اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

یکی دو بار اولی که خودتان بازی های استاد میازاکی را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر از آن دفعاتی است که باید به راهنماهای این عناوین مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته اید. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.  افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و خیلی از ما وقتی به راهنماهای خارجی مراجعه کرده ایم تازه دریافته ایم کلی از موارد بازی بوده که نمی دانسته ایم و شخصیت ها و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered

به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بازی های هیدتا میازاکی واقعا شگفت انگیز هستند هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

داستان ما و بونفایرها… داستان عشقی دشوار…

بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 تصمیم گرفتم تا با انجام یک نظر سنجی از شما عزیزان راهنمای بعدی را تعیین کنم و این اتفاق رخ داد و بازی بی نظیر Dark Souls Remastered توسط شما عزیزان برای راهنمای جامع بعدی تعیین گردید. انتخابی که برای من نیز بسیار عالی بود تا با توجه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls دارم و آن را در نسل هشتم نیز بازی کرده ام در کنار ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که همان طور که قبلا نیز خدمت شما عرض کرده ام این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls Remastered برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را که به دلیل انتخاب شما در نظرسنجی نگارش می گردد با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم.  در این راهنما هیچ هیچ سنگ و آیتم ارتقایی پنهان نمی ماند، هیچ منطقه مخفی پنهان نخواهد ماند و هیچ باس مخفی زنده نمی ماند، تمامی گنج های ارزشمند و سلاح ها و زره ها و شخصیت ها و… کشف می شوند و حتی در روند راهنما به دی ال سی بازی که در نسخه ریمسترد قرار دارد نیز خواهیم پرداخت. به کدام مسیر باید بروید؟ چطور باید بروید؟ کجا می توانید یک شمشیر بی نظیر پیدا کنید؟ اون چه موجودیه که مدام داره شما رو میکشه؟ اون باس لعنتی رو چطوری بکشم؟ حلقه های قدرتمند بازی کجا هستن؟ پاسخ های شما همگی اینجاست. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود و انتخاب خود شما بوده است نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با نخستین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

نقشه ای کلی از مناطق بازی و موقعیت آنها نسبت به یکدیگر

حالا بعد از استراحت در بونفایر وارد درب کنار آهنگر شوید. اینجا یک lightning demon بزرگ وجود دارد. او از دور جادو می زند و وقتی نزدیکش باشید با Staff بزرگش ضربه وارد می کند. اگر جادوگر هستید کشتن او از دور کار تقریبا راحتی است ولی اگر نزدیک زن هستید بهتر است مدام پشت او بمانید و با غلت زدن از ضربات پردامنه اش جاخالی دهید. کشتن او به شما ۱۰۰۰ روح و یک DEMON TITANITE می دهد. البته این را بدانید که اگر فکر می کنید این دشمن زیاد سخت است می توانید بی خیالش شوید و بعدا سراغش بیایید. پشت این دشمن بزرگ مسیری است که به Darkroot Garden می رود ولی هنوز مقداری زود است که به اینجا بروید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

وارد درب کنار آهنگر شوید. اینجا یک lightning demon بزرگ وجود دارد. او از دور جادو می زند و وقتی نزدیکش باشید با Staff بزرگش ضربه وارد می کند. اگر فکر می کنید این دشمن زیاد سخت است می توانید بی خیالش شوید و بعدا سراغش بیایید.

فعلا وقتش است که از بونفایر آهنگر برگردیم بالا و مسیری که آمده بودیم را برگردیم و ۲-۳ دشمن کوچک قبل از درب کلیسا را بکشیم تا برویم داخل کلیسایی که قسمت قبلی گفتیم فعلا واردش نشوید تا اول به بونفایر برسیم. وقتی از این سمت وارد کلیسا شوید اولین دشمنی که به آن می خورید یک شوالیه بزرگ با یک Mace و یک Tower Shield خیلی بزرگ است. او ضربات قدرتمندی می زند ولی خیلی کند است. به راحتی می توانید نزدیکش بمانید و مدام دورش بچرخید و ضربه بزنید تا کشته شود و TITANITE SHARD بگیرید. در محراب این کلیسا یک FIRE KEEPER SOUL دیگر وجود دارد که بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

اگر جادوگر هستید کشتن او از دور کار تقریبا راحتی است ولی اگر نزدیک زن هستید بهتر است مدام پشت او بمانید و با غلت زدن از ضربات پردامنه اش جاخالی دهید. کشتن او به شما ۱۰۰۰ روح و یک DEMON TITANITE می دهد. پشت این دشمن بزرگ مسیری است که به Darkroot Garden می رود ولی هنوز مقداری زود است که به اینجا بروید.

کمی جلوتر در این کلیسا یک آسانسور است که یک بار که سوارش شوید و پایین بروید دیگر فعال می شود و یک میانبر همیشگی و عالی از این کلیسا به فایرلینک شراین باز می شود. اکنون زمان خوبی است که بروید پیش زنی که زیر بونفایر فایرلینک شراین در سلول است تا Flask خود را ارتقا دهید. برگردید به کلیسا. در این جا و در سمت جلویی کلیسا ۳ شوالیه red-caped knight وجود دارند که باید بکشید قبل از این که بتوانید از درب جلوی کلیسا خارج شوید. اینها را بکشید و در بیرون درب جلویی کلیسا می توانید HALBERD و BASEMENT KEY را بردارید و یک دستگیره را در پایین بخش شیبدار بکشید تا دروازه بزرگ باز شود و یک میانبر هم به بخشی که گراز بزرگ را کشته بودیم باز شود.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

قبل از رفتن به باس گارگویل، در طبقه دوم کلیسا به سلولی می رسید که می توانید آن را با Mystery Key که دارید باز کنید و شوالیه ای که داخلش است یعنی Lautrec را آزاد نمایید. Lautrec می رود به فایرلینک شراین روبروی سلول فایرکیپر می نشیند و نهایتا به شما خیانت خواهد کرد و وقتی نیستید، زن فایرکیپر که زیر بونفایر فایرلینک شراین است را خواهد کشت، پس اگر می خواهید می توانید همین جا وی را بکشید. اما بدانید که بعدا هم می توانید در یک نبرد انتقامی خاص وی را بکشید و دوباره هم فایرکیپر را زنده کنید که این کار باحال تری است! بهتر است فعلا ولش کنید و آزادش کنید تا برود و فایرکیپر را بکشد. نمی داند که ما می دانیم!!

