نسخه‌ی Death Stranding: Extended Edition آماده‌ی انتشار است
نسخه‌ی Death Stranding: Extended Edition آماده‌ی انتشار است
نسخه‌ی Death Stranding: Extended Edition آماده‌ی انتشار است
نسخه‌ی Death Stranding: Extended Edition آماده‌ی انتشار است

گزارش: نسخه‌ی Extended Edition بازی Death Stranding آماده‌ی انتشار است

حسن اکرامی
۱۲:۱۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
تریلر بازی ها چگونه شما را فریب می دهند

به تازگی یکی از منابع داخلی اعلام کرد که بازی Death Stranding دارای یک نسخه‌ی جدید و کامل تحت عنوان Extended Edition خواهد بود و قرار است در آینده بر روی دو کنسول پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ منتشر گردد.

به گزارش این منبع داخلی، استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) از مدت‌ها قبل روند توسعه‌ی این نسخه را به پایان رسانده است و اکنون به نظر می‌رسد وقت آن رسیده باشد که به زودی معرفی گردد. در اوایل سال جاری میلادی بود که گزارش‌هایی در مورد یک نسخه‌ی مخصوص از بازی Death Stranding برای دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ منتشر شد. با این که شرکت سونی یا استودیوی کوجیما پروداکشنز تاکنون به تایید رسمی این موضوع نپرداخته‌اند اما گفته می‌شود کارگردان بازی یعنی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، یک بخش داستانی کاملا جدید را نیز در این نسخه‌ی ویژه قرار داده است. حتی یکی از منابع داخلی ResetEra که تحت نام کاربری Navtra فعالیت دارد نیز در ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۱ به تایید این موضوع پرداخت و اظهار داشت طرفداران هیدئو کوجیما از این بخش داستانی جدید بسیار ذوق‌زده خواهند شد.

به گفته‌ی منابع داخلی، آن‌ها انتظار داشتند که شرکت سونی در جریان رویداد State of Play قبلی به صورت کامل از نسخه‌ی Extended Edition بازی Death Stranding رونمایی کند؛ چرا که توسعه‌ی این نسخه از مدت‌ها قبل به پایان رسیده و هم‌اکنون کامل است؛ از همین رو طرفداران تنها انتظار برای رونمایی رسمی از این عنوان را در پیش رو خواهند داشت. در هفته‌ی گذشته، کاربر Navtra در انجمن ResetEra علاوه بر محتمل دانستن رونمایی از بازی Death Stranding: Extended Edition در رویداد شرکت سونی، اعلام کرده بود که احتمالا به زودی نسخه‌ی بعدی سری Life is Strange تحت عنوان Life is Strange: True Colors نیز به هواداران معرفی گردد.

با این که کاربر Navtra بارها اطلاعات مختلفی از عناوین بخش پلی‌استیشن را به درستی گزارش داده است و تقریبا منبعی مورد اطمینان به شمار می‌آید، اما باید تا اعلام رسمی شرکت سونی یا استودیوی سازنده منتظر بمانیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه‌ی Death Stranding: Extended Edition آماده‌ی انتشار است
نسخه‌ی Death Stranding: Extended Edition آماده‌ی انتشار است
نسخه‌ی Death Stranding: Extended Edition آماده‌ی انتشار است
نسخه‌ی Death Stranding: Extended Edition آماده‌ی انتشار است
نسخه‌ی Death Stranding: Extended Edition آماده‌ی انتشار است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • sonicer گفت:

