شکست نینجا | نقدها و نمرات Bleeding Edge منتشر شدند - گیمفا
شکست نینجا | نقدها و نمرات Bleeding Edge منتشر شدند - گیمفا
شکست نینجا | نقدها و نمرات Bleeding Edge منتشر شدند - گیمفا
شکست نینجا | نقدها و نمرات Bleeding Edge منتشر شدند - گیمفا

شکست نینجا | نقدها و نمرات Bleeding Edge منتشر شدند

امیرحسین نصرتی
۱۴:۴۵ ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
شکست نینجا | نقدها و نمرات Bleeding Edge منتشر شدند - گیمفا

در حالی که چند روزی از انتشار بازی Bleeding Edge می‌گذرد به‌تازگی نقد و نمرات این عنوان منتشر شده‌اند که به‌اتفاق یک‌دیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

پس از انتشار بازی بسیار موفق Hellblade: Senua’s Sacrifice نام استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) باری دیگر بر سر زبان‌ها افتاد؛ آن‌ها باوجود سرمایه‌ی اندک و امکانات محدودی که داشتند عنوانی را خلق کرده بودند که بسیاری از استودیوهای بزرگ با پشتیبانی‌های مالی عظیم قادر به ارائه‌ی کیفیتی مشابه نبودند. همین موفقیت‌ها شرکت مایکروسافت را که به‌دلیل کمبود عناوین انحصاری باکیفیت موردانتقاد قرار گرفته بود، برآن داشت که این استودیوی محبوب را به‌طور کامل خریداری کرده و به جمع توسعه‌دهندگان پلتفرم اکس‌باکس بیفزاید. مدتی بعد، مایکروسافت و نینجا تئوری بازی چندنفره و متفاوت (نسبت به بازی‌های پیشین استودیو) معرفی کردند و از همان زمان بسیاری منتظرند تا ببینند نتیجه‌ی این هم‌کاری تا چه حد موفقیت‌آمیز خواهد بود. اکنون که نقدها و نمرات این بازی منتشر شده‌اند، فرصتی به‌وجود آمده است تا در کنار یک‌دیگر آن‌ها را مرور کنیم:

IGN Italia: 76/100:

یک “Hero Slasher” بسیار جذاب که در حال حاضر از کمبود محتوا و تنوع رنج می‌برد.

Hobby Consolas: 72/100:

Bleeding Edge پایه‌ریزی خوبی برای یک بازی‌ِ سرویس‌محور انجام داده است. ما برخی محتویات اضافی (مانند شخصیت‌ها، سطح‌ها و حالت‌ها) را در اختیار نداریم اما زمانی که با سایر هم‌تیمی‌ها هماهنگ می‌شویم احساس واقعاً رضایت‌بخشی می‌کنیم.

TrueAchivements: 70/100:

اولین بازی چندنفره‌ی نینجا تئوری می‌توانست چیز به‌خصوصی باشد اما ضعف حالت‌های بازی و سیستم رتبه‌بندی اختصاصی، Bleeding Edge را از تبدیل شدن به یک بازی چندنفره‌ی تیمی عالی بازمی‌دارد. البته این عنوان دارای ویژگی‌هایی مانند سیستم مبارزه‌ی سوم شخص و گیم‌پلی تیم محور فوق‌العاده‌ای است. هم‌کاری با گروهی از دوستان و یا بازی‌بازان اختصاصی هیچ‌گاه تا این اندازه رضایت‌بخش نبوده است. تنوع شخصیت‌ها هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده بوده و سیستم حالت‌های آن نیز لایه‌ای جدید از شخصی‌سازی به بازی اضافه کرده است. Bleeding Edge قظعاً ارزش گرفتن وقت شما را دارد.

Eurogamer Italy: 70/100:

Bleeding Edge عنوانی معمولی است؛ تجربه‌ای سرگرم کننده که با عشق و احترام زیادی به سبک هک اند اسلش ساخته شده است. ولی مطمئن نیستیم آن‌قدر که باید در چنته داشته باشد تا بتواند در طولانی مدت نیز به‌عنوان یک بازی قهرمان‌محور جایگاه خود را حفظ کند.