کم کم آماده باشید که سراغ باس برویم. برگردید داخل کلیسا و از پله هایی که نزدیک آسانسور میانبر است بالا بروید. اینجا آماده باشید تا یک لشکر از دشمنان آندد و رهبرشان که یک sorcerer است را بکشید (وقتی یک بار او را بکشید دیگر ظاهر نخواهد شد). بپیچید به چپ و دوباره هم بپیچید به چپ و سالن را دنبال کنید تا نهایتا به یک جسد با HUMANITY برسید. در گوشه منطقه ای که از آن گذشتید یک سد شکستنی چوبی وجود دارد که آن را بشکنید و از این مسیر که باز می شود راه را ادامه دهید و بالا بروید تا به سلولی برسید که می توانید آن را با Mystery Key که دارید باز کنید و شوالیه ای که داخلش است یعنی Lautrec را آزاد نمایید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

پیشنهاد می کنم ابتدا یکی دو بار باس را امتحان کنید و اگر دیدید خیلی سخت است، آن وقت از Humanity استفاده کنید تا فرم انسانی بگیرید و به این شکل، علامتی برای احضار قبل از مه باس ظاهر می شود که می توانید Solaire را احضار کنید و نبرد را چندین برابر برایتان آسان تر می کند.

نکته: Lautrec می رود به فایرلینک شراین روبروی سلول فایرکیپر می نشیند و نهایتا به شما خیانت خواهد کرد و وقتی نیستید، زن فایرکیپر که زیر بونفایر فایرلینک شراین است را خواهد کشت، پس اگر می خواهید می توانید همین جا وی را بکشید. اما بدانید که بعدا هم می توانید در یک نبرد انتقامی خاص وی را بکشید و دوباره هم فایرکیپر را زنده کنید که این کار باحال تری است! بهتر است فعلا ولش کنید و آزادش کنید تا برود و فایرکیپر را بکشد. نمی داند که ما می دانیم!! حالا مسیرتان را برگردید به همان سالن طبقه دوم که کلی از دشمنان را با رهبرشان کشتید و در گوشه دیگر این سالن جستجو کنید تا LARGE SOUL OF A NAMELESS SOLDIER را بردارید. حالا دیگر آماده باس فایت هستید. از این سالن باید از چندین نردبان و… بالا بروید تا نهایتا به مه باس برسید. پیشنهاد می کنم ابتدا یکی دو بار باس را امتحان کنید و اگر دیدید خیلی سخت است، آن وقت از Humanity استفاده کنید تا فرم انسانی بگیرید و به این شکل، علامتی برای احضار قبل از مه باس ظاهر می شود که می توانید Solaire را احضار کنید و نبرد را چندین برابر برایتان آسان تر می کند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

این نبرد برای جادوگر آسان تر است. از دور با Soul Arrow یا بهترین جادوی pry spell که دارید مدام به باس پربه بزنید و از حملاتش با حرکت کزدن جاخالی دهید و مدام از او دور بایستید. اگر هم کمک احضار کرده اید که دیگر چه بهتر و زمانی که او مشغول مبارزه با باس است شما هم از دور با خیال راحت مدام جادو بزنید.

  • باس فایت: (BELL GARGOYLE (x2 

این را بدانید که وقتی باس گارگویل را تا نصف خط سلامتی اش بزنید یک گارگویل دیگر هم زنده می شود و با نصف خط سلامتی به نبرد می پیوندد و این موضوعی است که نبرد را سخت می کند (و احضار Solaire خیلی کمک می کند)، زیرا کشتن یکی از اینها اصلا کار سختی نیست. در نبرد با گارگویل اول یک سپر مثل Knight Shield خیلی بدرد میخورد و ۱۰۰ درصد حملات او را غیر از نفس آتشینش دفع می کند. ضربات او را دفع کنید تا نزدیکش شوید و وقتی نزدیک شدید بروید به پشت او و سلاحتان را دودستی بگیرید و به وی ضربات قدرتمند وارد نمایید تا وقتی که دوباره ببینید وقتش است که سپر را بردارید و روند را مجددا تکرار نمایید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

یک نکته جالب اینجاست که می توانید در نبرد تمرکز ضرباتتان را بگذارید روی دم گارگویل تا وقتی که دمش کنده شود و سلاح GARGOYLE TAIL AXE را بگیرید که سلاح باحالی است. البته نتوانستید هم مهم نیست زیرا بعدا اینها دشمنان معمولی می شوند و می توانید بگیرید! بعد از کشتن این باس SUNLIGHT MEDAL را دریافت خواهد کرد.

این نبرد برای جادوگر آسان تر است. از دور با Soul Arrow یا بهترین جادوی pry spell که دارید مدام به باس ضربه بزنید و از حملاتش با حرکت کردن جاخالی دهید و مدام از او دور بایستید. اگر هم کمک احضار کرده اید که دیگر چه بهتر و زمانی که او مشغول مبارزه با باس است شما هم از دور با خیال راحت مدام جادو بزنید. نکته اصلی در پیروزی در این نبرد آن است که حواستان باشد چه زمانی گارگویل اول دارد به نصف خط سلامتی اش نزدیک می شود و وقتی این اتفاق افتاد سریعا بروید نزدیکش و به پشتش بروید و تا می توانید ضربات قدرتمند دو دستی بزنید و کلا بی خیال آمدن دومی شوید تا زمانی که ببینید دومی هم پشتتان است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

وقتی باس گارگویل را تا نصف خط سلامتی اش بزنید یک گارگویل دیگر هم زنده می شود و با نصف خط سلامتی به نبرد می پیوندد و این موضوعی است که نبرد را سخت می کند (و احضار Solaire خیلی کمک می کند)، زیرا کشتن یکی از اینها اصلا کار سختی نیست. در نبرد با گارگویل اول یک سپر مثل Knight Shield خیلی بدرد میخورد و ۱۰۰ درصد حملات او را غیر از نفس آتشینش دفع می کند.

