کارگردان Death Stranding از نسخه رایانه های شخصی بازی میگوید - گیمفا
کارگردان Death Stranding از نسخه رایانه های شخصی بازی میگوید - گیمفا
کارگردان Death Stranding از نسخه رایانه های شخصی بازی میگوید - گیمفا
کارگردان Death Stranding از نسخه رایانه های شخصی بازی میگوید - گیمفا

کارگردان Death Stranding از نسخه رایانه های شخصی بازی میگوید

سیدهادی میرمحمدی
۱۷:۴۶ ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
تریلر بازی ها چگونه شما را فریب می دهند

به تازگی مصاحبه‌ای توسط ناشر نسخه رایانه‌های شخصی عنوان Death Stranding با کارگردان بازی آقای هیدئو کوجیما صورت گرفت که در این مصاحبه آقای کوجیما توضیحاتی در خصوص انتشار پورت رایانه‌های شخصی این عنوان ارائه دادند.

عنوان Death Stranding اولین بازی هیدئو کوجیما و تیم او پس از جدایی از کونامی در استودیوی مستقل کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از بزرگترین عناوین انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و با ارائه داستانی فوق العاده و دنیای جذاب خود مورد توجه منتقدین و طرفداران قرار گرفت اما به یک باره بعد از مدتی اعلام شد که این عنوان انحصاری برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد و این خبر آغازی بود برای انتشار بیشتر عناوین استودیوهای فرست پارتی سونی برای رایانه های شخصی.
در مصاحبه اخیر ناشر نسخه رایانه های شخصی این عنوان، ۵۰۵ Games با آقای هیدئو کوجیما در خصوص نسخه رایانه‌های شخصی، ایشان بخشی از این مصاحبه را به توضیح و تفسیر در خصوص فضای بازی و مضامین آن اختصاص دادند و در آخر نیز گریزی به مسائل فنی زدند. آقای کوجیما اعلام کردند که باعث افتخارشان هست که با توجه به شرایط سخت دورکاری، استودیوی خودشان با موفقیت توانست پورت رایانه‌های شخصی این عنوان را به سرانجام برساند. ایشان همچنین از تلاش مضاعف استودیو در جهت بالا بردن کیفیت و رضایت‌مندی طرفداران از این نسخه‌ی رایانه‌های شخصی سخن گفتند و اعلام کردند که تمام تلاش خود را به کار بردند تا در حد انتظاراتی که بازی‌بازان از آن‌ها دارند ظاهر شوند.

عنوان Death Stranding ساخته‌ی استودیوی کوجیما پروداکشنز هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس می‌باشد همچنین زمزمه‌هایی در خصوص انتشار نسخه Extended Edition با محتوای داستانی جدید به گوش می‌رسد با این‌حال این خبر تاکنون توسط کوجیما پروداکشنز تایید و یا تکذیب نشده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان Death Stranding از نسخه رایانه های شخصی بازی میگوید - گیمفا
کارگردان Death Stranding از نسخه رایانه های شخصی بازی میگوید - گیمفا
کارگردان Death Stranding از نسخه رایانه های شخصی بازی میگوید - گیمفا
کارگردان Death Stranding از نسخه رایانه های شخصی بازی میگوید - گیمفا
کارگردان Death Stranding از نسخه رایانه های شخصی بازی میگوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Man1380 گفت:

    چقدر موسیقی های این بازی شاهکاره

    • CARNAGE گفت:

      ازون بیشتر چقدر داستان، روایت و کارگردانی بازی شاهکاره
      اینی شاهکار بودنُ فقط وقتی میفهمی که تا اپیزود ۱۵ بازی بری! حتی تا ۱۳ هم نمیفهمی! یکی از بهترین داستان ها و روایت هایی بود که بازی کردم
      متاسفم که بازی فقط و فقط به خاطر انحصاری بودنش(اونم زمانی) مورد حجوم بعضی افراد متعصب قرار گرفت

  • مهدی گفت:

    خوب خیلی هم خوب ( لطفا پست رو به گند نکشید )

  • برعکس بقیه بنده بسیار از بازی خوشم آمد
    اینکه دانه به دانه کار هایی که انجام میدادی یک انیمیشن مخصوص به خودش را داشت خیلی برایم جالب بود و خیلی وقت بود که دنبال همچنین بازی بودم
    کلا هیدئو کوجیما با هر بازی اش یک ویژگی انقلابی را وارد صنعت گیم میکند :yes:

  • Wounds گفت:

    اینطوری که معلومه کوجیما از فروش بازیش بر روی pcخیلی رضایت داره ظاهرا پورتش هم خوب بوده

  • Darker than Black گفت:

    مهمترین اصل گیم گیمپلیه که این بازی نداشت و کاملا حوصله سربره .اونایم که نتونستن پلی بدن و میخوان تجربش کنن قبل اینکه نصب کنین تو رد دد۲ یه شکار بندازین رو شونه کل مپ رو راه برین اگه خوشتون اومد این بازی رو نصب کنین

    • Sackboy گفت:

      به شخصه ایرادات جدی ای رو به گیم پلی بازی وارد می‌دونم. اما هیچ کدوم از اون ایرادا به چیزی که شما گفتی شباهت نداشت!
      به هر حال این بازی از یه جنبه‌هایی واقعا شاهکاره، از یه جمله‌هایی هم واقعا مشکل داره، ولی من معتقدم با حفظ هسته‌ی اصلی گیم پلی بازی، باز هم میشد کاری کرد که مکانیک ها از این جذاب تر بشه و برخی جنبه‌های گیمپلی انقدر خسته کننده نباشه.
      بزرگترین مشکل بازی هم به عقیده‌ی من، اینه که بازیکن رو بیشششش از اندازه درگیر منوهای کسالت آورش می‌کنه! حتی زمانی که تو اوج combat بازی هستی، وقت نسبتا زیادی رو باید صرف مدیریت منوها بکنی! از انداختن سلاح خالی رو زمین بگیر تا عوض کردن نوع ammo و غیره. به حدی که کل emersion و غوطه وری در اتمسفر مبارزات رو مختل می‌کرد! تازه تداخل دکمه‌ی حفظ تعادل با دکمه‌ی شلیک هم این اوضاع رو بعضاً بدتر می‌کرد!
      مشکلات اینچنینی کم نداشت…
      ولی این که بگیم چون شبیه‌ساز پیاده رویه بازی کسالت آوره، معلوم میشه احتمالا یا اصلا بازی نکردی، یا خوب دقت نداشتی که مشکل از کجاست!

      • Darker than Black گفت:

        مشکل رو عرض کردم مشکل اصلیش اینه که گیم نیست به کل تعریف گیم رو تو این بازی نمیبینی.بازیهای شاهکار لحضه شروع بازی شمارو درگیر جذابیت میکنن بازیهای خوب ۱ الی ۲ ساعت زمان پلی لازمه تا جذابیتشونو درک کنی بازی وقتی آشغال میشه که بعد ۸ ساعت هنوز تکلیف بازی با خودش مشخص نشده.

    • CARNAGE گفت:

      داش درباره حوصله سر بر بودن اگر منظورت راه رفتنه بعد از ۴ ساعت دیگه نیازی نیست راه بری کلی وسیله در اختیار داری!!! و گیم پلی اصلا حوصله سر بر نیست اما به عنوان دوست بهت میگم این فکر بزار کنار و حتما بازی رو تموم کن باور کن یکی از قشنگ ترین داستان ها و روایت های زندگیت میشه! منم به گیم پلی بازی نقد هایی دارم اما اینقدری داستان و روایتش قشنگ بود که فقط از بازی لذت بردم

  • qmt گفت:

    شاهکاری دیگر از سلطان سونی …. 😎 😎 😎

کارگردان Death Stranding از نسخه رایانه های شخصی بازی میگوید - گیمفا