    درباره آخرین نظری که تو پست آقای اکرامی دادم، لازم دیدم این توضیح رو برای رفع سوءتفاهم در اولین پست ایشون بدم:
    خدمت حضرات کارشناس و همه چیز دان توضیح بدم که از عکسم مشخصه فن سونیک هستم و به طبع اون بیشترین بازی که تجربه کردم، از اکثر کنسولای سگا (حتی ساترن که خیلیا اسمشو نشنیدن) بوده. بعد از سگا هم بیشترین تجربه بازیم با کنسول های پلی استیشن بوده و بعدش نینتندو. با اینکه شرکت بسیار خوب و موفقیه، اما فن نینتندو نیستم. همونطور که دیگه فن سگا هم نیستم. اینو نظرات قبلیم اثبات میکنه.
    .
    آقای اکرامی، علاقه شما به سونی طبیعیه و هیچ مشکلی نیست. اما اینکه نمیخوای موفقیتهای ایکس باکس (هرچند کمتر باشه) نشونه تعصب داشتنه. اینکه تو انتهای کامنت قبلی اسمی از سونی نیاوردم، عشق نینتندو بودن ! نبود، فقط قیاس ثروت نینتندو با شرکتهای پولدار آمریکایی بود. خب مشخصه که سونی بسیار ثروتمندتر با فعالیت گسترده تر از نینتندو هستش و دلیلی نداشت از لحاظ ثروت سونی رو با اونا مقایسه کنم.
    .
    Sam_fisher_47 : اگر مخاطب نظر شما من هستم، اصلا منظورتون رو متوجه نشدم.
    .
    mateus_bk : علاقه آقای اکرامی به سونی خیلی هم خوبه. تاثیر بالای سونی بر دنیای گیم انکارناپذیره. اما اگر با بی انصافی مایکروسافت رو بذاری کنار گوگل و آمازون، این نشونه فن بویسم و هیتر بودنه.
    .
    tinytoon : که دلیل این جواب طولانی هستی. مشخص نیست تا بحال چی یاد گرفتی که به من میگی یارو و چطور تشخیص دادی من هیتر کل صنعت گیم هستم. چاره ای نیست، همه تو اینترنت لات کوچه خلوت میشن.
    .
    اگر دوستانی که ادعا دارن خیلی سرشون میشه، راهی پیشنهاد بدن تا همو به چالش بکشیم. من منتظرم.

    • هیچ کسی اندازه یه سگا فن سابق خطرناک نیست چون چیزی برای از دست دادن نداره منم اگه سگا فن دو آتیشه سابق بودم از مایکرو و سونی و بقیه رقیبانی که باعث شدن پلتفرم مورد علاقه م محو بشه خوشم نمیومد الان بهت حق میدم ولی سگا چوپ اشتباهات خودشو خورد در مقطعی حتی از نینتندو هم جلو زد قبل از اینکه سونی و مایکرو بیان توی رقابت . کسی که بجای ps1 و ps2 ساترن و دریمکست داشته لایق داشتن مدال افتخار وفاداری به برند مورد علاقه ش هست شما مثل اونایی هستی که الان میرن سریز اس و ایکس میخرن 😀

    • Mateus گفت:

      اصلا منظور استاد اکرامی توی اون پست ؛ مایکرو نبود
      ایشون گفت که شرکت هایی مثل گوگل و آمازون نمیتونن با پول ره صد ساله رو ۱ شبه برن ؛ برای رسیدن به قله های این صنعت باید مثل سونی و نینتندو پشتکار و خلاقیت داشته باشی
      .
      از نظر هدف ؛ بحثش جداست چون گوگل و آمازون و مایکرو یه هدف مشترک دارن و اونم ساخت نتفلیکس دنیای گیم هست که با سیاست های حاکم در این چند دهه در تضاده و شرکت هایی مثل سونی و نینتندو مخالف این اهداف هستن ؛ اگه بخوایم از این نظر کامنت استاد اکرامی رو بررسی کنیم ؛ حق با شماست ؛ ایشون گوگل و آمازون و مایکرو کنار هم آورد

    • آرین گفت:

      سلام
      همونطور که به جاهای دیگر مایکروسافت کاری نداریم و فقط بخش ایکس‌باکس رو با سونی مقایسه می‌کنیم؛ باید بخش کنسول سونی رو با نینتندو مقایسه کنیم و بازارهای گوشی، تلوزیون و… رو فاکتور بگیریم. و من فکر نمی‌کنم نینتندو از سونی عقب‌تر باشد یا دست دو حساب بشود بلکه خیلی هم کاردرست هست و این همه سال تونسته خودش رو در بازار نگه دارد و ارائه‌دهنده بازی‌هایی سرپا و سرگرم‌کننده باشد. اینکه بخوایم بگیم سخت‌افزار ضعیفی دارد و به‌گونه است و… خودش آخر بچه‌بازی و حماقت است! سخت‌افزار هم ضعیف نیست بلکه به اقتضای خود کنسول و اهدافش اینطور طراحی شده و بازی‌هایش هم مسیری متمایز رو پیش می‌روند. نینتندو اگر بخواد هم می‌تونه یه غول سخت‌افزاری بسازه هم یه بازی خیلی مثلا بزرگسالان یا دارک.
      سلامت باشید و تندرست.

      • sonicer گفت:

        نظر شما به این دلیل درست نیست که هزینه ای که استودیوهای سونی برای ساخت بازی میکنن، آیا نینتندو هم میکنه؟ تبلیغاتی که پلی استیشن میکنه قابل مقایسه با نینتندو هست؟ مشخصه که نینتندو هم دوست داره کنسول قدرتمندتر از رقبا (تا نسل ششم از سگا و سونی -گیم کیوب بالاتر از پی اس ۲ هستش- قویتر بود) و هزینه بیشتری بکنه. اما چون بودجه در حد واندازه سونی نداره، نمیکنه. نینتندو رو جامعه طرفدارانش حفظ کرده، نه تبلیغات و هزینه های سرسام آوری که سونی، مایکروسافت، الکترونیک آرتز، یوبی سافت، راک استار و … میکنن.
        سونی با ورودش به گیم، این سرگرمی رو به صنعت تبدیل کرده و تنها برند ژاپنیه که داره با برندهای غول آمریکایی از لحاظ هزینه و انتقال ثروت رقابت میکنه.

        • آرین گفت:

          سلام
          شرمنده بابت تأخیر، نمی‌دونم چرا برام اعلانی نیومد.
          متاسفانه من نفهمیدم شما از نظر من چه برداشت کردید ولی برداشت من از نظر شما اینه، نینتندو می‌خواد که مثل سونی و مایکروسافت، سخت‌افزار قوی بسازه ولی نمی‌تونه از پس هزینه‌هایش بر بیاد. راستیتش من فکر نمی‌کنم دلیلش ازن باشه یا حداقل، فقط این باشه.
          در پناه خدا

    • موفقیت های ایکس باکس در نسل ۸ رو نام ببر ۲ نمره

      • بهترین ریسینگ تاریخ

        بهترین بازیه ۲بعدی تاریخ

        بهترین بازیه شبیه ساز تاریخ و……

        • و ..
          پرافتخارترین بازی تاریخ
          پرفروش‌ترین کنسول تاریخ
          هر سال نامزد گوتی و دارنده‌ی گوتی
          انحصاری‌های فوق العاده که دیزگانش همه رو به وجد آورده دیگ از گاد و لست و آنچارتد بگذریم
          و این که بازیاشو هرزگاهی میشه در جدول فروش زیارت کرد و …

        • Mateus گفت:

          بهترین بازی شبیه ساز و ریسینگ تاریخ = گرنتوریسمو با متا ۹۶

          • ...Eternal... گفت:

            پس با این حساب همتون باید قبول کنید که هیلو ۱ با متای ۹۷ برترین شوتر تاریخه دیگه؟؟ چرا پس سر اون تعداد نقدا رو میکشین وسط یا به خاطر قدیمی بودنش بهونه میارید؟؟ محض اطلاعت گرن توریزمو ۱ فقط با ۱۶ تا نقد متای ۹۶ رو داره پس اگر تعداد نقد ملاک باشه این نمره گرن توریزمو اصلا ارزشی نداره دیگه(دقت کن با منطق خودتون دارم جوابتو میدم این عقیده من نیست اتفاقا با اینکه ریسینگ باز نیستم ولی برای گرن ارزشی زیادی قائلم و قابل احترامه واسم)
            نمیدونم چرا به خودتون که میرسه تمام منطق خودتون رو هم زیر سوال میبرید

            • Emmat گفت:

              برادر من اگه متا بهترین رو معلوم می کرد نیتندو باید اول بود با متا ۹۹( لجند اف زلدا ).

