تهیه‌کننده‌ی Gran Turismo قصد دارد به نرخ فریم‌های بالاتر از ۶۰ برروی پلی‌استیشن ۵ دست یابد - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی Gran Turismo قصد دارد به نرخ فریم‌های بالاتر از ۶۰ برروی پلی‌استیشن ۵ دست یابد - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی Gran Turismo قصد دارد به نرخ فریم‌های بالاتر از ۶۰ برروی پلی‌استیشن ۵ دست یابد - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی Gran Turismo قصد دارد به نرخ فریم‌های بالاتر از ۶۰ برروی پلی‌استیشن ۵ دست یابد - گیمفا

تهیه‌کننده‌ی Gran Turismo قصد دارد به نرخ فریم‌های بالاتر از ۶۰ برروی پلی‌استیشن ۵ دست یابد

truth seeker
۲۳:۳۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
تهیه‌کننده‌ی Gran Turismo قصد دارد به نرخ فریم‌های بالاتر از ۶۰ برروی پلی‌استیشن ۵ دست یابد - گیمفا

اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از نسخه‌ی بعدی سری مسابقه‌ای و محبوب Gran Turismo در دست نیست ولی به نظر می‌رسد اگر یک بازی جدید از این سری ساخته شود، باید انتظار عملکرد و نرخ فریمی بسیار بالا را از آن داشته باشیم.

آقای یامائوچی (Yamauchi)، تهیه کننده‌ی سری Gran Turismo، اخیرا با وب‌سایت GTPlanet درباره‌ی آینده‌ی این سری صحبت کرده است. در طول این مصاحبه، آقای یامائوچی به این موضوع اشاره کرده که از نظر تیم سازنده، رزولوشن ۴K برای رسیدن به اهداف مورد نظر در این سری کافی است. با این حال، تهیه کننده‌ی سری Gran Turismo بر این موضوع نیز تاکید کرده است که آن‌ها به نرخ فریم ۶۰ قانع نیستند و قصد دارند از قدرت سخت‌افزاری کنسول پلی‌استیشن ۵ برای رسیدن به نرخ فریم‌های بالاتر استفاده کنند.

در مقایسه با رزولوشن محیطی که شما دائما درباره‌ی آن صحبت می‌کنید، من بیشتر به پیشرفت‌های ممکن در زمینه‌ی رزولوشن‌های زمانی علاقه دارم. در زمینه‌ی فریم در هر ثانیه، من به افزایش نرخ فریم به ۱۲۰ یا حتی ۲۴۰ علاقه دارم. به نظر من، این همان چیزی است که از این پس تجربه‌ی شما از بازی‌ها را تغییر خواهد داد.

یکی از نکات جالبی که تهیه کننده‌ی سری Gran Turismo به آن اشاره کرده است به تغییر قدرت سخت‌افزاری در بین کنسول‌های دو نسل مختلف مربوط می‌شود. به گفته‌ی آقای یامائوچی، جهش کنسول پلی‌استیشن ۲ نسبت به کنسول قبلی دیگر ممکن پذیر نبوده و دیگر تکرار نخواهد شد.

در زمان عبور از کنسول پلی‌استیشن به پلی‌استیشن ۲، بیش از ۱۰۰ برابر اختلاف در زمینه‌ی عملکرد بین دو دستگاه وجود داشت. پیشرفتی مشابه آن دیگر امکان‌پذیر نیست.

آخرین نسخه از سری Gran Turismo یعنی Gran Turismo Sport در حال حاضر برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تهیه‌کننده‌ی Gran Turismo قصد دارد به نرخ فریم‌های بالاتر از ۶۰ برروی پلی‌استیشن ۵ دست یابد - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی Gran Turismo قصد دارد به نرخ فریم‌های بالاتر از ۶۰ برروی پلی‌استیشن ۵ دست یابد - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی Gran Turismo قصد دارد به نرخ فریم‌های بالاتر از ۶۰ برروی پلی‌استیشن ۵ دست یابد - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی Gran Turismo قصد دارد به نرخ فریم‌های بالاتر از ۶۰ برروی پلی‌استیشن ۵ دست یابد - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی Gran Turismo قصد دارد به نرخ فریم‌های بالاتر از ۶۰ برروی پلی‌استیشن ۵ دست یابد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • sarafraz گفت:

    همیشه اوایل نسل خیلی از بازیها مخصوصا بازیهای ریسینگ و شوتر روی کنسول های جدید ۶۰ فریم رو میگیرن و اوکی هستن( نمونش بازیهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴) اما اصل بهینه سازی اینه که بتونی تو سال های آخری همچچین عملکردیو از کنسول بگیری که انصافا یکی از تخصصات استودیوهای فرست پارتی سونی همین موضوع هستش

  • اسپم :
    دارک سولز ۳ رو تموم کردم دیوانه وار شاهکار بود
    رو پلی استیشن۵ دارک سولز ۴ چه شود

    • lastofus2 گفت:

      برو بلاد بازی کن معنی کلمه شاهکار رو بهتر بدونی خداوکیلی به دور از فن بوی بازی اصلا و ابدا دارک سولزها به قشنگی بلاد نیستند

      • Mgs4 گفت:

        دادش خود من بلادبرن رو بیشتر دوست دارم ولی اصلا دارک سولز بازی کردی تنوع اسلحه تو دارک سولز چند برابر بیشتر المان های ارپیجی دارک سولز خیلی بیشتر البته فضا سازی داستان سرایی بلادبرن بهتره اگر هم بخوایم یکی رو برتر از دیگری بدونه با اختلاف کم می بایست دیگری رو برتر دونست( درمورد سکیرو هم این مضوع صدق میکنه)

  • Arash.last of us گفت:

    مطمئنم می تونه بیاد بالا ۶۰ فریم تونایی فنی این استودیو واقعا بالاس :inlove: :inlove: :inlove:
    برا بهترین استودیوی ریسینگ ساز دنیا شصت فریم هیچی نیس

  • (در زمان عبور از کنسول پلی‌استیشن به پلی‌استیشن ۲، بیش از ۱۰۰ برابر اختلاف در زمینه‌ی عملکرد بین دو دستگاه وجود داشت. پیشرفتی مشابه آن دیگر امکان‌پذیر نیست.)
    واقعا کنسول PS2 جادویی بودش که هیچوقت نمیتونه تکرار بشه
    با اومدن PS2 چندین سبک جدید تو بازی ها خلق شدن که به دلیل محدودیت سخت افزاری تو نسل قبل قابل ساخت نبودن
    بازی های FPS یک روح تازه ای گرفتن که نمونش هم BLACK و KILLZONE بود
    سری GTA دوربین سوم شخص رو تو اون نسل گرفت
    سونی یکی از بهترین شخصیت های دنیای گیم یعنی کریتوس رو خلق کرد
    و شاهکار های بزرگی تو زمینه گیمپلی و داستان مثل mgs 3 خلق شدن
    و…..
    هر چقدر که جلوتر میریم،توی هر نسل تفاوت ها کمتر میشه به طوری که بنظرم از نسل هفتم تا الآن بازی ها فقط جلوه های بصریشون بالاتر رفته،و دیگه خبری از گیمپلی های نوین و انقلابی یا ابداع سبک های جدید تو دنیای گیم نیستیم،سر همین هم باور دارم PS5 و XBOX SX آخرین نسل از کنسول ها هستن و اگر قرار باشه نسل دهمی هم وجود داشته باشه،بر پایه پردازش ابری هست و دیگه خبری از محدودیت سخت افزاری نیست به خصوص که تا چند سال دیگه اینترنت ۵G تقریبا توی اکثر کشور ها همه گیر میشه

  • TekkenGod گفت:

    در اینکه فریم ریت بر رزلوشن تقدم داره شکی نیس . من خودم فول اچ دی شصت فریم رو ترجیح میدم. ولی باید دید به چه قیمتی میخوای به نرخ فریمهای بالاتر از شصت برسی . اگه قراره با کم کردن متریال از محیط و محدود کردن فضای سبز کنار جاده به چهار برگ شوید به نرخ فریم بالا برسی ما راضی به این زحمات نیستیم . ملت انتظار محیطی در حد فورزا هورایزن با فریم ریت شصت یا بالاتر دارن نه اینکه تو پیستای خشک و خالی و یک شکل رانندگی کنن.

  • Mgs4 گفت:

    پلی استشن ۳ هم از نظر جهش دست کمی نداشت فقط چون معماری پردازنش یکم پیچیده بود نتونست در همان ابتدا قدرتش رو نشون بده

تهیه‌کننده‌ی Gran Turismo قصد دارد به نرخ فریم‌های بالاتر از ۶۰ برروی پلی‌استیشن ۵ دست یابد - گیمفا