازی‌بازان 30000 نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند
بازی‌بازان 30000 نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند
بازی‌بازان 30000 نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند
بازی‌بازان 30000 نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند
بازی‌بازان 30000 نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند

بازی‌بازان سی هزار نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند

حسن اکرامی
۱۵:۴۶ ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
بیوم

بدون شک اتفاقات هنگام عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 تا مدت‌ها در یادها باقی خواهد ماند. این عنوان که بر خلاف ادعای سازندگان نتوانست مورد رضایت بازی‌بازان قرار گیرد، دچار حواشی و مشکلات بسیاری شد و عواقب فاجعه‌باری را به همراه داشت.

همان‌طور که گفته شد، بازی Cyberpunk 2077 نه تنها به خاطر مشکلات فنی بسیار، باگ‌های فراوان و عملکرد غیر قابل تحمل بر روی کنسول‌های نسل هشتمی توسط بازی‌بازان و منتقدین مورد اعتراض قرار گرفت بلکه شرکت سازنده‌ی آن نیز به علت تبلیغات غیر واقعی و وعده‌های عملی نشده، به شدت مورد حمله واقع شد. در نهایت اعتراض‌های بسیاری از بازی‌بازان که با مشاهده‌ی تبلیغات به پیش خرید بازی پرداخته بودند، سبب شد شرکت سونی این عنوان را از فروشگاه خود حذف نماید و به نظر می‌رسد تا رسیدن به کیفیت استاندارد نیز اقدام به برگرداندن آن نکند.

از طرفی شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) که اعتبار خود را در خطر دیده بود، به بازی‌بازان ناراضی اعلام کرد که تمامی هزینه‌ی پرداخت شده توسط آن‌ها برگشت داده می‌شود. حال این شرکت لهستانی، در گزارشی به بیان جزئیات این بازپس‌گیری پرداخته است.

شرکت سی‌دی پراجکت رد در گزارش مالی اخیر خود تأیید کرد که تاکنون بیش از سی هزار نسخه از بازی Cyberpunk 2077 را پس گرفته است. در طی جلسه‌ی شرکت سی‌دی پراجکت رد با سرمایه گذاران، آن‌ها اظهار داشتند که تقریباً ۲٫۲۳ میلیون دلار برای برنامه‌ی Help Me Refund که از طریق وب‌سایت GamesIndustry اجرا شده بود، هزینه کردند اما جزئیات بیشتر آخرین گزارش‌های مالی نشان می‌دهند که با احتساب بازپرداخت‌های انجام شده به خرده‌فروشان، خسارت‌های پیش‌بینی شده برای آینده و بازپرداخت‌های اضافی، کل ضرر وارد شده به شرکت سی‌دی پراجکت رد تقریبا ۵۱٫۲ میلیون دلار است.

با این که رقم خسارت وارد شده در نوع خود بی‌سابقه است اما با توجه به میزان فروش بازی Cyberpunk 2077 تا پایان سال ۲۰۲۰، می‌توان گفت که شرکت سی‌دی پراجکت رد همچنان از فروش این بازی در سود به سر می‌برد. با این حال از دست رفتن اعتبار این شرکت که برای کسب درآمد از کنسول‌های نسل هشتمی و با تبلیغات غیر واقعی صورت گرفت، باعث کاهش چشم‌گیرتر سهام آن شده است و اثرات آن را تا چندین سال بعد بر روند کاری این مجموعه شاهد خواهیم بود.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی‌بازان 30000 نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند
بازی‌بازان 30000 نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند
بازی‌بازان 30000 نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند
بازی‌بازان 30000 نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند
بازی‌بازان 30000 نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند
بازی‌بازان 30000 نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند
بازی‌بازان 30000 نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند
بازی‌بازان 30000 نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • farshadx گفت:

    کجان اونا که میگفتن نصفخ خریدارها بازی رو پس دادن؟!
    یا CDPR بازی رو پس نمیگیره؟!
    کلآ ۳۰هزارتا پس گرفتن

    • PCMR گفت:

      ۳۰ هزار نسخه پس داده شده در عرض چندین ماه رو با ۱۳ میلیون فروش در طی ۲۰ روز مقایسه کنید…
      بعد هیترا میگن گیمرا از بازی خوششون نیومده و اونایی که خوششون اومده فن بوی سی دی هستن 😀
      دلم میسوزه براشون

      • اولاََ چند ماه مهلت ریفاند نبوده بلکه تقریباََ یک هفته (یا کمتر) مهلت ریفاند وجود داشته که اونم درصد بالایی از گیمرها نتونستن چنین کاری رو انجام بدن و با مشکل رو به رو شدن. (داخل اعلامیه رسمی تا ۲۱ دسامبر مهلت ریفاند بوده که درست از زمان لانچ هم این اتفاق نیوفتاده بلکه تقریباََ از ۱۶ یا ۱۷ دسامبر ریفاند آغاز شده تا ۲۱ دسامبر)
        دوماََ همین قضیه ریفاند که به نظر شما قابل مقایسه با فروش نیست، ضرر ۵۱ میلیون دلاری به ناشر زده. (طبق متن) که البته مستحق این ضرر هستند. تا
        ۱- بازی رو ۴ سال زودتر از زمان اصلی رونمایی نکنند.
        ۲- لقمه بزرگ تر از دهانشون بر ندارند. و قبل از این که حتی بازی کامل باشه از دی ال سی و … رونمایی نکنند.
        ۳- سریال نایت سیتی منتشر نکنند و هایپ اضافی به وجود نیارن.
        ۴- رویکرد ناریسیستیک و از خود راضی گونه بر ندارند که نسخه review کنسولی رو برای اهداف خودشون یک هفته بعد از انتشار به منتقدها بدن.
        ۵- به سازندگان بازی گوش بدن که اثر تکمیل نیست و چند ماه کار داره، نه این که مدیران بی لیاقت کمپانی بدون آگاهی اثر رو منتشر کنن. (طبق گفته های CEO آگاهی نداشتند که وضع نسخه کنسولی در این حد افتضاحه)

        • Star1 گفت:

          کسی که پیش خرید کرده همون روز عرضه تجربه کرده و اصلا به همین دلیل پیش خرید کرده و اگه میخواست ریفاند میکرد – این دیگه توجیه نداره – اینایی هم که فیزیکی گرفتن که همون لحظه به دستشون رسیده.

          بعدشم قیمت سی هزار نسخه میشه نزدیک ۲ میلیون دلار – چطور ۵۱ میلیون دلار ضرر زده خدا میدونه – توان پیش بینی منبع خبر تو دیواره.