Destructoid: 65/100:

بدون شک، مفهومی ناب از یک بازی اکشن چندنفره در این بازی دفن شده است. برخی از این شخصیت‌ها لایق این هستند تا در پروژه‌های آینده نیز حضور داشته باشند اما در عین حال به‌نظر می‌رسد بازی‌های تیم محور بسیار زیادی برای تجربه کردن وجود دارند که [Bleeding Edge در مقابل آن‌ها] بسیار زودگذر و سطحی است. وقتی شما به این نقطه برسید، دیگر انگیزه‌ای برای ادامه دادن ندارید. دوست دارم روزی دوباره Bleeding Edge را تجربه کنم اما اگر واقع‌بین باشم، فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیافتد. اگر شما به‌نحوی به Bleeding Edge علاقه پیدا کرده‌اید، همین حالا که سرورهای آن هنوز فعال هستند آن را بازی کنید.

Twinfinite:60/100:

هسته‌ی گیم‌پلی سرگرم‌کننده است و علی‌رغم مشکلاتی که وجود دارد استعداد تیم توسعه‌دهنده به‌روشنی خودنمایی می‌کند اما ظاهراً کسی در تیم ساخت بازی حضور نداشته تا بازی را در سطحی کمی بالاتر حفظ کند و ویژگی‌های کلیدی و مدرنی که یک بازی برای بقا در بازار فوق‌العاده رقابتی عناوین چندنفره نیاز دارد را به آن اضافه کند.

 

شکست نینجا | نقدها و نمرات Bleeding Edge منتشر شدند - گیمفا

Bleeding Edge هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. اگر هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم از طریق تماشای آیتم ویدئویی هایلایت، با نکاتی که باید پیش از تجربه‌ی Bleeding Edge بدانید، آشنا شوید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شکست نینجا | نقدها و نمرات Bleeding Edge منتشر شدند - گیمفا
شکست نینجا | نقدها و نمرات Bleeding Edge منتشر شدند - گیمفا
شکست نینجا | نقدها و نمرات Bleeding Edge منتشر شدند - گیمفا
شکست نینجا | نقدها و نمرات Bleeding Edge منتشر شدند - گیمفا
شکست نینجا | نقدها و نمرات Bleeding Edge منتشر شدند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mbox گفت:

    قطعا فقط یک نوب میتونه برای بررسی گیم آنلاین به متا و نمره توجه کنه
    اکثر گیم های انلاین موفق مثل فورتنایت رینبو sot و ….. متای کمی دارن ولی تعداد پلیراشون و تایم پلیشون نشون میده از خیلی از سینگال های نمره بالا بهتر عمل کردن

  • این یه بازی سادست و یک پیش درآمده و تمرکز افراد استودیو نینجا تئوری بر روی بازی hellblade 2 است.
    و در آخر از شما تقاضا دارم به مسخره کردن و توهین به شرکت مایکروسافت و استودیو هاش نپردازید.

    • General گفت:

      دقیقا :yes: 10 نفر تو استودیو دور هم جمع شدن تفننی یه بازی سرویس محور ساخت دمشونم گرم بعدم فقط از محتوا انتقاد شده در صورتی که بازیای آنلاین باید فرصت داد :yes:

    • Reason گفت:

      تمسخری وجود نداره حرف شما منطقیه کاملا تمرکزشون روی hellblade هست، فقط امیدوارم این رعایت احرام دو طرفه باشه چون شما مایکرو فنا خواه ناخواه همین الان تغییر سیاستهای مایکروسافت مبنی بر خرید استودیو ها و کار بر روی عناوین AAA رو مدیون سونی هستید که فضای رقابتی مناسبی ایجاد کرد
      حرفی که همیشه زدم رو بازم‌ تکرار میکنم:
      فن بازی خوب باشید، فن کمپانی نباشید
      اگر کمپانی رقیب بازی خوبی تولید میکنه ازش لذت ببرید
      این حرف شعار نیست من با تمام وجودم این نسل از اوری و کاپهد لذت بردم و واقعا ناراحت میشم از لفظ کارتونی براشون استفاده میشه

