حالت The Mercenaries برای بازی Resident Evil Village تایید شد
حالت The Mercenaries برای بازی Resident Evil Village تایید شد
حالت The Mercenaries برای بازی Resident Evil Village تایید شد
حالت The Mercenaries برای بازی Resident Evil Village تایید شد

حالت The Mercenaries برای بازی Resident Evil Village تایید شد

محسن رضوی فر
۰۹:۳۲ ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
بازی resident evil village

شرکت کپ‌کام (Capcom) به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Resident Evil Village از حالت The Mercenaries برخوردار خواهد بود.

The Mercenaries یکی از مشهورترین حالت‌های سری بازی‌های Resident Evil به شمار می‌رود. این حالت اولین بار در عنوان Resident Evil 3 معرفی شد. موفقیت این حالت موجب شد تا کپکام از آن در برخی از نسخه‌های بعدی این مجموعه استفاده کند. این بخش محبوب در جدیدترین نسخه از این سری یعنی بازی Resident Evil Village نیز قرار خواهد داشت.

در حالت The Mercenaries بازی‌بازان از منطقه‌ای به منطقه‌ی دیگر منتقل می‌شوند و با گروه‌های دشوارتری از دشمنان مبارزه خواهند کرد. بین هر منطقه، شما می توانید با یک تاجر ملاقات کنید و از ارزی که به دست آورده‌اید استفاده کنید. شما می‌توانید سلاح‌های جدید بخرید و یا اینکه آن‌ها را ارتقا دهید. همچنین این بار در Resident Evil Village قابلیت‌های جدیدی از جمله افزایش قدرت، توانایی آسیب بیشتر به دشمنان با سلاح‌های خاص، افزایش سرعت حرکت و موارد دیگر وجود دارد که همگی قابل ارتقا هستند.

بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ مه ۲۰۲۱) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید تریلر معرفی حالت The Mercenaries را مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰P | دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

حالت The Mercenaries برای بازی Resident Evil Village تایید شد
حالت The Mercenaries برای بازی Resident Evil Village تایید شد
حالت The Mercenaries برای بازی Resident Evil Village تایید شد
حالت The Mercenaries برای بازی Resident Evil Village تایید شد
حالت The Mercenaries برای بازی Resident Evil Village تایید شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • اون تبریک مارک سرنی و شوهی یوشیدا رو هم پوشش بدید
    بکگراند مارک سرنی خیلی معنا داره :rotfl:

  • Red sina گفت:

    نمیدونم واقعا چرا با دیدن هر تریلر جدیدی که از این بازی بیرون میاد هی بیشتر و بیشتر نگران میشم واقعا گرافیک چنگی به دل نمیزنه بافت ها خیلی بده به خصوص برف ها اصلا گان پلی روونی حس نمیشه محیط های بیرونی بازی اصلا حس ترس نمیده به بازیکن بازم این نکته رو میگم که اصلا قابلیت خرید و فروش تو یه بازی ترسناک منطقی نیست وسط کلی زامبی و گرگینه یهو بری خرید :/ کاش یه روش دیگه ایی برای ارتقا در نظر میگرفتن درکل امیدوارم من اشتباه کرده باشم و اون چیزی که بازی میکنیم یه چیز متفاوت باشه چون واقعا مورد انتظار ترین بازی امساله برای من

    • شما معلومه اویل باز نیستی. این سری از اولش هم همین قابلیت هارو داشت و من خیلی خوشحالم که این نسخه هم به ریشه اش وفادار مونده

    • RE4 AND RE8 گفت:

      داداش شما اویل۴ یادته فروشنده اصلا تیر نمیفروخت خیلی هم گرون فروش بودیارو 😀 بعدش تیر هم کم گیرت میومد آنمی ۷تا جون داشتن تا بمیرن شما تو همین ویدئو قبلی که به گرگینه ها تیر میزد نمیمردن باید ۷ تا تیر بزنی تا بمیرن منطقی هم هست که تیر بفروشه تو بازی نسبتا اوپن ورد