          سود فصلی ۳۰۳ میلیون دلار هم نشون میده این لقمه بزرگ تر از دهان همچین هم بزرگ نبوده و به هدفش رسیده.

          • حالا متنم میخوندی یه دور بعد غیرتی میشدی خخخ

              • این فروش سیزده میلیونیش اگه ملت میدونستن چه زباله ی گیرشون میان پنج میلیون هم نمیفروخت خیلیا چش بسته خریدن و حوصله ی اینکه برن ریفاند کنن هم نداشتن ولی آبروی شرکتو بردن که درست بشو نیست.خودمم نمونش اوایل خیلی هایپ بودم بگیرم الان همون کرکی هم دوست ندارم بازیش کنم ببین دیگه دو میلیون پول که عمرا بدم بابتش

                • bravo6 گفت:

                  همین زباله از لست ۲ بیشتر فروخته حالا گریه کن فن بوی ذلیل

                • اقایی که میگی همین زباله از لست ۲ بیشتر فروخت لطفا صحبت نکن. چهارتا لینک بده حرفت ثابت بشه اگر نمیتونی لینک بدی پس زیپ ایت! :quiet: (لطفا تایید کنین :rose: )

                • bravo6 گفت:

                  Within twelve hours after its release, the game had over one million concurrent players on Steam.[221] The PlayStation 4 version of Cyberpunk 2077 sold an estimated 104,600 physical copies during its debut week in Japan, making it the second highest selling retail game of the week in the country.[222] As of 20 December 2020, the game sold over 13 million copies worldwide.[223][224] It had the biggest digital game launch of all time, selling 10.2 million digital units
                  فکر نکنم لست ۲ تونسته باشه ۲۵ میلیون جکعا فروخته باشه اقای createbtn
                  اینم لینک ویکیپدیا https://en.wikipedia.org/wiki/Cyberpunk_2077#Sales

            • فکر کنم حالا میفهمید من یک عمره دارم با کیا بحث میکنم آخرشم اسمم میشه فن بوی و غیر منطقی

            • Witcher گفت:

              اکرامی جان متاسفانه شما هم بیخودی داری دفاع میکنی و از متن کامنتات واضحه که تنفر داری از سی دی !! بیشتر ازین خودت رو اذیت نکن !! من دخالتی نکردم تو این بحث اما چطوری و با چه منطقی ریفاند ۳۰ هزار نسخه رو با ۱۳ میلیون مقایسه میکنید ! خودتون خندتون نمیگیره این چیزارو مینویسین خدایی ؟؟؟

          • “در طی جلسه‌ی شرکت سی‌دی پراجکت رد با سرمایه گذاران، آن‌ها اظهار داشتند که تقریباً ۲٫۲۳ میلیون دلار برای برنامه‌ی Help Me Refund که از طریق وب‌سایت GamesIndustry اجرا شده بود، هزینه کردند اما جزئیات بیشتر آخرین گزارش‌های مالی نشان می‌دهند که با احتساب بازپرداخت‌های انجام شده به خرده‌فروشان، خسارت‌های پیش‌بینی شده برای آینده و بازپرداخت‌های اضافی، کل ضرر وارد شده به شرکت سی‌دی پراجکت رد تقریبا ۵۱٫۲ میلیون دلار است.”
            قبل از اظهار نظر یکم مطالعه و تحقیق داشته باش. حوصله مطالعه و تحقیق نداری؟ متن اخباری که درش نظر میدی رو بخون.

          • Metallove گفت:

            کسی که پیش خرید کرده بعد از ۲ ساعت بازی کردن ( استیم ) دیگه نمیتونه ریفاند کنه و طبیعتا شما با ۲ ساعت بازی کردن نمیتونی ببینی با چی رو به رو هستی.

        • PCMR گفت:

          شما انتظار داری طرف بعد از چندین ماه بازی رو ریفاند کنه؟؟خوب مسلما مهلت پس دادن بازی یه بازه نامحدود نداره و کسی بخواد نمیتونه بازی رو هرزمان دلش خواست پس بده بعد به ریش سازندش بخنده!! خودم بارها دیدم عده ای بازی رو چندین ساعت (بالای ۱۰ الی ۲۰)بازی کرده بعد درخواست ریفاند داده تا پولش رو پس بگیره مسلما فروشگاه قبول نمیکنه(حالا بستگی به هر استور هم داره که قونین ریفاندش چیه)
          ثانیا من میزان نسخه های فروش رفته و ریفاند شده رو مقایسه کردم نه ضرر مالی حاصل از ریفاند!!که البته کم هم نیست ولی بازم نمیشه از سود بالای بازی گذشت!!
          از طرفی دیگه همه با مشکلات سایبر اشنا شدن و میدونن اگر الان بخوان بازی رو بخرن با چه اثری روبرو هستن!!خصوصا الان که با اپدیت ها بازی بهتر شده و حتی جز ده بازی پرفروش هفته انگلیس هم شد!!
          در مورد اینکه حقشون بود ضرر کنن یا خیر نظری نمیدم ولی مطمئنم از اشتباهاتشون درس گرفتن چون میدونن اشتباه اخرین اشتباهشون باید باشه وگرنه شاید دیگه نتونن هیچوقت کمر راست کنن!!چیزی که از همین حالا استارتشو زدن.
          در اخرم بگم اتفاقا خوشحالم سی دی به سود بالایی رسید و دهن هیتراش بسته شد چرا که عده ای لحظه شماری میکردن تا این شرکت ورشکسته بشه…چیزی که بارها توی این سایت از کاربر تا نویسنده هاش دیدم(چه به صورت مستقیم و غیر مستقیم که ارزوی شکست این ناشر رو داشتن)

          • خیلی ها هم بازی رو میخرن یا پیش خرید میکنن ولی روز اول بیکار نیستن بازی کنن ممکنه بعد از یکی دو ماه وقت کنن بازی کنن ( مشکلی براشون پیش بیاد )

            • PCMR گفت:

              اگر میخوان یکی دوماه بعد بازی کنن پس مرض دارن پیش خرید میکنن یا روز عرضه بازی رو میخرن؟؟
              اصن فرض کنیم یه عده مشکلی پیش اومد براشون نتوستن بازی رو انجام بدن(که تعدادشون خیلی کمه)..طرف که اینترنت داره اخبار رو دنبال میکنه و میفهمه بازی مشکل داره میره بازی رو پس میده!!خصوصا وقتی سازنده بازی گفته هرکی میخواد بیاد پس بده ماهم پولش رو کامل میدیم!!
              دیگه ایرادات بنی اسرائیلی نگیرید وقتی حرفی واسه گفتن ندارید!!

