توضیحات کپکام در خصوص ویژگیهای شهر راکون سیتی در Resident Evil 3 Remake
همانطور که اطلاع دارید، حدود یک ماه تا انتشار بازی مورد انتظار Resident Evil 3 Remake باقی مانده و تاکنون نمایشها و اطلاعات مختلفی از این عنوان منتشر شدهاند. به نظر میرسد یکی از قسمتهایی که در این بازی پیشرفت چشمگیری داشته، شهر راکون سیتی بوده است و حال کپکام (Capcom) توضیحات بیشتری را در این خصوص ارائه میدهد.
به گفتهی کپکام، راکون سیتی در Resident Evil 3 Remake نسبت به نسخهی اصلی بسیار بزرگتر خواهد بود و امکان اکتشاف بیشتری را به بازیباز ارائه میدهد. بهتازگی آقای پیتر فابیانو (Peter Fabiano) از کپکام، در مصاحبه با مجلهی رسمی اکسباکس (Official Xbox Magazine) توضیحاتی را در خصوص ویژگیهای راکون سیتی در نسخهی بازسازی و تفاوتهای آن با نسخهی اصلی مطرح کرده است.
وی در این خصوص اظهار داشت:
شما این بار در شهر راکون سیتی میتوانید اکتشافهای بسیاری را انجام دهید. ما این شهر را از ابتدا ساختهایم. در نسخهی جدید راکون سیتی برخی اشارات به نسخهی اصلی وجود دارد، اما به طور کلی شهر از نو طراحی شده است. شما میتوانید به برخی فروشگاههای خاص وارد شوید و مواردی را مشاهده کنید که قبلاً نمی توانستید آنها را ببینید. اشتباه نکنید، این بازی یک عنوان جهان باز نیست، اما شما میتوانید چیزهای زیادی را کشف نمایید.
وی ادامه داد:
خوشبختانه طرفداران نسخهی اصلی Resident Evil 3 از طراحی مجدد شهر راکون سیتی بسیار تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. در نسخهی بازسازی، توجه زیادی به جزئیات شهر شده است. شما پوسترهایی را در شهر خواهید دید که همهی آنها ادای دینی به دههی ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ میلادی است.
من فکر میکنم این موارد برای افرادی که نسخهی اصلی را در آن زمان تجربه کردند و در آن دوره بزرگ شدهاند، بسیار سرگرمکننده است. البته مطمئناً برای افراد تازه وارد نیز جالب خواهد بود.
بازی Resident Evil 3 Remake در تاریخ جمعه ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ (۳ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. بهتازگی ویدئویی از مقایسهی نسخهی بازسازی با نسخهی اصلی Resident Evil 3 منتشر شده که میتوانید آن را از طریق این لینک مشاهده بفرمایید. همچنین برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم پیشنمایش این بازی تحت عنوان «به Nemesis سلام کنید» را مطالعه نمایید.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- سریال Shōgun همه آن چیزی است که بازی تاج و تخت باید میبود
نظرات
رزیدنت به مکان های تنگ و محدود و ترسناک معروفه
معلوم نیست این چه گندی هستش
داره یجورایی مثل evil within 2 کار میکنه
افزایش وسعت نقشه برای بازی کاملا فکر خوب و ضروری بود اما وقتی که در این نقشه ی با کیفیت و بزرگ،نمسیس جزامی رو مشاهده می کنی و همراه کارلوسه تارزان نما در حال گشت زدن هستی،فضای بازی کلا یه حال گیری هست و بس
باشه تو راست میگی…..
الهام از شاهکار استاد میکامی
The Evil Within 2
اتفاقا بازی اویل ویتین ۲ در برابر اویل ویتین ۱ خیلی بازی معمولی ای بود.فقط از نظر بیان داستان سر راست تر بود همین
اویل ویتین دو و معمولی?!اویل ویتین دو یک نگاه تازه به ژانر ترس هست
خیلی عالی میشه گشت و گزار تو محیط هاش
ریمیک ۲ خیلی عالی بود هر جا میرفتی یه ایتم با ارزش پیدا میکردی اینم همونطوره و با بزرگ تر شدن محیط خیلی هیجانی تر میشه
به نظر من فضای باز به بازیکن این فرصت میده که بتونه بهتر از دست نمسیس و یا حتی زامبیا فرار کنه
یکی از مولفه های ژانر ترسناک محیطهای تنگ و تاریک و دارای حس تعلیقه واز دلایل اصلی ترسناک بودن نسخه اصلی همین بود محیط سندباکس اصلا باعث ترس ودلهره نمیشه طرفدارن بازی ترسناک میخوان نه اکشن ماجرایی
یکی از خوبیای ریمیک اینه که میتونی محیط هایی که تو بازیا باهاشون خاطره داری رو بهتر ببینی و درک کنی البته اگر درست و به اندازه ریمیک بشن. امیدوارم راکون سیتی رو خراب نکرده باشن. باز کردن محیط واقعا نمیدونم چه تاثیر قراره بذاره روی روند بازی امیدوارم بازم همون حس رو از بازی بگیریم.