مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا
مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا
مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا
مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا

مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر

حسن اکرامی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا

بدون شک نام مجموعه‌ی Project CARS را می‌توان یکی از برترین عناوین سبک شبیه‌ساز مسابقات اتومبیل‌رانی در دهه‌ی گذشته به شمار آورد. با این حال به نظر می‌رسد که جدیدترین نسخه‌ی این سری یعنی عنوان Project CARS 3 برخی از ریسک‌های احتمالی را برای تنوع بخشیدن به گیم‌پلی و ایجاد حس رانندگی لذت‌بخش‌تر به جان خریده است و دیگر به مانند نسخه‌های گذشته تمام تمرکز و تاکید خود را بر پایه‌های یک شبیه‌سازی کامل و واقع‌گرایانه قرار نمی‌دهد.

با این که این موضوع می‌تواند تا حدودی برای جامعه‌ی مخاطبین و طرفداران مجموعه‌ی Project CARS نگران‌کننده به نظر برسد اما بدون شک اثر جدید استودیوی اسلایتلی مد (Slightly Mad Studio) از بسیاری جهات یک بازی فوق‌العاده به نظر می‌رسد. برای اثبات این ادعا می‌توان به بخش Career Mode کاملا جدید و حرفه‌ای اشاره داشت که بهبودهای زیادی را به خود می‌بیند. همچنین بخش گرافیک فنی و هنری بازی Project CARS 3 را می‌توان بسیار چشم‌نواز و عالی به شمار آورد و پتانسیل بسیار بالایی که استودیوی سازنده در تعادل بین سرگرم‌کننده بودن و حفظ اصالت این اثر ایجاد کرده است را مورد تقدیر و ستایش قرار داد.

مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا

آقای جو بارون (Joe Barron) مدیر بخش بازاریابی و ورزش‌های الکترونیکی استودیوی اسلایتلی مد در یک مصاحبه‌ی رسمی به بیان اطلاعات زیادی در مورد چگونگی عملکرد توسعه‌دهندگان برای تحقق اهدافشان و برنامه‌های آن‌ها برای زمان پس از عرضه‌ی بازی Project CARS 3 پرداخته است.

حال به تازگی آقای جو بارون (Joe Barron) مدیر بخش بازاریابی و ورزش‌های الکترونیکی استودیوی اسلایتلی مد در یک مصاحبه‌ی رسمی به بیان اطلاعات زیادی در مورد چگونگی عملکرد توسعه‌دهندگان برای تحقق اهدافشان و برنامه‌های آن‌ها برای زمان پس از عرضه‌ی بازی Project CARS 3 پرداخته است. با ما همراه باشید تا با هم به مرور این مصاحبه‌ی جذاب بپردازیم.

یکی از تغییرات قابل توجهی که توسعه‌دهندگان در بازی Project CARS 3 ایجاد کرده‌اند مربوط به دور شدن این اثر از یک عنوان ۱۰۰ درصد شبیه‌ساز مسابقات اتومبیل‌رانی به شمار می‌آید تا در نهایت برای طیف وسیع‌تری از بازی‌بازان جذاب و سرگرم‌کننده به نظر برسد. با توجه به این موضوع، استودیوی اسلایتلی مد از نظر ایجاد تعادل بین گیم‌پلی دشوار و واقعی دو نسخه‌ی اول این سری که طرفداران زیادی هم دارد و رویه‌ی جدید گیم‌پلی بازی Project CARS 3 برای داشتن یک تجربه‌ی راحت‌تر و مفرح‌تر برای به دست آوردن طیف بزرگتری از مخاطبین، چه چالش‌هایی را در حین توسعه‌ی آن تجربه کرده و شما چه راهکار مناسبی برای آن اندیشیده‌اید؟

