ویدیو گیمفا: یک آنچارتد کامل و شگفت انگیز | بررسی ویدیویی بازی Uncharted: The Lost Legacy - گیمفا
ویدیو گیمفا: یک آنچارتد کامل و شگفت انگیز | بررسی ویدیویی بازی Uncharted: The Lost Legacy - گیمفا
ویدیو گیمفا: یک آنچارتد کامل و شگفت انگیز | بررسی ویدیویی بازی Uncharted: The Lost Legacy - گیمفا
ویدیو گیمفا: یک آنچارتد کامل و شگفت انگیز | بررسی ویدیویی بازی Uncharted: The Lost Legacy - گیمفا

ویدیو گیمفا: یک آنچارتد کامل و شگفت انگیز | بررسی ویدیویی بازی Uncharted: The Lost Legacy

سعید آقابابایی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
ویدیو گیمفا: یک آنچارتد کامل و شگفت انگیز | بررسی ویدیویی بازی Uncharted: The Lost Legacy - گیمفا

سلام و درود خدمت شما دوستان و همراهان گیمفا که همواره حامی وبسایت خودتان بوده و هستید. امیدوارم که سلامت و خوب و خوش باشید و با وجود کرونا و گرانی مسخره و زلزله های گاه و بیگاه، باز هم از زندگی رضایت داشته باشید (مگه چاره ی دیگه ای هم داریم!) و از همه مهم تر این که سلامت و شاد باشید. راستش یکی می گفت “من فکر می کنم ما ایرانی ها یه چیز خیلی مهم تری از سیب از بهشت برداشتیم!”. بگذریم… نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده و همان طور که قبلا خدمت شما عرض کردم می خواهیم هر هفته گیمفا پر از ویدئوهای مختلف برای شما باشد. به مانند روند این چند سال، قصد داریم ساخت این ویدئوها را با کیفیت هر چه بهتر نسبت به گذشته ادامه دهیم و با استفاده از نظرات شما هر روز کار را باکیفیت تر کنیم تا نزدیک به سطحی که شایسته شماست شویم. همان طور که می دانید از حدود ۴ سال قبل با تلاش و کوشش زیاد و با حمایت ها راهنمایی های شما موفق شدیم تا بخش نقد و بررسی ویدئویی گیمفا را راه اندازی کنیم که به صورت مرتب و منظم برای شما تقریبا هر هفته منتشر شود و کاربران عزیزمان از آیتم های ویدئویی نیز لذت ببرند. بدون هیچ شکی حق کاربران عزیز ما است که به مانند وب سایتهای بزرگ دنیا مطالب ویدئویی اعم از نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … را در اختیار داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد. همچنین قصد داریم تا بازی های بزرگ را هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آنها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم و اتفاقا بازی امروز نیز از همین عناوین بزرگ است که قبلا و در زمان عرضه نقد متنی آن را تقدیم شما کرده ایم و حالا با بررسی ویدئویی این بازی جذاب و هیجان انگیز در خدمت شما هستیم. شما می توانید در این قسمت تمامی ویدئوهای نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … که تاکنون تقدیم شما کرده ایم، مشاهده نمایید. ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، بررسی یکی از عناوین اکشن ماجرایی انحصاری بی نظیر نسل هشتم است که Uncharted: The Lost Legacy نام دارد که بر روی پلی استیشن ۴ به عنوان یک اسپین آف منتشر شد.

