دانلود قسمت چهارم پادکست گپ تایم گیمفا - گیمفا
دانلود قسمت چهارم پادکست گپ تایم گیمفا - گیمفا
دانلود قسمت چهارم پادکست گپ تایم گیمفا - گیمفا
دانلود قسمت چهارم پادکست گپ تایم گیمفا - گیمفا

دانلود پادکست گپ تایم گیمفا؛ بحث داغ: آیا سونی هم باید دست به خرید بزرگی بزند؟

سعید آقابابایی
۶ خرداد ۱۴۰۰ - 09:00
دانلود قسمت چهارم پادکست گپ تایم گیمفا - گیمفا

سلام و عرض ادب خدمت کاربران عزیز و دوست‌داشتنی وبسایت گیمفا؛ امیدواریم که سالم و سرحال باشید و اوضاع زندگی حسابی بر وفق مرداتان باشد. اگر گیمفا را دنبال کرده باشید، از شروع نشست صوتی جدید ما به نام «گپ تایم» اطلاع دارید. این برنامه یک نشست صوتی زنده است که درون کانال تلگرام ما میزبانی می‌شود و افزون بر نویسندگان و تولیدکنندگان محتوای گیمفا، کاربران هم می‌توانند در بحث و نظرسنجی شرکت کنند.

خوشبختانه در چند قسمت اول این رویداد که در هفته‌های گذشته برگزار شد، شاهد استقبال مناسب و قابل توجهی بودیم؛ با این حال بر هیچ‌کس پوشیده نیست که شرایط برای شرکت تمام کاربران مهیا نبود و در آینده هم نمی‌توان انتظار حضور تمام کاربران را در آن واحد داشت. مشغله‌ها و مشکلاتی که مانع حضور تعداد عظیمی از کاربران می‌شوند، در آینده هم به اشکال گوناگون رخ خواهند داد. بنابراین تصمیم گرفتیم که افزون بر ادامه دادن به روند تولید و حضور در گپ تایم، آن را در سریع‌ترین زمان ممکن درون سایت هم منتشر کنیم.

اگر علاقه‌مند به حضور در این نشست صوتی و تبادل نظر با نویسندگان ما هستید، گیمفا را مانند همیشه به صورت روزانه چک کنید. استفاده از این لینک برای رهگیری فعالیت گپ تایم و روند انتشار پادکست‌ها هم خالی از لطف نیست. شما می‌توانید در این رویداد شنیده شوید و افزون بر اظهار نظر در رابطه با موضوع مربوطه، در انتخاب موضوع هفته بعد نیز شرکت کنید.

مشغله‌های زندگی اجازه فعالیت زنده در این رویداد را از شما گرفته است؟ شما می‌توانید در زیر، پادکست داغ گیمفا با موضوع «آیا سونی هم باید دست به خرید بزرگی بزند؟ا» را دانلود کنید؛ گفتنی است که پخش آنلاین هم در دسترس است.

شرکت‌کنندگان: سعید آقابابایی، فرهاد یزداندوست، مصطفی زاهدی، مهدی ملکی و محمد کرامت‌فر.


دانلود پادکست گپ تایم گیمفا

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • آقای آقابابایی عزیز
    این فایل صوتی که گذاشتین پلی نمیشه
    نمیدونم چرا

  • MrHill93 گفت:

    فعلا ک سونی از دست رفته
    بازی موبایلی و سرویس محور و عرضه انچارتد ۴ نماد پلی استیشن رو PC و بازیای ۷۰ دلاری دیگه امیدی ب سونی نیس
    جیم رایان دست دان متریک و از پشت بسته
    معلوم نیس چه وردی خونده ک باقی اعضای پلی استیشن و راضی ب انجام این کارا کرده

    • sonicer گفت:

      تحلیلهای آبدوغ خیاری! چون بازی تاریخ گذشته که دیگه فروش نمیره رو دوباره داره میفروشه، نباید گفت سونی از دست رفته. سونی هنوز ضلع اول بازاره کنسوله و میتونه جهت بده به بازار.

      • PayaCast گفت:

        سونی از دست نرفته فقط داره با توجه به مارکت تغییر سیاست میده و از حالت اون کمپانی ژاپنی سخت گیر در میاد و بیشتر سیاستای جهانی رو در نظر میگیره ولی خب درک کن که این برای طرفداراشم یه مقدار ناراحت کننده ست چون تمام دلیلی که سونی رو دوست داشتن همون رفتار محافظه کارانه ی قدیمیش بوده پس میگن از دست رفته در حالی که چیزی که از دست رفته در واقع انتظارات قدیمی خودشون از سونیه.