ما با توسعه‌ی این بازی جدید به روشی متفاوت قصد داریم که جذابیت‌های سری Project CARS را افزایش دهیم و افراد جدیدی را با این سبک که مورد علاقه‌ی ماست، آشنا کنیم. طراحی مجدد بخش کنترل بازی، حالت ارتقا یافته‌ی Career Mode، بخش چندنفره‌ی آنلاین، ابزار و تجهیزات برای شخصی‌سازی کامل اتومبیل‌های مسابقه‌ای و بسیاری از موارد دیگر که بازی‌بازان در این اثر جدید ما کشف خواهند کرد، همگی بخشی از این پروژه‌ی گسترش جذابیت و مخاطب سری Project CARS هستند. با این حال باید در نظر داشت که عنوان Project CARS 3 هنوز هم توسط موتور بازی‌سازی Madness Engine توسعه یافته و با همان تکنولوژی‌ها و فناوری‌های دقیق همیشگی که بازی‌بازان انتظار آن را دارند در دسترسشان قرار می‌گیرد. بازی Project CARS 3 هنوز هم همان عنوانی به شمار می‌آید که یک شبیه‌ساز واقعی و پویا از مسابقات اتومبیل‌رانی را برای بازی‌بازان با سلایق مختلف فراهم خواهد کرد و طرفداران قدیمی سری بدون شک از تجربه‌ی آن لذت خواهند برد. باید بدانید که اگر شما تنظیمات کمکی بازی را غیر فعال کرده و در یک روز بارانی به مسابقه دادن بپردازید، کنترل اتومبیل خود را چالش برانگیزتر و واقعی‌تر از هر زمانی خواهید یافت. با این حال ما سعی داشته‌ایم تا به بازی‌بازان تازه‌وارد نیز برای حرفه‌ای شدن در تجربه‌ی بازی Project CARS 3 کمک‌های فراوانی کرده و آن‌ها را برای لذت بردن از یک بازی متعادل راهنمایی کنیم.

مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا

قابلیت‌های مختلف بازی به مانند سیستم شتاب‌گیری خودرو و یا استفاده از ترمز ABS طبق الگوی واقعی آن‌ها ساخته شده‌اند؛ با این حال در نسخه‌ی جدید Project CARS تنظیمات کمکی را قرار داده‌ایم تا این موارد واقعی در صورت نیاز بازی‌بازان به صورت خودکار کنترل شوند و تا حدودی از مزاحمت آن‌ها برای رانندگی کاسته شود.

مطابق با سوال قبلی آیا می‌توانید در مورد گزینه‌های کمکی در بازی Project CARS 3 و نحوه‌ی عملکرد آن‌ها برای هر دو گروه مخاطبین علاقه‌مند به شبیه‌ساز واقعی و دشوار یا بازی‌بازانی که دوست دارند از یک تجربه‌‌ی راحت‌تر اتومبیل‌رانی لذت ببرند، توضیحاتی را ارائه دهید؟

باید در نظر داشت که تنظیمات کمکی که به راحت شدن کنترل گیم‌پلی بازی در شرایط مختلف کمک می‌کنند، همواره در سری Project CARS ریشه در واقعیت و شبیه‌سازی داشته‌اند و هیچ‌گاه گیم‌پلی بازی را از حالت واقعی خود دور نکرده‌اند. بدون شک عنوان Project CARS 3 از این قاعده مستثنی نخواهد بود. به طور مثال قابلیت‌های مختلف بازی به مانند سیستم شتاب‌گیری خودرو و یا استفاده از ترمز ABS طبق الگوی واقعی آن‌ها ساخته شده‌اند؛ با این حال در نسخه‌ی جدید Project CARS تنظیمات کمکی را قرار داده‌ایم تا این موارد واقعی در صورت نیاز بازی‌بازان به صورت خودکار کنترل شوند و تا حدودی از مزاحمت آن‌ها برای رانندگی کاسته شود. با این که تنظیمات کمکی به بازی‌بازان برای داشتن یک تجربه‌ی بهتر و راحت‌تر کمک بزرگی خواهند کرد اما مانع تجربه‌ی واقع‌گرایانه‌ی بازی نخواهند شد.

