Control موفقیت بزرگی نبود اما رمدی از عملکرد آن راضی است
Control بدون شک یکی از بهترین و محبوبترین عناوین رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) محسوب میشود که خوشبختانه علاوه بر نقدها و نمرات بالا، فروش نسبتاً خوبی را نیز داشته است. شاید فروش Control در مقایسه با بازیهای بزرگ چندان قابل توجه نباشد، اما این استودیوی فنلاندی از عملکرد ساختهی خود راضی است و درآمد خوبی را از فروش آن کسب کرده است.
ترو ویرتالا (Tero Virtala)، مدیر عامل رمدی اینترتینمنت، در طی مصاحبهای با GamesIndustry در مورد فروش Control و استقبال منتقدین و بازیبازان از آن صحبت کرد. با اینکه ویرتالا قبول دارد که فروش دو میلیون نسخهای Control موفقیت بزرگی محسوب نمیشود، اما با این حال او هنوز هم از عملکرد این عنوان رضایت دارد؛ مخصوصاً با در نظر گرفتن جوایزی که Control دریافت کرده است.
ما واقعاً از موفقیت Control خوشحال هستیم. این عنوان جوایز بهترین بازی سال را دریافت کرد و تاکنون دو میلیون نسخه فروش داشته و همچنان در حال فروش است. اما دو میلیون یک موفقیت بزرگ در صنعت ما محسوب نمیشود. زمانی که صحبت از موفقیت بزرگ میشود، منظورمان موفقیت در سطح این صنعت است. این چیزی است که میخواهیم به آن برسیم.
استودیوی رمدی در حال حاضر بر روی چندین پروژه کار میکند. این استودیو برای ساخت دو بازی با شرکت اپیک گیمز (Epic Games) قرارداد دارد. از طرف دیگر، توسعهدهندگان Control نیز در حال کار بر روی بازی بزرگ بعدی هستند. در کنار این عناوین، رمدی در حال تکمیل روند توسعهی CrossfireX است و ساخت یک بازی چندنفره را نیز در برنامهی خود دارد.
بازی Control هماکنون بر روی کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس سری ایکس و سری اس، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، نینتندو سوییچ (نسخهی ابری) و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
کنترل واقعا یه بازی عالی و باکیفیت و درخور رمدی بود . واقعا باورم نمیشه چرا بازی های رمدی بخاطر داستان پیچیده اشون همیشه اندریتد ان هر کسی این استدیو رو بشناسه میدونه چه عناوین عالی و محشری ساخته . مکس پین شاهکار الن ویک شاهکار و کنترل محشر . امیدوارم اگه مایکروساقت میخواد استدیویی رو بخره بهترین گزینه رمدی هست . دیگه فکر نکنم کسی از خرید رمدی ناراحت بشه چون الن ویک و کوانتوم بریک و حتی الان کراس فایر ایکس هم انحصاری ایکس باکس هستن . و فکر کنید چقدر عالی میشه اگه مایکرو رمدی رو بخره و به کراس اور الن ویک و کنترل ، کوانتوم بریک ۲ رو هم اضافه کنه و ای پی مکس پین رو بخره و یه مکس پین شاهکار دیگه ببینیم
یکی از بهترین بازیها مخصوصا که رو پلاس اومده …و با واکترو و ترجمه همزمان امیر گیم شو تو یوتیوب عالیه …حتما تجربه کنید .
رمدی بعد اینکه سونی خریدت فقط برای خودمون شاهکار بساز جیگررررررر
رمدی اگه کسی بخره اون مایکیه. چون همین الانشم داره برا مایکی انحصاری میزنه
رمدی برای مایکروسافت مناسب تره ، سونی میخواد استودیو هموطن رمدی ، هوسمارک رو در صورت موفقیت عنوان جدیدش بخره
سلام
شاید یکم بخاطر تبلیغات و مانور کم باشه، یکم هم بخاطر خود بازی که برای ورود به دنیاش و درگیر شدن با گیمپلیاش زمان بیشتری (نسبت به خیلی از عناوین) باید گذاشت. شاید الان Wake هم به همین دلیل زیاد نفروخت. برای ما که بازیهایش خیلی دستاورد اند؛ حالا اگر خواستید یه قهرمان سیاهپوستی چیزی بزارید اون وسط و یکم شعار بدید و یکم اکشن بیشتر و ریتم تندتر.
هر چند خداروشکر رمدی کاردرستتر از این حرفا و کاراست.
تشکر
قشنگ معلومه هر ۲ روز یه بار یه ادیشن جدید میداد
کنترل چند پله از کوانتم بریک عقب تر بود
ولی امان از دست این رسانه فاسد و مافیای صنعت گیم که جای این دوتا عوض کرد
امیدوارم زودتر بساط منتقدین ابکی و پولکی جمع بشه
سلام
منم امیدوارم و اگر عرضههای باشد، دست به کار.