      • MrHill93 گفت:

        تحلیل های ابدوغ خیاری
        به نظرت عرضه بازی رو موبایل
        رو اوردن به بازیای سرویس محور
        و نبود انحصاری درست حسابی چ معنی ایی میتونه داشته باشه ؟
        همون راهی و پیش گرفتن ک مایکروسافت تو نسل ۸ پیش گرفت
        مایکرو الان درست شده سونی زده جاده خاکی

        • sonicer گفت:

          راه مایکروسافت که تو نسل ۸ کاملا اشتباه بود. اما گرفتن بخشی از بازار بسیار بزرگ موبایل با سودهای عجیب و اضافه کردن هر سرویس جدیدی، اتفاقا خوبه. به شرطی که هدفمند و با برنامه ریزی بلند مدت باشه.

        • عزیزم شما سطح اطلاعاتتون خیلی پایینه سونی اولین کمپانی نیست که گیم رو موبایل عرضه میکنه این کارو قبلا خیلی استدیو ها مثل یوبی سافت ای ای و حتی مایکروسافت ( ساخت نسخه موبایل هیلو) انجام دادن
          اگه تعادل بین سینگل پلیر و سرویس محور باشه هیچ مشکلی نداره چند دهه گیم سینگل پلیر شاهکار داده حالا گیم سرویس محورم در کنار سینگل پلیر بسازه به سهام شما ضرر میخوره؟
          نبودن انحصاری درست حسابی :rotfl: :rotfl: :rotfl: دیمنز سولز متا نود و دو ریترنال متا هشتادو شش و رچت چند روز دیگه چین پس؟ مایکروسافت اولین فرست پارتیش تازه هشت ماه دیگه عرضه میشه :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    • همون جیم رایان تو این دوره وضع کرونا و پاندمیک تونست لاین اپ بشدت عالی برا کنسول نسل نهمش تدارک ببینه! سه گیم اختصاصی برا کنسول تو این وضع بد کرونا این درحالیه که در اونطرف ماجرا اکس باکس اولین فرست پارتیش هشت ماه دیگه تازه ریلیز میشه.

      • MrHill93 گفت:

        این لاین آپی ک الان میبینی تو هیچ کدومش جیم رایان دست نداشته
        تمام بازیایی ک در حال ساخت بودن قبل از رو کار اومدن جیم رایان بوده پس بیخودی این لاین اپ و ب پای جیم رایان ننویس
        جیم رایان تا الان هیچ کار مثبتی انجام نداده
        بازیارم ک گرون کرده
        چپ و راست بازیای انحصاری رو هم ک داره رو پی سی منتشر میکنه پس بیخود نگو لاین اپ الان سونی ب خاطر جیم رایانه

        • یجوری حرف میزنی انگار جیم رایان چند ماه پیش رییس پلی استیشن شده :rotfl: جیم رایان سال دوهزارو هجده یعنی سه سال پیش به سمت مدیریت پلی استیشن رسید و هرسه دیمنز سولز ریترنال و رچت بعد از دوهزارو هجده ساختشون استارت خورد :rotfl:

  • vas گفت:

    پاسخ سوال: خیر.
    چون استودیو های بسیار کاربلدی رو داره و روابط خوبی هم با استودیو های دیگه برای عناوین سکند پارتی داره بنابراین نیازی به خرید استودیو نداره و به اندازه کافی میتونه محتوای انحصاری تولید کنه.

    • PayaCast گفت:

      برای ایکس باکس م medium عرضه شد. البته لاین اپ سونی تا اینجا بهتره بوده بحثی درش نیست
      ولی returnal و demon souls بازیای پرطرفداری نیستن، میبینی که هیچی از عرضه شون نگذشته ولی تقریبا هیچکی راجع بهشون صحبت نمیکنه و خبر خاصی ازشون نیست. برگ برنده ی سونی اسپایدرمن مایلز مورالز بوده که اونم در حد یه dlc بین نسلی بوده واقعا و حتی رو ps4 هم هست

  • پادکست بی نظم بود یه نفر باید مجری باشه نوبتی اسم ببره بگه حسن نظرت رو بگو نظر داد بگه حسین حالا نظر شما و این چرخه ادامه پیدا کنه

دانلود قسمت چهارم پادکست گپ تایم گیمفا - گیمفا