ما همچنین در عنوان Project CARS 3 یک نگاه ویژه به بخش کمکی Racing Line داشته‌ایم و تغییرات عمده‌ای را در عملکرد آن پیاده‌سازی کرده‌ایم؛ چرا که اعتقاد داریم این ویژگی باید به یادگیری بهتر فرمول‌های گاز و ترمز بازی‌بازان کمک کند و باعث بهبود عملکرد آن‌ها شود اما در عوض شاهد آن هستیم که افراد به صورت افراطی به این ویژگی تکیه می‌کنند و برای آن‌ها تبدیل به یک ویژگی همیشگی و کاربردی شده است. باید توجه داشت که این مشکل تنها در مجموعه‌ی Project CARS رخ نمی‌دهد بلکه در بیشتر بازی‌های سبک مسابقه‌ای می‌توان این مشکل را مشاهده نمود. برای حل این معضل ما در بازی Project CARS 3 سیستم کمک‌کننده‌ی گاز و ترمز همیشگی درون پیست‌های مختلف را با یک سیستم نشان‌دهنده‌ی پیچ‌ها و هشدارهای کاهش سرعت جایگزین کرده‌ایم که در پایده‌سازی آن از راهنمایی‌های مسابقات واقعی و مدرن کنونی الهام گرفته شده است. حال بازی‌بازان با استفاده از این سیستم منحصر به فرد آموزشی و کمکی قادر خواهند بود به جای واکنش به تغییر رنگ خط راهنمای روی پیست مسابقه از سیستم ترمز پویا، جهت‌یابی‌ها و نشانگرهای خروج استفاده کنند تا از این طریق بتوانند قدرت حافظه و تصمیم‌گیری خود را بهبود داده و رانندگی در مسابقات گوناگون را به روشی کاملا واقعی و لذت‌بخش فرا گیرند.

برنامه‌ی شما برای زمان پس از عرضه‌ی بازی Project CARS 3، پشتیبانی از آن و ارائه‌ی محتویات و ویژگی‌های جدید در قالب انواع به‌روزرسان‌های مختلف و بسته‌های الحاقی چگونه خواهد بود؟

مثل همیشه ما تعادل بخش‌های مختلف و محتویات مورد نیاز بازی پس از انتشار آن را با جامعه‌ی مخاطبین خود بررسی خواهیم کرد و مطابق نظر و نیاز آن‌ها به‌روزرسان‌های متعدد و زیادی را پس از انتشار بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهیم داد. همچنین یک سیستم Season Pass جدید نیز برای عنوان Project CARS 3 در نظر گرفته‌ایم که در آن به معرفی و عرضه‌ی انواع زیادی خودرو جدید و پیست‌های منحصر به فرد و جذاب خواهیم پرداخت. محتویات بسیار زیادی پس از عرضه‌ی بازی Project CARS 3 در راه است که من نمی‌توانم برای معرفی آن‌ها در آینده بیشتر از این صبر کنم.

مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا

در نسخه‌ی سوم این سری روش‌های محاسبه‌ی برتری عملکرد بازی‌بازان نسبت به یکدیگر را اصلاح کردیم و از این پایگاه داده برای نخستین بار در یک سیستم بی‌نقص MatchMaking مبتنی بر مهارت برای همه‌ی حالت‌های آنلاین و چندنفره استفاده خواهیم کرد تا بیش از پیش شاهد رقابت‌هایی عادلانه و نزدیک به هم باشیم.

بدون شک بخش ورزش‌های الکترونیک آنلاین مجموعه‌ی Project CARS قسمتی است که طرفداران این سری حساب ویژه‌ای را در نسخه‌ی جدید برروی آن باز خواهند کرد. شما چه اقدامی برای پیشرفت و بهبود این بخش انجام خواهید داد؟

حالت‌های چندنفره و آنلاین بازی Project CARS 3 که پیشرفت‌های زیادی را به خود دیده‌اند، به خوبی می‌توانند فرصتی را برای ما ایجاد کنند تا بتوانیم به کارنامه‌ی خارق العاده‌ی خود در زمینه‌ی کشف استعدادهای جدید در زمینه‌ی بازی‌های شبیه‌ساز مسابقات اتومبیل‌رانی، موارد درخشانی را اضافه نماییم. پیش از این در بازی Project CARS 2 شاهد یک سیستم رده‌بندی بر اساس مهارت و سطح رانندگی ایمن بازی‌بازان در مسابقات مختلف بودیم و حالا در نسخه‌ی سوم این سری روش‌های محاسبه‌ی برتری عملکرد بازی‌بازان نسبت به یکدیگر را اصلاح کردیم و از این پایگاه داده برای نخستین بار در یک سیستم بی‌نقص MatchMaking مبتنی بر مهارت در همه‌ی حالت‌های آنلاین و چندنفره استفاده خواهیم کرد تا بیش از پیش شاهد رقابت‌هایی عادلانه و نزدیک به هم باشیم. از بخش Quick Play گرفته تا رویدادهای Scheduled Events همگی با این سیستم جدید شاهد رقابت‌های کاملا منصفانه‌تر و نفسگیرتر به نسبت گذشته خواهند بود و البته در تمامی رویدادها و مسابقات رسمی عنوان Project CARS 3 نیز از این سیستم پشتیبانی کامل خواهیم کرد. در نهایت باید گفت که اطلاعات در مورد بخش ورزش‌های الکترونیک این عنوان نیاز به موارد تکمیلی زیادی دارند که در آینده به مطرح کردن آن‌ها خواهیم پرداخت.