            • Ilya گفت:

              اون شخص مریضه یا برا فخر فروشی پیش خرید کرده

          • ۱- اگر فقط چند روز بوده برای چی از لفظ چند ماه استفاده کردین؟ جوری صحبت می کنید انگار ریفاند ماه ها باز بوده. در صورتی که در شرایط افتضاحی که این بازی قرار داره باید مدت بیشتری ریفاند باز می‌بود.
            ۲- بازی سود از دست رفته بسیار زیادی داشته. سی دی پراجکت ۵ ۶ سال هستش که بازی aaa منتشر نکرده، و این بازی قرار بود یک لرزش شدید در صنعت گیم ایجاد کنه و سودآوری بسیار بیشتری داشته باشه، این که سهام سی دی پراجکت ریزش شدیدی داشته و اعتبار از دست رفته و به هیچ عنوان سود مورد نظر دست پیدا نکردن همگی نشانه اشتباهات مدیریتی شرکت هستش و اتفاقا دهن هیچکس بسته نشده همچنان خیلی ها به این وضعیت بازی معترض هستند که هر آپدیت نمی تونه گلیچ و باگ ها رو محدود کنه و همچنان بازی بر روی استور سونی در دسترس قرار نگرفته. کاهش اعتبار بدتر از این که از استور یه پلتفرم حذفت کنن؟
            بازی یه AC یا FAR CRY جدید نبوده که با ۳۰۰ میلیون دلار سود خوشحالی و شادی کنن (در صورتی که AC هر نسخه بیش از این حرف ها سودآوری داره) یوبی‌سافت در مدتی که CD projekt هایپ الکی و خرج بی برنامه می‌کرد، سه چهار نسخه ac عرضه کرد که هر کدوم سود کلانی رو به وجود آوردن، به این سود سی دی پراجکت در قبال اثری مثل Cyberpunk که هم ژانر پرطرفداری بود، هم تبلیغات گسترده‌ای داشت، هم قرار بود صنعت گیم رو متحول کنه و هم یک اثر جنجالی باشه. با وجود تمامی این موارد و استفاده از بازیگری مثل کیانو ریوز. این سود سایبرپانک بیشتر خنده داره تا دهن کسی رو ببنده. یه نگاهی به سهام شرکت هم بندازین بد نیست قبل از این که در مورد بستن دهن هیترها صحبت کنین. این رویکرد شما ضد کیفیت، ضد سازنده و ضد صنعت گیمه. هر کی خواست review نسخه های افتضاح رو نفرسته هر کی خواسته بازی نیمه کاره عرضه کنه و هر کی خواست هایپ الکی ایجاد کنه شما هم بگید به به بخاطر چی بخاطر خاطره با ویچر

            در ضمن این سود عظیمی که ازش حرف میزنید بیش از نیمی ازش طبق بیانیه های رسمی، مربوط به Pre Order هستش، چه تعداد از کاربرها که گول دروغ های این شرکت رو نهخوردن. وگرنه بعد از عرضه که فروش گسترده ای نداشت.

            • Metallove گفت:

              مواردی رو که نوشتید به قدری ساده و قابل فهم هستن که واقعا نیازی به نوشتن نداشت و طرف باید خودش به صورت بای دیفالت اینارو بدونه, اگه واقعا از فهمیدن این موارد عاجز هست که خب واقعا نوش جان سی دی که هر سری یک بازی نیمه کاره رو بکنه توی پاچشون, طرف وقتی همینقدر نمیتونه متوجه بشه مقدار سودی که این شرکت از فروش این بازی به دست اورده مقدار قابل توجهیش مربوط به پیش خرید و هایپ بیش از حد بازی بوده خب اصلا بحث در این مورد بی فایدست.

            • PCMR گفت:

              اولا وقتی گفتم طی چند ماه این تعداد ریفاند شده منظورم این بود که طی این مدتی که از عرضه بازی گذشته و کسی که بازی رو خریده باشه توانایی پس دادن بازی رو داره… حالا بسته به قوانین هر استوری میتونه صورت بگیره..که خیلی از استورها مثل مایکروسافت استثنائاتی هم برای این بازی قائل شدن و همین باعث شد حجم ریفاندها بالاتر بره!!
              از طرفی اون اوایل عرضه وقتی نمرات بازی منتشر شد و کسانی که متا براشون اهمیت بالایی داره میتونستن ریفاند کنن!!! با این که هجمه بزرگی علیه بازی بوجود اومد و خیلی ها رو از بازی دلسرد کرد(نمونش خودم که چندساعت بازی کردم بعد به خاطر جو منفی که برای بازی بوجود اومده بود تا یک هفته سمتش نرفتم ولی بعد که دوباره رفتم سراغش تک تک کوئست و مراحل و اچیومنت های بازی رو تموم کردم و ۱۳۰ ساعت تایم پلی دارم)
              دوما شما اومدی سی دی پراجکت رو با یوبیسافت مقایسه کردی که از بیخ و بن اشتباس!! دلایلش:
              ۱:یوبی یه ناشر قدیمی و با تجربه‌اس و از خیلی وقته سیاست های خاص خودش رو پیش گرفته و جلو میره
              ۲:یوبی سافت شعبه های زیادی داره در دنیا و همزمان میتونه روی چندین عنوان کارکنه و تعدادش با سی دی قابل قیاس نیست
              ۳:یوبی سافت از قدیم بازی های aaa و بررگ میساخت و دیگه با سرد و گرم ساخت بازی اشناس
              ولی سی دی چی؟؟من خودم فن cdpr هستم ولی همه‌گی قبول داریم تا قبل از ساخت ویچر عملا سی دی پراجکت یه استودیو درجه ۲ و ۳ اروپایی بود و موفقیت های ویچر ۳ باعث شد این cdpr شکل بگیره و بتونه چند صد میلیون برای یه عنوان خرج کنه!!
              بخوام منظورمو صریح بگم اینه‌ که سی دی به هیچ عنوان تجربه یوبی در ساخت و انتشار بازی نداره و راه درازی داره تا بخواد به یوبی برسه ! (صرفا چون یه مدت سهامش از یوبی بالاتر رفت دلیل نمیشه که باهم قیاس بشن)
              ولی همون یوبی سافت هم با وجود داشتن تجربه بالا بازم اشتباهات زیادی مرتکب شد!!! تجربه واچ داگز یک و اون همه هایپ یادتون رفت؟؟یه دفعه همه‌چی وارونه شد و فهمیدن یوبی سر بازی wd دروغ گفته!!!
              بله یوبی هم سر این بازی تنبیه شد ولی ایا دلیل میشه کسی بیاد از یوبی سافت دفاع کنه بهش انگ رویکرد ضد کیفیت و ضد گیم زد؟؟؟خیر چون هر شرکتی اشتباه میکنه ولی این طرفدارن هستن که باید ازشون پشتیبانی کنن!
              Cdpr راه راکستار شدن رو پیش گرفته بود نه یوبیسافت شدن!! میخواستن هر چندسال یکبار یک بازی aaa پرخرج رو عرضه کنن و بعد چند سال پشتیبانی برن سراغ اثر بعدیشون که این اتفاق رخ نداد و شکست خوردن…احتمالا شما در حریان اخبار سی دی هستین و میدونین که به صورت رسمی تصمیم گرفتن تا رویه ساخت و انتشار بازی هاشون رو کلا تغییر بدن و یه جورایی تیدیل بشن به یوبی دوم!!!
              دز ضمن شما فکر نکنید چون فن سی دی پراجکت هستم چشم بسته ازشون دفاع میکنم ! اتفاقا من ۳ نقد بزرگ بهشون دارم:
              ۱:هایب خیلی بالا و دروغ گفتن در بعضی از بخش های بازی
              ۲:اجازه ندادن به منتشر شدن ریویوهای کنسول ها
              ۳:داشتن مشکلات فنی زیاد بازی(که این مورد تا حد زیادی قابل رفع شدنه)
              ولی مشکل اصلی من با کسی هست که به حای دادن نظر درست و حسابی و نقد منطقی صرفا میاد ترول میکنه و تخریب!! این ادم حتی بازی رو انجام نداده و فقط با دیدن دوتا کلیپ مقایسه ای کل بازی رو میبره زیر سوال و بهش میگه اشغال!! که اکثرا طرفدار یه پلتفرم خاص هستن و خودتون هم میدونید کیان!!
              این افراد حتی ذره‌ای به نکات مثبت بازی اشاره‌ای نمیکنن و تنها چیزی که میبینن(یا میخوان ببینن)نکات منفی و مشکلات بازی هست!!! نظر farshadfx رو پایین ببینید که به نظرم حرف خیلی درستی زد!
              در اخر هم بگم که وقتی یکی مثل گیب نویل که در بالاترین سطح ساخت بازی ها نقش داشته و از رویه ساخت بازی ها خصوصا بازی های بزرگ و aaa اطلاع داره میاد و از سایبر و سازنده هاش دفاع میکنه حجت رو حداقل واسه من تموم میکنه!!

