بازی The Last of Us Part 2 از تمام قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده خواهد کرد - گیمفا
بازی The Last of Us Part 2 از تمام قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده خواهد کرد - گیمفا
بازی The Last of Us Part 2 از تمام قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده خواهد کرد - گیمفا
بازی The Last of Us Part 2 از تمام قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده خواهد کرد - گیمفا

بازی The Last of Us Part 2 از تمام قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده خواهد کرد

مهرداد آهاز
۱۴:۳۰ ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
بازی The Last of Us Part 2 از تمام قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده خواهد کرد - گیمفا

بازی The Last of Us Part 2 در زمستان سال جاری منتشر می‌شود و با دارا بودن ویژگی‌های بسیار بیشتری نسبت به Part 1، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را در اختیار طرفداران قرار خواهد داد. اما این موضوع تمام ماجرا نخواهد بود و بر اساس توضیحات نیل دراکمن (Neil Druckmann)، کارگردان بازی The Last of Us Part 2، این عنوان قرار است از تمام قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده کند.

بدیهی است که انیمیشن‌ها، جلوه‌های بصری و مکانیزم‌های شگفت‌انگیز این بازی، هزینه‌ای را در بر خواهد داشت و برای پردازش آن‌ها از بیشتر قدرت محاسباتی پلی‌استیشن ۴، استفاده می‌شود. اما سوال اینجاست که تا چه میزان از قدرت آن استفاده خواهد شد؟ نیل دراکمن توضیحاتی را در وب‌سایت Playstation Blog ارائه و پاسخ این سوال را تا حدودی شفاف‌سازی کرده است. وی در این خصوص توضیح داد:

همانند بازی The Last of Us Part 1 در نسل گذشته، بازی The Last of Us Part 2 نیز از تمام قدرت حافظه و محاسباتی پلی‌استیشن ۴ استفاده خواهد کرد. همچنین ما حداکثر اندازه‌ی مراحل و تعداد دشمنان را در آن اعمال خواهیم کرد. اکنون ما می‌توانیم محیط‌های بازتر، دسته‌های بزرگ آلوده‌شدگان و دار و دسته‌های بزرگتر دشمنانی که در پی یافتن الی (Ellie) در فضایی باز هستند را داشته باشیم.

همچنین الی و دیگر شخصیت‌ها از سیستم جدیدی در حیطه‌ی انیمیشن‌ بازی‌ها بهره می‌برند که موجب روان و باورپذیرتر شدن رفتار آن‌ها می‌شود. در نتیجه عقیده دارم که الی یکی از بهترین شخصیت‌های بازی‌های اکشن سوم‌شخص، از لحاظ کنترل و ظاهر خواهد بود.

همچنین نیل دراکمن در ادامه بیشتر به انیمیشن‌هایی مانند پلک‌زدن پرداخت و از اهمیت آن‌ها در روایت داستان، دفاع کرد. وی در این خصوص اظهار داشت:

اکنون ما می‌توانیم داده‌های مختلفی را که از صورت و موشن کپچر صداپیشگان دریافت کنیم، به شدت بهتر از گذشته وارد بازی اصلی نماییم. در نتیجه، ما قادر خواهیم بود که به جای استفاده از گفتگو، از اشاره و پلک‌زدن استفاده کنیم. این موضوع باعث خواهد شد که داستان بازی ظریف‌تر از گذشته شود.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ جمعه ۲ اسفندماه ۱۳۹۸ (۲۱ فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از طریق این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به منظور اطلاعات بیشتر از عوامل محبوبیت این مجموعه، مقاله‌ی آن را تحت عنوان «وجه تمایز ناتی‌داگ | عواملی که باعث موفقیت و محبوبیت بازی The last of Usشدند» مطالعه نمایند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی The Last of Us Part 2 از تمام قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده خواهد کرد - گیمفا
بازی The Last of Us Part 2 از تمام قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده خواهد کرد - گیمفا
بازی The Last of Us Part 2 از تمام قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده خواهد کرد - گیمفا
بازی The Last of Us Part 2 از تمام قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده خواهد کرد - گیمفا
بازی The Last of Us Part 2 از تمام قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده خواهد کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ” ما قادر خواهیم بود که به جای استفاده از گفتگو، از اشاره و پلک‌زدن استفاده کنیم. این موضوع باعث خواهد شد که داستان بازی ظریف‌تر از گذشته شود.”
    نکته خوبی بود ایول آقا ایول :yes:
    جناب آیت الله علی پاور ( خ ) و ( ک ) و .. الان میاد می گه :
    “گوتی سال ..
    گوتی : بیشترین تعداد جایزه معتبر که اصطلاحا بیگ وینر گفته می شود ، این گوتی است نه اونی که یک جایزه می دهند برود پی کارش” :rotfl: :rotfl:
    حالا با بحثای این جناب و جفنگیاتش کار ندارم ولی با این حرفش موافقم :laugh:

