بازی The Day Before معرفی شد

8 بهمن 1399 - 21:01

شرکت MyTona و استودیوی Fntastic با انتشار تریلری از بازی The Day Before رونمایی کردند.

بازی The Day Before عنوانی در سبک MMO جهان باز و بر پایه‌ی بقاست. این بازی در آمریکا جریان دارد؛ جایی که پس از شیوع یک همه‌گیری و آلوده شدن بسیاری از مردم، این کشور در معرض یک فاجعه قرار گرفته است. بازماندگان در این دنیا برای بدست آوردن غذا، سلاح و وسیله‌ی نقلیه مجبور به کشتن هم‌نوعان خود می‌شوند. شما برای زنده ماندن در این دنیا باید به جست‌و‌جوی منابع مختلف بپردازید.

بازی‌بازان برای کسب منابع مورد نیاز مجبور به گشتن خانه‌ها، وسایل نقلیه و آسمان‌خراش‌های متروکه هستند. شما می‌توانید با استفاده از سلاح‌های واقع‌گرایانه، افراد آلوده شده و سایر بازی‌بازان را از بین ببرید. همچنین به لطف وجود وسایل نقلیه می‌توانید به اکتشاف در جهان بازی The Day Before بپردازید. علاوه بر این موارد، بازی‌بازان می‌توانند آیتم‌های غیر ضروری خود را بفروشند و منابع مورد نیاز  را کسب کنند.

بازی The Day Before در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ میلادی بر روی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در پایان می‌توانید تریلر معرفی بازی را مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

-amirhosein-آرین#ONLY_PS5Y.RGoryGhostمحسن رضوی فرPlayStation Studios PS5❾❻︵✎﹏ȏṃıԀmeysambfarshadxsefirot2011Dk-_-ManMommy

مطالب مرتبط



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • SEHSANHS گفت:

    اگه خجالت نمیکشیدن اسمشم میذاشتن the last of us.

    • آرین گفت:

      سلام
      اینطوری که شما می‌گویید اسم tlou هم رفت زیر سوال! اگر خجالت نمی‌کشیدند باید اسم tlou هم می‌گذاشتند Resident Evil.
      سبک‌ بازی هم با tlou فرق می‌کند، گیم پلی هم فرق می‌کند.

      • SEHSANHS گفت:

        خیلی شبیه tlou بود. سیستم کرفتش، اون نشانه ای که برا اسلحه بود. زامبیاش. حتی زامبیاش دقیقا کپی لست وقتی میخوابیدن وایمیستادن میلرزیدن. فونت و رنگ اسمشم شبیه لست بود. وقتی گیم پلیشو ادم میدید احساس میکرد لست اف اسه. البته اینونتوریشم مثل رزیدنت اویل بود. در مورد اسم لستم باید بگم خیلی با رزیدنت اویل تفاوت داره. رزیدنت اویل خیلی بیشتر بقا توش سخته. کرفتش به شکل لست نیست. ترسناکه (لست خیلی نیست) اینونتوریش خیلی با لست متفاوته. . هزار تا چیز دیگه.

        • آرین گفت:

          سلام
          من به حرف شما فکر کردم ولی هنوز پای حرف خودم هستم.
          قضیه ۱) هر بازی‌ای تو یک ژانر و سبک خاص قرارمی‌گیرد؛ بنابراین دارای ویژگی‌ها و المان‌های منحصر به فردی است.
          قضیه ۲) بازی‌ها هر کدوم مختصات و قلمروهایی دارند بنابراین هر کدام با هم اختلافات و اشتراکاتی دارند.
          قضیه ۳) اشتراکات بازی‌ها با هم، اشکالی ندارد.
          مثل: دوستان می‌گویند این بازی the day before همون کپی tlou هست چون زامبی‌اش فلان است و… که چنین حرفی برای من اصلا قابل قبول نیست! زامبی tlou هم شبیه خیلی از زامبی‌ها قبل از اون هست ولی در بد بودن یا کپی بودنشون نیست.
          قضیه ۴) کپی کردن یعنی تقلید عینی و همانی که نتیجه‌اش اثری بی‌هویت است.
          قضیه ۵) الهام گرفتن یعنی یادگرفتن بجا و درست از موضوع و پدیده‌ای دیگر که به پیشرفت اثر کمک می‌کند.
          مثل: از یه جایی به بعد خیلی از بازی‌ها از RE 4 الهام گرفتند و دوربین روی شانه رو در بازی‌هاشون بکار بردند، TLOU همین الهام رو گرفته ولی کپی RE 4 نیست! حداقل همه بازی‌های دارای دوربین روی شانه از RE 4 برای دوربین‌شان الهام گرفتند ولی این دلیل بر کپی‌کار بودن‌شان نیست.
          نتیجه ۱) الهام گرفتن بازی‌ها از یکدیگر اصلا کار اشتباهی نیست و حتی صحیح است.
          نتیجه ۲) هر شباهتی دلیل بر کپی‌کاری نیست‌‌.
          یادآوری ۱) بازی TLOU نوآوری فوق‌العاده و شگرفی در زمینه گیم پلی ندارد؛ بیشتر قدرت این بازی در داستان و روایت داستان است. سری TLOU گیم پلی بسیار عالی و خوبی دارد ولی مثل خیلی از گیمپلی‌های دیگر الهام گرفته از بازی‌های قبلی هست و استفاده درست از آنها و پیاده‌سازی درست آنها، که این کار هیچ ایرادی ندارد. (بعضا نوآوری‌هایی هم می‌تواند وجود داشته باشد ولی نه چندان انقلابی.)

          و اما این بازی THE DAY BEFORE…..
          ۱٫جهان بازی با Tlou فرق می‌کند، جهان tlou طوری ساخته شده بود که بستری باشد برای روایت داستان بازی، برای آدم‌های بازی و کندوکاو آنها ولی جهان این اثر بیشتر شبیه Division هست (هر چند چون بازی هنوز نیامده نمی‌شود قطعی گفت.) بیشتر بستری است برای گیم پلی بازی که ما را درگیر بقا و اکشن کند.
          ۲٫شاکله و تم داستان بازی با tlou فرق می‌کند.
          ۳٫سبک بازی با tlou فرق می‌کند.
          ۴٫ منو وسایل (inventory) بازی با tlou فرق می‌کند؛توجه کنید که قبل از tlou منو پنجره‌ای داشتیم و بعد آن هم داریم و این اصلا به tlou ربطی ندارد. حتی بدون این اوصاف منو وسایل (inventory) دو بازی با هم فرق دارد و منحصر به فرد هر کدام است.
          ۵٫گان‌پلی بازی با tlou فرق دارد.
          ۶٫طراحی زامبی‌های بازی با tlou فرق دارد. لطفا انقدر جزئی و ساده‌لوحانه بررسی نکنید، زامبی‌های بازی بیشتر شبیه RE هست تا TLOU.
          ۷٫طراحی محیط با TLOU فرق دارد. (بر اساس ۱)
          ۸٫گرافیک هنری بازی با TLOU فرق دارد. (بر اساس ۱)
          ۹٫ حرکات و فیزیک اشیاء مثل tlou هست چون هر دو بازی‌اند! راه رفتن آدم‌ها تو خیلی بازی‌ها شبیه هم هست tlou و tdb ندارد! Tlou و tdb و RDR و Tekken و pes و خیلی از بازی‌ها در برخی حوزه‌ها فیزیک مشابه‌ای دارند که طبیعی است چون همه تا حدی شبیه‌ساز واقعیت اند. (البته وظیفه‌ اصلی بازی‌ها این نیست که شبیه‌ساز واقعیت باشند بلکه باید دنیای خودشان را بسازند.)
          ۱۰٫ شوخی!. در تریلر اصلا کرفتینگی (crafting) ندیدیم! شما چطور می‌گویید کرفتینگی بازی شبیه tlou هست؟

          در پناه خدا، حق یار و یاورتان.

          • SEHSANHS گفت:

            با اینکه تا خیلی طولانی بود ولی تا ته خوندم. کامنتتون خیلی پر بار بود و معلومه اطلاعات خیلی خوبی دارید. نه مثل برخی کاربرا که از شرکتا و ادما بت ساختن و با دیدن سونی میگن که این بازی فلانه و وقتی اسم مایکروسافت میاد میگن که فاجعس (اگه منطقی به کامنتا نگاه کنیم میبینیم که نود درصدشون واقعن سر تعصب خیلی زیاد نوشته شده و هیچ منطقی پشتش نیست. حتی منم ممکنه تو این مورد صدق کنم.) در مورد این حرفایی که زدین هم تقریبا برا ۸۰ درصدش حرفی ندارم. ولی اون بیست درصدو الان میگم. کرفتینگ بود تو تریلر فک کنم. اگر از دقیقه ی ۳٫۳۹ نگاه کنین میتونین کرفتینگو مشاهده کنین. زامبیای tlou شبیه رزیدنت اویل نیستن. مال رزیدنت اویل کند و جان سختن مال tlou سریع و ضعیف. زامبیای این بازی هم از نظر حرکات کاملا شبیه tlou هستن. طریقه ی خوابشون، سرعت حرکت، و حتی اینکه بیشتر میشنون تا ببینن. گان پلیش من تا جایی که تشخیص دادم مثل tlou هست. سبک بازی هم فقط قسمت اپن ورلد و مولتی پلیرش فرق داره بقیه ی قسمتا شبیه tlou هست. در مورد اینکه tlou نواوری خاصی تو زمینه ی گیم پلی نداره حق با شماست، ولی سایر دوستان فک نکنم خیلی از این نظر خوششون بیاد. در مورد RE4 هم باید بگم که بازیا از دوربینش الهام خیلی زیادی گرفتن و ازش استفاده کردن، ولی هیچ وقت از محیطاش و زامی ها و دیگر چیز های بازی به صورت خیلی شبیه استفاده نکردن و هر سازنده تلاش کرده نو اوری هایی هم داشته باشه تا به صورت مستقیم از RE4 استفاده نکرده باشه و روح مستقلی داشته باشه. بقیه ی حرفاتون هم کاملا درست بودن و دلیلی برای بحث روشون پیدا نمیکنم.

            • آرین گفت:

              سلام و عرض ادب
              تشکر از شما، ممنون که وقت گذاشتید. من فقط چند نکته رو بگویم:
              ۱٫ شما درست می‌فرمائید؛ اشتباه از من بود و شخصیت اصلی تو آسانسور یک باند رو مثلا می‌سازد (کرفت می‌کند.)
              من معذرت می‌خواهم، باید بیشتر دقت می‌کردم.
              ۲٫اطلاعات من نسبت به شما و دیگر دوستان هم وسعت کمتری دارد هم عمق کمتری و من انگشت کوچیکه شما هم نمی‌شوم. چه در معلومات، چه در مهارت. از لطف و بزرگواری‌تان سپاس‌گزارم.
              ۳٫در مورد زامبی‌ها، اول بگویم که من نگفتم زامبی‌های tlou و Re کاملاً شبیه هم اند ولی از شما قبول می‌کنم که زامبی‌های tdb تا اینجا و این تریلر، از حیث هوش، و حرکت بیشتر شبیه tlou اند و زامبی‌های Re جان‌سخت‌تر اند ولی بنظرم از نظر طراحی ظاهری هم بیشتر شبیه RE هستند تا TLOU.
              ۴٫گان‌پلی شبیه tlou هست ولی گان‌پلی خیلی‌ بازی‌‌های دیگر هم شبیه tlou هست و از طرفی tlou شبیه اون‌ها است. طراحی اسلحه‌ها، تنوع‌شان، نشانه‌گیری‌ و حرکت اسلحه که نشانه‌گیری رو زیباتر می‌کند، لگد‌زدن، مهمات و اینکه بازی چقدر ما رو به استفاده از اسلحه و کدام اسلحه دعوت می‌کند، همه و همه در این سبک بازی‌ها مشابهت‌هایی دارند. البته باز امکان کپی‌برداری (نه الهام) وجود دارد ولی من بطور کلی گان‌پلی بازی رو مطلوب و منحصر به خودش (تا حدی) دیدم ولی باز انشاءالله فرصت کنیم تجربه‌اس کنم تا دقیق‌تر و اصولی‌تر نظر بدهم.
              در کل شاید زبان و استعاره‌های ذهنی‌مان با هم تفاوت داشته باشد و فکر کنم من هم در اکثر موضوعات که گفته شد با شما هم‌راهی باشم.
              ارادتمند

              • SEHSANHS گفت:

                خیلی ممنون. ارادت دارید. از نظر ظاهری کاملا حق با شماست و بیشتر شبیه زامبی های RE هستند. ممنون از کامنت های زیباتون. بحث خوبی بود و بالاخره با یک نفر تونستم یک بحث مفید و به دور از تعصبات بی جا داشته باشم. روز خوبی داشته باشید.