    • yazdan azizi گفت:

      ببین تو سری رزیدنت اویل ما چیزی داریم به اسم سیف روم که این مکان ها بخش های امن بازی هستن و می شه یک نفس راحت کشید تو نسخه چهار یک فروشنده اضافه شد بهش می گیم مرچنت که ازش سلاح و فرست اید و کلی چیزهای دیگه می خریدیم و به یک شکلی مرچنت رو می شد سیف روم بازی دونست چون جایی که اون بود حمله ای بهت نمی شد الان دوک هم حکم مرچنت رزیدنت اویل ۴ رو داره.درباره روون بودن گان پلی باید خدمتت عرض کنم یکی از نکات قوت رزیدنت اویل ۷ همین گان پلی سنگینش بود که به جای اینکه مثل کال آف دیوتی دشمن رو به رگبار ببندی یک حس سنگینی هنگام شلیک کردن احساس می شد که الان به نسخه هشت هم منتقل شده.یک نکته دیگه هم بگم زیاد تو رزیدنت اویل دنبال منطق نگرد الان مثلا چرا هر انسانی توسط زامبی گاز گرفته بشه زامبی می شه بعد جیل ولنتاین تو نسخه سه اورجینال چطور وقتی توسط نمسیس آلوده شد چند روز سالم بود و زامبی نشد.از این مثال ها زیاد می تونم بزنم هر چند این ها به نظر خودم اصلا نکته منفی نیستن ولی خوب کلا زیاد دنبال منطق نباش.

    • ShinjiMikami گفت:

      ببینید شما داری گرافیک ایول ویلیج رو با سایبر و … مقایسه میکنی که درست نیست چون این بازی نسل هشتیه و خطی هم هست و کپکام خواسته هم نسل هشتیا و هم نسل نهمیا به نحو احسن تجربه کنن. بافت ها هم مشکلی ندارن و مشکلات جزئی حتی در شاهکار هایی مثل ویچر ۳ و رد دد هم دیده میشه. اگه بافت مشکل داشت چرا ایول ۲ و دی ام سی ۵ مشکل نداشتن با آر ای انجین؟ و متای بالایی هم گرفتن. حالا اینم بدون که کمکام روی ایول ویلیج به شدت زیاد تر از ایول ۲ و دی ام سی کار کرده مطمئن باش.
      گان پلی هم که کالاف نیست روون باشه خب ترسناکه باید ریلود سلاح ها کند باشه تا انمی ها بیان سمتت و ترسناک تر بشه نه اینکه تند تند خشاب عوض کنه.
      وجود ترس به محیط باز و بسته ی بازی ربطی نداره و همین که اول شخصه و عقبتو نمیبینی که چی میگذره خودش صد تا ترسه.
      فرض کن اصلا در یه محیط باز هستی و دوربینت اول شخصه و عقبتو نمیبینی و چون فضا بازه و بزرگه پس هم در جلو هم چپ هم راست و هم عقبت کلی انمی های ترسناک و سریع وجود دارن که باید به خوبی دفاع کنی از خودت پس بنابرین نگو که ترس بازی کمه.
      حالا این محیطای باز به کنار محیط های بسته ای داریم از جمله قصر و زیرزمین همونجایی که دستامون زنجیری بود توی تریلر که قراره فقط فرار کنیم و حس اوت لستی بهمون دست بده که به شدت ترسناک و دلهره آوره اونم با صدای ۳ بعدی و دوربین اول شخص که عقبتو نمیبینی.
      وجود فروشگاه هم که واقعا نمیدونم چی بگم بهتون!!! کپکام فروشگاه و اینونتوری شبیه به ایول ۴ با نوآوری های جدید آورده تا راضی بشین الانم میگید بابا فروشگاه توی بازی ترسناک به چه درد میخوره. بابا لامصب چیکار میکنید شما بعضیا. وجود فروشگاه و این همه امکانات تازه باعث میشه در روند بازی خسته نشی و با کلی سلاح و اپگرید ها سرگرم بشی و کلی کیف کنی و بگی ای خدا دفعه ی بعدی چه سلاحی قراره بدن تا این باس هارو سوراخ سوراخشون کنم؟!
      کاش کپکام رزیدنت ایول رو به پایان برسونه تا هرچه زودتر راحت تر بشه از دست بعضیا که میگن قسمت بعدی ادم فضایی میاد و کپکام داره سو استفاده میکنه و این بازی اول شخصه چرته.
      با تشکر