      • ETERNAL_MAN گفت:

        Reason@
        سلام؛ اول اینکه یه عذرخواهی به شما بدهکارم، این چن روزه بعضی از دوستان تعصب رو به منطق ترجیح دادن و من مثل خودشون باهاشون برخورد کردم – دربارهٔ یه سری کامنت هام پوزش منو بپذیرید – دوم اینکه بله والا منم داشتم به همین فکر میکردم که تمرکزشون رو گذاشتن روی نسخه دوم هلبلید، با این حال خب من منکر این نمیشم که bleeding edge ضعیف کار شده، به نظرم چیزی که به این عنوان ضربه زده ضعف محتوای ضعیف هست که تا حدودی میشه با آپدیت درستش کرد؛ سوم اینکه حرف تون رو یه دنیا قبول دارم ، «فن بازی باشید نه فن کمپانی» ❤️❤️ – چیزی که من یه نسل سعی کردم به بعضیا بفهمونم ولی بازم تو کتشون نرفت، سربلند و سلامت باشید

    • این بازی رو بعضی با اورواچ مقایسه میکردند

  • djma گفت:

    اول تشکر میکنم از آقای نصرتی که واسه پاک شدن کامنت عذرخواهی کردن ،امیدوارم کلا هیچ کامنتی از دوستان پاک نشه و هر کسی آزادانه نظرشو بگه با سانسور هیچی به دست نمیاد ،فرهنگ با سانسور به دست نمیاد فرهنگ با آزادی به دست میاد و باعث میشه یواش یواش طرز نگرش و سخن گفتن تغییر کنه

  • mrfake گفت:

    این هم یک عکس از کارشناس دوم گیمفا 😀
    http://uupload.ir/files/qivc_b.jpg

  • mrfake گفت:

    خب من که با توجه به گرافیک بالای این بازی های استودیوهای ماکروسافت و نمرات بالا و یوزر اسکور بالاترش قانع شدم ۱۲ ترافلاپس خیلی مهم هستش و نسل بعد باکس خواهم گرفت 😀

  • General گفت:

    این منتقدا کی میخوان یاد بگیرن بازیای آنلاین رو مثل داستانی نقد نکنن ?:-)بازیای داستانی رو چه روز عرضه چه صد سال بعدش نقد کنی فرقی نداره چون محتواش همونه و تغییری نمیکنه ولی آنلاین اینجور نیست نمونش fallout 76 که الان عالی شده سر اونم همین بلا رو آوردن یا sea of thieves که الان یکی از بهترین آنلاین های نسله :yes:کی میخوان بفهمن ?:-) جالبه که فقط از کمبود محتوا انتقاد کردن خب بازی تازه اومده و هنوز دو حالت بیشتر نداره چرا صبر ندارن ?:-)ولی در هر صورت از نظر تنوع هیروها و سیستم مبارزات بی نظیره :yes:از نینجا تئوری واقعا راضیم باید بهشون آفرین گفت چون برخلاف بعضیا وجودش رو دارن که سبکای جدید رو امتحان کنن و از ریسک کردن نترسن :yes:

    • منتقدان به اورواچ چند دادن؟؟

    • aliboostani گفت:

      این که نشد حرف اینجوری باشه همه سازنده ها میان یه بازی آنلاین با محتوا کم میسازن زمان عرضه بعد میگن در آینده بهترش میکنیم و پشتیبانی ازش میکنیم اورواچ همون زمان عرضه برخلاف این بازی ها تمام و کمال عرضه شد عالی بود با پشتیبانی عالی تر شد و مزد زحمتاشونو گرفتن این تصور تصور غلطیه به نظر من

