پادکست صوتی گیمفا
پادکست صوتی گیمفا
پادکست صوتی گیمفا
پادکست صوتی گیمفا

رادیو گیمفا | پادکست صوتی گیمفا ( قسمت اول )

سعید حلاجیان
۱۷:۰۰ ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
پادکست صوتی گیمفا

سلام و درود خدمت تمام کاربران عزیز و همراهان دوست داشتنی گیمفا که صاحبان اصلی سایت هستید. با یک آیتم ناب و هیجان انگیز دیگه در خدمت شما عزیزان هستیم. این آیتم رادیو گیمفا نام دارد و قرار هست تا در این آیتم تحلیلی به بحث، گفتگو و تحلیل مسائل مختلف بازی‌های ویدئویی بپردازیم.

همانطور که می‌دانید، مدتی هست که به شما کاربران عزیز گیمفا قول یک سوپرایز بزرگ و ویژه را داده بودم و حال امروز نوبت رونمایی از این سورپرایز فرا رسیده است. از امروز به بعد می‌خواهیم برای اولین بار با یک آیتم صوتی همراه شما باشیم. حتما در جریان هستید که در طول دوران کرونا ما با لایوها اینستاگرام مهمان خانه‌های شما بودیم اما به دلیل مشکلاتی که بر سر لایوهای زنده به وجود میاد ( اعم از مشکلات قطع و وصل تصویر و صدا و مشکلات نت ) تصمیم گرفتیم تا همان بحث، گفتگو و تحلیل را به صورت صوتی و شنیداری به شما ارائه بدیم.

اسم آیتم جدید ما رادیو گیمفا هست که در گذشته نیز آیتمی با همین نام در سایت منتشر می‌شد که ماهیت متفاوتی داشت. اما سری جدید رادیو گیمفا در واقع یک پادکست صوتی و به عبارت دیگه یک گفتگو یا میزگرد آنلاین هست و این اولین پادکست صوتی هست که توسط وب‌سایت خبری تحلیلی گیمفا و فقط به عشق شما گیمفایی‌ها ساخته می شود. در این پادکست صوتی من، سعید حلاجیان به همراه دوست عزیز و همکار بسیار خوبم، سعید آقابابایی؛ سردبیر بخش تحریریه قصد داریم به مانند لایوهای اینستاگرامی، به بحث، گفتگو ، تحلیل و بررسی موضوعات روز و جذاب بازی‌های ویدئویی بپردازیم و در مورد آن‌ها کلی با هم صحبت کنیم و حرف بزنیم.

موضوع قسمت اول پادکست صوتی گیمفا

همچنین در هر قسمت از برنامه ما از دوستان عزیزی که عضوی از تیم بزرگ گیمفا هستند دعوت می‌کنیم تا به عنوان مهمان در پادکست ما حضور داشته باشند تا به همراه هم بتوانیم یک بحث داغ و بسیار جذاب را داشته باشیم.

موضوع قسمت اول سری جدید رادیوگیمفا (پادکست صوتی گیمفا) به کنسول‌های نسل نهم اختصاص دارد و محتوای آن به شرح زیر است:

  • گفتگو در ارتباط با کنسول‌ها‌ی نسل نهم یعنی پلی‌استیشن ۵ و اکس باکس سری اکس و بررسی بازی‌هایی که قرار است برای هر دو کنسول عرضه شوند
  • بررسی سیاست‌های دو شرکت مایکروسافت و سونی
  • بررسی مختصر سخت افزار کنسول‌های نسل نهم همراه با مهمان برنامه
  • و همچنین نگاهی به آینده‌ی شرکت نینتندو

مطالبی هستند که در قسمت اول پادکست صوتی گیمفا خواهید شنید.

سوال برنامه در قسمت اول رادیو گیمفا

در هر قسمت از برنامه سوالی مطرح می‌شود که شما کاربران عزیز و همراهان دوست داشتنی گیمفا می‌توانید در قسمت کامنت‌ها به سوال ما پاسخ بدید. در قسمت اول از شما می‌خواهیم که نام سه بازی مورد انتظار خود را در قسمت کامنت‌ها نام ببرید. برامون بنویسید که دوست دارید تا چه بازی‌هایی را زودتر تجربه کنید و یا اینکه انتظار دارید در آینده کدام فرنچایز محبوب شما احیا شود.

از آنجایی که این نخستین تجربه ما در زمینه تولید پادکست صوتی ا‌ست و اینکه این پادکست‌ها به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا، به صورت آنلاین ضبط می‌شوند، پس قطعاً ایراداتی دارد؛ به همین جهت، صمیمانه منتظر دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما هستیم. یادتان باشد که این پادکست‌ها بیشتر از هر چیزی به حمایت شما نیاز دارد و حمایت شما از پادکست‌ها باعث میشه تا با انگیزه و روحیه‌ی بالا این آیتم را با قدرت ادامه بدیم و موارد و بخش‌های جذابی را به آن اضافه کنیم.

دانلود قسمت اول پادکست صوتی گیمفا

قسمت اول پادکست آنلاین گیمفا با نام رادیو گیمفا حدود یک ساعت زمان دارد و شما می‌توانید قسمت اول را از طریق لینک‌های قرار داده شده دانلود کنید:

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پادکست صوتی گیمفا
پادکست صوتی گیمفا
پادکست صوتی گیمفا
پادکست صوتی گیمفا
پادکست صوتی گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

پادکست صوتی گیمفا