کارمندان استودیوی اینسامنیک، پیوستن خود به شرکت سونی را جشن می‌گیرند

PlayStation ، PS4 ، اخبار ، اخبار بازی ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

دو ماه پیش بود که شرکت سونی (Sony) در اقدامی قابل‌پیش‌بینی استودیوی موفق و محبوب اینسامنیک گیمز (Insomniac Games) را تصاحب کرد. حالا پس از گذشت دو ماه این استودیو بالاخره با برگذاری نهاری رسمی برای تمامی کارکنان خود و حضور مارک سرنی (Mark Cerny) و شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida) این مسئله را جشن گرفتند. در ادامه برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

آن‌ها این جشن خود را با لحظه‌ی سکوت به احترام کریگ گودمن (Craig Goodman)، یکی از هنرمندان استودیوی اینسامنیک که جان خود را به خاطر سرطان مغز از دست داده بود، آغاز کردند. سپس تد پرایس (Ted Price)، مدیر ارشد اجرایی اینسامنیک، با چند جمله‌ی کوتاه این موفقیت را به تمامی کارمندان خود تبریک گفت. درنهایت شوهی یوشیدا این جشن را با صحبت‌هایی درباره‌ی عنوان Spyro the Dragon و اهدای یک پلی‌استیشن ۴ پرو و نسخه‌ی بازی سال Spider-Man به هر یک از کارمندان اینسامنیک به پایان رساند.

تویتی از حساب کاربری رسمی تد پرایس:«شوهی یوشیدا ازت ممنونم! بودن تو و همه‌ی تیم ما در چنین روز خاصی واقعا فوق‌العاده بود. ما بدون شک یک خانواده هستیم!»

استودیوی اینسامنیک درطی سال‌های اخیر سازنده‌ی عناوین بسیار موفق Spider-Man و Ratchet and Clanck برای پلی‌استیشن ۴ بوده است و حالا پس از پیوستن آن‌ها به سونی، ما بدون شک می‌توانیم منتظر عناوین انحصاری با کیفیت دیگری از سوی این استودیو باشیم.

12345678910(26 رای, میانگین آرا 8٫58 از 10 )
Loading...

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Pedram Zarei گفت:

    خریده شدن خود عبارت درستی نیست ، بهتره بگید “خریداری شدن این استودیو را جشن می گیرند”

    33Thumb up 4Thumb down
  • PARASITE EVE 2 گفت:

    بازیهاشون خیلی خوب بود ولی با اسپایدرمن دیگه نشون دادن لیاقت خریده شدن توسط سونی رو دارن.
    ببینید گیرز ۵ با همه خوش ساختیش و اینکه مورد توجه ایکس باکس دارا قرار گرفت (خودمم بازی کردم خوب بود) ولی انصافا نوآوری هاش خیلی کم بود؛ چرا چون نوآوری خوب داشتن ریسک میخواد و کار خیلی سختیه و ممکنه طرفدارای یه بازی بخاطر یسری تغییرات پسش بزنن. حالا استودیوی اینسامنیک اومد یه عنوان زمین خورده مثل اسپایدرمن رو با تغییرات گسترده دوباره زنده کرد و شد یکی از پر فروش ترین بازیهای انحصاری سونی! پیشرفتشون واقعا قابل احترامه Yes

    34Thumb up 6Thumb down
    • Cell گفت:

      Gears 5 رو تازه تموم کردم نظرم اینه ضعیف ترین نسخه از سری Gears بود اصلا هم خوب نبود افت شدیدی نسبت به نسخه چهارم داشت طوری که نسخه ریمیک Gears of war ultimate edition واقعا جذاب تر بود Yes

      22Thumb up 20Thumb down
    • ALFAR3D گفت:

      کلا گرز رو نمیتونن تغییرات اساسی بدن کلا تغییراتی که میتونن بدن اینه که المان های rpg اضاف کنن چون خود بازی صاحب سبکه سیستم کاور گیری رو باب کرده هر تغییری بدن بازی ماهیتش عوض میشه گاد ۴ رو ببین… بازی یه هک ان اسلش با دوربین ثابت بود کل تغییرش چی بود؟بازی دوربین تغییر کرد و مثل بقیه بازی های هم سبک خودش شد و البته یه سری تغییراته دیگه ولی هم تغییر زاویه دوربین باعث شد به چشم بیاد و همین باعث شد دنبالش تغییراته دیگه ای هم پشتش بوجود بیاد مشکل گرز اینه جایی نداره برای تغییرات اگر پیس بازی رو زیاد کنن میشه یه جورایی مثل انچارتد و یا ونکوییش اگرم بخوان تغییرش بدن بهترین چیزی که به نظرم میرسه یکی همین بزرگتر کردن مراحل یکی هم بازی روrpg کنن بیشتر از این جایه تغییر نداره…دقیقا کاری که با اساسینز کردن یه بازی اکشن ادونچر تبدیل شد به یه بازی اکشن نقش افرینی و سیستم مبارزش هم تغییر کرد…و البته شد بهترین نسخه