    • Pazikon گفت:

      از نینجا تئوری انتظاری نمیرفت که یه بازی شاهکار بسازه اما اینکه بگی منتقدها بازیای انلاین رو با معیارهای بازیای داستان محور نقد میکنن اشتباهه، نینحا تئوری هرچقدر هم تلاش کنه نمیتونه یه بازی در سطح اورواچ بسازه، منتقدها الان دنبال بازی هستن که بتونه در برابر بتل رویال حرفی برای گفتن داشته باشه و اگه نتونه اونها رو جذب خودش کنه محکوم به شکست، مثل بتلبورن که با اون همه سرمایه گذاری به شدت شکست خورد و حتی سرورهاش رو هم بستن در حالی که اون همه تبلیغات انجام دادن براش یا حتی Law Breaker’s که آدم سرشناسی مثل کلیف بلزنسکی تو ساختش نقش داشت ولی باز هم شکست خورد و کلیف بلزنسکی کلا بازیسازی رو گذاشت کنار، شاید بازیایی که تو این چند سال هجوم بتل رویال تونستن سرپا بمونن به پنج تا هم نرسن

    • JJSTYLE36 گفت:

      مایکرو فنا وقتی کوجیما اعتبارش رو میذاره وسط و سعی میکنه یه سبک جدید رو امتحان میکنه و متاش میشه بالا ۸۰:
      این بود؟ :heh:
      مایکرو فنا وقتی نینجا تئوری با یک بازی موفق میاد یک بازی رو خراب میکنه:
      واقعا به این حجم از شجاعت افتخار میکنم
      مخاطبانمون رو بشناسیم…بدونیم سیستم آموزشی مدارس هرچقدرم خراب باشه بازم برای ساعاتی اینا و امثال اینارو از سایت دور نگه میداره

      • Yunes گفت:

        دقیقا همشون بازی death stranding رو مسخره میکردن.
        اگه تو سایت دقت کنی میبینی که طرفدارای سونی خیلی منطقی ترن و کمتر میان ایکس باکس رو مسخره کنن ولی اکثر طرفدارای ایکس باکس مثل عقده ای ها با چندین اکانت شروع به مسخره و ترول میکنن در حالی که واقعا واضحه سونی برتره. اینا شاهکاری مثل death stranding رو با اینکه متاش شد هشتاد که نمره تقریبا خوبیه رو مسخره میکردن و هی می کوبوندش درحالی که الان دارن چشم بسته دارن از این بازی حمایت میکنن ، قصدم هم این نیست که بگم این بازی بدیه چونکه اصلا بازیش نکردم.
        سونی نسل هشت با ۱.۸ ترافلاپس ابر شاهکار ساخت و فقط خدا میدونه با ۱۰.۲ چکار میکنه

  • Clara گفت:

    حیف نیست کارنامه چنین استدیو یی لکه دار بشه؟ واقعا نیاز بود ساخت این بازی؟ اصلا کاری به دوتا نمره ندارم ؛ چرا تا الان شاهکار افلاین محور بود یهو….. هرچند با بازی بعدی شون مطمینم جبران میکنن

  • Kenji-ehsan گفت:

    تغییر مدیریت که سابقه این شرکت رو داره با خاک یکسان می‌کنه……

  • Mohammadreza7 گفت:

    البته تا اونجایی که بنده اطلاع دارم بازی هنوز تو مرحله بتا هست :yes:

  • متای ۶۹ و بازی “انحصاری” ماکروسافت دیگه قدیمی شده.
    امیدوارم نسل بعد استودیوهای اکـس باکـس روند بهتری داشته باشن.

  • Amirhos22 گفت:

    اورواچ کیلر کی بودی تو. :laugh: :laugh: :laugh: اصلا میگن بلیزارد وقتی این شاهکار قهوه ای رو دید سرور های اورواچ رو بست و به این بازی کمک مالی کرد. در ضمن ماله کشی نکنید

  • ALFAR3D گفت:

    این باید ارلی اکسس باشه منتقد جماعت نمیدونه بازی انلاین اولش کم محتواست بعدش میره جلو محتواش خوب میشه حداقل ارلی اکسس باشه کسی نقدش نمیکنه….