به محض این که گارگویل اول را بکشید نبرد دیگر خیلی آسان تر خواهد بود ولی تا وقتی که هر دو گارگویل دارند پرواز می کند و آتش می زنند و حمله می کنند کار سخت خواهد بود. یک نکته جالب اینجاست که می توانید در نبرد تمرکز ضرباتتان را بگذارید روی دم گارگویل تا وقتی که دمش کنده شود و سلاح GARGOYLE TAIL AXE را بگیرید که سلاح باحالی است. البته نتوانستید هم مهم نیست زیرا بعدا اینها دشمنان معمولی می شوند و می توانید بگیرید! بعد از کشتن این باس SUNLIGHT MEDAL را دریافت خواهد کرد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

در بخش پایین برج زنگوله پا (قبل از خروج و برگشتن به روی سقفی که باس را کشتید)، یک شخصیت فروشنده (oswald of carim) می بینید که آیتم های نسبتا خوبی دارد و بعدا اگر نفرین شدید این جا را یادتان باشد که باید از وی آیتم درمانی نفرین بخرید.

  • ادامه مسیر

حالا باید بعد از کشتن باس به درون برج بروید و زنگ بزرگ اول را به صدا در بیاورید. این را بدانید که در نردبان ها اگر دکمه غلت زدن را نگه دارید با سرعت خیلی بیشتر از نردبان پایین می آیید. وقتی زنگ را زدید و پایین برگشتید، در بخش پایین برج زنگوله پا (قبل از خروج و برگشتن به روی سقفی که باس را کشتید)، یک شخصیت فروشنده (oswald of carim) می بینید که آیتم های نسبتا خوبی دارد و بعدا اگر نفرین شدید این جا را یادتان باشد که باید از وی آیتم درمانی نفرین بخرید. حالا اگر می خواهید می توانید برگردید و ارتقای شخصیت و آپگرید سلاح و … را اگر دارید انجام دهید تا مسیر را ادامه دهیم. وقتی آماده بودید می دانید باید کجا برویم؟ مقصد بعدی شما انتهای پل اژدهای قرمز است (اژدهایی که روی پل آتش می زد)، یعنی جایی که اولین بار Solaire را دیدیم. اینجا دربی است که قبلا قفل بود ولی حالا با Basement Key می تواند بازش کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

Lower Undead Burg

  • Lower Undead Burg

آیتم های این منطقه:

Sorcerer (Armour Set) Sorcerer’s Catalyst
Twin Humanities Mail Breaker
Black Leather (Armour Set) Thief Mask
Target Shield Large Soul of a Lost Undead
Key to Depths

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

بعد از پله های تصویر قبلی اگر مسیر را به راست ادامه دهید و از کنار دیوار بروید، می رسید به شخصی که درون یک درب گیر افتاده است. این درب فقط با Residence Key باز می شود که قبلا به شما گفته بودم بخرید. درون این درب شخصیت Griggs را می بینید که وقتی نجاتش دهید می رود به فایرلینک شراین و به شما sorcery های جدید یاد می دهد. جسد داخل بشکه اینجا هم ست کامل SORCERER را دارد و SORCERER HAT, SORCERER CLOAK, SORCERER GAUNTLETS, SORCERER BOOTS و SORCERER’S CATALYST را بردارید.

همین ابتدا بگویم که اگر این منطقه و باس آن را زیادی سخت می بینید، می توانید بی خیالش شوید و بروید به بخش راهنمای Darkroot Garden که احتمالا در قسمت آینده به آن می رسیم. بعد از وارد شدن به درب از نردبان بلند پایین بروید و در پایین به چند ردیف پله می رسید. از پله ها بالا بروید و یک مبان بر از اینجا به بونفایر Undead Burg باز کنید که برای بعدا اگر خواستید اینجا رفت و آمد کنید، خیلی بهتر است از این که بخواهید مدام بروید روی پل اژدها و جانتان به خطر بیافتد. مسیر را به پایین بروید و سگ هایی که پایین هستند را بکشید. دقیقا به محض این که به پایین رسیدید بچرخید و به سمت مخالف بروید. اگر این مسیر را ادامه دهید و از کنار دیوار بروید، می رسید به شخصی که درون یک درب گیر افتاده است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

وقتی اینها را کشتید یادتان باشد که خانه ها را چک کنید و از یکی از آنها MAIL BREAKER را بردارید. یکی دیگر از این خانه ها هم BLACK LEATHER ARMOR, BLACK LEATHER GLOVES, BLACK LEATHER BOOTS, THIEF MASK و TARGET SHIELD را دارد که اینها را نیز بردارید. روبروی این خانه هم از جسدی که در یک بشکه درون خانه است LARGE SOUL OF A LOST UNDEAD را بردارید

این درب فقط با Residence Key باز می شود که قبلا به شما گفته بودم بخرید. درون این درب شخصیت Griggs را می بینید که وقتی نجاتش دهید می رود به فایرلینک شراین و به شما sorcery های جدید یاد می دهد. جسد داخل بشکه اینجا هم ست کامل SORCERER را دارد و SORCERER HAT, SORCERER CLOAK, SORCERER GAUNTLETS, SORCERER BOOTS و SORCERER’S CATALYST را بردارید. مسیر بعد از درب را باز هم ادامه دهید و بعد از کشتن چند زامبی مشعل به دست، TWIN HUMANITIESرا بردارید که به جای یکی، دو تا Humanity به شما می دهد. خب اینجا دیگر آخر این طرف مسیر است. برگردید و حالا به سمت دیگر که سمت اصلی است راه را ادامه دهید. خیلی آرام جلو بروید زیرا خانه هایی که اینجا چپ و راستتان هستند سورپرایزهایی دارند. البته از نوع منفی و بعد از دفع منفی ها مثبت! اینها دشمنان ninja هستند که حملات گرفتنی و ضد حمله دارند و باید خیلی مراقبشان باشید و سعی کنید وقتی ضربه تان را بزنید که آنها ضربه شان را زده باشند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

خیلی آرام جلو بروید زیرا خانه هایی که اینجا چپ و راستتان هستند سورپرایزهایی دارند. البته از نوع منفی و بعد از دفع منفی ها مثبت! اینها دشمنان ninja هستند که حملات گرفتنی و ضد حمله دارند و باید خیلی مراقبشان باشید و سعی کنید وقتی ضربه تان را بزنید که آنها ضربه شان را زده باشند.