              • ...Eternal... گفت:

                خوب منم دقیقا منظورم همینه دیگه میگم هر باری ای رو باید با اون زمان و نسل خودش مقایسه کرد نه اینکه یه بازی از نسل پنجم رو با نسل هشت یا نه مقایسه کنیم، زلداoot برترین بازی از نظر متا در نسل پنجم و مطابق با استاندارد های زمان خودش بود و باید در همون ابعاد با بازی های هم نسل خودش مقایسه بشه نه با بازی هایی که در نسل هشتم یا نسل جاری عرضه میشن :yes: :yes:
                همونطور که از نظر متا تو این نسل هشتم زلداbotw و رد دد ۲ و ماریو اودیسه برترین ها از نظر متا بودن ولی هیچ ارتباطی دیگه با نسل نهم نخواهند داشت و ما فقط مجازیم بازی های یک نسل رو با همون نسل مقایسه کنیم و حالا ازین پس باید به مقایسه بازی های نسل نهمی با خود بازی نسل نهی بپردازیم

          • G.LN گفت:

            خداییش فورزا هورایزن ۴ رو بازی کن ببین چطوره اصلا

        • اولی که ماست وانتده
          دومی هالونایته
          اون نباشه ددسلز
          اون نباشه تازه اوری دو بنظرم
          تازه بازی های قدیمی مثل کسلوانیا و متروید رو پلی ندادم
          بهترین شبیه ساز تاریخ هم قطعا
          Euro truck simulator 2 عه
          این چیزایی که گفتی نسبیه
          مایکروسافت هیچ کاری نتونست تو نسل هشت بکنه فقط اسپنسر اومد کولشو برای نسل نه پر کرد

        • @Xbox one s pro gamer
          ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
          اول اینکه بهترین ریسینگ تاریخ اگر به متا نگاه کنیم دست گرن توریسمو هستش
          اگر به شبیه ساز نگاه کنیم باز درست گرن توریسمو هستش
          ولی اگر به آرکید نگاه کنیم شاید به فورتزا برسه ولی اگر بخوایم در سبک بگیریم پس سونی هم تو هک اند اسلش و اکشن ادونچر و امثال اینا سونی میشه
          در مورد بازی ۲ بعدی احتمالا منظورت اوری هستش که انحصاری نیست و روی سویئچ هست؟ اون رو میگی؟
          بهترین شبیه ساز تاریخ هم که باز گفتم میرسه به گرن یا کشاورز یا …
          *********
          @sonicer
          تو که سونیک فنی چرا از ماکرو بالا میری بی طرف؟
          یا گیم پس چیشون رو پشست سر گذاشته؟ این که بازی کم خرج کارتونی تو نسل ۸ به طرفدارهاش داده؟
          قوی ترین کنسول تاریخ؟ کنسولی که هیچ بازی گرافیک بالایی روش ندیدیم اون رو میگی؟ بالاترین گرافیک دست ردد ۲ و لست ۲ بود اون هم روی کنسول پایه. اینکه پول زیاد ازت بگیره کنسول قوی بهت بده که هنر نیست خب سونی هم میتونه یک کنسول بسازه ۱۰۰۰ دلار بگه ما قوی ترین کنسول تاریخ رو داریم

          بازی تحسین شده فورتزا هرایزن قبول ولی هم سبکش همه پسند نیست هم رقیب هاش خیییییییلی بازی های شاهکارتر و همه پسندتر ساختن پس هیچی
          اوری هم انحصاری نیست

      • sonicer گفت:

        با اکوسیستم گیم پس که نینتندو و سونی رو مدتهاست پشت سر گذاشته.
        ساخت قدرتمندترین کنسول نسل هشتم
        ساخت چند بازی عالی یا تحسین شده مثل : فورزا ، اوری و …
        البته که در حد پلی استیشن و نینتندو موفق نبوده.