    • aliboostani گفت:

      اورواچ کم محتوا بود در زمان عرضه ؟ بهتریم مثال همین اورواچ هست که کم شدن بازی های آنلاین دیگه با تازه اولشه بره جلو بهتر میشه بهانه نکنین

      • ALFAR3D گفت:

        فقط اورواچ ملاکه؟بعدشم اون بلیزارده با یه تیم بزرگ نه مثل نینجا تئوری که یه تیم کوچیک داره رویه دوتا بازی دارن کار میکنن بعدشم همه بازیا انلاین تیم بزرگی پشتشون نیست بیشتر ترجیح میدن با محتوای کم برن جلو ببینن مخاطب داره یا نه تا پشتیبانیش کنن مثل فورتنایت مگه محتوا داشت؟مخاطباش زیاد شدن پشتیبانی بازی سنگ تموم گذاشت واسش

        • ALIREZA0111 گفت:

          این حرف شما بهونه هستش که دارن رو دوتا بازی کار میکنن
          یا باید از همون اول تمام تمرکز رو یه بازی باشه و برن سراغ بازی بعدی یا اگه دارن رو دوتا بازی کار میکنن نباید بهونه اینو داشته باشن چون خواسته خودشون بوده :yes: :yes:
          درضمن فورتنایت رو با این بازی مقایسه نکن اول از همه سبک و قیمت بازی که با هم تفاوت زیادی دارن
          دوم مخاطبانی که این دو بازی هدف قرار دادن خیلی متفاوته

          • ALFAR3D گفت:

            هیچ بهونه ای نیست فقط اورواچ رو میتونید مثال بزنید تو این مورد بقیه بازیا رویشون همینه اول محتوا نداشتن بعدا پیشرفت کردن بعدم خواست خودشون بوده….
            فورتانیت قابل مقایسه هست ربطی به سبک و قیمت نداره اینجا بحث اینه بازی انلاین محور چرا کم محتوا داره مثال زیاده…..

        • aliboostani گفت:

          من صرفا حرفم با این بازی نیست کلی گفتم به هر حال اینا صرفا بهانه تراشی هست
          منکر نمیشم که با پشتیبانی بهتر میشه و حتما همین اتفاق میفته ولی به هر حال در زمان عرضه محتواش کمه و این نکته منفی هست
          و به نظرم بهتر بود این بازی در زمانی بهتر ساخته میشد تا تیم بزرگتری روش کار کنه

          • ALFAR3D گفت:

            خب فعلا قدم اولشونه تو همچین بازیایی خواستن خودشونو محک بزنن مثل بتسدا که با فال اوت محک زد اینا هم یواش یواش میاد بالا کلا بازی انلاین این شکلی رو سر متا قضاوت نکنین باید بایشون کرد….

    • Mikasa گفت:

      مثل این‌میمونه تو پول‌خونه ی کامل رو بدی بعد بری سر خونه ببینی نصفه کارست
      شما وقتی پول بازی‌میدی ، بازی “باید ” کامل باشه
      لااقل انتظار من از بازی اینه نمیدونم شاید شما دوست داری پول بدی بازی نصفه بگیری 😀
      منتقد هم معیار نقدش‌همینه و اتفاقا کار درستی میکنه
      این ترند مزخرف که یه بازی نصفه نیمه عرضه بشه بعدا تازه بیاد فکر کامل شدن بیفته باید از کل گیمینگ محو بشه
      بازی باید کامل و پرفکت باشه بعدا روش یه چیزایی اضافه بشه
      البته تا وقتی کسایی هستن که به بازی نصفه پول میدن ، همین آشه و همین کاسه
      کافیه بری به کنسول رقیب یعنی نینتندو نگاه کنی
      super smash ultimate اومد
      با ۷۰ تا کرکتر ، بالای ۱۰۰ تا stage مختلف و ۷ تا گیم مود‌ کاملا مختلف به همراه یه بخش داستانی
      با ۲۴ ساعت محتوای موسیقی
      همه ی اینا روز اول
      به قیمت ۶۰ دلار و یه بازی کامل
      bleeding edge اومده به زور ۱۱ تا شخصیت داده
      رو ۵ تا استیج و ۲ تا گیم مود یه بخش داستانی
      تازه ۳۰ دلارم میخواد !!!
      این بازی نهایتا در حد یه بازی free to play هست نه بیشتر و لایق همین نمرست قطعا