بخش Career Mode بازی Project CARS 3 پیشرفت‌های گسترده‌ای را از جمله در بخش ارتقای مهارت‌ها، کلاس‌های مختلف اتومبیل، ماموریت‌ها و چالش‌های گوناگون به همراه سایر موارد را به خود می‌بیند. مجموعه‌ی این موارد را می‌توان یک بازنگری کلی و رو به جلو برای مجموعه به شمار آورد و طرفداران از مشاهده‌ی این تغییرات مثبت بسیار خوشحال هستند. وقتی که قصد داشتید تغییرات کلی در بخش Career Mode ایجاد کنید، چه تصمیمی باعث موفقیت شما در این مسیر شد؟

ما واقعاً می‌خواستیم سفر هر بازی‌باز را در این عنوان رقابتی به یک احساس شخصی‌تر و نزدیک‌تر تبدیل کنیم و به آن‌ها اجازه دهیم که سرنوشت خود را رقم زده و نحوه‌ی بازی منحصر به فرد خود را آزادانه در بازی پیاده‌سازی کنند. در بخش‌های Career Mode قبلی ما شاهد آن بودیم که بازی‌بازان یک ماشین سوپراسپرت را انتخاب کرده، آن‌ را ارتقا می‌دهند و فقط برروی بردن در مسابقات و کسب جایزه‌های مختلف تمرکز کرده و درگیر آن می‌شوند. اما در نسخه‌ی جدید Career Mode ما قصد داریم به بازی‌بازان آزادی، تحرک بیشتر و پویایی کامل در تصمیمات مختلف را بدهیم. آن‌ها آزادی زیادی برای انتخاب کلاس و نوع اتومبیل خود دارند و تاکید ما بر این است که آن‌ها با احساس و اختیار خود در رویدادهای مختلف شرکت کرده و در هر زمانی که احساس علاقه و نیاز کردند، به سمت هدفی جدید تغییر جهت بدهند. این اهداف مختلف می‌توانند یادگیری‌های واقعی و منحصر به فردی را با خود به همراه داشته باشند و بازی‌بازان بتوانند مهارت‌های مختلفی به مانند تکنیک‌های شروع مسابقه از خط آغاز، انواع سبقت‌ها در موقعیت‌های گوناگون و سایر موارد تجربی را بیاموزند. حال بازی‌بازان می‌توانند مسیر و هدف سفر خود را در بخش Career Mode در هر زمان و مکانی تغییر دهند، مجموعه‌ای ارزشمند و بزرگ از خودروهای منحصر به فرد را نگهداری کنند و سبک رانندگی خاص خود را خلق نمایند.

مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا

در این عنوان بازی‌بازان باید تمامی شرایط آب و هوایی ممکن را در اختیار داشته باشند تا بتوانند تجربه‌های واقع‌گرایانه‌ی متفاوتی را از مسابقات اتومبیل‌رانی کسب نمایند. بدون شک بزرگترین تاثیر این ویژگی‌ها مربوط به لغزندگی سطح جاده و کنترل اتومبیل در جاده‌هایی با اصطکاک متفاوت است. با این حال وارد شدن به یک تونل در هنگام تاریکی شب می‌تواند سطح دید و همگام‌سازی بازی‌بازان با محیط ناگهانی جدید را تغییر دهد و ریزش اتفاقی باران غافلگیری‌های ناخوشایندی را برای آن‌ها به ارمغان آورد.