در پناه خدا
منم کوانتوم بریک رو خیلی دوست داشتم
اوپن ورلد بودن کنترل یکم زد تو ذوقم
کوانتوم بریک یکم زود تموم شد قبل از اینکه کسل کننده بشه
کنترل درسته گیم پلی متنوع تری داشت جالب بود ولی کاش اوپن ورلد نبود یکم حوصلمو سر برد
وقتی داداششو پیدا کرد هم سیوم گم شد متاسفانه
البته اپن وورلد نیست
مترویدوانیاست
کوانتوم بریک هنوزم از خیلی ها جلوتره
چه گرافیک و گیم پلی داشت :inlove: البته هنوز دارم بازیش میکنم.
تا وقتی ک دوره دوره بازیای مزخرف مولتی و بتل رویاله معلومه همچین بازیایی مث این و نیو ۲ و …. عملکرد خوبی از خودشون ب جا نمیزارن چ از نظر فروش چ از نظر باقی چیزا واقعا ادم تاسف میخوره ب این نسلی ک گیمر شدن ک فقط ب فکر مولتی ان
بازی از نظر داستان کمی پیچیده بود و خب واقعا باید درکش میکردی اصلا بد نبود بازی اما شاهکارم نبود توقع بیشتر ازین رو از رمدی داشتم
اگه بخوام دوتا هکی بقیه رندم از بهترینای نسل هشت بریزم نظر شما چیه.
خودم ردد۲ گاد ۲۰۱۸ اسپایدر۲۰۱۸ جاست کاز واچ داگز last 1 و چنتا دیگر پلی دادم الانم که هکیم گرونه اینارو میخوام بدم بره و gta v و last 2 بریزم گمون نکنم از اینا سرگرم کننده تر باشه
خودم در مورد علاقه شخصی عاشق batman Arkham Knight و Jurassic world evolution و days gun و injustice 2هستم حتی از انتخابی هامم بیشتر ولی خوب شما جای من فقط با دو انتخواب.
متاسفانه باید چشمو رو به علاقه بست . دیز گان اگه مثل عکس هاش باشه که عالیه ولی از عملکردش بد میگن زدمون میکنن .
سایبر درست شد؟؟؟
داداش والهالا و ویچر بریز که طولانی باشن (البته لست دو خیلی شاهکاره و راحت قابلیت تکرار بالا و gta v هم که ثابت شده اس) سایبر هم دو ماه دیگه کامل درست میشه (به احتمال ۷۰ درصد)
ممنونم :yes: :rose:
Days gone دیروز گرفتم اصلا در حد انحصاری سونی نیست نه گرافیکش و نه گیم پلی مضخرفش.
منم از عملکردش راضی ام 🙂
رمدی عناوینش معروف بودن به فیزیک خیره کننده و گرافیک جذاب اینو از زمانی که مکس پین توسعه میدادن هم به وضوح قابل درک بود، در کنار اینا گیم پلی لذت بخش و داستان های ایده ال و پر مفهوم هم از مشخصه های بارز بازی های این استودیوی خلاقه، من با ادونچر خطی خیلی میونه خوبی ندارم ولی این استودیو تو ارائه محتوای با کیفیت تو این سبک جزو بهترین هاست بدون شک
آلن ویک عنوان زیبایی از این استودیو بود امیدوارم در نسل جاری شاهد دنباله اش باشیم میتونه خیلی هیجان انگیز باشه آلن ویک از عناوین به یادموندنی نسل هفتم به شمار میاد هر چند که احتمالا برخی ها هرگز شانس تجربه کردنش رو نداشتن ولی پیشنهاد میکنم هنوزم اگر علاقه دارن این بازی رو از دست ندن و حتما تجربش کنن
در ضمن خیلی دوست دارم بدونم بخش کمپین همین کراسفایر چگونه خواهد بود از اونجا که بخش کمپین رو همین استودیوی رمدی توسعه میده و اولین پروژه ی این استودیو از یه عنوان اول شخصه ولی با اون چیزی که از رمدی سراغ داریم گیم پلی بازی قطعا بسیار جذاب باید باشه
در کل این استودیو جزو اون دسته از استودیو هاست که تو این چند ساله یه مقدار پتانسیل هاش نادیده گرفته شده ولی با گذر زمان بیشتر دارن خودشون رو تو دل گیمرا جا میکنن کنترل هم عنوان خیلی خوبی برای نشون دادن بخش کوچیکی از توانایی های این استودیوی توانمند بود در آینده میتونن عناوین بسیار بزرگتری رو توسعه بدن اگر بودجه مناسب و بزرگی در اختیار داشته باشن
remedy با همون ۲ نسخه ی اول max payne خودش رو اثبات کرد که چه کار های جادویی میتونه بکنه
امیدوارم از دست rockstar بکشن بیرون آیپی max payne رو که هرچی خاطره داشتیم rockstar با نسخه ۳ همه رو به فنا داد
نسخه ۳ هم خیلی خوب بود اما حقیقتا هویت مکس پین رو نداشت
کنترل بازی مهشری است و من به تمامی گیمر ها پیشنهاد میکنمش .
رمدی هم خیلی پتانسیل داره ، امیدوارم مایکرو یا سونی بخرتش تا پتانسیل های به هدر نره .
یکی از اندرریتد ترین استودیو هایی که دیدم و واقعا حقش بیشتر از ایناس