      • ALFAR3D گفت:

        پول یه بازی کامل نیست نصف یک بازی کامله ولی به مرور محتواش از یه بازی ۶۰ دلاری هم میزنه بالا بعدم شما ۶ ماهه به دنیا اومدی وگرنه تو بازی انلاین ادم باید صبور باشه تا بازی چیزی بشه که باید بشه
        نینتندو بحثش جداست یه بازی انحصاری واسه کنسولش اگر محتوا نداشته باشه که بدرد نمیخوره بعدم فری هم باشه به هر حال سازندش باید خرج بازی رو در بیاره یا نه شاید اونا نمیخوان لوت باکس بزارن عوضش برای خود بازی پول بدن و باور کن اینجوری بهتره چون بازی فری بشه پر نوب و چیتر میشه و همون اول کار مخاطبش عاجز میشه مثل بلایی که سر کانتر در اوردن….

        • Mikasa گفت:

          من ۶ ماه نیست بدنیا اومدم
          من استانداردام بالاست به هر مزخرفی پول نمیدم که شاید بعدا یه بازی نصفه نیمه خوب شد
          بازی‌میگیرم باید کامل باشه پول به بازی ای که شاید‌بعدا کامل بشه نمیدم
          اولا چه تضمینی هست تا وقتی بازی کامل بشه من زنده باشم؟
          ثانیا چه تضمینی هست بازی پشتیبانی بلند مدت بشه؟ وقتی بازی شکست بخوره پشتیبانی هم نمیشه پس پشتیبانی بلند مدت الزاما تضمینی نیست
          نخیر تو بازی آنلاین لازم نیست ادم صبور باشه به محتوا برسه خیلی از بازیای آنلاین از اولشم محتوای قابل توجه دارن
          نمونش؟ dota 2
          نمونه بعدی ؟ league of legends
          نمونه بعدی ؟ wow
          اینا همشون از روز اول که عرضه گسترده شدن کلی هیرو و مپ داشتن
          دوتای اولشونم رایگانن نه پولی
          نینتندو بحثش از بقیه جدا نیست
          نینتندو یه ناشره که کیفیت بازی براش مهمه چیزی که مایکروسافت ظاهرا براش مهم نیست صرفا یه چیز میده بره رو گیم پسش
          اگه سوپر اسمش انحصاریه بلیدینگ اج هم انحصاریه و مایکروسافت باید روش نظارت میکرد
          بلیدینگ اج فعلا از هر عنوان f2p و موبایی که تجربه کردم کمتر محتوا داره
          حتی من رو گوشیم سال ۲۰۱۵ vainglory نصب کرده بودم بازی رایگان موبایل محتواش از بازی ۳۰ دلاری مایکروسافت بیشتر بود
          چرا راه دور بریم وارفریم هم رایگانه ولی صد برابر بلیدینگ اج محتوا داره
          این طرز بازی ساختن برای من قابل توجیه نیست
          حالا بقیه دوستان خوششون میاد پول بدن بازی نصفه تحویل بگیرن به من ربطی نداره من استاندارد هامو بالا نگه میدارم‌چون برای وقت و پولم ارزش قائلم

          • ALFAR3D گفت:

            خب از اول شروع میکنم هنوزم باز میگم ۶ ماهه بدنیا اومدین چون کل کامنتو میخونم و بعدشم خب استاندارتون بالاست بازم مشکلی نیست بازی رو نخرین برید همین دوتا ۲ و لول و اینا بزنید والا کسی رو مجبور نکردن چیزی روب ازی کنی هر چی علاقه دارید بازی کنید من این همه دوتا ۲ بازی کردم زده شدم و به سلیقم نمیخورد اونم بعد از این همه بازی کردن….
            سوپر انحصاریه ولی بیلیدینگ اج انحصاری نیست اصلا برید تو صفحه استیم بازی ناشر بازی خود نینجا تئوریه نسخه ایکس باکسش ناشرش مایکی و بازی هم قبل از اینکه مایکی بخرتش داشته ساخته میشده پس به مایکی ربطش ندید
            بعدم بازیایی مقایسه میکنین با بلیدینگ اج که الان تو سال هفتمشون هستن در حالی که این بازی یک هفته بیشتر نیست که اومده…وارفریم؟!بی خیال بازی از سال ۲۰۱۳ تا الان داره پشتیبانی میشه میخاین محتوا نداشته باشه یا بازی که مال سال ۲۰۱۵ میخاین دیگه الان محتوا نداشته باشه؟!بازم میگم بازی ۳۰ دلاره پول نصف بازی میدین نصفه هم تحویل میگیرین ولی بعدا محتواش بیشتر میشه و ارزش پولی که دادیم خیلی بیشتر میشه حداقل از لحاظ اقتصادی نگاه کنیم بهش یه سرمایه گذاری بلند مدت خیلی خوبیه و این ربطی به استاندارد نداره من همون اول اومدم پابجی گرفتم مگه چنتا مپ و مود و اینا داشت؟۳۰ دلار هم قیمتش بود ولی الان هم مودای بیشتری داره هم مپای بیشتری دارهمن چقدر واسه بازی دادم؟حدودا ۷۰ تومن الان چقدره قیمتش؟بیشتر از ۱۴۰ تومن به این وضعیت بازار ولی من سود کردم سر خرید بازی…هر کس سلیقه ای داره درش شکی نیست ولی کسی رو هم مجبور به خرید بازیی نکردن اگه خوشتون نمیاد خوشبختانه هم مایکی هم استیم میتونید بعد از ۲ ساعت بازی کردن بازی رو پس بگیرید خیلی راحت….

          • ALFAR3D گفت:

            اصلا یه مثال قشنگ میزنم دوتا ۲ مال ولو و کانتر هم مال ولو ولی کانتر الان ۸ ساله اومده چقدر محتوا بهش اضاف شده؟ قبلا هم پولی بود و بازی از اونموقع تا حالا به غیر از اسکین اسلحه و اینا هیچ چیزی بهش اصاف نشده…اصلا جهنم نسبت به نسخه های قبلیش هم هیچ پیشرفتی نداشته بازم ملت میرن سمتش دلیلش فک میکنین چیه؟

  • ”بسیار جذاب که در حال حاضر از کمبود محتوا و تنوع رنج می‌برد.“
    خلاصه ای از همه بازیای مایکروسافت.
    واقعا چرا انقدر عجله دارن همین sea of thieves اولا هیچی توش نبود ولی الان پره محتواست خب میمیرین یکم دیرتر منتشر کنین 😐

  • Call Me Snake گفت:

    ای کاش میزاشتن تمام تمرکزشون رو هلبلید ۲ باشه
    واقعا این بتل رویال سرطان گیمه،سرطان!
    استودیو به این خفنی خریده مایکرو که هلبلید،دی ام سی و کلی بازی عالی و شاهکار دیگه تو کارنامش داره
    بعد همچین بازی ازشون منتشر شده
    من حتی اگه این بازی نمرات بهتری هم می‌گرفت ناراضی بودم چون به نظرم نباید اصلا به نینجا تئوری که فقط آفلاین می‌ساخت ،مسئولیت ساخت یه بازی بتل رویال میداد
    ایشالا حداقل ابسیدین رو به گند نکشه!