    • مهدیار گفت:

      برای فیلم سونیک از ۱۰ چند میدی؟
      من ۹ میدم 🙂

      • شما همون که اعتراف کردی توی سایت متاکریتیک با چند اکانت مختلف به لست دو صفر دادی برای هفت جدمون بسه نمیخواد دیگه به فیلم و بازی دیگه ای نمره بدی . آقازاده و طرفداره کسایی هستی که مسبب بدبختی مردم ایران هم هستند حقا که عکس پروفایلت لایقته منفورتر از تو ، توی سایت نداریم

        • . گفت:

          چی چرت و پرت میگی مهدیار یکی از محترم ترین کاربرای سایته نظر تو رو چجوری تایید کردن واقعا در عجبم

          • چرت و پرت نیست عین واقعیته از خودش بپرس بهت میگه

            • . گفت:

              زیاد حرفات قابل اعتماد نیست منم تا حالا توهینی از مهدیار ندیدم شاید اون موقع به شوخی گفت (تازه اگه گفته باشه که به احتمال زیاد همچین چیزی نگفته) حتی همین الان هم تو بهش توهین کردی :no:

              • وقتی از چیزی اطمینان نداری درباره ش نظر نده من ادمی نیستم که تهمتی به کسی بزنم تمام حرفایی که زدم عین واقعیته

                • . گفت:

                  ۱: همین الان بهش توهین کردی و پروفایلش رو بهش نسبت دادی در این باره بحثی نیست ۲: من گفتم شاید شوخی کرده باشه با اطمینان حرف نزدم ۳: تو از کجا انقدر مطمئنی؟

                • . گفت:

                  داداش در کل اگه توهینی چیزی کردم عذر خواهم ولی شما هم نباید به اون شخص توهین میکردی ?:-) :rose:

              • Mateus گفت:

                جوان جوان ؛ مهدیار با چندین اکانت به لست صفر داده و الگوش سلطان رائفی پوره
                .
                در ثانی ؛ ۲ نفر تو سایت هستن که فقط با مدرک حرف میزنن : پیمان و تاینی تون

                • . گفت:

                  واقعا داده!!!‌ به نظر کاربره خوبی میومد در کل ممنون اطلاع رسانی کردی (پیمان رو حقیقتا زیاد قبول ندارم تاینی تون رو هم هنوز درست حسابی نمی‌شناسم):rose:

                • باو بکشید بیرون دیگه از این لست لامصب هرجا میرم یا از اتک حرف میزنن یا لست باور کنید خیلی به لست علاقه مند بودم بازی کنم اما از بس فنای سمی داره رفته رفته بهش بدبین شدم گیریم به لست داده صفر چیزی از بازی کم میشه الان خداییش نزدیک ۸ ماهه از عرضه لست گذشته بازم بحث های لست تو سایت انجام میشه ازتون خواهش میکنم این بحث و تموم کنید با تشکر تایید بشه کامنتم لطفا

              • جواد جان گفته
                یه بحثی شد رو و راست با افتخار گفت بخاطر قضایای igbt و اینا صفر دادم به لست

                • بخاطر این بحثا بوده قطعا .. به سایبرپانکم صفر میده؟ بازی که هزارتا جزئیات مهم نداره و شخصی سازی اندام جنسی داره؟ بازی اول شخص شوتر بدون کات سین سینمایی سوم شخص؟ یا اینکه از لزوم صحنه های رومنس در یک بازی اول شخص راضی بوده شاید که به اون صفر نداده :/

