تحلیل فنی ۶۰: جادوی جنگل | تحلیل فنی و بررسی عملکرد Ori and the Will of the Wisps - گیمفا
تحلیل فنی ۶۰: جادوی جنگل | تحلیل فنی و بررسی عملکرد Ori and the Will of the Wisps - گیمفا
تحلیل فنی ۶۰: جادوی جنگل | تحلیل فنی و بررسی عملکرد Ori and the Will of the Wisps - گیمفا
تحلیل فنی ۶۰: جادوی جنگل | تحلیل فنی و بررسی عملکرد Ori and the Will of the Wisps - گیمفا

تحلیل فنی ۶۰: جادوی جنگل | تحلیل فنی و بررسی عملکرد Ori and the Will of the Wisps

سعید حلاجیان
۲۰:۳۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
تحلیل فنی ۶۰: جادوی جنگل | تحلیل فنی و بررسی عملکرد Ori and the Will of the Wisps - گیمفا

درشصتمین قسمت از بخش تحلیل فنی به سراغ بازی Ori and the Will of the Wisps رفته و به تحلیل فنی و بررسی عملکرد این بازی محبوب پرداخته‌ایم. با قسمت جدید تحلیل فنی با گیمفا همراه باشید.

در سال ۲۰۱۵ بود که بازی Ori ant the blind forest منتشر و به یکی از محبوب ترین عناوین پلتفرمر در جهان تبدیل شد. دلیلش را هم می‌توان داستان زیبا، گیم‌پلی گیرا و از همه مهم‌تر، گرافیک خارق العاده دانست. حال که نسخه‌ی دوم منتشر شده، مشاهده می‌کنیم که این بازی هر چه در رابطه با نسخه ی ابتدایی خوب بود را به عالی تبدیل کرده، ولی از طرف دیگر بعضی ایرادات و مشکلات گرافیکی نیز در بازی وجود دارد که در نسخه ی اول وجود نداشت. امروز می‌خواهیم کمی در رابطه با بازی صحبت کنیم، تکنیک های گرافیکی آن را بررسی کنیم و در رابطه با عملکرد آن نیز کمی نقد داشته باشیم. پس با تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Ori and the Will of the Wisps با ما همراه باشید:

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تحلیل فنی ۶۰: جادوی جنگل | تحلیل فنی و بررسی عملکرد Ori and the Will of the Wisps - گیمفا
تحلیل فنی ۶۰: جادوی جنگل | تحلیل فنی و بررسی عملکرد Ori and the Will of the Wisps - گیمفا
تحلیل فنی ۶۰: جادوی جنگل | تحلیل فنی و بررسی عملکرد Ori and the Will of the Wisps - گیمفا
تحلیل فنی ۶۰: جادوی جنگل | تحلیل فنی و بررسی عملکرد Ori and the Will of the Wisps - گیمفا
تحلیل فنی ۶۰: جادوی جنگل | تحلیل فنی و بررسی عملکرد Ori and the Will of the Wisps - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • amir گفت:

    برای خلق شاهکار حتما نباید ۱۰۰ ها میلیون دلار خرج کنی و بهترین بازیگرهای سینما رو استخدام کنی.
    با مقداری خلاقیت و ذوق با چاشنی نوآوری و بدون نیاز به بودجه کلان می‌شه گیم‌های شاهکاری مثل Ori ساخت.

  • Phos گفت:

    ممنون از اقای حلاجیان :yes:
    من این بازی رو تموم کردم(بهترین مترویدوانیای تاریخ و بهترین بازی xbox در نسل هشتم)این بازی رو ۳۰ ساعت بازی کردم و تونستم ۹۰ درصد بازی رو برم و واقعا بازی لذت بخشی بود و بنظرم از نسخه ی اول خیلی خیلی بهتر بود یه سری نکات منفی هم مثل بالانس نبودن باس ها داشت مثلا برخی از باس ها واقعا باس های خیلی اسونی بودن و بنده همشون رو همون دفعه ی اول شکست دادم درکل خیلی بازی عالیی بود همین که تونست من رو ۳۰ ساعت سرگرم کنه خودش فوق العادس اندینگ بازی هم خیلی خوب بود و من یکی رو که راضی نگه داشت…

  • خیلی ممنونم اقای حلاجیان عزیز
    من که تصمیم گرفتم یبار دیگه قسمت اول رو برم و بعدش برم سراغ ۲

  • Mohamady گفت:

    درد Doom کم نبود اینم اضافه شد. اخه ۹۷۰ می خواد چیکار

تحلیل فنی ۶۰: جادوی جنگل | تحلیل فنی و بررسی عملکرد Ori and the Will of the Wisps - گیمفا