وقتی اینها را کشتید یادتان باشد که خانه ها را چک کنید و از یکی از آنها MAIL BREAKER را بردارید. یکی دیگر از این خانه ها هم BLACK LEATHER ARMOR, BLACK LEATHER GLOVES, BLACK LEATHER BOOTS, THIEF MASK و TARGET SHIELD را دارد که اینها را نیز بردارید. روبروی این خانه هم از جسدی که در یک بشکه درون خانه است LARGE SOUL OF A LOST UNDEAD را بردارید. دقیقا قبل از مه باس، سمت راستتان پله هایی است که پایین می رود. بروید اینجا و در انتهای مسیر LARGE SOUL OF A LOST UNDEAD را بردارید. اینجا درب قفل را بی خیال شوید و از پله ها بالا بروید. این مسیر می رسد به یک فروشنده و یک مبانبر به فایرلینک شراین (واقعا آدم کف می کند از این نوع طراحی و راهیابی مراحل که همه جا نهایتا به هم وصل و نزدیک می شوند و به فایرلینک شراین می رسند. این هنر میازاکی است). بهتر است که در بونفایر فایرلینک شراین استراحت کنید زیرا این مسیر بهتر است برای برگشتن به باس فایت (که احتمال دارد چند باری شما را بکشد). می توانید از Griggs هم sorcery های جدید یاد بگیرید. وقتی آماده بودید برگردید به مسیری که آمدیم و وارد مه باس شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

دقیقا قبل از مه باس، سمت راستتان پله هایی است که پایین می رود. بروید اینجا  و درب قفل را بی خیال شوید و از پله ها بالا بروید. این مسیر می رسد به یک فروشنده و یک مبان بر به فایرلینک شراین (واقعا آدم کف می کند از این نوع طراحی و راهیابی مراحل که همه جا نهایتا به هم وصل و نزدیک می شوند و به فایرلینک شراین می رسند. این هنر میازاکی است). بهتر است که در بونفایر فایرلینک شراین استراحت کنید زیرا این مسیر بهتر است برای برگشتن به باس فایت (که احتمال دارد چند باری شما را بکشد).

  • باس فایت: CAPRA DEMON

این باس فایت شاید خیلی وحشتناک سخت نباشد ولی واقعا یکی از روی مخ ترین و آزار دهنده ترین باس های بازی است. اتاق نبرد بسیار کوچک است و بنابراین دوربین در این مبارزه گاهی خیلی شما را اذیت می کند. بدتر هم این جاست که باس مبارزه را با دو سگ شیطانی لعنتی آغاز می کند و تصور کنید که در یک اتاق کوچک ۴ نفر با هم می لولند!! البته ۳ تایشان با هم سعی می کنند به یک نفر بلولند! آن یک نفر هم شما هستید! این سگ ها مدام شما را اذیت می کنند و نمی گذارند که راحت از دست باس فرار کنید یا ضربه بزنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

به سمت باس بروید و وقتی که خواست ضربه سنگینش را فرود بیاورد به سمت راست او غلت بزنید و در فاصله ای که او می خواهد خود را جمع کرده و دوباره ضربه بزند، شما سریعا سعی کنید یکی از سگ ها را بزنید و به باس کاری نداشته باشید. با همین روش یعنی در رفتن از ضربات باس و ضربه زدن به سگ ها این دوتا لعنتی را ار بین ببرید. وقتی یک سگ را بکشید نبرد راحت تر می شود و وقتی که دومی را هم بکشید کار خیلی راحت تر می شود

بهترین کار این اینست که به سمت باس بروید و وقتی که خواست ضربه سنگینش را فرود بیاورد به سمت راست او غلت بزنید و در فاصله ای که او می خواهد خود را جمع کرده و دوباره ضربه بزند، شما سریعا سعی کنید یکی از سگ ها را بزنید و به باس کاری نداشته باشید. با همین روش یعنی در رفتن از ضربات باس و ضربه زدن به سگ ها این دوتا لعنتی را ار بین ببرید. وقتی یک سگ را بکشید نبرد راحت تر می شود و وقتی که دومی را هم بکشید کار خیلی راحت تر می شود و دیگر شمایید و غلت زدن از حملات باس و ضربه زدن به او با دقت و تمرکز.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

این باس فایت شاید خیلی وحشتناک سخت نباشد ولی واقعا یکی از روی مخ ترین و آزار دهنده ترین باس های بازی است. اتاق نبرد بسیار کوچک است و بنابراین دوربین در این مبارزه گاهی خیلی شما را اذیت می کند. بدتر هم این جاست که باس مبارزه را با دو سگ شیطانی لعنتی آغاز می کند و تصور کنید که در یک اتاق کوچک ۴ نفر با هم می لولند!! البته ۳ تایشان با هم سعی می کنند به یک نفر بلولند! آن یک نفر هم شما هستید! این سگ ها مدام شما را اذیت می کنند و نمی گذارند که راحت از دست باس فرار کنید یا ضربه بزنید.

می توانید برای کشتن سگ ها روش رفتن به بالای پله ها و کشاندن آنها به این مسیر و ضربه زدن به سگ ها و سپس دوباره پایین پریدن را امتحان کتید. برای کشتن خود باس هم می توانید بدوید بالای پله ها و صبر کنید باس بیاید بالا و تا آمد بپرید پایین و صبر کنید تا او هم بپرد پایین و در این موقع می توانید سریع ضربه بزنید یا این که خیلی خیلی زود دوباره کمی بدوید بالا و بپرید روی سر باس. این روش را تکرار کنید و با دقت و تمرکز باس را از بین ببرید تا KEY TO DEPTHS را دریافت نمایید. حالا که کلید را دارید برگردید بروید به منطقه پایینی Undead Burg که قبل تر گفتیم یک درب قفل بود، و حالا با این کلید می توانید درب را باز کنید و به منطقه بعدی بروید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

مراقب این قصاب ها باشید. البته الان در دوران ما قصاب ها خیلی خفن ترن!! چون توی دارک سولز این قصاب ها لااقل گوشت رو میدن کیلویی ۵۰ تومن!!