چرخه‌های ۲۴ ساعته‌ی شبانه‌روزی به همراه سیستم پویای آب و هوایی که در یک بازی شبیه‌ساز واقع‌گرایانه‌ی مسابقات اتومبیل‌رانی کنار هم قرار گرفته‌اند، به نظر ترکیبی هیجان‌انگیز خواهند بود. این ترکیب چه تاثیری بر روند مسابقات بازی Project CARS 3 خواهد گذاشت؟

اگر ما نمی‌توانستیم به خوبی از عهده‌ی پیاده‌سازی یک چرخه‌ی شبانه‌روزی به همراه سیستم پویای آب و هوا برآییم، دیگر نام Project CARS برای این اثر بی‌معنی تلقی می‌شد. در این عنوان بازی‌بازان باید تمامی شرایط آب و هوایی ممکن را در اختیار داشته باشند تا بتوانند تجربه‌های واقع‌گرایانه‌ی متفاوتی را از مسابقات اتومبیل‌رانی کسب نمایند. بدون شک بزرگترین تاثیر این ویژگی‌ها مربوط به لغزندگی سطح جاده و کنترل اتومبیل در جاده‌هایی با اصطکاک متفاوت است. با این حال وارد شدن به یک تونل در هنگام تاریکی شب می‌تواند سطح دید و همگام‌سازی بازی‌بازان با محیط ناگهانی جدید را تغییر دهد و ریزش اتفاقی باران غافلگیری‌های ناخوشایندی را برای آن‌ها به ارمغان آورد. این تاثیرات تنها بخشی از تجربه‌ی شبیه‌ساز آب و هوایی Project CARS 3 به شمار می‌آیند. ما برای پیاده‌سازی سیستم آب و هوایی منحصر به فرد و پویا از قابلیت LiveTrack استفاده کرده و آن را بهبودهای زیادی داده‌ایم. بخش آب و هوایی به همراه چرخه‌ی شبانه‌روزی یکی از دلایل افتخار ما به عنوان Project CARS 3 به شمار می‌آید و اگر شما بتوانید یک هدست واقعیت-مجازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی خود تهیه نمایید، بدون شک لذت بازی را دو چندان خواهید یافت.

تصمیم شما برای عدم وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی Project CARS 3 یک مورد کاملا محبوب و قابل تقدیر است؛ خصوصا هنگامی که سبک اتومبیل‌رانی به علت گستره‌ی متنوعی از خودروهای منحصر به فرد به همراه موارد فراوان شخصی‌سازی و تزیینی یک زمینه‌ی عالی برای فروش آیتم‌های مختلف به بازی‌بازان به شمار می‌آید. آیا می‌توانید در مورد نحوه‌ی اخذ این تصمیم خود با ما صحبت کنید؟

تمامی افرادی که برروی توسعه‌ی نسخه‌های مختلف مجموعه‌ی Project CARS در حال فعالیت بوده‌اند، از جامعه‌ی بازی‌باز به شمار می‌آیند و بدون شک در گرفتن این چنین تصمیماتی از دید بازی‌بازان به موضوع نگاه خواهیم کرد و الهاماتی که از زندگی گیمری خود کسب کرده‌ایم را در نظر می‌گیریم. هدف توسعه‌ی بازی Project CARS 3 قبل از موفقیت تجاری، گسترش مخاطبان این عنوان و سبک شبیه‌ساز مسابقات اتومبیل‌رانی است؛ بنابراین لازم بود که این بازی شامل محتویات فراوان و با کیفیت، گیم‌پلی جذاب و متنوع و احساس پاداش و پیشرفت برای بازی‌بازان باشد. با این حساب منطقی به نظر نمی‌رسد که ما در این عنوان از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنیم.

مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا

قابلیت واقعیت-مجازی یک گام بزرگ رو به جلو به حساب می‌آید؛ چرا که علاوه بر امکان چرخاندن سر به طرفین به صورت آزادانه، بازی‌بازان می‌توانند از کیفیت صوت و تصویر سه‌بعدی مسابقات نهایت لذت را برده و تمامی موارد را به مانند صدای باران، ترمز، لیز خوردن اتومبیل در پیچ‌های گوناگون و موارد دیگر را بشنوند و حس کنند.