        • M_A.REZAIE گفت:

          جناب کریمی به نظرم سه تا از این موضوعاتی که مطرح کردین چندان صحیح نیست
          ۱-اینکه شما وقتی تعداد کسایی که روی این بازی کار کردن و خرجی که سی دی برا سایبر را میبینید میبینید چندانم لقمه بزرگ تر از دهانش ور نداشته و اگه به همون مورد ۵ توجه میکردن مشکلی پیش نمی یومد
          ۲- با توجه به شرایط کرونا و لغو نمایشگاه ها اینکه سی دی اومد و نایت سیتی وایر را داد کار چندان اشتباهی نبود و در نهایت با توجه به این شرایط باید بازیشونا یه جوری نمایش میدادن
          ۳- این که بازی را کی معرفی کنی به نظرم چندان مهم نیست (با اینکه اون موقع هم گیم پلی نشون ندادن) اینکه بعد از معرفی تاریخ عرضه ، روز عرضه و نمایش های بزرگی که قبل از عرضه میخوان تدارک ببینن (مثل e3 1018) مهم تره.

          پ.ن: والا مام بعد دی ال سی های ویچر فهمیدم یه بازی سایبرپانک نامی هم در دست ساخته

        • آرین گفت:

          سلام عزیز
          طبق متن جناب اکرامی، این ضرر ۵۱ میلیونی فقط بخاطر بازپرداخت پول و پس‌گرفتن بازی نیست.

        • Devil گفت:

          اگه مدرکی دارین میتونین بجای هیت کردن شکایت کنین .چرا شکایت نمیکنی ؟ 😉

    • چند وقت پیش داشتم تو سایت بقل کامنت ها رو میخوندم
      لیمبو گفته بود دلیل هوش مصنوعی ضعیف پلیس های بازی اینه که بازیچه قدرت های سیاسی هستن :rotfl:

    • heropersia گفت:

      آخه گل پسر اونایی که رو استیم بازی خریدن به این امید که بهتر میشه اما نشد بازی هم رفت تو پاچشون برو آمار کسایی که تونستن بازی تموم کنن ببین یک سوم خریدار ها هم نیست.ضربه ای که به اعتبار این شرکت پیش طرفدارها و بخصوص سهامدارها خورد با این خبرهای که خوده شرکتش داره میده بیرون که بیاین ببینین اینجوره بازی ما موفق بوده اما موفقعیت به این نیست بازی نصف نیمه بچپونی به گیمرهای که شرکت شمارو میپرستیدند………

    • Metallove گفت:

      این حجم فقط روی کنسول نسل ۸ بوده, کسایی مثل من که اصلا از این بازی روی pc راضی نیستن نتونستن بازی رو ریفاند کنن دوست عزیز, این شرکت رسما کلاهبرداره چون روی نسل هشت افتضاح خالص بود فقط و فقط واسه اونارو ریفاند کرد در صورتی که مسئله فقط باگ نبود کلی وعده وعید داده بودن که هیچکدوم عملی نشد و این دیگه به نسل هشت ختم نمیشه و روی تمام پلتفرما با هر نسلی همین بوده.
      یک سایت خبری تیتر زده بود ” پر سودترین شکست تاریخ صنعت گیم ” و درست هم هست چون با حجم قابل توجهی هایپ باعث شدن ملت پیش خرید کنن ( یکیش خودم ) وگرنه هیچوقت به این میزان فروش نمیرسید.