اگر به عناوین اکشن ماجرایی و بازی های اصلی سری آنچارتد علاقه دارید، کاملا راه را درست آمده اید زیرا Uncharted: The Lost Legacy هم فرقی با بازی های اصلی سری ندارد. عنوانی که واقعا با کیفیت و خوش ساخت خلق شده است و یکی از جذاب ترین ها و هیجان انگیزترین اکشن ماجرایی های این نسل است. امروز قصد داریم به شما به صورت ویدئویی بگوییم چرا Uncharted: The Lost Legacy یک آنچارتد کامل و شگفت انگیز است. Uncharted: The Lost Legacy یک عنوان اکشن ماجرایی سوم شخص است که توسط سونی برای پلی استیشن ۴ در اختیار علاقمندان قرار گرفت و بازخوردهای بسیار خوبی را نیز از منتقدان دریافت نمود. امروز شاهد بررسی ویدئویی از این بازی هیجان انگیز، دوست داشتنی و باکیفیت خواهید بود و با هم به سراغ یکی از برترین بازی های اکشن ماجرایی نسل هشتم خواهیم رفت. سعی کرده ایم در این ویدئو به صورت مفید و مختصر و با ارائه تصاویری جذاب از بازی، شما را با Uncharted: The Lost Legacy آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می خواهید از این بازی دستگیرتان شود. قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر را برای شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست و معرفت را نمی شود با چیزی جبران کرد. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید. بیشتر از این صحبت نمی کنم و توجه شما را در ادامه به نقد و بررسی ویدئویی و اختصاصی گیمفا از بازی Uncharted: The Lost Legacy جلب می کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

دانلود با کیفیت ۷۲۰ / دانلود با کیفیت ۴۸۰

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدیو گیمفا: یک آنچارتد کامل و شگفت انگیز | بررسی ویدیویی بازی Uncharted: The Lost Legacy - گیمفا
ویدیو گیمفا: یک آنچارتد کامل و شگفت انگیز | بررسی ویدیویی بازی Uncharted: The Lost Legacy - گیمفا
ویدیو گیمفا: یک آنچارتد کامل و شگفت انگیز | بررسی ویدیویی بازی Uncharted: The Lost Legacy - گیمفا
ویدیو گیمفا: یک آنچارتد کامل و شگفت انگیز | بررسی ویدیویی بازی Uncharted: The Lost Legacy - گیمفا
ویدیو گیمفا: یک آنچارتد کامل و شگفت انگیز | بررسی ویدیویی بازی Uncharted: The Lost Legacy - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Cpt . PRICE گفت:

    سلام وقتتون بخیر. به نظرم واجبه که این بازی رو تهیه کنم برخلاف بعضی امتیازات پایینی که خیلی سایتای مطرح بهش دادن… خیلی ممنون بابت ویدئو :rose: :rose:

  • GrandWarden گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت آقای آقا بابایی عزیز.باز هم یک مطلب عالی دیگه از شما از ی بازی به شدت خوش ساخت.بنظرم ناتی با ساخت این بازی نشون داد که این فرنچایز بدون نیتن و سالی و الی دوست داشتنی هم باز هم ی شاهکاره.به شخصه خودم از تجربه این بازی به شدت لذت بردم و سه بار هم تمومش کردم.به همه دوستانی که تجربه نکردن هم توصیه میکنم چون واقعا هیچی از آنچارتد ۴ که یک سال قبلش عرضه شد کم نداره.به امید خبر معرفی آنچارتد ۵

  • Y.R گفت:

    واقعا بازی عالی بود و هیچی از آنچارتد ۴ کم نداشت فقط کوتاه بود :yes:

    • mehdi340 گفت:

      با وجود اینکه کوتاه بود ولی اصلا حس نکردم یعنی محتوای داستان کاملاً قالب و به اندازۀ تایم بازی بود. چون روند بازی خطیه، هیچ ایرادی نمی بینم. برعکس وقتی به اساسینز اودیسی نگاه میکنم کاملاً کوتاه حس میشه و هیچوقت ماموریت های جانبی که گاهی مضحک و سطح پایین هم هستند نمی تونن جایگزین داستان اصلی بشن

  • Soroosh0097 گفت:

    اکشن ادونچر ینی آنچارتد.تامام.
    خداقوت آقا سعید.
    اسپویل:
    .
    .
    .
    .
    .
    اون مرحله آخر رو قطار یادم نمیره اصلا.خیییلی اکشنو خفن بود.اونجاش که داشت دیوار قطار کنده میشد برگام ریخته بود.و اون انفجار قطار بعد سقوط چه افکت فک براندازی داشت.
    خدایی بعضیا خجالت نمیکشن از ناتی داگ بد میگن وقتی عناوین فرعی ناتی داگ که با یه تیم کوچیکتر و بدون کارگردانای اصلی ساخته شده متای ۸۴ میگیرن؟(یا اینکه یه dlc دو ساعته ی ناتی داگ متای بالا نود میگیره).
    خدایی ناتی داگ عشقه.
    یه عده موقع بازی سازی فقط میگن پول دربیاریم بازی آشغالم شد مهم نی.ولی امثال ناتی داگ واقعا به فکر رضایت مشتری هستن.
    ناتی داگ دوستت داریم.