    • Arash.last of us گفت:

      بهترین بازی تاریخ به وسیله بهترین کارگردان بازی سازی تاریخ حضرت دراکمن(ص)و(ع)تو راهه. گوتی سال۲۰۲۰. تا یه انتقام از سی دی پراجکت و اون بازیهای الکیش بگیره.وقتی متای سایبر زیر۸۰ اومد قیافتون دیدن داره. لست یه انقلاب هست(گرافیک گیم پلی و…) سایبرپانک یه طبل توخالی که زیاد بزرگش کردن و نتیجه کارشون هم میبینن.متای لست رو ۹۷ پیش بینی میکنم سایبر ۷۹.

      • Vahid333 گفت:

        تو همونی نبودی که میگفتی رددد برا پی سی نمیاد :rotfl: :rotfl: :rotfl: همین جوری پیش گویی کن تا برعکس بشه

        • eli_lastofus گفت:

          داری اشتباه میزنی اون سل بود
          @hamidgrio
          شما به چشم پزشکی یک سر بزن وقتی زیر پست های سایبر یک سری ضد لست حرف میزنن اونجارو ببینی
          @Aradkeshvari
          بجه خوبی هستی ولی گاهی چرت زیاد میگی
          یک بازی ؟ روی یک کنسول قوی تری؟ با تکنولوژی جدیدتر؟(منظورم سخت افزار پلی ۴ و .. ) در نتیجه با هوش مصنوعی بهتر و گرافیک بالاتر و …. اومده؟ رقیب هایی مثل جی تی ای تام رایدر سوپر ماریو نداشته بهش جایزه دادن شده پرافتخارترین بازی تاریخ؟؟ نه بابا؟
          اگر میتونه در رقابت با لست همچین مقامی بگیره بعد بیا حرف بزن
          لست با اون رقبا پرافتخارترین بازی تاریخ در نسل ۷ شد
          ویچر هم فعلا پرافتخارترین بازی نسل ۸ هستش نه تاریخ پسر جون

          • Hala madrid گفت:

            علی جان،داداش اولا ممنونم که اینقدر رکی :laugh: 😀 دوما من منکر شاهکار محض بودن بازیای ناتی داگ نمیشم.استودیو موردعلاقه‌ام هست با همه بازیاش زندگی کردم.سری uncharted و (سری) the last of us رو بی‌نهایت دوست دارم.ولی اینکه واسه این بازی اینقدر هایپم و لحظه شماری میکنم تجربه اش کنم دلیل بر این نمیشه که چشمم رو روی بقیه استودیو‌ها و بازیاشون ببندم.یه عده با عکس پروفایل الی و جوئل و کلی بخوایم بگیم the last of us،میان تو پست بازی موردعلاقه بقیه به بازیشون توهین میکنن.ترول میکنن.وقتی اینکارو میکنن خب یه عده از مایکروفن‌ها و طرفداران اون بازی هم میان تو پست مربوط به این بازی ترول میکنن دیگه.من حرفم اینه که اگه از یه بازی خوشتون میاد حداقل به سلیقه بقیه احترام بزارین 🙂

          • Samfisher007 گفت:

            ۱-ویچر پرافتخارترین بازی جهانه دیگه نمیخوای قبول کنی چرا فکت الکی صادر میکنی؟؟
            ۲-این تو مولتی اکانت هستی که میای زیر پست های سایبر محترمانه چرت میگی پس لقب خودتو به بقیه نده
            ۳-واقعا هدفت چیه؟ چه لذتی میبری؟