      • “چون این بازی نسل هشتیه و خطی هم هست و کپکام خواسته هم نسل هشتیا و هم نسل نهمیا به نحو احسن تجربه کنن”
        بازی خطری معمولا گرافیکش بالاتره ضمن اینکه سایبرباگ هم نسل ۸ بود
        من گیر گرافیک نیستم ولی دوستمون درست میگن ولی کلا اگر اکشنش زیاد نباشه شاهکار میشه ( مثل نیمه دوم اویل ۷ )

        • ShinjiMikami گفت:

          سایبرپانک نسل هشتی نبود و اشتباها برای نسل هشت معرفی شده بود. سایبر کاملا معلومه که گرافیکش فوق العاده بالاس و به بازی های نسل نهمی مثل مدیوم نزدیکه.
          بازی خطری گرافیکش بالا تره؟ متوجه حرفتون نشدم ولی اگه میخواین بگین بازی های ترسناک باید گرافیک بالا داشته باشن خب شما یه بازی ترسناک نام ببر که گرافیکش در حد سایبر و رد دد ۲ باشه. حالا گرافیک ایول ویلیج کاملا عالیه و قابل قبوله و فقط ایراد میخوایید بگیرید.کیفیت بافت و نمیدونم هرچی باز صد مرتبه بهتر از دیگر بازی هیا دیگه هست که هزار تا باگ و مشکل بهینه دارن.
          شما یه ایول فن باشی به کسی که حتی نمیدونه در سری ایول فروشگاه بود یا نبود نمیگی حرفش درسته.
          نیمه ی دوم ایول ۷ بخاطر وجود سلاح های زیاد بد نبود بلکه بخاطر این بد شد که انمی ها کم تنوع و خیلی تعدادشون کم و زود کشته میشدن و باس خاصی هم وجود نداشت واسه همین مهمات روی هم جمع میشد و اضافه میموند ولی ایول ویلیج پر از انمی و باس های سرسختیه که مهمات کم میاری. شما هم بزن رو هارد و نرمال بازی رو شروع کن نه اینکه ایزی.
          از اوناییی که دمو های بازی رو اجرا کردن میخوام که بیان در مورد بافت و گرافیک بازی صحبت کنن و نظرشونو بگن.

          • Red devil گفت:

            من اولین دموی بازی رو تجربه کردم و کیفیت بافت ها و تکسچر ها داخل قصر عالی بود باور کن ی
            لحظه شوکه شدم از این حجم از جزعیات ب این تریلر ها هم وسواس نشن دوستان از رو تریلر نمی شه متوجه شد و اینکه داخل دمو با اینکه مبارزه ای در کار نبود ولی حس ترس زیاد بود .
            امید وارم متای بازی بالا باشه و شاهد موفقیت بازی تو بحث فروش باشیم :inlove:

    • خود خرید مهم نیست
      چیزایی که میخره مهمه که بنظرم فروختن تیر برای بازی بقا مثل سمه
      ارتقاشم یکم عجیبه ولی بد نیست انصافا

  • darkwarrior گفت:

    مود مزدوران توی رزیدنت خیلی خاطره برانگیزه
    توی رزیدنت۴خیلی عالی بود
    توی رزیدنت۵هم میشد بصورت دونفره تجربش کرد

  • Witcher گفت:

    جدیدا انمی ها شیلدم دارن ! که باید بشکنیشون کپکام کل سری رو با این نسخه عوض کرد به نظرم

  • چقد با این قسمت توی اویل۳ کلاسیک حال کردم.