    • Witcher گفت:

      حاجی من نمیدونستم واسه ۳۰ هزار ریفاند در مقابل ۱۳ میلیون فروش این فن بوی های سونی جامه میدرن وگرنه زودتر ازین در بحث شرکت میکردم :laugh:

      خوبه این ۳۰ هزار چند میلیون نبوده وگرنه که غرق در شادی بودن :rotfl: بالا برین پایین بیاین
      سی دی و بازیاش از سونی جلوترن حالا هی بزنین تو سر این و اون دگ امار فروش کافیه برا این چیزا بزارین برای بازی های داغون دگ هم اینچنین فروشی رو شاهد باشیم … بسه اینقدر بهانه میارین !! جمع کنین و به سی دی ادای احترام کنید .. کمی بزرگ بشین این بچه بازیا واقعا زشته

  • SEHSANHS گفت:

    این پست به جنگ خواهد انجامید

  • این خبر بودجه بازی رو سایت بقل زده بود ۳ میلیارد دلار
    ولی اینجا ۳۱۶ میلیون
    آخرش کدوم درسته ?:-) :-((

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    سیدی پروجکت رد رفت تو اوج یه اشتباه خفن کرد از دوباره برگشت ، چه روند اشنایی 🙂 حتی بزرگترین شرکت ها و ناشرا همچین اشتباهاتی کردن این به نظرم تاوان جاه طلبی هست که باید پرداخت کرد و هر شرکتی این تاوان رو داده و بعضا خیلی سنگین اما ویدیو گیم با بازیسازان جاه طلب رو به جلو حرکت میکنه درسته که شاید بعضی اوقات نتیجه دلخواه نباشه اما تاثیرش بزرگه …. مهم اینه که سیدی پروجکت رد داره بازی رو برمیگردونه به وعده هاش و سایبر پانک حالا کار داره با ویدیو گیم ، الان واقعا منتظرم بعد از کارشون با سایبر پانک چه پروژه ایی تو سرشون هست 😎 یک چیز حقیقت محض هست و اونم نبوغ بالای بازیسازی در این شرکت هست اکثر کسایی که ویچر بازی کردن و همین سایبر پانک رو حتی نصفه بازی کرده باشن اینو احساس کردن ، سر سایبر پانک به قول کاربر خوب سایت تاینی تون که جاش خالیه قمار بدی کردن ولی کامبک عالی زدن به نظرم و هنوز فرصت عالی ارائه نسخه نسل ۹ رو دارن ، برای من سیدی پروجکت رد اثبات شدست
    .
    .
    یه نکته ایی هم بگم چون لازمه به نظرم ، خیلی ها چون دستاویزی برای ترول کردن نداشتن سیدی پروجکت رد و بازی هاش رو دکل قرار دادن برای کوبیدن بازی های سونی و خب این واکنش سونی فن ها رو داشت البته این دوستان دکل نورد دکل های زیادی داشتن تا حالا ، فقط خواستم بگم این سم ترین جریانی هست که تا حالا تو ویدیو گیم دیدم سم دکل نوردی برای ترول کردن ، امیدوارم این جریان مضخرف حتما تموم بشه تا ماها که عاشق یه بازی و شرکت هستیم انقدر حس انزجار بهمون دست نده ، پس دکل نوردان عزیز از خودتون و اون چیزی که به خاطرش فشار رو تحمل میکنید مایه بزارین نه این شرکت های محبوب ( هر شرکتی غیر از سیدی سایبر پانک رو اینطوری منتشر میکرد معلوم نبود چه بلایی سرش بیاد سیدی واقعا محبوب بوده و هست ) و یادتون باشه دکل نوردی عاقبت خوشی نداره چون پلی استیشن مثل کوه سر جاشه کوهپایه رو الکی شلوغ نندازین :rotfl:

    • مستقیم ترین دروغ‌گویی ممکن و سیاه‌ترین سیاست ممکن سر نمرات متا و ادعاهای الکی در مورد بازی و نمایش‌های ساختگی و تبلیغات پر زرق و برق اسمش جاه طلبیه؟ طبیعتا این جور حرکات مسمومیم دیده نشده تو تاریخ گیم اونم از یه شرکت مدعی حقوق مشتری که با همین شعار میخواست خودشو در جمع بزرگان قرار بده

      در ضمن اون دوستان دکل نورد که از دکل سایبر و ویچر بالا رفته بودن ولی بدجور با مغز پخش زمین شدن بخاطر خاطراتشون با این شرکت نیس .. به این خاطره که یه شرکت معروف پیدا شده وسط اخبار کنسول‌ها و بازی های انحصاری و نوآوری‌ها و سرویس‌ها و این موارد اعلام کرده تمرکز ویژمون پیسی بوده یعنی یکی پیدا شده توجه کرده به اینا قند تو دلشون آب شده .. این برادرانم تا جان در بدن دارند میخان ازش دفاع کنن چون شرکتایی دیگ بهای خاصی بهشون ندادن و نمیدن!

    • farshadx گفت:

      قسمت دوم حرفات به نظرم اشتباه
      در خوب بودن بازیهای سونی شکی نیست
      اما این سونی فنها هستن که دوست دارن بازیهاشو رو بالا تر از همه چیز بدونن و مقایسه کنن
      نمونه اش هم زیاده
      سال ۲۰۱۵ با ویچر مشکل داشتن
      سال ۲۰۱۶ با اورواچ مشکل داشتن
      سال ۲۰۱۷ با زلدا مشکل داشتن
      سال ۲۰۱۸ با RDD مشکل داشتن
      سال ۲۰۲۰ هم با سایبر پانک مشکل داشتن
      ۲۰۲۱ خدا میدونه به چه بازی گیر بدن
      هر کدوم فکر میکنی اشتباه میگم بگو

      • Yato گفت:

        انصافا این را راست میگه ، فن هایی سونی بقیه را از بالا می بینند و نمی توانند باور کنند بازی بهتر از انحصاری هایشان هم هست و فکر می کنند فقط خودشان گیمرند و کاربر بقیه پلتفرم ها کشکند

      • 🤘Mohsenj74 گفت:

        مشکل داشتن نه اینطوری بگو ،،،، چرا مشکل داشتن ( البته من بیشتر منظورم گیمفاست اونم فقط در بحث مربوطه ) مشکل داشتن چون تیم ترول کننده رقیب خودش جیزی نداشت و از بازی مولتی پلتفرم استفاده میکرد اگر سر همین لست ۲ تیم ترول کننده رقیب :laugh: انقدر سایبر پانک رو دکل نمیکرد و یا هی زرتی جلو لست ۱ نمیگفتن ویچر ۳ پر افتخارینه به طبعش اونا هن عکس العملی نشون نمیدادن ما هم این وضعیت رو تحمل نمیکردیم ….. هنوزم دیر نیست 😀