پشتیبانی بازی Project CARS 3 از رزولوشن ۱۲K و هدست‌های واقعیت-مجازی دو موضوعی هستند که کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی بسیار در مورد آن‌ها هیجان‌زده هستند و در انجمن‌های اجتماعی مختلف بسیار در مورد آن گفتگو می‌کنند. آیا می‌توانید در مورد آن توضیحات بیشتری داده و بگویید که این دو قابلیت چه تاثیری بر تجربه‌ی بهتر و لذت‌بخش‌تر بازی‌بازان خواهند داشت؟

سیستم آب و هوایی منحصر به فرد بازی به همراه پشتیبانی از رزولوشن ۱۲K و قابلیت تجربه‌ی بازی به صورت واقعیت-مجازی، همه‌ی این موارد درباره‌ی غوطه‌ور شدن بازی‌بازان در حس و تجربه‌ی مسابقات اتومبیل‌رانی خواهند بود. بدون شک حتی پشتیبانی از مانیتورهای سه‌گانه نیز یک راه عالی برای کنترل کامل خودرو از داخل کابین آن برای بازی‌بازان فراهم می‌کند تا به راحتی کنترل همه‌چیز را در دست داشته باشند. شما می‌توانید دامنه‌ی دید خود را گسترش دهید تا دید بسیار خوبی از رقیبان و جاده‌ی پیش رو داشته باشد. البته قابلیت واقعیت-مجازی یک گام بزرگ رو به جلو به حساب می‌آید؛ چرا که علاوه بر امکان چرخاندن سر به طرفین به صورت آزادانه، بازی‌بازان می‌توانند از کیفیت صوت و تصویر سه‌بعدی مسابقات نهایت لذت را برده و تمامی موارد را به مانند صدای باران، ترمز، لیز خوردن اتومبیل در پیچ‌های گوناگون و موارد دیگر را بشنوند و حس کنند. تیم توسعه‌ی بازی سعی دارد با ارائه‌ی هر نسخه از سری Project CARS برخی از تکنولوژی‌های جدید را وارد این سبک کرده و برخی دیگر از قابلیت‌های قدیمی را بهبود‌های گسترده‌ای بخشد. با این حال از گذشته تاکنون شاهد آن بودیم که عملکرد این مجموعه‌ی بازی در بخش واقعیت-مجازی بهتر می‌شود.

با توجه به این که کنسول‌های نسل بعدی در حال نزدیک شدن به زمان انتشار هستند، برنامه‌ی شما برای پورت‌های ارتقا یافته برروی دو کنسول اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ چگونه خواهد بود؟

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که سخت‌افزار‌ها و ظرفیت‌های جدید این کنسول‌ها را مشاهده می‌کنیم. بدون شک این سیستم عامل‌ها نویدبخش تجربه‌های جدید خواهند بود اما در حال حاضر تمرکز ما برای فراهم کردن بهترین تجربه‌ی ممکن از بازی Project CARS 3 برای نسل کنونی بازی‌بازان است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا
مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا
مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا
مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا
مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا
مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • با سلام دوستان
    اسپم: بخشید من یه مدتیه دارم پس انداز می‌کنم برای خرید ps5 اما دوتا سوال برام پیش اومده
    اول اینکه:همونطور که می‌دونید قراره ps5 از ۴k پشتیبانی کنه من مانیتور ۴k ندارم پول خریدش هم ندارم می‌خوام بدونم آیا میشه با مانیتور fhd به ps5 متصل شد یعنی مشکلی پیش نمیاد؟
    دوم:به نظرتون ps5 اکانت هکی میخوره؟ منظورم اوایل انتشار هست

  • soroush13333 گفت:

    اینجور بازی ها تنها به درد این می خورن که از بودن فورزا و گرند سپاس گذاری کنیم

  • sr_trap گفت:

    تو این سبک بازی ها(ارکید-ریسینگ-شبیه سازی(تو دسته ماشین سواری) به نظرم تا وقتی که گرافیکش رو نبرن بالا عاقلانه نیست خریدش
    چون مثل فیفا و پی اس هر سری یه ریز ویژگی به بازی اضافه میکنن و یه شماره اضافه میکنن به باکس آرت بازی و تمام
    خلاصه که این نسل با فورتزا هورایزن ۴ تموم شد
    من با نید فور اسپید کلا این سبک رو شروع کردم ولی نسل ۸ واقعا خراب کرد و فورتزا رو دستش امد
    تو بخش ریسینگ بین فورتزا موتوراسپرت و گرن توریسمو نمیتونم نتیجه گیری کنم چون زیاد تمایل به تجربه شون نبودم

مصاحبه با توسعه‌دهندگان Project CARS 3 | گفتگو در مورد بخش Career Mode، محتوای پس از عرضه و موارد دیگر - گیمفا