    • GrandWarden گفت:

      دقیقا.واقعا هیجانی ترین بخش بازی همین بود.دیگه ناتی داگ تو ساختن این صحنه های سینماتیک استاد شده.حتی تو تریلری که از تلو هفته پیش دادن هم دیدیم که تقریبا ی سکانس مشابه قراره تو دلست هم داشته باشیم.

    • mehdi340 گفت:

      جالب اینکه در زیبایی مناظر طبیعی چیزی کم از برادر بزرگش آنچارتد ۴ نداشت و تعامل شخصیت ها هم واقعی و باورپذیر بود. آنچارتد ۴ در لحظاتی زیادی احساسی می شد که به دلیل اختتامیه بودنش برای داستان نیتن، قابل درک بود. در عوض شخصیت منفی لاست لگاسی زیاد قوی نیست و نمیشه باهاش ارتباط گرفت.

  • Fvj گفت:

    انچارتد فقط با Nathan Drake معنی میده

    بهنام راد
  • ERFAN103079 گفت:

    شخصیت جالبی هم برای این نسخه انتخاب کردن آخرین جملش به نیتن دریک تو آنچارتد ۲ هیچ وقت یادم نمیره(***you miss this )خخ :rotfl: انگار این جمله رو به من گفت

  • سلام و خسته نباشید،خدمت آقا سعید،تشکر فراوان بابت بررسی ویدیویی،
    در مورد برنامه لایو که برگزار کردید،یه سوال داشتم،میخواستم بدونم که برای دانلود قرار میگیره؟امکانش هست؟
    چون من و بعضی از دوستان گیمفایی از برنامه های مثل اینستاگرام استفاده نمیکنیم،نمیتونیم لایو تماشا کنیم،اگه امکانش هست،قرارش بدید،که ما هم از دست ندیم،
    تشکر فراوان

  • سلام به سعید جانِ عزیز و گل
    خسته نباشی
    نکته‌ی جالبی که در مورد این بازی صدق میکنه این هستش که موقعِ پلی دادن این بازی هیچوقت حسِ تجربه یک اسپین آف بهت دست نمیده یا حداقل برای من اینطوری بوده.
    با تشکر از سعیدِ عزیز و گل :rose: :heart: .

  • mehdi340 گفت:

    lost legacy یه ادامۀ لازم بود برای آنچارتد. یه خداحافظی (موقت) با این فرانچایز که بشه دوباره ادامش داد. اگه آنچارتد با ۴ تموم میشد روشن کردن دوباره اش خیلی سخت میشد چون خیلی ها پیشداوری می کردن که «مگه میشه بدون نیتن؟؟» اما این بازی نشون داد که خیلی خوب هم میشه. اگه بعضیا فکر میکنن چرا کیفیتش بهتر از آنچارتد ۴ نبود حتماً یادشون رفته که این قرار بود DLC باشه بعد مستقل شد و وقت و بازیساز زیادی برای پرورشش نبود. همین که یه «مینی آنچارتد» انقدر فان و قدرتمند ظاهر شده کافیه. شخصیت کلوئی با صدای گرم و لهجه شیرینش و حضور در دو بازی سری، هم شناخته شده است هم محبوب و هم حضور سم در پایان قصه و تعاملش با نیدین راس فضا رو جالبتر می کنه.
    من فکر می کنم داستان ماجراجویی های سالی و سم بعد از نسخه ۴ هم پتانسیل زیادی داره.