                • با حرفتون کار ندارم ولی این جمله واقعا خنده داره
                  بازی اول شخص شوتر بدون کات سین سینمایی سوم شخص
                  چه ربطی داره آخه برادر من؟
                  نود درصد بازیای اول شخص کاتسین سوم شخص ندارن
                  سایبر که کلا کاتسیناش هم گیم پلیه

                • . گفت:

                  اینکار به شدت اشتباهیه اینکه به خاطر بعضی مسائل (که کلا بیست دقیقه هستن و میتونی اسکیپ کنی) به یه بازی صفر بدی فقط به بلوغ فکری نرسیدن اون فرد رو میرسونه

              • Ozhan گفت:

                جواد داداش شما احتمالا اونموقع غیبت داشتی تو سایت وگرنه تاینی جان هیچوقت بدون مدرک و الکی حرف نمیزنه!
                مدارکشم هست اگر میخوای برات میرم پیدا میکنم
                خلاصه که کاش بدون اطلاع ریپلای نمیکردی به تاینی

                • . گفت:

                  داداش نمی‌دونستم دیروز بچه ها گفتن تازه فهمیدم ازش عذر خواهی هم کردم :rose:

      • . گفت:

        بله ما در اینجا شاهد یک تفرقه انداز هستیم که سعی می‌کنه از بروز جنگ جلوگیری کنه :yes: من از نظر خودم ۸.۵ بود

      • مهدیار گفت:

        ممنون که گفتی 🙂
        راستی به اون ظاهر قبلی سونیک چند میدی ، به نظر خودت هم خیلی افتضاح بود نه؟
        من تقریبا اون موقع از همه بد میشنیدم در مورد ظاهرش 🙂

      • مهدیار گفت:

        راستی اسم اون اشخاصی که بهم توهین کردن و میکردن رو هم نیوردم
        چون آدمی که ارزش قائل هست برای خودش و دیگران این چیزارو نمیگه 🙂

    • AL1K1NG گفت:

      من اصلن نمیفهمم چرا هرکی باید هیتر چیزی باشه که نداره یا چرا اگه من از ایکس خوشم میاد چرا از ایگرگ باید بدم بیاد؟!
      من خودم اول سگا جنسیس بودم بعد پیسی و الان پلی استیشن ۳ و ۴ و باز هم پی سی
      شایدجالب باشه من حتی ۳۶۰ نداشتم ولی با ترول هایی ک تو این ی هفته کردم همه باورشون بود ک یا ایکس دارم یا پلی ندارم
      مثلا هرکی از لست۲ بدش بیاد هیتره
      هرکی ناتی داگ رو دوس نداشته باشه هیتره
      هرکی از گیم پس دفاع کنه هیتره
      هرکی نفس بکشه هیتره
      والا بلا هیچ کس از اومدن دیزگان ب پی سی ناراحت نمیشه و هیچ کس هم منتظرش نبود چ بیاد و چ نیاد
      ولی این همه سر و صدایی ک شد تقصیر خود سونی فن هاییه ک توی نسل ۸ فکر کردن خدا هستن و سونی داره بهشون خدمت میکنه و دید از بالا به پایین داشتن
      درسته سونی بهتر دوتا رقیبش عمل میکرد ولی آخر شما براش ی مصرف کننده این و کارایی ک پی سی فن ها و ایکس فن ها کردن بخاطر هیت سونی نبود بخاطر هیت سونی فن ها بود

  • mo70 گفت:

    ری تریسینگ هم داره؟
    هپتیک فیدبک اضاف میشه؟

  • Mateus گفت:

    الله اکبر این همه جلال …..
    الله اکبر این همه شکوه …..
    :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship:
    دارم از خوشی دیوانه میشم

    • Mateus گفت:

      دوستان این نکته هم فراموش نشه ؛ state of play با هدف معرفی عنواین ایندی منتشر شد ؛ خود سونی اعلام کرد که خبری از بازی بزرگ نخواهد بود
      .
      عناوین بزرگ احتمالا توی یه رویداد بزرگ و خفن ؛ مثل همونی که قیمت ps5 رو اعلام کردن قراره برگزار بشه