        • مغلطه نکن ایکس ابکس فن پی سی فن نما
          اوروراچ با فیلم های جنسی؟ ( فکر کنم دکلتون ویچر رو اشتباه گرفتید )ببخشید آنچارتد ۴ کجاش فیلم حنسی داشت؟ بعد اگر جایزه اوررواچ حق بود چرا در مراسم دیگه اورواج ۱۱۱ جایزه برد ولی آنچارتد ۱۸۸ تا جایزه برد و هفتمین بازی پرافتخار تاریخه
          *********
          زلدا بازیش خیلی قشنگه ولی تو بحث موسیقی و داستان هیچی نبود. مخصوصا تو روایت داستان ولی وقتی بقیه جوایز رو برده معلومه حقش بود پس هیچی
          ^^^^^^^^^^
          ردد بازی قشنگیه من هم بازی کردم ولی خیلی ایراد داره. از باگ هاش بگیر که باوجود این همه باگ باز هم متای کیلوی ۹۷ گرفت و از روایت کند داشتان تا هوش مصنوعیش که ان پی سی هاش ضعیف بود ولی این هم در برابر گاد هم در مراسم سال و هم مراسم دیگه کم آورد و فقط ۱۷۲ جایزه برد ولی گاد ۲۶۰ جایزه برد و سومین بازی پرافتخار تاریخ شد این هم نشون میده حق کی بوده
          ********
          سایبرباگ رو بازی کردم کلیپ هاش رو هم گذاشتم هوش مصنوعی داغونش و باگ هاش و بهینه نبودنش رو هم همه دیدین کلیپاش هم در یوتیوب هست دکل نوردی نکن
          ********
          دکل نورد شما هستی که هر بازی که جلوی بازی های سونی قرار میگیره رو دکل خودتون میکنید تا سونی رو بکوبید همیشه هم از دکل افتادید
          حالا چهار نفر هم مثل خودت حرفت رو تائید کنن مهم نیست مهم جوایزه که نشون میده که درست میگه

          • farshadx گفت:

            تو تو همون جوایزت غرق شو
            تمام موارد بالایی که گفتم تو و دوستات بودین
            بخوای میگردم تک تک همین کامنتهارو برات میارم
            ۵سال چیزی به اسم پرافتخارترین بازی رو قبول نداشتی همین خودت علی پاور لس
            کسی از انچارتد صحبت نکرد
            مقایسه شما ها بود که اورواچ رو با فیلم های جنسی مقایسه میکردین
            همینجا هم میبینم داری RDD رو مسخره میکنی
            اینارو نگی چی داری بگی؟!
            اگر کاربرای قدیمی هنوز بودن روت میشد بیای این کامنتهارو بزاری؟!
            یا اصلآ روت میشد بیایی تو بخش کامنتها کامنت بزاری؟!
            من جای تو بودم اگر هم برمیگشتم دیگه اینجوری پرو بازی در نمیاوردم

          • کسی که بگه زلدا از نظر داستان نویسی و موسیقی عالی نبود قشنگ میشه فهمید کم داره

          • SiRSiNa گفت:

            نه متا مهمه نه جوایز
            گیم یعنی سرگرمی ، مهم لذت بردنه
            که ظاهرا یه سریا این لذتو با ترول کردن به دست میارن
            مثل اونایی که میرن تو مناطق خلوت gta v و سایبر موقع رانندگی فیلمبرداری میکنن و میگن ببینید هیچ npc اینجا نیست
            اوه شرمنده یادم نبود ، اونایی که ترول کردن اصلا این دوتا رو پلی ندادن ، یه ویدیویی از یوتیوب دیدن با همون دارن میکوبن
            دقیقا مثل همونایی که یک دقیقه هم لست۲ بازی نکردن ولی دارن هیت میدن
            (اون دفعه که سر ردد عصبی شدم رو در نظر نگیریم ، چون طرف هم غیرمنطقی شد)
            حالا چه لست چه سایبر هردو گیمن و دو طرفم مقصرن

          • اورواچ جنسی /: حرف نزنی سنگین تری اورواچ بازی عالی بود که تو میای فقط الکی میای خراب کنی

        • 🤘Mohsenj74 گفت:

          شما لطف داری ممنون …. ببین من دارم فقط در مورد قشر ترول کننده و کسایی که این وسط با دیدن بعضی کامنتا داغ میکنن صحبت میکنم چون یه گیمر خود بازی براش اونقدر با ارزش و محترم هست که اصلا اجازه وارد شدن به این بحث ها رو تا حد امکان‌ به خودش نمیده ،،،،، ایکاش ایکس باکس اونقدر بازی خوب داشت نسل ۸ که اونایی که اهل ترول کردن بازی های سونی هستن انقدر از مولتی ها برای مقابله استفاده نمیکردن البته باهات موافقم بعضی اوقات سونی فن ها هم اصلا رعایت نمیکردن و ریشه این شروع ترول تو سایت احتمالا برمیگرده به اواسط نسل چون کل کل که یه چیز خیلی فان هست از بین رفت چون عملا ایکس فن ها چیزی برا کل کل نداشتن ولی به جای ترول نکردن و کل ننداختن جلوه یه عده ایی که مثل خودشون فکر میکردن به اصطلاح بازی های مولتی رو دکل کردن و اینطوری شد که رسیده به اینجا ، به نظرم که حیف هست وقت ادم پای اینطور چیزا بره خلاصه پست اقای اکرامی باعث شد خواب بعد ظهرمون بپره :rotfl: ولی وجدانن بی طرف بخوام بگم ایکس فنایی که ترول میکنن حداقل اینجا خیلی زیادن هنوز یادم نرفته سر لست ۲ چه کارایی که نکردن اونم اخه به توجیحی ؟ بیخیال بحثش طولانیه :yawn:

        • ببین مشکلشون این نیست الان من مگه چی گفتم این پاوربانک اومده توی پست نیر رپلیکانت میگه تو ایکس باکس داری و تهمت میزنه ذاتشون همینه

      • G_man گفت:

        بجز اورواچ و ویچر و زلدا چرا باید با اینا مشکل داشته باشن وقتی انحصاریهاشون گوتی رو برنده شدن؟
        دلیلش واضحه.یه عده هیترسونی میان از این بازی های مولتی دکل میسازن.مثلا گاد گوتی رو میبره اونوقت یه هیتر میاد میگه با پول سونی برنده شد وگرنه کاملا حق ردد۲ بود!!
        این وسط سونی فنا هم شروع میکنن به تخریب ردد
        پس بیخودی فقط یه طرف رو مقصر ندون.چه هیترایی که از این مولتیا دکل میسازن و چه فن بویایی که مولتی های شاهکارو هیت میککن به یک اندازه مقصرن

