پادکست گپ تایم گیمفا – دانلود قسمت اول - گیمفا
پادکست گپ تایم گیمفا – دانلود قسمت اول - گیمفا
پادکست گپ تایم گیمفا – دانلود قسمت اول - گیمفا
پادکست گپ تایم گیمفا – دانلود قسمت اول - گیمفا

پادکست گپ تایم گیمفا – دانلود قسمت اول

سعید آقابابایی
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - 12:00
اولین قسمت پادکست گپ تایم گیمفا

عرض ادب خدمت کاربران دوست‌داشتنی گیمفا؛ امیدواریم که سالم و سرحال باشید و تک تک دقایق عمرتان مملو از حضور بازی‌های ویدیویی و معجزات غیرقابل انکارش باشد. اگر گیمفا را دنبال کرده باشید، از شروع نشست صوتی جدید ما به نام «گپ تایم» اطلاع دارید. این برنامه یک نشست صوتی زنده است که درون کانال تلگرام ما میزبانی می‌شود و افزون بر نویسندگان و تولیدکنندگان محتوای گیمفا، کاربران هم می‌توانند در بحث و نظرسنجی شرکت کنند.

قسمت اول این رویداد در هفته گذشته برگزار شد و شاهد استقبال مناسب و قابل توجهی بودیم؛ با این حال بر هیچ‌کس پوشیده نیست که شرایط برای شرکت تمام کاربران مهیا نبود و در آینده هم نمی‌توان انتظار حضور تمام کاربران را در آن واحد داشت. مشغله‌ها و مشکلاتی که مانع حضور تعداد عظیمی از کاربران می‌شوند، در آینده هم به اشکال گوناگون رخ خواهند داد. بنابراین تصمیم گرفتیم که افزون بر ادامه دادن به روند تولید و حضور در گپ تایم، آن را در سریع‌ترین زمان ممکن درون سایت هم منتشر کنیم.

اگر علاقه‌مند به حضور در این نشست صوتی و تبادل نظر با نویسندگان ما هستید، گیمفا را مانند همیشه به صورت روزانه چک کنید. استفاده از این لینک برای رهگیری فعالیت گپ تایم و روند انتشار پادکست‌ها هم خالی از لطف نیست. شما می‌توانید در این رویداد شنیده شوید و افزون بر اظهار نظر در رابطه با موضوع مربوطه، در انتخاب موضوع هفته بعد نیز شرکت کنید.

مشغله‌های زندگی اجازه فعالیت زنده در این رویداد را از شما گرفته است؟ شما می‌توانید در زیر اولین قسمت پادکست گیمفا با موضوع «بررسی آغاز نسل نهم بازی‌های ویدیویی و مقایسه آن با نسل‌های پیشین» را دانلود کنید؛ گفتنی است که پخش آنلاین هم در دسترس است.

شرکت‌کنندگان: سعید آقابابایی، مصطفی زاهدی، محمد حسین کریمی، فرهاد یزداندوست و مهدی ملکی

دانلود اولین قسمت پادکست گپ تایم گیمفا

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • آرین گفت:

    سلام
    خیلی عالی، خسته نباشید!

  • ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت جناب آقای سعید آقابابایی . امیدورام روز خوبی پیشرو داشته باشید . خیلی خوشحال شدم تا فرصتی برای بنده و سایر اعضا پیش آمد تا در کنار حضرتعالی و سایر عزیزان تیم تحریریه از تجارب شخص شما و سایر دوستان مستفیض شدیم . متاسفانه پلتفرم تلگرام بنا به دلایل واضح و مبرهن پلتفرمی کامل و بی نقص جهت برگزاری چنین به اصطلاح دورهمی های مجازی نیست که حضرتعالی نیز به شرایط مذکور کاملاً آگاه هستید . بنابراین خواهشمندم در صورت امکان نسبت به هماهنگی جهت اجرای سایر دورهمی های مجازی پلتفرم های دیگر را نیز در نظر داشته باشید . علی ایحال از تمامی اطلاعات شما و دوستانتان در تحریریه و سایر کاربران فهیم گیمفا قدردان هستیم و امیدواریم تا با توجه به شرایط پیش رو این مهم فرصتی برای تکرار یافته و در آینده نیز شاهد نشست های بیشتری از این دست باشیم . روزهایی سرشار از شادی و توفیق را برای حضرتعالی و سایر اعضای گیمفا آرزومندم . پیروز و پایدار باشید .