  • NRG-souls گفت:

    من به شخصه خیلی سعی کردم با این بازی رابطه بر قرار کنم اما جدا از دنیای زنده ای که ساختن گیم پلی با اون سادگیش خیلی بی کیفیت بود اصلا نرم و روان نبود ، فرض کن بازی ای که کلا شبیه ساز پیاده رویه تو بخش پیاده روی از روی سنگ ها به شدت بلنگه !!! ببین چی وای میسه

  • . گفت:

    امیدوارم حقیقت داشته باشه میخواستم بازیش رو بگیرم الان یذره دیگه صبر میکنم ببینم این نسخه میاد یا نه

  • با این که شرکت سونی یا استودیوی کوجیما پروداکشنز تاکنون به تایید رسمی این موضوع نپرداخته‌اند اما گفته می‌شود کارگردان بازی یعنی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، یک بخش داستانی کاملا جدید را نیز در این نسخه‌ی ویژه قرار داده باشد.
    وااااااای…یعنی میشه چند ساعت دیگه به خط اصلی داستان اضافه بشه و این گزارش واقعی باشه؟!
    بهترین اثر سال ۲۰۱۹((شخصی))

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    ایول دث رو کنسولم نصب هست و بعد از والهالا میرم سراغش :inlove: فقط ۱۵ دقیقه بازیش کردم و اگر هیچی در مورد این بازی نمیدونستم و بی اطلاع پلی میدادم تو همون ۵ دقیقه اول میگفتم این بازی رو فقط یکنفر ساخته : کوجیما :heart:

  • Black Knight گفت:

    احتمالا نسخه نسل نهمی بازیه که قراره از تمام ویژگی های PS5 استفاده بکنه نسخه نسل هشتمیش هم احتمالا یه سری چیزای جدید بهش اضافه میکنه واقعا کوجیما با ساخت Death Stranding ثابت کرد برای ساخت بازی لازم نیست همش یه ایده رو هی تکرار کنید واقعا بازیش یکی از بهترین بازیای نسل بود

  • Yato گفت:

    به نظرتون این نسخه شامل بهبود گرافیکی برای نسل بعد میشه یا نه ?:-) گرافیک نسخه اصلی که فوق العاده بود تصور گرافیکش روی نسل بعد دیوانه کننده هست ، تنها چیزی که بعد از تجربه این عنوان مرا شگفت زده کرد گرافیک و کاتسین های عالیش بود ، در سایر بخش ها اصلا ارزش هزینه که برای گیمنت دادم را نداشت ( نظر شخصی )

  • این بازی در مراسم گیم آواردز حقش رو خوردن و کیلویی به سکیرو جایزه رو دادن. قبول دارم سکیرو شاهکار بود ولی اگر قرار بود به بازی های سولز بورن جایزه بدن خداییش حق بلادبورن بود کاری هم به انحصاری بودنش ندارم همه اون هایی که اثرهای میازاکیرو بازی کردن قبل دارن بلاد بورن بهترین ساختشه حتی خودش خبرش هم در گیمفا هست
    و اما تعداد جوایز سال بازی دس استرندینگ ۱۰۷
    تعداد جوایز سال بازی سکیرو ۷۵
    این خودش نشون میده حق کدوم بازی بوده و به خاطر حاشیه های دور بازی دس حقش خورده شد مثل سال ۲۰۱۶
    تعداد جوایز سال آنچارتد ۴ ۱۷۹
    تعداد جوایز سال اورواچ ۱۰۸
    مثل سال ۲۰۱۳
    تعداد جوایز سال لست پرافتخارترین بازی نسل ۷ ۲۶۴
    تعداد جوایز جی تی ای تکراری ۱۶۱
    اختلاف بین جوایز در مراسم های مختلف نشون میده حق کدوم بازی بوده در مراسم گیم آواردز گوتی بشه و نشده
    علتش هم این هستش که همیشه جایزه سال رو به سونی که حق بازی هاش هست بدن بقیه استودیوها و فن های شرکت های رقیب صداشون در میاد که سونی مراسم رو خریده یا پول داده و امثال این ها پس بخوان نخوان مجبورن جایزه ها رو تقسیم کنن