            • HEAVY SQUAD گفت:

              داداش این یبار با ما درگیر شد و زدیم تو پوزش و گریش گرفت و رفت و حالا بعد از ۱ سال باز برگشته و چرت و پرت میگه
              حالا جالبیش به این بود که خیلی از سونی فنها مثل مسعودو سیگار فروش هم با این رفتن اما حالا برگشتن تا ثابت کنن که چیزی نیستن :laugh:
              باور کن این اباجهل منو بالای ۵۰ بار جعل کرد و کلا چیزی نداره تو زندگیش بجز یه PS4
              نه دوستی هست که باهاش بچرخه و نه کاری که کسب درامد کنه و نه دانشی که راهنمایی کنه و نه چیز خاصی که ما ازش فیض ببریم

          • Vahid333 گفت:

            نخیر ایشونم میگفت که برای pc نمیاد رددد سل به کنار ویچرم پرافتخارترین بازی تاریخه با ۸۰۰ تا جایزه بعیده کسی بتونه بهش برسه تلو فکر کنم ۲۰۰ تا برده همین سایپربانک پارسال وقتی معرفی رسمی شد ۲۰۰ یا ۱۰۰ تا جایزه برد رقیب سرسختی است cd projeckt

          • AL1K1NG گفت:

            ۱٫ آن کس که نداند و نداند که نداند
            در جهل مرکب ابد و دهر بماند

            ۲٫ آن کس که نداند و نخواهد که بداند
            حیف است چنین (فرد گلی) زنده بماند

            ۱ یا ۲؟

            پ.ن:قسمت داخل پرانتز در شعر اصلی تحریف شده است

          • hamidgrio گفت:

            eli_lastofus
            خیلی وقته که دوستان گلمون با نظرات پربارشون سایتو متبرک کردن. اگر کسی میاد ی چیزی راجب ی بازی میگه دلیل نمیشه شما هم بیای تو ی پست دیگه جوابشو بدی. بچه دبستانی نیستین که. گیمیری نیست که راجب the last of us ندونه و نفهمه چه بازی خوبیه از اون ور همه میدونن cd project خالق پرافتخار ترین بازی دنیاست. حالا حرف من اینه eli_lastofus که موفقیت ی بازی دلیل بر موفق نشدن بازی دیگه نمیشه. شما اگه طرفدار لست هستی چیکار به سایبر پانک داری. ی سری دوستان ی جوری طرفداری میکنن که انگار نصف سهام سونی رو خریدن آخرش با ی اکانت هکی میشینین بازی میکنین دیگه.

        • Moein74 گفت:

          Arash و eli_lastofus یه نفرن و جفتشون متعلق به همین برق زده ن فقط میخواد اعصاب سونی فنارو بریزن بهم جواب هیچکدومشونو ندین

      • hamidgrio گفت:

        دوست عزیز شما اینجا داری طلف میشی باید ی وبسایت برای خودت داشته باشی در ضمن اگه لست ۲ خوبه ربطی به سایبرپانک نداره کلا دوتا سبک مختلفن اصلا جفتشون متای ۱۰۰ بگیرن کی بدش میاد. شما خیلی خودتو ناراحت نکن

      • Hala madrid گفت:

        درک شما و امثال شما از صنعت گیم(تاکید میکنم صنعت گیم.متعلق به همه بازیساز‌هاست نه فقط سونی.سونی هم ارث پدرتون نیست که اینجوری رفتار میکنین)در همین حده
        پر افتخار ترین بازی تاریخ الکیه؟!
        شما به این خاطر دلخوری از سی‌دی‌پراجکت چون لقب پرافتخار‌ترین بازی رو از the last of us گرفت 😉

