گیمفاوب سایت خبری تحلیلی بازی های ویدئویی
English
ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

توضیحات فرام‌سافتور در مورد قرار ندادن بخش چندنفره در Sekiro: Shadows Die Twice

اخبار بازی
توضیحات فرام‌سافتور در مورد قرار ندادن بخش چندنفره در Sekiro: Shadows Die Twice

ما از پیش می‌دانستیم که بازی Sekiro: Shadows Die Twice، ساخته‌ی جدید استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware)، یک عنوان آفلاین خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، سری Soulsborne به بازی‌بازان اجازه می‌داد تا با کمک یکدیگر باس‌های قدرتمند را شکست دهند، به بازی یکدیگر وارد شوند و حتی برای دیگران یادداشت به جای بگذارند.

اما طبق اطلاعاتی که تاکنون از بازی منتشر شده است، Sekiro یک تجربه‌ی کاملاً تک‌نفره بوده و فاقد موارد گفته شده است. در طی گفتگویی با گیم‌اینفورمر، فرام‌سافتور اعلام کرد که با قرار ندادن المان‌های آنلاین در بازی، استودیو می‌تواند بخش‌های دیگر آن را بهبود دهد. برای مثال، آفلاین بودن اجازه می‌دهد تا شما هر زمان که خواستید بازی خود را متوقف کنید؛ یک ویژگی کاملاً ابتدایی که در عناوین قبلی این استودیو غایب بود. همچنین، از آن‌جایی که تنها یک باز‌ی‌باز قرار است تا با باس‌های بازی مبارزه کند، توسعه دهندگان می‌توانند آن‌ها را با در نظر گرفتن این موضوع طراحی کنند؛ طراحی دنیای بازی نیز به همین شکل خواهد بود.

شما می‌توانید توضیحات آقای یاسوهیرو کایتو (Yasuhiro Kitao) را در ادامه مطالعه کنید.

در حین ساخت چنین فضاهایی، دیگر نیاز نیست تا نحوه‌ی همکاری بازی‌بازان در نقشه و یا استفاده از از این فضا توسط آن‌ها را در نظر بگیریم. پس به ما اجازه می‌دهد تا تجربه‌ی بازی‌باز را بهبود دهیم و از عدم وجود محدودیت‌هایی که به خاطر طراحی یک بازی چند‌نفره به وجود می‌آید، استفاده کرده و ایده‌های دیوانه واری را پیاده سازی کنیم.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ جمعه ۲ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۲ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا رویکرد بازی Sekiro: Shadows Diew Twice را می‌پسندید؟

12345678910(8 رای, میانگین آرا 8٫88 از 10 )
Loading...
نظرات

  1. AliRastegar گفت:

    اتفاقا اینجوری خیلی هم بهتره چون همه تجربه یکسانی خواهند داشت و هاردکور گیمرا معلوم میشه کیا هستن…

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 41Thumb up 1Thumb down
  2. PERSIAN NAZI گفت:

    بهتر شد خیلی خیلی هم بهتر شد Yes
    حالا تمام وقت و توجهشون رو میزارن برای بخش داستانی و تک نفره
    من که ۲ فروردین هیج جا نمیرم Grin

    34Thumb up 5Thumb down
  3. Navid1899milan گفت:

    عالی شد، تهیه ی این بازی استاد از واجبم واجب تر شد…

    21Thumb up 0Thumb down
  4. Fromgamer گفت:

    چه بهتر Yes Yes
    اینطوری بخش داستانی حسابی مشتی میشه Wink Wink
    بازم یک شاهکار دیگر از استاد میازاکی Cool Cool

    19Thumb up 0Thumb down
  5. Dead stranding گفت:

    من ni oh رو آف بازی میکنم چون نمیتونم آنلاین شم ینی ۲ ساله تازه رسیدم به باس شاهزاده بال دار . Sekiro یه معجونی از هاردکور با ریشه های هک اند اسلش هست که واس اومدنش لحظه شماری میکنم

    13Thumb up 2Thumb down
    • AEM گفت:

      هسته و استاندارد مبارزات مشابه سری سولز و بلاد هسته فقط سریع تر شده اند و یه سری مکانیزم ها نیز اضافه شده مثل قلاب البته هم تحرک کاراکتر اصلی و دشمنان زیادتر شده و هم مخفی کاری به بازی اضافه شده و هم پلتفرمینگ. البته با توجه به گیم پلی هایی که از بازی دیدم نمیشه به بازی گفت هک اند اسلش همون طور که گفتم اکشن سوم شخص سری سولز و بلاد هسته ولی سریعتر. البته حرف شما هم میتونه صحیح باشه یعنی ریشه های هک اند اسلش یه جورایی مثل فورآنر. موفق باشی دوست عزیز.

      4Thumb up 1Thumb down
  6. PC FAN گفت:

    اگه مثل دارک سولز۲ دهنم رو سرویس نکنه خوبه ROTFL ROTFL ROTFL

    6Thumb up 0Thumb down
  7. گفت:

    محدودیت‌هایی که به خاطر طراحی یک بازی چند‌نفره به وجود می‌آید، استفاده کرده و ایده‌های دیوانه واری را پیاده سازی کنیم Beat Up Beat Up Beat Up Beat Up نابود شدم یعنی اینا تا حالا فکر میکردن ما دیوانه نمیشیم با بازیاشون

    1Thumb up 1Thumb down
عضویت در سایت

Register For This Site

دریافت رمز جدید

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

نام کاربری و یا آدرس ایمیل خود را جهت طی کردن مراحل بازیابی رمز عبور وارد نمایید.
ورود به حساب

جستجو در سایت