      3Thumb up 2Thumb down
      • PARASITE EVE 2 گفت:

        داداش خب منم گفتم تغییرات و نوآوری کار خیلی سختیه. معلومه شما با یکم فکر کردن نمیتونی به یه ایده خوب واسه تغییرات کلی گیرز برسی! در ضمن God of war 4 خیلی تغییراتش گسترده تر از این چیزی بود که گفتی، حتی کلی از هواداران و خود سونی به بارلوگ گیر داده بودن که نکنه این تغییرات بازی رو خراب کنه ولی خب خوشبختانه تغییرات خیلی بازخورد فوق‌العاده ای داشت.
        زاویه دوربین‌ عوض شد، چهره و سن کریتوس عوض شد، همراه که پسرش باشه اضافه شد، سلاح اصلی کریتوس جاش رو به تبر داد، سرزمین و دشمنان بازی کلا عوض شد و به اسکاندیناوی رفت، تعامل کریتوس و آرتئوس شکل داستان گویی بازی رو عوض کرد؛ هر کدوم ازین تغییرات خودش یه انقلاب محسوب میشه و قبول ندارم که فقط تغییر زاویه دوربین رو تغییر بزرگ بازی میدونی. حالا تازه کلی تغییرات جزئی مث اینکه دیگه بازی کاملا خطی نبود و داستان های فرعی هم هست که در برابر تغییرات اصلی گفتن نداره.
        یه ذهن خلاق و خبره میتونست تغییرات بیشتری حالا نه گسترده به گیرز بده و اینکه گیرز خودش یزمان یه بازی نوآور بوده دلیل خوبی واسه موندن تو گذشته نیست.

        2Thumb up 1Thumb down
  • Mgs4 گفت:

    یعنی اینقدر خوبه!!! مگه حقوقشون زیاد شده حالا چرا الان دارن جشن میگرن همون موقع جشن نگرفتن؟؟

    12Thumb up 1Thumb down
  • Amirhos22 گفت:

    امید وارم پیش هر کدومشون باشه(مایکروسافت، سونی) بتونه با قدرت بیشتر ادامه بده و بازیاش یکی از یکی بهتر بشه

    7Thumb up 7Thumb down
  • DaltonBros گفت:

    بایدم جشن بگیرن…
    سونی پادشاه و قادر متعال صنعت گیمه…!
    بقیه هم باید گریه کنن چون فقط باید آویزون مولتی پلتفرما بشن Grin

    29Thumb up 28Thumb down
  • Cell گفت:

    واقعا نمی‌دونم جانشین شوهی یوشیدا در آینده چه کارهایی خواهد امیدوارم تا آخر نسل ۹ یوشیدا باشه Yes

    15Thumb up 5Thumb down
  • ERFAN103079 گفت:

    استودیوی خوبی هم خریده به امید ساخت شاهکار های بیشتر و ریمستر شدن رزیستنس

    16Thumb up 1Thumb down
  • Amirreza.AC گفت:

    عالیه این استودیو خودشو با اسپایدی ثابت کرد Yes

    4Thumb up 4Thumb down
  • ویتو آندولینی معروف به پدرخوانده گفت:

    از خداشونم باشه Neutral

    1Thumb up 0Thumb down
  • فرشاد گفت:

    به سلامتی و شادی و تندرستی برای همشون واقعا با اسپایدرمن شاهکار کردند به شخصه خیلی لذت بردم مسلما در آینده بازی ها خفن تری خواهیم دید مبارکمون باشه سونی اگه کرش رو هم از دستای اکتیویژن در بیاره ها دیگه ار همه نظر عالی میشه

    2Thumb up 1Thumb down
  • بازی خودشون رو به خودشون کادو میدن Neutral
    حالا PS4 Pro یه چیزی دمشون گرم ROTFL
    ببینیم تو نسل جدید چه بازی توپی میدن بیرون Cool

    2Thumb up 1Thumb down