      • ما بازی هامون رو بالاتر میدونیم چون بیگ وینر دست ماس
        سال ۲۰۱۵ حق بلاد بورن خورده شد. یک نفر رو پیدا کنید بگید بازی بلاد مشکل داره؟ ولی همه جوایز رو کیلویی به ویچر پر از باگ دادن
        سال ۲۰۱۶ همه جوایز رو آنچارتد ۴ برد این نشون میده حق اوررواچ نبوده
        سال ۲۰۱۷ قبول زلدا جزئیات زیاد داره خفنه قبول
        سال ۲۰۱۸ که شماها از دکل ردد میرفتید بالا با سر خوردید زمین ما مشکلمون با دکل نوردی شماها بود
        سال ۲۰۱۹ هم دس استرندینگ همه جوایز رو برد نشون داد حق کی بوده
        سال ۲۰۲۰ هم که شماها از دکل سایبرباگ و هیدس میرید بالا باز همه جوایز رو لست ۲ برد
        خب یه نگاهی بکن هر موقع بازی های سونی بودن بیگ وینر شدن همه جوایز رو بردن. یعنی بردن این همه جوایز + متاهای بالای ۹۰ با حداقل ۱۰۰ نقد نشون نمیده بازی های سونی سر هستن؟ آقای هیتر سونی ایکس باکس فن در لباس پی سی فن؟

      • ۲۰۲۱ برای هیلو خالی کن که قرار جنگ جدال میشه اینا کلا اینطوری اند از شدت بیکاری اون اورواچ که بگم که خیلی بهش توهین کرده اند

      • Old_Gamers گفت:

        اقا RDD مگه انحصاری سونی نبود ؟! رد دد رو میگی ؟

      • saman گفت:

        درست میگی.
        متعصبان سونی فکر میکنن همیشه بازی های سونی بهتره بنابراین همیشه باید گوتی بشن.نمونه بارزش هم سال ۲۰۱۶ و اورواچ.

  • MrHill93 گفت:

    با توجه به تایم چهار پنج روزه ایی ک داده بودن ۳۰ هزارتا هم زیاده
    ب نظرم اگه تایم ریفاند و بیشتر میکردن این عدد بیشتر از ۳۰ هزارتا میشد قطعا
    بازی همین الانش هم با کلی اپدیت وضعش روی ایکس باکس معمولی افتضاحه
    با اینکه داستان بازی خوب بود
    موسیقی فوق العاده بود
    و بازیگری کیانو معرکه بود همینطور ویس اکتور فیمیل وی ترکوند ولی بازی اون چیزی نبود ک وعده داده بودن

  • Mikasa گفت:

    از آپدیت بزرگ بعدی خبر داره کسی؟
    دی ال سی های رایگان چطور تا قبل تابستون میاد یکی دوتاش؟

  • SiRSiNa گفت:

    به به
    اکرامی جون ، باز فیلت یاد هندوستان کرده؟؟؟
    میدونی یه ۱۴ میل هم فروخته؟؟؟؟
    اونم اگه gta v سه نسل عرضه شه و هنوز بعضیا باشن که بخرنش به یه ۴۰ میلی میرسه حداقل

  • MahyarMsm گفت:

    امیدوارم روی کنسول های نسل نهم بههبود پیدا کنه چند وقت پیش گفتن که انگار خیلی از مشکلاتش در کنسول های نسل نهم حل شده و حتی جو بهتری داره.

  • Sr2020 گفت:

    علاوه بر کاربرها کل کل نویسنده ها هم سر سایبرپانک تمومی نداره یکی نیست بگه الان سیدی n میلیون سود کرد چی به تو میرسه یا n میلیون ضرر کرد چی از تو کم میشه؟سر هیچی به هموطنشون توهین میکنن.آخه این درسته؟آخه این انصافه؟ :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • Vahid3333 گفت:

    موندم ملت برا چی از cdpr حمایت میکنن ۸ سال همه رو سر کار گذاشت و آخرش یک زباله داد بیرون که یه بی احترامی و توهین بزرگ بود به کل کسایی بود که ۸ سال برا این بازی صبر کرده بودن فاز اینهایی که حمایت میکنن ازشون رو نمیفهمم واقعا اینا دارن با حمایت هاشون بیشتر این شرکت حقه باز رو تشویق میکنن که به این کاراش ادامه بده :-/ :-/ :-/

  • Wild Rage گفت:

    لامصبا این چه وضع کامنت سکشنه؟؟؟ چشام انگار آلوده شدن توسط باکتری.
    چرا این قدر سمه این کامنتا.
    برم چشامو با آب مقدس بشورم.
    یادم بمونه که اصلا تو پست های مربوط به سایبرپانک نیام. اصلا وضع خرابه

  • ۳۰ هزار نسخه در مقایسع با ۱۵ میلیون نسخه/:

    والا سود خوبی کردن هعی میگن ضر ضر/:

  • یک سوال طبق پست قبلی سایبر ۱۳/۷ میلیون نسخه درسال ۲۰۲۰ ینی فقط در ۲۰ روز فروخته طبق این پست از روزی که بازی اومده ۳۰ هزار نسخه پس فرستاده شده؟ اینکه مشکلی نداره به خصوص حالا که بازی روز به روز بهتر میشه با آپدیت ها

  • یک نکته دیگه هم بگم هرچقدر بالا برید پایین بیایید اکانت بسازید ترول کنید هیت کنید آخرش ماکروسافت جونتون زیر سونی و نینتندو بوده هست خواهد بود
    این هم لیست پرافتخارترین بازی های تاریخ و مقام سونی
    مقام اول لست
    سوم گاد
    پنجم لست ۱
    هفتم آنچارتد ۴ ن
    هم و دهم دس استرندینگ و آنچارتد ۲
    اگر سونی سلطان صنعت گیم نیست پس چیه؟ بعد میگن چرا بازی های سونی رو بالاتر از بقیه بازی ها میدونی
    اون سال هایی هم که برنده نشده سونی بازی شاخ نداشته غیر از سال ۲۰۱۷ که زلدا برد و سال ۲۰۱۵ بلاد بود که حق رو خوردن

  • فکرکنم سهام نویسنده ها مخصوصا اکرامی تو گیمفا کم میشع مواقعی که بحث درباره سایبره

    بعد یه سوال اینقدر که از سایبرنفرت داری چرا اولین نفر خبرش رو کار میکنی ?:-)

  • کل پست یه طرف له له زدن و به در و دیوار زدن علی پاور واسه اینکه پستو ربط بده به ایکس باکس یه طرف 😀 :rotfl: خسته نباشی دلاور

  • Old_Gamers گفت:

    امیدوارم به کسی بر نخوره . ولی اوج تعصب و بی فکری رو از خوندن کامنتها میشه فهمید . واقعا دیگه این داستان کل کل سونی با ایکس باکس و پی سی و دکل و سوزش و …. حال بهم زن شده . شما اصلا گیمر نیستید ( طرف حرفم با کل کل بازهای بیکار و حراف و مخرب هستش به دوستان فهیم و منطقی برنخوره ) بجای اینکه در مورد خود بازیها حرف بزنید همش تو حاشیه چرند بسر میبرید . والا اگه شما گیمر باشید قبل از اینکه اصلا یه گیمپلی ریز از هر بازی ببینید فقط توجه دارید که ماله کدوم پلتفرمه همین . خود بازی اصلا واسه شماها اهمیتی نداره . من که دیگه خداحافظی میکنم از این سایت پربار و پر از حرفهای صدتا یه غاز . درب رو هم میبندم پشت سرم لازم نیست بگید .