 

  • Depths

آیتم های این منطقه:

Large Soul of a Nameless Soldier Large Ember
Soul of a Nameless Soldier Greataxe
Sewer Chamber Key Soul of a Nameless Soldier
Humanity Soul of a Nameless Soldier
Soul of a Nameless Soldier Large Soul of a Nameless Soldier
Humanity Heavy Crossbow
Heavy Bolt (x11) Blighttown Key
Hard Leather (Armour Set) Standard Helm

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

اینجا از صندوق LARGE EMBER را بردارید که محدودیت ارتقای سلاح های پایه را از +۵ به +۱۰ افزایش می دهد. این را باید به آهنگر بدهید

در پایین پله ها برگردید و از رو یک جسد در گوشه این بخش LARGE SOUL OF A NAMELESS SOLDIER را بردارید. حالا مسیر پایین پله ها را به سمت دیگر تا انتها ادامه دهید و دشمنان آندد را بکشید. حالا اگر جادوگر یا تیرانداز هستید می توانید از اینجا با تیر یا جادو butcher را در اتاق زیرین بزنید. این کار باعث می شد وی بالا و به سمت شما بیاید پس مراقب باشید. یکی دیگر هم پشت یک ستون در گوشه سمت دیگر این اتاق مخفی شده است. با دقت هر دوی این دشمنان قصاب را بکشید و وقتی مردند می توانید نسبتا راحت باشید و به بخش زیرین اتاق بروید و اینجا دیگر فقط سگ و زامبی های معمولی هستند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

غلت بزنید و بشکه ها را بشکنید تا مردی که درون یکی از این بشکه ها در گوشه اتاق گیر افتاده است نجات دهید. این مرد که Laurentius of the Great Swamp نام دارد هم یک دوست دیگر است که در فایرلینک به شما ملحق خواهد شد.

وقتی دشمنان را کشتید بروید به سمت میزی که قصاب اولی جلوی آن ایستاده بود. اینجا از صندوق LARGE EMBER را بردارید که محدودیت ارتقای سلاح های پایه را از +۵ به +۱۰ افزایش می دهد. این را باید به آهنگر بدهید. در سمت مخالف این بخش یک درب باز است که به اتاقی می رود پر از بشکه های چوبی. غلت بزنید و بشکه ها را بشکنید تا مردی که درون یکی از این بشکه ها در گوشه اتاق گیر افتاده است نجات دهید. این مرد که Laurentius of the Great Swamp نام دارد هم یک دوست دیگر است که در فایرلینک به شما ملحق خواهد شد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

اینجا و از اینجا به بعد دشمنانی روی سقف هستند که تا برسید زیرشان می پرند روی سرتان و کلی خط سلامتیتان را کم می کنند و خیلی روی مخ و کریه هستند. با تیر آنها را بیاندازید پایین یا با احتیاط بروید نزدیک زیرشان تا خودشان بپرند پایین.

حالا برگردید بیرون و در تنها گوشه این منطقه که هنوز نگشته اید یک درب وجود دارد که خیلی آرام و آهسته وارد شده و سپس وارد آب شوید. اینجا و از اینجا به بعد دشمنانی روی سقف هستند که تا برسید زیرشان می پرند روی سرتان و کلی خط سلامتیتان را کم می کنند و خیلی روی مخ و کریه هستند. با تیر آنها را بیاندازید پایین یا با احتیاط بروید نزدیک زیرشان تا خودشان بپرند پایین. جسدی که اینجا می بینید و یک آیتم دارد که SOUL OF A NAMELESS SOLDIER است ولی مراقب باشید که بالای جسد یک دشمن روی سقف است و از هول آیتم در دیگ نیافتید! کشتن این دشمنان با آتش خیلی راحت تر است وگرنه باید کلی ضربه بزنید تا بمیرند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

کشتن این دشمنان با آتش خیلی راحت تر است وگرنه باید کلی ضربه بزنید تا بمیرند.

آرام بروید جلو و وارد یک راهرو می شوید که روی سقفش پر از این دشمنان است. اگر کلید Master Key را داشته باشید اینجا خوشحال خواهید شد. زیرا می توانید با آن درب انتهای راهرو را باز کنید و وارد اتاق بونفایر شوید. اگر ندارید باید مسیر را ادامه دهید تا کمی جلوتر کلیدی که خواهم گفت را بردارید. از پله های کنار درب اتاق بونفایر پایین بروید تا به بخش پایینی برسید. اینجا در سمت راستتان یک بخش است که در آن ۵ موش وجود دارند و اینجا یکی از بهترین مناطق بازی برای فارم کردن Humanity است زیرا این موش ها درصد تقریبا بالایی برای انداختن این آیتم دارند. بونفایر هم که قبل تر گفتم خیلی به اینجا نزدیک است و بنابراین خوراک این است که هی بروید استراحت و برگردید برای گرفتن Humanity  و دوباره همین مسیر.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

اگر کلید Master Key را داشته باشید اینجا خوشحال خواهید شد. زیرا می توانید با آن درب انتهای راهرو را باز کنید و وارد اتاق بونفایر شوید. اگر ندارید باید مسیر را ادامه دهید تا کمی جلوتر کلیدی که خواهم گفت را بردارید.