    • یک:گوتی حق میازاکی بود
      دو:اگه سکیرو گوتی نبود باید رزیدنت اویل میشد

    • SiRSiNa گفت:

      بلاد با ویچر افتاد واسه همین نگرفت
      و درضمن ببین چقد خوار شدی که هر هفته میای تعداد جوایز لیست میکنی
      با اونایی که بازی لیست میکنن هیچ فرقی نداری
      درضمن gta تکراری؟؟؟؟ آخی حتما درد داری
      در ضمن اهدای گیم آواردز نظر یه گروهه و ممکنه با بقیه هم نظر نباشه
      و اینم بدون توی دنیای رقابت هیچ شرکتی هیچ حقی نداره ، همین که اشتباه کنی عقب میفتی کسی هم باهات رودربایستی نداره

    • SOLID گفت:

      فردی که به جزء مسخره کردن و بی احترامی به اعضای نویسنده کاری ندارد نباید از این بیشتر انتظار نیست متاسفانه 😐

    • SOLID گفت:

      اول این در اون سال باید resident evil 2 گوتی می بود نه یک بازیی که گیم پلی و داستانش بر پوچی گرای ساخته شده 😐 دوم death stranding یک شبیه سازی پیاده روی است نه یک بازی :no:

    • ...Eternal... گفت:

      والا تا اونجا که ما یادمون سونی همیشه تو جوایز به حقش رسیده حتی اون سالی که آنچ۴ تو tga گوتی نشد ولی بازم با کسب بیشترین جوایز گوتی واقعی اون سال شد و به حقشم رسید همینطور هم لست ۱ با اینکه تو اون رویداد gta جایزه رو برد ولی بازم لست با بیشترین جوایز به کار خودش به عنوان گوتی پایان داد دث استرندینگم به همین صورت بیشترین جایزه رو برد با اینکه با کمال احترام و به نظر خودم به هیچ عنوان این حجم از توجه حق این بازی نبود و این جایگاه باید به همون سکیرو میرسید پس اگر حقی این وسط خورده شده باشه حق سکیرو بوده که پایمال شده نه دث استرندینگ که از همه جهت بهش توجه شد
      اگر tga میترسید جایزه رو به صرف اینکه بقیه صداشون در نیاد به بازی های سونی نده پس چرا سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ جایزه رو به بازی های سونی دادن؟؟ تو توهم توطئه داری ذهنت آشفتست فکر میکنی کل دنیا نشستن نقشه میکشن علیه سونی و بازیاش 😐 😐
      بازی های سونی تو این سال ها به اونچه که حقشون بوده رسیدن دیگه بیخودی مظلوم نمایی نکنید یکم ولقع بینانه تر با هر موضوعی برخورد کنید براتون مفید تره

  • جالبه نهایتا هم آمار فروشش خوب بود، هم متاش رو pc عالی!
    ولیکن مدت ها هیتراش گفتن که نه میفروشه نه متاش خوبه، پس آشغال بوده!
    قطعا بازیش سلیقه ای بود و مبارزاتش سیراب کننده نبود ولی عنوان قابل احترامی بود که چیزهایی به صنعت گیم اضافه کرد.

  • جون هرکی دوست داری دیگه اپن ورلد نساز.واقعا دث تنها اثر کوجیما شد که متاش کمتر از۹۰شد.ای کاش متال گیر میساختی…واقعا حیف این فرانچایز که رها شد.دیگه واقعا از گیم نا امیدم 🙁

نسخه‌ی Death Stranding: Extended Edition آماده‌ی انتشار است
نسخه‌ی Death Stranding: Extended Edition آماده‌ی انتشار است