  • دوستان این حالت افلاین هست یا انلاین؟ میتونیم راحت این مود رو بازی کنیم یا پلاس میخاد؟

  • ضمن عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای محسن رضوی فر. در برنامه دیروز شرکت CAPCOM که اصطلاحا Showcase مربوط به معرفی REVILLAGE بود یک نسخه دمو به صورت رایگان برای طرفداران تدارک دیده شد که برای کنسول PS5 چیزی حدود ۸ گیگابایت حجم داشته. امیدوارم دوستان با بررسی دموی رایگان بازی به ماهیت و فضای کلی بازی پی ببرند. علی ایحال در صورت قرار گرفتت پستی متعلق به این عنوان بدون فوت وقت نقدی کوتاه جهت بررسی این عنوان محبوب خواهم گذاشت. پایدار و پیروز باشید.

  • واقعا این بازی قراره بهترین تجربه ی آخر نسل ۸ بشه.
    من عاشق حالت The Mercenaries هستم؛ خودش قشنگ یه بازی جداگانه ست که میتونه ساعت ها آدم رو سرگرم کنه.
    معمولا هم بعد از پایان بازی این حالت آزاد میشه که خب دیگه از داستان بازی سیراب شدی و میتونی یه حال اساسی به دشمنای ریز و درشت بدی.

  • Old_Gamers گفت:

    گرافیکش بنظر من برای نسل ۸ قابل قبوله . گان پلی و گیم پلی رو هم باید تو بازی دید از تریلر زیاد نمیشه فهمید . رزیدنت ایول در اصل یک بازی وحشت بقاست مهمترین فاکتور باید تمرکز رو اتمسفر دلهره اور و خوفناک و المانهای بقا باشه با چالش منطقی و مناسب . هر چیز دیگه ایی بهش اضافه بشه و درش افراط بشه مثل اکشن بیش از اندازه و یا حتی روشن بودن و افتابی بودن محیط بازی رو از اصالت دور میکنه . در ایول های قدیمی و کلاسیک این عناصر عالی پیاده شده بود برای مثال از صداگذاری بی نظیری برای ایجاد رعب و دلهره و تعلیق استفاده شده بود مثل صدای راه رفتن روی فرش در سکوت مطلق یا صدای بسته شدن درب پشت سر و بلافاصله یک موسیقی اسرار امیز در راهروی جدید کمبود شدید مهمات و ایتم سیو چالش در پیدا کردن بهترین مسیر و درگیری کمتر با زامبی داشتن استراتژی برای درگیری و بی گدار به اب زدن مساوی با مرگ . معماهای سخت و غیره . اینها عوامل اصلی ژانر وحشت بقا و این فرانچایز فوق العاده هستش .

  • Valhalla9 گفت:

    اگر میخواهید دمو را بازی کنید دوستان ساعت ۴:۳۰ بامداد تا ۱۲:۳۰ بعد ظهر روز ۲۹ فروردین دموی روستا و ۵ اردیبهشت ساعت ۴:۳۰ بامداد تا ۱۲:۳۰ بعد ظهر دموی قلعه را انجام بدید

  • mo1234 گفت:

    وااای چه گوتی بارونی کنه این بازی وووو امیزینگ انگلیسی زدما :rotfl:

  • آرین گفت:

    سلام
    چشم‌های من می‌گویند که گرافیک بازی فوق‌العاده است! هم فنی هم هنری، واقعا رنگ‌بندی و نورپردازی خیلی خوب هست. اول با این رنگ‌بندی کمی مخالف بودم چون فکر می‌کردم ترسناکی بازی رو ضعیف می‌کند ولی الآن نظرم عوض شد. برای این سری حرکت روبه‌جلویی هست و بنظر میاد در خدمت فضاسازی باشد.

حالت The Mercenaries برای بازی Resident Evil Village تایید شد
حالت The Mercenaries برای بازی Resident Evil Village تایید شد