البته الان بهتر است این کار را نکنید زیرا بعدا در بازی یک حلقه به دست خواهید آورد که شانس انداختن آیتم ها را بالا می برد و با آن خیلی اوضاع بهتر می شود. در این بخش بعد از کشتن موش ها GREATAXE را بردارید و برگردید. در گوشه این بخش یک جعبه تقریبا بزرگ است که یک موش درون آن قرار دارد و منتظر است بیرون بپرد. چند موش دیگز هم پایین پله ها منتظرتان هستند. کلید SEWER CHAMBER KEY را از لای میله ها از روی جسد بردارید (اگر قبل تر Master Key را نداشتید که درب بونفایر را باز کنید حالا برگردید و بروید و درب اتاق بونفایر را باز کرده و فعال کنید). جلوتر آیتم SOUL OF A NAMELESS SOLDIER را بردارید و یک درب مه گرفته نیز وجود دارد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

اینجا یکی از بهترین مناطق بازی برای فارم کردن Humanity است زیرا این موش ها درصد تقریبا بالایی برای انداختن این آیتم دارند. بونفایر هم که قبل تر گفتم خیلی به اینجا نزدیک است و بنابراین خوراک این است که هی بروید استراحت و برگردید برای گرفتن Humanity  و دوباره همین مسیر. البته الان بهتر است این کار را نکنید زیرا بعدا در بازی یک حلقه به دست خواهید آورد که شانس انداختن آیتم ها را بالا می برد و با آن خیلی اوضاع بهتر می شود.

اینجا دشمنان را بکشید و در سمت چپ از چند پله کوچک پایین بروید. در انتهای این بخش یک جسد به صورت تقریبا پنهان شده وجود دارد که از آن LARGE TITANITE SHARD را بردارید. بخش بعدی این منطقه دارای درب های تله است (trap door) و ممکن است کمی گیج کننده باشد پس با دقت توجه کنید. وقتی وارد تونل شدید بلافاصله به سمت راست بپیچید و سپس بلافاصله به سمت چپ. SOUL OF A NAMELESS SOLDIER را بردارید. حالا اگر مستقیم بروید به یک مینی باس خواهید رسید ولی بهتر است یه یونفایر بروید و استراحت کنید زیرا یک میانبر هست که بعدا سریع به همان جایی که بودید بر می گردید. از بونفایر برگردید به عقب یعنی به اتاقی که اولین قصاب را آنجا دیدیم و بروید کنار صندوقی که از آن Ember را برداشتید. کنار این صندوق و در پشت چند جعبه که می توانید بشکنید یک راه مخفی باز کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

بروید به آن طرف این لبه و SPIDER SHIELD  را بردارید که در برابر سم مقاوم است و یکی از سپرهای تقریبا خوب بازی است. قوی ترین سلاحتان را مجهز کنید و بروید بالا سر موش گنده بک و یک حمله پریدنی روی او انجام دهید که معمولا باعث مرگش می شود ولی اگر نشد خیلی زود و قبل از این که او بفهمد چه خبر است با چند ضربه کارش را بسازید!

وقتی از اینجا بپرید پایین خود را بالای بخش یک موش غول پیکر خواهید یافت. بروید به آن طرف این لبه و SPIDER SHIELD  را بردارید که در برابر سم مقاوم است و یکی از سپرهای تقریبا خوب بازی است. قوی ترین سلاحتان را مجهز کنید و بروید بالا سر موش گنده بک و یک حمله پریدنی روی او انجام دهید که معمولا باعث مرگش می شود ولی اگر نشد خیلی زود و قبل از این که او بفهمد چه خبر است با چند ضربه کارش را بسازید! HUMANITY که می اندازد را بردارید و از گوشه این بخش نیز SOUL OF A NAMELESS SOLDIER را بردارید. حالا از آخر این بخش روی آبشار پریده و پایین بروید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

در اینجا ( به طور کلی در این بازی و این سری!) باید خیلی خیلی مراقب این دشمنان قورباغه شکل که می بینید باشید زیرا از بدترین دشمنان بازی هستند که شما را نفرین می کنند و با این کار نه تنها می میرید بلکه باید برگردید به برج زنگوله پا را زدیم و از آن فروشنده سیاه پوش آیتمی را با قیمت ۳۰۰۰ روح (با دلار جدید حساب کرده) بخزید تا درمان شوید!

در مسیر ۳ شاخه اینجا به سمت چپ بروید. مسیر را ادامه دهید و از پله ها بالا بروید و به یک بخش بزرگتر می رسید که از اینجا SOUL OF A NAMELESS را بردارید. توجه کنید که در اینجا ( به طور کلی در این بازی و این سری!) باید خیلی خیلی مراقب این دشمنان قورباغه شکل که می بینید باشید زیرا از بدترین دشمنان بازی هستند که شما را نفرین می کنند و با این کار نه تنها می میرید بلکه باید برگردید به برج زنگوله پا را زدیم و از آن فروشنده سیاه پوش آیتمی را با قیمت ۳۰۰۰ روح بخزید تا درمان شوید! خیلی آرام جلو بروید و دشمنان را با دقت بکشید و باز هم در ۳ راهی به چپ بروید و اینجا چندین دشمن قورباغه ای شکل هستند و باید بکشید. در بخش کف اینجا LARGE SOUL OF A NAMELESS SOLDIER را بردارید. برگردید و تونل را دنبال کنید تا RING OF THE EVIL EYE را بردارید. حالا از پله ها برگردید بالا و جایی که به ۳ راهی رسیده بودیم به چپ رفته و وارد یک راهروی باریک که در دیوار می بینید شوید. آماده شوید تا از روی یک حفره بپرید آن طرف تا از روی جسد HUMANITY را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

میگه روز خوش!!! (باشه حتما بهش میگم!!!)

حالا کلا برگردید به جایی که از آبشار پایین آمدید. این بار از ۳ راهی به مسیر دیگر بروید و بعد از بالا رفتن از پله ها مستقیم رفته تا به یک درب برسید که شما را به بخش بالایی یک سری پله ها می برد و در انتها هم یک درب قفل وجود دارد. این درب بعدا یک میانبر به بونفایر باز می کند و خوب است قبل باس در بونفایر استراحت کنید. حالا از پله هایی که بالا آمدید برگردید پایین و در منطقه ای که بودید به سمت درب بزرگی که در انتها می بینید بروید. این درب الان قفل است ولی یک فروشنده اینجا نشسته است که با او صحبت کنید. در همان سمت فروشنده و در دیوار یک راه می بینید که از آن با چند پله بالا بروید. در بالا بپیچید به راست و سپس از اولین پله هایی که می بینید پایین بروید. پله های دوم را بی خیال شوید و آنها را رد کنید تا HEAVY CROSSBOW و (HEAVY BOLT (x11 را از روی جسد بردارید. حالا از پله هایی که رد کردیم پایین بروید که به باس فایت می رسد در قسمت آینده برای شما توضیح خواهیم داد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ممنون از سعید آقابابایی :heart: :rose:
    میشه گفت سخت ترین نسخه ی دارک سولز همین بازی هست که فکر کنم خیلیا نیاز به راهنمایی پیدا کنن.
    یادتون نره کوچکترین راهنمایی تو این بازی میتونه یه برگ برنده ی بزرگ باشه، همون کندن دم گارگویل که یه تبرزین سمی بهتون میده خیلی روند بازی رو تا مدتی قابل تحمل تر میکنه؛ آسون که تو این بازی معنا نداره…