                • آرین گفت:

                  سلام
                  مرسی از شما، منم خوشحال شدم، یاد هم گرفتم. انشاءالله چنین بحث‌هایی رو در آینده هم داشته باشیم.

  • ehsan@gamer1 گفت:

    انحصار pc کبیر :inlove: :inlove: :inlove:

  • R6.Forever گفت:

    نظرم درمورد این بازی اینه
    خیلی خیلی شبیه به لست هست، از گرده‌های معلق توی هوا و فونت و پوسترش بگیر تا منوی کرفتینگ و اینونتوری، ولی در مقابل گان‌پلی به‌شدت لذت‌بخش و گرافیک چشم‌نوازی داره که میتونه کاری کنه که به یه‌ بازی موفق تبدیل بشه :yes:

  • kurd گفت:

    امیدوارم کیفیتشم مث the last of us خوب باشه

  • ALIJTF گفت:

    برداشته محیط division 1 رو کپی کرده ولی بازهم گرافیک دیویژن یه چیز دیگه اصلأ دیویژن ۱ یه چیز دیگش

  • davood play گفت:

    کم کم داره اثرات شاهکار ناتی داگ رو بازی های دیگه نمایان میشه ، اینکه با این گیم پلی بگیم خب کپی هست زیاد درست نیست چون باید بیاد تا بتونیم بگیم کامل اسکی رفته یا نه
    چون اگه کسی از رو TLOU کپی ( بنظرم کلمه درستش اینه بگیم الگو برداری ) کنه ولی کارشو خوب انجام بده اصلا ایرادی نداره
    چون مطمنا تمام بازیسازا باید این بازی رو یه مرجع کامل تو این سبک برای ساخته هاشون انتخاب کنن

  • ...psbox گفت:

    چقدر شبیه لست آفه فضاش 😐 مرده هم انگار جوئله،فکر کنم اخرش توسط یکی که شبیه ابیه بمیره 🙂

  • بعد از رزیدنت اویل ۴ هم خیلیا ازش الهام گرفتن و خودش یه استاندارد واسه صنعت گیم شد،و این موضوع اصلا بدنیس و است آف هم خودش میتونه یه استاندارد واسه صنعت گیم باشه

  • Aliji گفت:

    فک کنم نمیکنم خیلی سخت باشه یه انیمیشن مثلا برای گذاشتن کلاه رو سر درست کنن.نمیدونم چرا اینکارو نمیکنن.توجه به این جزییات از بازی یه شاهکار میسازه..به نظرم یه کپی درجه دو از لست اف اس میشه

  • M.O.H.3.E.N گفت:

    از قرار معلوم یه بازی مولتی پلیر آنلاین هست نه یه بازی داستانی(بنا به صحبتهای راوی)
    ولی انصافا چه گرافیک و صداگذاری داشت
    هرچند این فقط یه دمو نمایشی بود

  • ShinjiMikami گفت:

    عجب حرفای تازه ای میشنویم بعضیا میان و رزیدنت ایول رو با لست مقایسه میکنن. آقا لست کجا ایول کجا!
    من طرفدار متعصب کپکام و سری ایولم و بهترین بازی ترسناک و بقای سوم شخص تاریخ ایول ۴ با کارگردانیه شینجی میکامی با متای ۹۶ هستش که برای اولین بار دوربین سوم شخص روی شانه از این بازی شروع شد و هیچ بازی دیگه ای نمیتونه به این اندازه شاهکار و متحول کننده ی دنیای بازیای ترس و بقا باشه.
    قبول دارم که لست ۲ هم شاهکاره ولی نباید مقایسه نکنیم و باعث ایجاد بحث و جدال بین این دو بازی نشیم.
    بله این بازی که الان معرفی شده گیم پلیش شبیه لست ۲ هستش ولی موفق نمیشه چون مطمئنم داستان و شخصیت پردازی ضعیفی خواهد داشت و همچنین فکر متاش صد در صد پایین ۸۵ خواهد بود.
    بازی ترکیب state و لسته و چنان موفق نخواهد شد.
    من نه سونی فنم نه ماکرو و هم پی سی دارم هم پی اس و از بازیای هردو لذت میبرم.

  • Reza.X گفت:

    اگه mmo باشه که واقعا عالیه