انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا
انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا
انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا
انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا
انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا
انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا

انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت

نیما شعبانی
۲۰:۰۰ ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا

تنها چهار روز تا عرضه بازی فوق‌العاده جذاب Red Dead Redemption 2 برای پلتفرم رایانه‌ی شخصی باقی‌مانده است و ما نیز آرامش و قرار نداریم تا بتوانیم به تجربه‌ی این نسخه از بازی Red Dead Redemption 2 همراه با یک گرافیک خارق‌العاده بپردازیم. حال به نظر می‌رسد که نسخه‌ی رایانه‌ی شخصی این اثر در هنگام عرضه از قابلیت‌های گرافیکی مانند رهگیری پرتو یا Ray Tracing بهره نخواهد برد.

روز گذشته بود که اکانت توییتر انویدیا (Nvidia)، تصاویر جذابی را با رزولوشن ۴K از بازی Red Dead Redemption 2 با لگوی RTX منتشر نمود؛ اما امروز این شرکت با انشتار پاسخی در زیر این پست، اعلام کرد که لگوی RTX تنها به سری ۲۰۰۰ کارت‌گرافیک‌های این شرکت اشاره دارد و به معنی وجود قابلیت رهگیری پرتو در این اثر، حداقل در هنگام عرضه برروی رایانه‌ی شخصی نیست.

انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا

در واقع به نظر می‌رسد که فعلا بازی Red Dead Redemption 2 برای پردازش نورها برروی رایانه‌ی شخصی، به قابلیت‌های نرم‌افزاری پردازش نور کارت‌‌های گرافیک شرکت‌های انویدیا و ای‌ام‌دی (AMD) وابسته است. بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد و در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۹۸ (۵ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) در اختیار پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. در ادامه نیز شما را به مشاهده‌ی تصاویر منتشر شده از این اثر برروی رایانه‌ی شخصی دعوت می‌کنیم.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا
انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا
انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا
انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا
انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا
انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا
انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا
انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PERSIAN STALKER گفت:

    AMD مگه از ره گیری پرتو استفاده میکنه یا بهتر بگم مگه توان پردازش و اجراش رو داره که تو مقاله نوشتید ؟
    اینم بگم خود راک استار گفته دست نگه دارن و بهتر و بیشتر و بهینه تر بهش اضافه بشه چون قصد دارن حالا حالا ها بفروشن و با رد دد بتازن و برنامه های بلند مدت واسه رد دد دارن و حتی ابدیت گرافیکی هم بهش اضافه میشه
    و در اخر این چیزی نیست که از ارزشهای رد دد کم کنه

    Captain Vankok
    • اگر دقت کنید نوشتم پردازش نور و نه رهگیری پرتو، فعلا RDR 2 باید به God Rays های پردازش شده بر پایه‌ی تنظیمات Volumetric Light و Tessellation انویدیا محدود بشه که البته این تنظیمات با همکاری انویدیا و ای‌ام‌دی، به کارت‌گرافیک‌های شرکت ای‌ام‌دی هم اضافه شدند که شما میتونید نتیجه‌اش رو تو نورپردازی بازی‌های Witcher 3 و Fallout 4 ببینید. البته واقعیت اینه که Ray Tracing تبدیل به ابزار انویدیا برای گرون‌تر فروختن کارت‌گرافیک‌هاش شده و در حال حاضر اینتل به کمک OneApi خودش تونسته به راحتی Ray Tracing رو به کارت‌گرافیک‌هایی که تنها تا دایرکت‌اکس یازده پشتیبانی می‌کنند اضافه کنه که زنگ خطری رو برای انویدیا به صدا در آورده و این شرکت مجبور شده تا کارت‌های گرافیک نسل بعدش رو با توجه به قدرت‌بالایی که دارند، در آینده با قیمت ارزون‌تری عرضه کنه.

  • ehsan M گفت:

    ایشالا روی ps5 تجربش میکنم تا حس و حال اصلی این بازی رو متوجه بشم

  • Sina5124 گفت:

    این بازی بدون ری تریسینگ هم زیباست
    .
    هیجان زده ام ببینم سری ۳۰۰۰ چه عملکردی داره 🙂

  • اووف چه شود :inlove:
    به احتمال زیاد با اومدن کنسول های نسل نهم نسخه ریمستر RDR2 با پشتیبانی RTX واسه کنسول های نسل بعد هم پورت میشه :inlove:
    پ.ن؛یک چیز خنده داری که از سال پیش که RDR2 اومد تا الآن فهمیدم تغییر ۱۸۰‌درجه اکثر PC فن ها هست
    اون موقع میگفتن اومدن بازی واسشون مهم نیست،بازی گیمپلی نداره،رفتن و عملا یوزر اسکور بازی رو به فنا دادن و…………..

    • Sadegh.si گفت:

      من نمیدونم کی نظرشو تغییر داده یا رنگ عوض کرده (هرچند که تغییر نظر یه چیز طبیعیه و همه میتونن نظرشون رو اصلاح کنن یا تغییر بدن)، اما به شخصه بازی رو نمیخرم یا اینکه تو یه تخفیف اساسی “شاید” بازی رو بگیرم.
      همیشه هم گفتم که بازی نه خیلی مورد پسندمه و نه این سیاست راکستار رو قبول دارم. شما هم سعی کنید اینطور جمع نبندید دوست عزیز. تو هر پست PC میاید (اشاره کلی) یه تیکه میپرونید آخرشم که جوابتون رو میدیم توسط یک سری از “دوستان روشن فکر” متهم میشیم به نداشتن منطق. موفق باشید.

    • Samfisher007 گفت:

      باشه حالا شما اینقد نسوز :rotfl:

    • STX گفت:

      پشتیبانی از RTX
      :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
      دادا این اسم اول سری جدید کارت های گرافیک انویدیا هست …
      درستش پشتیبانی از RT یا همون Ray Tracing هست…
      😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎

  • Iman21 گفت:

    من نمیدونم ملت چرا انقدر داغ pc تو سینشونه یکی نیست بهشون بگه مشتی اگه pc نبود که بازی کامپیوتریم نبود و شما الان به جای بازی کامپیوتری باید تو کوچه تیله بازی میکردی

    𝓘𝓛𝓘𝓨𝓐
انویدیا: قابلیت رهگیری پرتو بازی Red Dead Redemption 2 در هنگام عرضه در دسترس قرار نخواهد داشت - گیمفا