    • بتل رویال به همون اندازه که بازی داستانی ضروریه ضروریه

      • Call Me Snake گفت:

        دوست عزیز این نظر شما هست و محترمه
        ولی من اصلا باهاش موافق نیستم
        وقتی یه بازی داستانی رو انجام میدی،علاوه بر گیمپلی و موسیقی دلپذیر،درگیر داستان جذابی میشی که دوست داری ادامش بدی و غرق در دنیای زیباش بشی
        با شخصیت هاش ارتباط برقرار کنی
        حتی بعضی از بازی ها هم علاوه بر این ها،درس زندگی هم به آدم میدن،عناوینی مثل سری متال گیر و بایوشاک ،که درسی به آدم از فلسفه و جهان‌بینی به آدم میدن که حتی صد ها کتاب هم نمیتونن به اون زیبایی اون رو به آدم یاد بدم
        بعد از تجربه این ها،نوع بینشت به طور کلی عوض میشه و نسبت به خیلی از مسائل آگاه تر میشی

        الان کدوم یک از این چیز هایی که گفتم رو میشه تو یک بازی بتل رویال پیدا کرد
        بله فرمایش شما درست،باید تعدادی از این عناوین برای سرگرمی باشه ولی نه اونقدر که الان دارن حتی از عناوین آفلاین هم بیشتر میشن.

  • حقیقتا از ته قلبم به شرکت نینجا تئوری ایمان دارم ولی از همون اول می‌دونستم این بازی شکست می‌خوره
    بازی‌های این سبکی باید مثل اورواچ باشن تا محبوب بشن (if you know, you know) :lashes:

  • Cpt.MacMillan گفت:

    خطاب بو اون ماهی قرمزهای توی سایت همین هفته پیش بود ori متای ۹۰ گرفت

  • TERIXA گفت:

    بیس بازی مشکلی نداره مشکل کمبود محتواست پس با پشتیبانی بلند مدت میتونه درست بشه.

  • با توجه ب قیمت ۳۰ دلاریش خیلی خوبه البته واسه کنسول بازا که رایگانه دو گیم پس هست گرافیکش خوبه گیم پلی من با دوستام رفتم شادی بخش بود و خندیدیم حسابی

  • HesamGamer212 گفت:

    از اول هم نسبت به این بازی نگاه خوبی نداشتم 🙄

  • Xbox power گفت:

    خوب اینم نمرات از تیم دوم نینجا که انگار نقص هایی داشته…
    ولی کلا به بازی های انلاین کم تر کسی به متا توجه میکنه بازی انلاین پلیر های خودشو دارن با اپدیت های منظم میتونه کاملش کنه و پلیر هارو بیشتر

  • Xbox power گفت:

    بعدم بازی فک کنم بتا هستش و بتا که نباید نمره داد که معلومه محتوا تو بتا کمه اونم تیم دومش که ۱۵ نفرن…بیشترین تمرکزشون تیم اولشون روی هل بلید ۲و پروژه ترسناک مارا
    نقد بی انصافی بودش

  • Mr Hill93 گفت:

    اخ اخ یادم میاد ی سری از دوستان جعبه فن به این بازی میگفتن اورواچ کیلر :rotfl: :rotfl:
    خودش هنو عرضه نشده کشته شد :rotfl: :rotfl:

  • GOD OF WAR گفت:

    وقتی که یک استودیو داستان محور میاد یه بازی انلاین محور میسازه
    مشکل رو خودتون میدونین کجاست من چیزی نمیگم

  • ERFAN103079 گفت:

    اصلا تعجب نداره همون موقع که گفتن نینجا تئوری داره بازی آنلاین میسازه فاتحه بازی رو خوندیم رفت 😐

شکست نینجا | نقدها و نمرات Bleeding Edge منتشر شدند - گیمفا