    • AmirtheGRB گفت:

      ببخشید Old_gamers جسارتا از محتوای کامنتت سو استفاده کردم شما رو ریپلای کردم.
      دوستان منم خداحافظی میکنم از همگی. وقتی بودم انگار کسی نبود وقتی میرم هم انگار کسی نرفته صرفا به رسم دوستی و ادب خواستم بی خداحافظی نرم. امیدوارم مسیر درستو تو زندگیتون پیدا کنین. سونی و مایکروسافت و نینتندو و لست آو آس و سایبرپانک و تمام اینا میان و میرن. گیم هیچوقت بی شاهکار نمونده همونطور که گیمرا بی بازی و به تبعش سوژه کل کل و وقت گذرونی. اون فقط وقت تلف شدس که برنمیگرده.
      نژادپرستی توی سایت بیداد میکنه و این خط قرمز منه. جایی که نژادپرستی هست جای من نیست.
      با اجازه همه رفقا…

      • saman گفت:

        خدانگهدار دوست عزیز.
        شما هم از کاربر های خوب سایت بودی. 🙁

      • آرین گفت:

        سلام و صد سلام به شما
        ما هم مثل یاور چلویی شدیم رفت! کاشکی فیلم هندی بود و شهمیرزادی برمی‌گشت.
        ما امیدواریم شما رو دوباره اینجا ببینیم، خدایی نکرده اگر هم نبودید به امید فرصتی دیگر.
        سلامت باشید و تندرست!

      • Wild Rage گفت:

        اقا… والا چی بگم اینجا دیگه حس قدیم رو نداره که ادم کامنتا رو میخوند و چیز یاد میگرفت.
        اقا امیدوارم شما و دوستمون بالا در زندگیتون موفق باشید و هیچ وقت غمگین نباشید.
        امیدوارم وضع سایت بهتر شه که کاربران خوبی مثل شما برگردند به آغوش ما.
        سلامت و پیروز باشید. براتون ارزوی موفقیت دارم

      • AXEL STONE گفت:

        دوست عزیز نژاد پرستی کجاست؟ میشه بگید؟ درضمن به شما چه ربطی داره ما برای هم دیگه و برای عقاید هم دیگر باید احترام بذاریم… دوما نژاد پرستی از نژاد پرستی فرق میکنه کدوم نوعش را میگی؟ سوما نژاد پرستی اگر ازش برای برتریت استفاده نشه چیز خوبیه: مثلا من هموطنم را دوست دارم چونکه میتونیم به سادگی همدیگر را بفهمیم از فرهنگ تا زبان همه چیزمون مشترکه.

    • آرین گفت:

      سلام
      من واقعا ناراحت شدم، خیلی حیف شد. متأسفانه ما سفره‌دار خوبی نبودیم، انشاءالله بعدا بشویم تا بتونیم از شما پذیرایی کنیم.
      البته شما خودتون صاحب مجلس اید.
      در پناه خدا

    • SEHSANHS گفت:

      واسه تو هم نوشتم تایید نشد. کجا میرین بابا؟ سایت قراره خالی شه؟ حداقل بگین کجا میرین. یا راه ارتباطی بزارین بمونه.

    • AXEL STONE گفت:

      دیروز در پست تنولوژی یک چیزی بهت فهموندن که داری میری.

  • xbox and halo گفت:

    یعنی وقتی من کامنت هارو میخونم به عقل بعضی ها شک میکنم که آیا گیمر هستند یا ادای گیمر بودن رو در میارن ، این همه زدن توی سرو کله هم دیگه هیچی درست نمیشه ، میدونی درعوضش چی درست میشه و چی اثبات میشه (در جواب به ترول ها ) ؟
    این ثابت میشه که سایبرپانک یه بازی عالی و درجه ۱ هست ، ویچر ۳ که عالی بود ، سایبرپانک از ویچر ۳ عالی تر هست و خواهد بود ، در حد خودش عالی فروخت و عالی میفروشه ، پس چه اسمون برین چه زمین بیاین سایبرپانک بهترین بازی هست ، پس الکی توی سر همدیگه نکوبین ، حد اقل حرمت اعضای با سابقه و منطقی سایت رو نگه دارین یکی یکی دارن از سایت میرن.

  • Devil گفت:

    دوستان نقد آقای سعید آقاباباییو بخونین و به حرف این دوتا تازه کار گوش ندین

  • خود سازنده ها قبول کردن این بازی شرایط افتضاحی داشته اونقدر افتضاح که سی هزار نسخه پس گرفتن این تو تاریخ صنعت گیم بی‌سابقه بوده !!! ولی یه سری از اساتید سایت همچنان میگن نه!!شما هیترید و بازی شاهکاره صنعت گیمه!! روی بیش از دویست میلیون کنسول فروخته شده تو نسل هشتم و نهم و حداقل پونصد میلیون گیمر حرفه ایه پی سی با این حجم از هایپ و سواستفاده از موفقیت سری ویچر، فروختن ۱۳ میلیون عجیب نیست دوست دارم بدونم الان کجای فروش هفتگی و ماهانه ی جهانه یه جور رفتار نکنید انگار بازی عالی بوده

  • AXEL STONE گفت:

    اگر چه ممکن است حقیقت داشته باشد اما با چند خط بدون سند و مدرک نمیشه باور کرد… اما خوب پیش میاد طبیعیه بلاخره هرچه فروش بالاتر رود همچنان منتقدین تکاثر پیدا میکنند چونکه بازی باگهای گرافیکی داشت.
    درضمن این هیچ اشکالی نداره بازی را پس دادن که انگار نخریدن… قراره باگ زدایی بشه

بازی‌بازان 30000 نسخه از Cyberpunk 2077 را پس فرستاده‌اند