        • توام مایکروفن ترین ادمی هستی که تا حالا خودشو جای پی اس فن جا زده :rotfl: اینستاتم دیدیم فقط میخای بگی ادم منطقی هستی در حالی که گرز ۵اومد متاش شد ۸۵شاهکار شاهکار راه انداختی ولی به نمایش دث استرندینگ هنوز نیومده بود میگفتی پیاده روی و از این حرفا محض اطلاعت ۸۵ شاهکار نیست فقط یه بازی خوبه مطمعنم باش دث استرندینگ از گرز ۵ خیلی بهتره الانم ک داری لست آف آس رو میکوبی و از دکل سایپرپاک بالا میری اقای مایکروفن پر ادعا

          • Hala madrid گفت:

            والله تا اونجا که یادمه من به gears 5 نگفتم شاهکار،شما اگه دیدی من جایی واسه توصیف gears 5 از کلمه “شاهکار” استفاده کردم لینکشو بزار حرفتو قبول میکنم 🙂
            دوما من بارها گفتم هیتر کوجیما و بازیاش نیستم،کارش درسته قبول دارم ولی این روش درستی واسه هایپ کردن یا به اصطلاح تبلیغ کردن بازیش نبود.به قول خود کوجیما این بازی یه سبک جدیده.خب وقتی یه سبکه جدیده باید خوب معرفی شه دیگه.صرفا واسه اینکه نمیخواد چیزی اسپویل شه فقط داره نشون میده سم از یه نقطه میره به یه نقطه دیگه.من حتما این بازیو تجربه میکنم ولی یه عده که تاحالا شاهکارای کوجیما رو تجربا نکردن اینو میبینن میگن”بازیش چه مسخره است”(دیدم که میگم)
            سوما نمره ۸۵ جدای از خوردنی بودنش :evilgrin: :laugh: نشون دهنده یه بازی فوق العاده و عالی هست نه یه بازی خوب
            چهارما از دکل هیچ بازی ای برای کوبیدن بازی دیگه بالانرفتم ولی زورم میاد میبینم دارن به موردانتظار‌ترین بازی عمرم(بعد از the last of us part 2)توهین میکنن
            پنجما شماهم اینقدر متاپرست نباش ضرر میکنی چون خیلی بازیا هستن در حقشون کم لطفی شد یا به مرور زمان بهتر شدن
            ششما همچین میگی”ایستاتم دیدیم”انگار چه کشف بزرگی کردی :-/ آره آقا اینستا دارم مشکلیه؟!! 😐
            هفتما ادعا نکردم آدم منطقی هستم ولی نسبت به امثال شما فن‌بوی‌ها آره خیلی منطقیم 😉
            هشتما(چقدر زیاد شد:laugh:)مایکروفن نیستم؛گیم‌فنم 😎 😯
            نویسنده محترم،خیلی تایپ کردم لطفا تایید کن :rose:

      • دوست عزیز در این مورد که بازی بسیار بزرگ خواهد بود شکی نیست اما اگه شما ویچر ۳ رو بازی کرده باشین به بزرگ بودن cdpr باید پی پرده باشین این استدیو ۵ سال برای هر عنوانی که می خواد به من و شما ارائه بده تلاش میکنه پس شک نکنید یه همچین استدیویی بازی بی کیفیت ارائه نمیکنه و اینکه این استدیو برخلاف خیلی های دیگه همیشه هوای گیمرارو داشته و حتی برای بازی هاش قفل نذاشته. در نهایت فارغ از فن بوی بازی ها هوای استدیو های خوبو داشته باشیم و حامی اونا باشیم

      • Arash.last of us گفت:

        مایکروسافت فنای بدبخت شما فقط مگر از مولتی پلتفرم ها برید بالا.تو عمرتون یه کریک دون۳ بازی کردید انتظاری بیشتر از این هم ازتون نمیره.هر بار یکی از بازیهای مایکروسافت نامزد گوتی شد از لونه هاتون بیایید بیرون ضمنا ما بازیهای الکی سی دی پراجکت هم میتونیم بازی کنیم ولی اینقد بازیهای سونی زیاد و شاهکارن نیازی به بازیهای دیگه نداریم

    • Ellis.redmondy گفت:

      دقیقا امیررضا داداش بر منکرش لعنت زدی تو خال
      گوتی اینا فرق داره من دراوردیه :sidefrown: :struggle:

  • حیف که بازی رو برای اینکه رو کنسول های اولیه قابل اجرا بشه دانگرید کردن وگرنه میتونست بازی اصلی هیچ فرقی با‌ گیمپلی e3 2018 نداشته باشه

    • پیمان جان…طراح‌ارشد بازی گفته هدف ما کنسول های پایه هست و همیشه یکیش روی میزم هست….
      در مورد خبر…
      ناتی داگ همیشه یه برند توی موضوع گرافیک بوده…(فارغ از بحثای دیگه)
      این نسل توی بازیای مولتی….رد دد۲ باعث شد کف کنم(از نظر گرافیکی)
      توی انحصاریای سونی…بازیایی که عرضه شدن گاد و آنچارتد باعث شدن به فکر فرو برم
      در مورد عرضه نشده ها
      مولتی…سایبر پانک قطعا خفنترین اول شخص نسل میشه از نظر گرافیکی
      انحصاری….قطعا هر سه عنوان بزرگ سونی

    • ark.ps4 گفت:

      ناتی‌داگ و دانگرید؟؟
      تو بحث گرافیک که محیطها و نورپردازی فرق داشتن وگرنه انیمیشن بازی، حرکت، نفس نفس زدن الی، گان پلی و … تغییری نداشته

  • eli_lastofus گفت:

    برترین استودیو دنیا ناتی داگ همیشه بازی هاش یک سر و گردن از بقیه از نظر گرافیک بالاتر بوده
    البته این نسل راک استار هم با ردد ۲ ترکوند از نظر گرافیک

  • Cell گفت:

    نسل ۸ با سخت افزار کنسولی طرف نبودیم و با یک سخت افزار Pc طرف بودیم که معماری ساده ای داشت و از همون اول نسل اگر شرکتی میخواست می‌توانست از تمام قدرت سخت افزاری PS4 استفاده کنه نمونه مثال عنوان The Order: 1886
    چه کیفیت چشم نوازی داشت یا God of War صدای فن کنسول رو از اول بازی بلند میکرد :yes:
    Horizon Zero Dawn و عنوان مولتی پلتفرم Red Dead R2 هم از تمام توان قدرت PS4 استفاده کردن :yes:
    دراکمن و ناتی داگ تنها استودیویی نیستن که از تمام توان PS4 استفاده کردن :yes:
    :yes: :yes: نسل ۷ با سخت افزار کنسولی طرف بودیم که واقعا برای سازنده ها سخت بود از همان اول با سخت افزار PS3 یا ۳۶۰ آشنا بشن و نیاز به زمان زیادی داشتن
    منظور از سخت افزار کنسولی سخت افزار پیچیده ای هست که با گذشت زمان سازنده با روشهای مختلف و بهینه کردن زیاد به فراتر از اون چیزی دست پیدا می‌کنه که در حال معمولی کنسول اماکن پذیر نیست و کار هر استودیویی نیست :yes:
    نسل ۷ یادمه فیل هریسون و سونی و نامکو کلاس هایی گذاشته بودن برای سازنده ها که چطور از تمام قدرت PS3 استفاده کنند :yes:
    Uncharted 4 و Lost Legacy هم خوب از قدرت PS4 استفاده کردن که کار خود ناتی داگه :yes:

  • Kayat گفت:

    بازی سوم در لیست مورد انتظار من… چه شود

    دوستان حتی اگر قصد ندارید در روز های آغازین انتشار این عنوان را بازی کنید، حتما دیتاش رو دانلود کرده و نگه دارید. حتما کسائی که با این عنوان دشمنی دارند سریع ریپورتش کرده و اکثر سایت های پر سرعت لینکش رو حذف می کنند.
    البته خود شما استادید فقط خواستم یک یادآوری کوچیک برای کسایی که نسخه ی دیجیتالی بازی رو می خرند داشته باشیم.

