تحلیل فنی: رانندگی دلچسب | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Project CARS 3

۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰

در جدیدترین قسمت از بخش تحلیل فنی به سراغ بازی Project CARS 3 رفته و به تحلیل فنی و بررسی عملکرد گیم‌پلی این بازی پرداخته‌ایم. با قسمت جدید تحلیل فنی همراه باشید.

بازی Project Cars 3 اولین اثر مهمی است که پس از ملحق شدن استودیو اسلایتلی مد (Slightly Mad) به زیرمجموعه‌ی کُدمسترز (Codemasters) از سوی آن‌ها منتشر می‌شود. Project Cars 3 رویکرد کاملاََ متفاوتی نسبت به بازی‌های قبلی این سری اتخاذ کرده و تمامی المان‌های اصلی و مکانیک‌های اساسی بازی اول را به طور کامل زیر و رو کرده است. اما آیا این رویکرد جدید و تمرکز بر مناطق کاملاََ متفاوت برروی کیفیت بصری و نرخ فریم نسخه‌ی اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ تاثیر مثبت داشته و یا این که از این جهت ضربه‌ای به این سری وارد شده است؟ با تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Project Cars 3 با ما همراه باشید.

دانلود با کیفیت FHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • h811394h گفت:

    من رو pc نصبش کردم
    متاسفانه با یه بازی نچسب طرف بودم
    مدام داشتم با درایو کلاب مقایسش میکردم
    اما حتی نزدیک اونم نبود(از نظر گرافیکی)

    بد بختی با این گرافیک ساده رو سیستم با گرافیک gtx 1080 و ۱۶gb رم و رزولیشن واید بطور مسخره ای کم میاورد
    فرض کن Red Dead 2 رو روی حالت Ultra -High حداقل ۴۵ فریم میگیرم
    بعد این رو حالت اولترا میاد رو ۴۰ بزور ۴۵

    گیمپلی بازی هم چنگی به دل نمیزد هرچند سیستم دستی کشیدن خیلی طبیعی بود

    در کل پیشنهاد میکنم برای سرگرم شدن سراغ یه بازی آرکسد تر مثل forza 4 برید هنوز هم ازین بهتره

    0
    0
    • Dr.Ali گفت:

      سلام.
      این بخاطر فعال بودن v sync بازی هست. حتی اگه تو تنظیمات بازی اونو off کنید فایده نداره و باید برید دستی تو تنظیمات درمسیر AppData یه فایل xml هست اونجا ادیت کنید و off کنید. Anti aliasing هم فقط از طریق کنترل پنل انویدیا فعال میشه. من با کارت GTX 980 در رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ فریم ۶۰ تا ۸۰ در حالت اولترا می گیرم.

      0
      0