    • سلام و درود خدمت شما آقای چمنی عزیز. بسیار ممنونم از محبتتون. سلامت باشید انشالله. خیلی لطفکردید که حضور داشتید در پادکست. بسیار حیف شد که ارتباط برقرار نشد تا بتونیم صحبت های شما رو بشنویم و بهره ببریم. باعث افتخار برای ما هست که مخاطبینی مثل شما داریم.حتما سعی میکنیم شرایطی فراهم بشه که راحت بتونن همه شرکت کنن در یک پلتفرم خوب. بسیار از همراهی شما متشکرم.

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    بسیار کار خوبی کردین که گذاشتین تو سایت چون من یکی واقعا به تلگرام به دلایل مختلف دسترسی درستی ندارم و حتما این گپ تایم رو گوش میدم و اگر نظری داشتم زیر همین کامنت ریپلای میکنم ، ممنون از گیمفا و سعید عزیز

    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      سعید جان به طور خلاصه گوش کردم پادکست رو و صحبت های جالبی شد فقط کیفیت صدا بعضی اوقات میومد پایین ، ۲ نکته خیلی جالب بود یکی همون اول پادکست که یکی از دوستان که اسمشو نمیدونم چون من فقط صدای اقای اقا بابایی رو شناختم گفت بازی های ناتی داگ و گاد اف وار اینا تعیین کننده هستن و دقیقا حرف درستی زد و باهاش کاملا موافقم و با صحبت های شما هم در مورد مایکروسافت و بتسدا موافقم البته اصلا تضمینی نیست که سرویس های ابری که ۱۰ یا ۱۵ سال دیگه که به بازدهی برسن اصلا پروژه موفقی هم بشن حرف های ما فقط ترسیمی از اینده هست ، چیزی که فعلا قطعی هست و همیشه قطعی بوده اینه که کدوم بازی ها کجا ارائه میشن چون به نظر من این بازی ها هستن که تعیین کننده هستن نه سرویس
      .
      .
      در مورد اینکه گفته میشه پلی استیشن در حال فاصله گرفتن از بازی های ریسکی هست و ژاپن استودیو رو کوچک کرده و پروژه ایی مثل دیزگان ۲ رو ادامه نمیده و بیشتر رفته سمت بازی های بزرگ و بلاک باستری نظر من اینه که اینکار اتفاقا اتفاقا اوج بلوغ پلی استیشن هست این بازی های بزرگ هستند که تعیین کننده اصلی هستن و این بازی های جریان ساز هستند که دستاورد محسوب میشوند من خیلی خوشم اومده که انقدر براشون بازی های بزرگ اهمیت بیشتری پیدا کرده پلی استیشن ظاهرا فقط کنسولش رو نسل نهی نکرده و خودشم اپگرید کرده و پوست اندازی کرده ، منتظر موج خفن بازی های بزرگ پلی استیشن باشید در نسل ۹ اونا میدونن چیکار دارن میکنن و در اخر بگم منتظر ریترنال باشید معنای جدیدی از ریسک کردن و بها دادن به پروژ هایی که ریسک محسوب میشن من فکر کنم با عنوان بسیار موفقی روبه رو بشیم ، پلی استیشن تصمیم گرفته نسل ۹ فقط یا بیشتر از هر نسل دیگه ایی به فن هاش بازی درجه ۱ و شاهکار بده ، این نظر من بود با درود خدمت اقا سعید گل و تیم گیمفا

پادکست گپ تایم گیمفا – دانلود قسمت اول - گیمفا