  • اهمیت انیمیشن پلک زدن… جزئیات گرافیک بازی تو حلقم :laugh:

    • Mgs4 گفت:

      خدا شاهده تو نسخه اول هم وقتی چراق قوه روی چشمای
      الی میگرفتی پلک جمشون بعضی وقت ها هم که خسته میشود چشماش رو بادستاش می مالوند پلک هم اگر درست یادم باشه وقتی الی اخر بازی از خواب بیدار میشود میزد البته دختر جوئل هم توی اول بازی وقتی از خواب بیدار میشد پلک میزد

      • دم حافظه ت گرم، خوب جزئیات رو یادته ها. ولی پلک زدن معمولی که خوب تو خیلی بازیها بوده، منظور پلک زدن های معنی دار هست که هر کدوم نیاز به انیمیشن خاص و جزئیات گرافیکی زیاد داره. مثلا اینکه یکی از ترس پلکش رو جمع کنه حالتش فرق داره با اینکه همینجوری چشمش رو ببنده. یا با بستن چشم به شکلی که میدونی میشه آره گفت یا حرفی رو تایید کرد. یا هنگام عصبی شدن سرعت پلک زدن گاهی بیشتر میشه و و و…

  • عجیب نیست
    از کارشون در مورد پلک زدن و اینا خوشم میاد

  • برترین گرافیک ، برترین گیم پلی ، زیباترین داستان . احساسی ترین لحضات همه باهم تلفیق شدن تا همراه با ترس دلهره و هیجان برترین گیم و عنوان نسل بشریت را به نمایش و رخ دوست داران و رقیبان بگذارن عشق تویی زندگی یعنی تو اینقدری که منتظر توهستم منتظر نیمه گم شدم نیسم بیا که طاقت ندارم لست جان :rose: :heart:

  • mo1234 گفت:

    تا این ۴ ماه بگذره دق مرگ میشیم بخدا یاد دوران سربازیم افتادم ۴ ماه آخرش دقیقا همون حال رو دارم با تشکر

  • Clara گفت:

    بعد تجربه یه عذر خواهی به play 4 بدهکارم همونطوری که سر لست شرمنده play 3 شدم و اولین بار بود که صدای فنش رو شنیدم!
    اصلا تقصیر ناتی داگه 😀 نامرد چرا این کوچولوهای دوست داشتنی رو اذیت میکنی؟!

  • Sackboy گفت:

    این سیستم motion matching که در انیمیت بازی استفاده کردن شگفت انگیزه! جالبه بدونین قبلا یوبی سافتی که همه فحشش میدین از این تکنولوژی استفاده کرده. حتی اگر اشتباه نکنم اولین بار اونا توسعش دادن این سیستمو. ولی خب میبینیم که ظاهرا ناتی داگ طبق روال همیشگیش، این سیستم رو چند لول بهتر از اون چیزی که وجود داشت استفاده کرده و علاوه بر گسترش کارکرد این سیستم، ترکیب انیمیت ها هم خیلی طبیعی تر و روان تر اجرا میشه. به نظر من اگر این سیستم motion matching با همین کیفیت و وسعت، جای پاش توی صنعت گیم محکم بشه، ترکیبش با AI پیشرفته ی بازی ها، می تونه تحول شگفت انگیز نسل بعدی کنسول ها در باور پذیر تر شدن بازی باشه. چیزی که ناتی داگ این نسل به پیشوازش رفته.

  • Ada گفت:

    باز قراره کنسولم مث زمان رددد صدای تراکتور بده ؟

  • Nathan2003 گفت:

    ننگ بر شما سونی فنا که فقط منطظر بهونه اید تا بازی های xbox رو بکوبید دوست دارید منم مثل اون خیار شور بیام بگم بازی tlou 2 اشغاله و متاش ۶۰ میشه.از شکست بازی چی به شما میرسه.من همیشه برای از موفقت بازی های سونی خوشحال می شدم با این که اکس باکس فنم این بازی هم قطعا بهترین بازی شوتر و بهترین بازی ایکس باکس میشه…………

  • WAYNE گفت:

    گرافیکش تابلو اومده پایین یعنی تااااااابلو
    قضاوت با شما

  • ERFAN103079 گفت:

    دقیقا کوری بارلوگ هم همین حرفا رو میزد که آخرش بازی از اون چیزی میگفتن بزرگ تر بود

  • Amir_69 گفت:

    ناتی داگه شاهکار سازه :laugh:

بازی The Last of Us Part 2 از تمام قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده خواهد کرد - گیمفا