  • این بازی توسط تیم فرعی ناتی داگ ساخته شد ولی با این حال نمرش ۸۴ شد یعنی با گیرزو ۴ ۵ هیلو۵ بازیای اصلی ماکرو یکی شد

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    من به علت یه غیبت طولانی چندین سال بدون کنسول بودم و با پی سی میگذروندم اینو گفتم که بگم من هر چهار شماره انچارتد رو تو ۲ ماه تموم کردم حقیقتش برا منی که با انواع گیم پلی ها بزرگ شدم چهار شماره انچارتد اونقدر که بقیه میگفتن منو تحت تاثیر قرار نداد هر چند که اینو بگم این به معنی نیست که بگم با انچارتد حال نکردم اتفاقا خیلی هم فوق العاده بودند اما نتونست برا شخص من لقب شاهکار بگیره تا اینکه Uncharted: The Lost Legacy اومد به عقیده من این اخری شاهکار بود خصوصا مرحله قطار wow باید از ناتی داگ به خاطر خلق همچین مرحله ایی تشکر کرد من کم تحت تاثیر قرار میگیرم ولی اون مرحله اخر گیم بود مثل یه سری از سکانس های گاداف وار ۴ که تک بودن . به امید موفقیت ویدیو گیم در نسل شگفت انگیز نهم

      • 🤘Mohsenj74 گفت:

        تو نسل ۸ برا پی اس فور تا این ساعت این بازیا : گاد۴ . بلادبورن ………… بازی فوق العاده زیاد داریم و یا مراحل استثنایی مثل اخرین انچارتد که گفتم ولی من به هر بازیی لقب شاهکار نمیدم … تو ایکس باکس هم این نسل کلا شاهکار ندیدم هر چند که معتاد سری گرز هستم تو بازی های مولتی پلتفرم هم که ویچر نوکرشم و چند تای دیگ که الان یادم نیست … شاهکار کلمه بزرگیه و من به هر بازیی نمیگم شاهکار … البته عقیده شخصیمه

  • mehrdadM2 گفت:

    مرسی سعید جان بررسی بسیار عالی بود ممنون :yes: :inlove:
    واقعا هم هیچکس جای نیتن و اون شوخی هاشو نمی گیره خصوصا تو لحظه های که اصلا امیدی نیست و البته تیک کلام معروفش crap 😀
    سیستم صدا خفه کن تو بازی هم واقعا یکی از نکات مثبتش بود.
    البه حضور سم تو بازی یکم وضعیت و بهتر کرد
    ولی لحظه های اکشن بازی بسیار خوب و به موقع بودن و وقتی خیلی پازل وقت گیری رو داشتی بعد یه اکشن خوب در انتظارت بود. خصوصا مراحل آخر بازی.
    گرافیک بازی هم به نظرم چیزی از آنچارتد ۴ کم نداشت هیچ بهتر هم بود.

  • Sina shokri گفت:

    سعید اقابابایی خیلی از بازی تعریف میکنین من همه ی نسخه هارو دارم و نسخه ۴ قطعا نمره ۱۰ شایسته اش بود ولی این نسخه حداکثر باید ۸٫۲ شه خودتون فکر کنین دوستان این بازی با نسخه ۴ فقط نیم نمره فاصله داشته باشه.لطفا منطقی بررسی کنید

  • Sina shokri گفت:

    به کدوم بازی نمره کم دادین بگین اونو ببینم

    • شما سایتِ متاکریتیک بیشتر برات مناسب هستش نه گیمفا با نویسنده‌های گلی مثل سعید آقابابایی ،مصطفی زاهدی، آریا مقدم ، محمد آریا‌مقدم ،سعید حلاجیان و …
      جای دستت درد نکنه هستش؟اگه تشکر نمیکنید حداقل انتقادِ بی‌جا نکنید.

