بازی Cyberpunk 2077 جهانی پویا و بدون مدل‌های تکراری خواهد داشت - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 جهانی پویا و بدون مدل‌های تکراری خواهد داشت - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 جهانی پویا و بدون مدل‌های تکراری خواهد داشت - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 جهانی پویا و بدون مدل‌های تکراری خواهد داشت - گیمفا

بازی Cyberpunk 2077 جهانی پویا و بدون مدل‌های تکراری خواهد داشت

آرین مرادی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
بازی Cyberpunk 2077 جهانی پویا و بدون مدل‌های تکراری خواهد داشت - گیمفا

طی مصاحبه‌ای با سازندگان بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077، اطلاعات جدیدی در رابطه با جهان این بازی منتشر شده است که در ادامه‌ی خبر به جزئیات آن می‌پردازیم.

شکی نیست که بازی Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های پیش رو است. این حرف زمانی توانست به راحتی مورد قبول اکثر بازی‌بازان قرار بگیرد که استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Project Red) با انتشار یک ویدئوی گیم‌پلی یک ساعته از بازی همگان را مبهوت این عنوان کرد. امروز و در طی مصاحبه‌ای سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند که شاهد هیچ بافت تکراری یا ساختمان کپی شده‌ و تکراری در دنیای این بازی نخواهیم بود.

پیش از این نیز صحبت‌های بسیاری در رابطه با اندازه‌ی جهان بازی Cyberpunk 2077 و مقایسه‌ی آن با ساخته‌ی قبلی این استودیو صورت گرفته بود. طبق اطلاعاتی که از قبل داریم، دنیای Witcher 3 فضایی صاف‌تر و تخت‌تر نسبت به بازی Cyberpunk 2077 دارد. این بازی در راستای عمودی نیز پیشرفت داشته و دقیقا همین مورد بود که مقایسه‌‌ی اندازه‌ی جهان‌های این دو بازی را دشوار می‌کرد. در طی مصاحبه‌ای جدید سازندگان بازی Cyberpunk 2077 چنین گفته‌اند:

برای مقایسه‌ی جهان دو بازی Cyberpunk 2077 و Witcher 3 باید بگویم که عنوان Witcher دارای دنیایی صاف و طبیعتی هموار بود. رفتن از نقطه‌ی آ به نقطه‌ی ب زمان زیادی از شما می‌گرفت، چرا که هم سوار بر اسب بودید و هم نقشه‌ی بازی در راستای افقی بسیار وسیع بود. برعکس، در بازی Cyberpunk 2077 شاهد آنان هستیم که با وجود ساختمان‌های بلند در جای‌جای بازی، نقشه‌ی این عنوان در راستای عمودی نیز پیشرفت کرده و همین امر کار ما را برای اندازه‌گیری مساحت نقشه‌ی بازی سخت کرده است. شما در بازی اجازه دارید که وارد بسیاری از ساختمان‌ها شوید و باید بدانید که تمامی این ساختمان‌ها و افراد داخل آنان به صورت دستی طراحی شده‌اند و هیچ خبری از نمونه برداری یا کپی کردن شخصیت‌های دیگر نیست. ما اعتقاد داریم که خلاقیت در پس‌زمینه‌ی کار دستی و طراحی به وسیله‌ی دست خوابیده است. شهر نایت‌سیتی، یک جهان پویا است و آن‌طور نیست که شخصیت‌های غیر قابل بازی (NPC) از صبح تا شب به کاری تکراری مشغول باشند یا شما یک مدل تکراری را در بازی مشاهده کنید، همه‌ چیز جزء به جزء طراحی شده است و خبری از کپی کردن نیست.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این بازی اعلام نشده است و به دلیل طولانی شدن روند ساخت این عنوان، سایت آمازون (Amazon) شوخی با این امر کرده و تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 را سال ۲۰۹۹ اعلام کرده است (شما می‌توانید خبر مربوطه را در این نشانی مطالعه کنید). به نظر می‌رسد که این بازی حداکثر تا سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه شود ولی انتشار این بازی برای کنسول‌های نسل بعد نیز اصلا دور از انتظار نیست.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Cyberpunk 2077 جهانی پویا و بدون مدل‌های تکراری خواهد داشت - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 جهانی پویا و بدون مدل‌های تکراری خواهد داشت - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 جهانی پویا و بدون مدل‌های تکراری خواهد داشت - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 جهانی پویا و بدون مدل‌های تکراری خواهد داشت - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 جهانی پویا و بدون مدل‌های تکراری خواهد داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازی Cyberpunk 2077 جهانی پویا و بدون مدل‌های تکراری خواهد داشت - گیمفا