    • نظرتون قابل احترام هست ولی بنظرم سخت ترین نسخه دارک سولز ۲ هس با دی ال سی هاش…یعنی شما برو با فوم نایت یا ایوری کینگ مبارزه کن باس فایت براتون معنی میشه!!!!!البته دارک یک بعد لز نسخه دوم سخت ترینه بنظرم…و دارک سه هم که بغیر از nameless king باس چالش برانگیزی نداشت!!!

      • PERSIAN NAZI گفت:

        اقا سعید باز هم مثل همیشه گل کاشتی و مطمئن باش که بسیاری رو با بازی اشنا میکنی :yes:

      • صد در صد دارک ۱ سخت ترین بازی سری هست. تو دارک ۲ اینکه دشمنان بعد از ۱۲ یا حتی ۸ بار مردن دیگه ظاهر نمیشن خودش خیلی بازی رو آسون میکنه. ولی دارک ۱ فاصله ی بعضی از بونفایرهاش با هم کمرشکنه و تعداد زیادی اسرار نهفته و چالش داره.
        بنظرم آمار هم بگیری، اکثرا دارک ۱ رو سخت تر میدونن ولی خب این بستگی به گیمر هم داره که ظاهراً واسه شما دارک ۲ سخت ترین بازی بوده.

        • farhad357 گفت:

          اینکه تو دارک ۲ دشمنا دیگه ریسپاون نمیشن بعد از چند بار اتفاقا بازی رو سختتر میکنه چون دیگه نمیتونی فارم کنی و لول بزنی اگه سولزها رو هدر بدی سولز دیگه از کجا میخوای بدست بیاری ؟ ایتم هم که بسوزونی قویتر ظاهر میشن . ریسپاون نشدنشون هم مزیتی نیست چون تراول بین بون فایر ها از اول ازاد هست و اصلا نیازی نیست بخوای دوباره از وسطشون رد بشی . شکستن زود هنگام سلاح رو هم به یاد بیار . هیومنیتی هم تو سولز یک با فعالیت تو محیط خود به خود به دست میاد که تو دارک ۲ اینطور نیست . در کل دارک ۱ هم سختی های خودش رو داره به نظر من هر دو از نظر سختی تقریبا در یک سطح هستن .

          • PERSIAN NAZI گفت:

            یعنی تو دارک سولز ۲ من خارمان دارم برای سوزاندن بونفایر استیک 😎
            میتونی بیشتر روح بدست بیاری و ایتمهای بهتری فارم کنی و باسها هم ایتم افسانه ای میدن

          • ۱٫ ریسپاون نشدن خیلیم مزیته بزرگی هست، چون میتونی مسیر رسیدن به باس رو خلوت کنی و وقتی باس بارها میکشدت دیگه مجبور نباشی از میون کلی دشمن دوباره بگذری،،، اونم تو سولز ۱ که فاصله ی رسیدن به بعضی باس ها نزدیک ۱ ساعت راهه! و مسیرهای تنگ هم زیاد داره.
            ۲٫ ریسپاون نشدن تو دارک سولز ۲ اصلا مشکل محسوب نمیشه! چون اگه جهت کسب سولز بیشتر بخوای تلاش کنی با سوزاندن بونفایر دشمنا با سولز دهی بیشتر در خدمتت هستن و در ضمن با پیوستن به فرقه ی Champion دشمنان تا ابد ریسپاون میشن مگر اینگه دوباره عضو یه فرقه ی دیگه بشی.
            قطعا هر دو بازی سخت هستن ولی با توضیحاتی که دادم، سولز ۱ سخت تره؛ منتها نه واسه تو 😀 :laugh:

      • A.H.Kratos گفت:

        moein…punisher@به نظره من دارک سولز یک از همه سخت تر بود….بعدش دارک سولز ۳ و بلاد بورن در یک سطح بودن…..بعد از اینا دارک سولز ۲ و در اخر هم راحت ترین دیمون سولزه…..نظره شما یکم عجیبه چون من تا حالا ندیده بودم کسی بگه دارک سولز ۲ از همه سخت تره.

  • خسته نباشید و خیلی ممنون بابت راهنما!
    این بازی خیییییلی سخته ! تو اون ۵-۶ روز تعطیلی ۲۲ بهمن سعی کردم کنار re2 بازیش کنم و همون روز اول ۶ ساعت دیگه روش وقت گذاشتم و تونستم یه ذره برم جلوتر !‌ ولی هر چی میگذره لامصب سخت تر میشه و واقعا که اسم دارک سولز رو باید گذاشت : ورزش ذهن و جسم با هم (جسم : هی مشت میزنی رو میز یا کیبورد یا موسو پرت میکنی اینور اونور , ذهن هم که دیگه آشکاره :/ فکری ترین بازی کل عمرمه لامصب :/ باید مثل چرچیل برنامه ریزی کنی تا بتونی بگذرونیش :/ )
    خلاصه هنوز هم getting over it و i wanna be a guy و کاپ هد (که در برابر بازی های قبلی هیچه) سخت ترین بازی هایین که تموم کردم و متاسفانه هنوز دارک سولز تو کارنامه ی من نیست XD
    ولی تسلیم نمی شم . چون هنوز مدرسه هست میذارمش کنار :/ ان شا الله نوروز میرمش و این دفعه تمومش می کنم..
    بازم ممنون بابت مقاله 🙂