      • درود بر ایمان عزیز و گل. واقعا کیف کردم از خوندن کامنتت و نتونستم چیزی ننویسم. دقیقا به خاطر همین روحیه اس که میگم گیمفا همیشه مدیون شماست و مهم نیست نویسنده کی باشه بلکه شما موتور اصلی و قلب تپنده گیمفا هستید. این حمایت شما از ما نویسنده های گیمفا واقعا ارزشش اصلا قابل اندازه گیری و در کلمه بیان کردن نیست ایمان جان. خوشحالم که از این که گیمفا مثل خیلی ها به متا وابسته نیست حمایت می کنید. عنوانی رو که ساعت ها و ساعت ها بازی کردم نیازی ندارم کسی بهم بگه چنده نمره اش. مثل این دوستمون که حسابی به متا چسبیده و چون متا فلانه میگه نمره شما بالاست. این بازی ایمان جان از هیچ نظر از انچارتد ۴ کمتر نیست. فقط چون اسپین افه کوتاهتهر. همین و بس. انچاترد ۴ حقش ۱۰ کامل هست پس این بازی واقعا حقش ۹.۵ هست که خب بالاخره نبود نیتن مقداری تاثیر داره روی تجربه بازیباز و ۱۰ نمیشه. خوشحالم که اکثریت قریب به اتفاق مخاطبینمون از این موضوع که نقدمون اختصاصی گیمفا هست استقبال می کنن. یه سایت وقتی سایت خوبی میشه که به خودش اعتماد داشته باشه و لنگ نمره ی بقیه نباشه. راحت میشه نمره ی متا رو به بازی ها داد و خوشحال و خندان همه راضی باشن. اما ما تجربه مون رو میگیم در گیمفا از بازی. این روحیه رو کامل در نویسنده های تیمم هم میبینم و برای همین خیلی قبولشون دارم تک تکشون رو و هر کدوم چند ساله در گیمفا هستن. این رو بدونید ایمان جان که تمام انگیزه و امید و انرژی ما برای کار کردن برای شما همین حمایت و محبتیه که شما دارید نسبت به ما. بی انصافیه اگر در برابر شما حداکثر تلاشمون رو نکنیم.
        پاسخی که هرگز برای این جور حرف ها ندارم. این اقا حتی نمیدونه که من تا حالا چند تا بازی نقد کردم و از نمره ۵و۶ تا ۱۰ رو دادم به بازی های مختلف. فقط یه چیزی گفته باشن.. همین….
        ممنون از لطف شما ایمان عزیز و گل. هرگز فکر نکن که من شما و تقریبا تمام مخطابای گیمفا رو بذارم کنار و به خاطر دلخوشی و رضایت چند نفر، نمره ی متا رو الکی به بازی بدم و بیخود بدم ۶!! ولی چیزی که خوبه این که با این وجود باز هم مقالات گیمفا رو میخونن و میبینن. ممنونم ازشون.

      • Sina shokri گفت:

        خب من به متا صلا کار ندارم ولی اینکه بیایم به همه بازی ها هم ریمستر اویل بدیم ۹ هم به گوست رکون بریک پوینت بدیم ۹ هم به اینا بدیم ۹ خب پس همه بازی ها نمره بالایی میگیرن جز اینکه خود استودیو بگه اقا این بازی افتضاحه که هر چندیوبی سافت خودش گفت ما کم کاری کردیم داخل بازی و من بازیشو انجام دادم و می تونم بگم نقشه بازی کاملا تکراری و اصلا قابل قیاس با بازی های روز نبود.و جالبه همین بازی داخل این سایت گرفت ۹٫٫٫٫و دوستان هم به این نمره انتقاد کردن میتونین بر گردین و پست قبلانو ببینین

        • خب دوستِ عزیزم شما میتونستی با یه لحن مناسبی این رو محترمانه بیان کنی و حتما هم پاسخ قابل قبولی از سعید جان میگرفتی حالا اگه این پست نشد پست بعدی حتما اگه میپرسیدی بهت پاسخ خوبی میداد.اما من یا نویسنده محترم که اون کامنت بالایی شما رو میخونیم استنباط میکنیم که مخاطب بهمون یه تیکه انداخته و خودش رو طلبکار میدونه و گیمفا و نویسنده‌هاش هم بدهکار هستن خب این لحن به آدم احساس خوبی نمیده و طبیعتا پاسخی هم دریافت نمیکنه.
          اتفاقا همین که از بازی‌ها ایرادِ بنی‌اسرائیلی گرفته نمیشه یکی از ویژگی‌های خوبِ گیمفا هستش.شما بعد ازخواندن نقد و یا دیدن بررسی ویدیویی دیگه سر و کارت با دلِ خودته که دلت چی میگه آیا بازیِ‌ مورد نظر به دلت نشسته یا نه.موفق باشی عزیز

          • Sina shokri گفت:

            کل سری رو پلات کردم البته نمیگم شما و بقیه دوستان نکردن نه..فقط میخوام سخت گیرانه تر و با این نگاه که باید نو اوری بازی داشته باشه به بازی ها نگاه کنیم…وگرنه هر سال میتونیم یک بازی بدون ایراد مثل انچارتد ۴ بدیم بیرون و هر بارم متا بالا بگیره…قعطا این از نظر گیم پلی خیلی پیشرفت داشت برخلاف بعضی ها که میگفتن نداشت ولی صحنه های اکشنش مثل انچارتد ۲ که داخل قطار بود الهام گرفته شده بود….من خودم هم دارم الان همین سری انچارتدو بازی میکنم و با این نگاه نظر نمیدم که بازی بدم میاد

  • از نظر گیم پلی حتی از خود آنچارتد ۴ هم بهتر بود، ولی خب داستان و محتوای کلی آنچارتد ۴ یچیز دیگه بود.

  • z for zack گفت:

    به نظر من ناتی داگ تو این بازی اوج هنر سازندگی رو نشون داده
    شخصیت‌های غیر از نیتن و جوئل ولی کیفیت همون همیشگی و فوقالعاده درگیر کننده(شوخی ها و تکه پرانی های کلوئی حتی موقعی که اوضاع خیته)
    گیم پلی همیشگی: خوشدست ترین سوم شخص نسل هشتم تا به اینجا اینبار با سکانس های اکشن و ست پیس های سینماتیک بیشتر

    و در آخر گرافیک فک برانداز که حتی از شماره ۴ سری هم بهتر بود

    نمیتونم انتظاراتم از لست ۲ رو توصیف کنم. ولی میدونم که همشون برآورده میشن

  • Call Me Snake گفت:

    درود بر شما آقای آقابابایی :rose: :heart:
    مثل همیشه فوق‌العاده
    فقط آقا سعید ، یه درخواست داشتم
    لایو پنجشنبه رو اگه زحمتی نیستش تو آپارات بزارید تا کسایی که اون موقع نبودن ازش غافل نشن :rose:

  • چه بهتر از یک اثر ناتی داگ برای بررسی ویدئوای و ویژوال.
    تشکر فراوان

  • دوستان یکی میگه چجوری عکس پروفایلو عوض کنم ؟

    • عزیز بالای سایت روی اون آدمک قرمز کلیک کن بعد وارد شناسنامه شو.واردش که شدی برو پایینه صفحه و گزینه تغییر تصویر رو بزن بعدش مراحل رو ادامه بده.بعد یه عکس از کامپیوترت یا اگه با گوشی میری از گالری گوشیت باید انتخاب کنی و بعد باید جایی که از عکس میخوای رو انتخاب کنی و crop یا بِبُریش و بعدش هم آپلود کنی.ففط عکسی که انتخاب میکنی سعی کن رزولوشن زیادی نداشته باشه.

  • G.LN گفت:

    دوستان یه جوری میان میگن سونی هیچی نداره انگار خودشون سهامدار دیزنی یا مایکروسافت و اپل و غیره هستن یکی میگه مایکروسافت اپل رو له کرده خداییش چرا اینجور هستین بشینید به جای هیتر شدن بازی تونو بکنید دیگه این کارا چیه. البته شایدم سنتون پایین باشه اما در کل لذت ببرید از بازیها انقدر الکی رو اعصاب خودتون و دیگران راه نرید. شما به خودتون میگید گیمر خوب گیمر باشید انقدر خودتونو درگیر مسائل حاشیه نکنید. هم شما فن ها و هم ما میدونیم بازیهای سونی خیلی بهترن و اکثرا تو خیلی موارد از بازیهای دیگه جلوترن دیگه چرا سونی رو میکوبید. عزیزان خیلی ها pc یا لپ تاپ دارن چونکه تازگیها اینجور گرون شده( مخصوصا لپ تاپ).خوبی لپ تاپها اینه مثل گوشی قابل فروش یا خریدنیه و هرساله میتونی یه نوش رو بخری ولی من یا خیلیهای دیگه اکثرا طرفدار یه بازی خوبیم و نه برند خاص.

  • Armageddon گفت:

    فقط بیک مثل بیک مینویسد :laugh: :laugh: :laugh:

  • Stalin 657 گفت:

    مثل همیشه یک نقد عالی از آقای بابایی

ویدیو گیمفا: یک آنچارتد کامل و شگفت انگیز | بررسی ویدیویی بازی Uncharted: The Lost Legacy - گیمفا