  • این دفعه فکر کنم راهنما رو طولانی تر نوشتی که جبران تاخیر شه
    دمت گرم سعید جان این راهنماها خیلی نیازه من که واقعا از راهنمای رزیدنت اویل ۷ استفاده بردم :yes: :yes: :yes:
    راستی اون مشکلی که در مورد ID گفتم چک کردی ببینی مشکل کجاست؟ 🙂

  • خسته نباشید سعید جان مثل همیشه با دقت نوشتید .
    میدونیم خیلی سخته نوشتن این راهنما ولی سرعت رو بالا ببرید ممنون میشم .
    منتظرم بار سوم رو با شما ادامه بدم با تشکر

  • Y PS گفت:

    سعید جان تشکر
    عشقی به خدا :heart:

  • DevilneverCry گفت:

    اقای اقابابای یه کتاب بنویسید خیلی مرتب و مرجع میشه

  • S.A.M.K گفت:

    سلام آقای آقا بابایی واقعا راهنمایی هاتون بسیار مشخص و واضح هستند.
    قبلا از این که شما شروع به نوشتن راهنمایی این بازی بکنید ، از سایت های دیگه می رفتم تا راهنمایی این بازی رو بخونم ولی خیلی گیج کننده بودن و کلا از خوندن اون راهنمایی ها پشیمون می شدم. تشکر از شما.

  • مازیار گفت:

    سعید جان خسته نباشی مثل همیشه عالی :heart: من این نسخه رو خریدم اما چون پردازنده سیستمم ضعیف بود اجرا نشد فعلا دارم دارک سولز۲ رو بازی میکنم دهنم سرویس شده

  • ممنون از راهنماییتون آقای سعید آقابابایی. من تازه دارک سولز ۳ رو شرو کردم، یک مرحله داره که گرگی مرده رو میبینی و بعد سوار آسانسور میشی و به بالای برج میری و از لبه دیوار قلعه به اون سمت دروازه راه پیدا میکنی که اژدهایی مرده وجود داره اما بعدش دیگ بازی جلو نمیره و چیز دیگه ای برای ادامه نیست! ممنون میشم راهنماییم کنید

    • aet گفت:

      برو پایین اون قلعه، اگه سه تا آتیش رو توی Farron Keep شعله ور کرده باشی یه دروازه برات باز میشه که میری پیش Abyss Watchers و ادامه گیم. ولی خب اون مرداب یکم پیچیدست قشنگ توش بگرد اگه توش گم شدی برو از یوتیوب کمک بگیر.

      البته قبل همه این ها یه باس فایت دیگه هست که باید تموم کنی. از باس فایت Crystal Sage ادامه بده برو Cthedral of the deep و باس فایت deacons of the deep رو شکست بده یه آیتمی بهت میده که برای ادامه مسیر لازمه

    • شما باید ابیس واچرز که پایین همین منطقه هست رو بکشید بعد یه منطقه باز میشه که میتونید جلو بری.
      ولی سر بزن به راهنمای آقا سعید در دارک سولز سه فکر کنم قسمت دوازدهم مربوط به این منطقه هست.

  • ی سلام و خسته نباشید گرم خدمت داش سعیدگل…سعید جان دارک یک رو فقط به عشق راهنمات دوباره شرو کردم…فقط اگه امکانش هست زود زود بزارید این راهنمارو از دو قسمت راهنما استفاده کردم…یعنی من که قبلا بدون راهنما تمومش کردم هزار بار این مسیرارو برا آیتما میرفتمو میومدم…راهنما ی مزیتی که داره اینه که میدونی داری برا چی میری ولی بدون راهنما باس کلی وقت بزاری و رابطشونو کشف کنید که هردوتا لذت خودشونو دارن…سعیدجان فقط زودتر بعدیا رو قرار بده…موفق باشی

  • Acc369 گفت:

    سلام آقای اقابابایی خدا قوت، یه سوالی داشتم از خدمتتون: شما به طور کلی توی سری سولز به خصوص نسخه سوم بیشتر بستن کاراکتر روی فرم مجیک رو میپسندین و استفاده میکنین یا تکیه به نبرد های تن به وتن و ارتقا Strength یا dexterity، نوع بازی کردن رو هم کاملا افلاین در نظر بگیرید

    • نظر با اجازه آقا سعید نظر شخصی من اینه در مورد دارک سولز بهترین کلاسpayromencyیا همون جادوگر آتش هست که بسیار قوی ولی باید به HPرو هم افزایش بدید.
      دارک سولز ۲باید بین جادو و سلاح بالانس برقرار کنید
      دارک سولز ۱ هم sorceryخیلی خوبه اکثر باس ها رو با جادو میشه زد البته من فقط با این کلاس دارک سولز یکو بازی تموم کردم .
      من خودم چون از دارک سولز سه شروع کردم برام سخت تر بود .

      • farhad357 گفت:

        سولز ۲ یه بدی که داره اینه که اول کار اصلا کاراکتر پایرومنسر نداره . باید بری پدرت دربیاد تا دستکش پایرومنسی رو گیر بیاری . اسپل ها رو هم باید اول کاراکتری رو نجات بدی تا بتونی ازش بخری . سولز یک از همون اول اماده داره همه چی رو برای پایرومنسی .

  • 2B گفت:

    خیلی عالی…مرسی جناب بابایی

  • MetallicA گفت:

    درود سعیدجان ، امیدوارم دیگه ایشالا بری که هرچه زود‌تر راهنما رو تموم کنی؛ با اینکه بازی رو چندین دفه انجام دادم ولی دوست دارم مثل قدیما وقتی راهنما کامل شد، با یه راهنمای متنی بازی رو انجام بدم که خیلی لذت بخشه

  • Green souls گفت:

    فک کنم سعید جان این بازی رو یادت رفته

  • Orphan Of Kos گفت:

    سلام آقا سعید.من اولین باره کامنت میذارم تو سایت اما نزدیک به سه ساله همراه سایت عالیتون هستم.
    دیگه مجبورم کردین کامنت بذارم تو رو خدا سریعتر قسمتای این راهنمایی رو بذارین ، واقعا بازی رو جذاب تر میکنه برام.الان جوریه که تا ته این راهنمت رفتم چند روزه دلم نمیاد برم جلوتر !

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش سوم - گیمفا