ماد جدیدی برای بازی Witcher 3 منتشر شد - گیمفا
ماد جدیدی برای بازی Witcher 3 منتشر شد - گیمفا
ماد جدیدی برای بازی Witcher 3 منتشر شد - گیمفا
ماد جدیدی برای بازی Witcher 3 منتشر شد - گیمفا

ماد جدیدی برای بازی Witcher 3 منتشر شد

آرین مرادی
۱۴:۱۵ ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
ماد جدیدی برای بازی Witcher 3 منتشر شد - گیمفا

بازی The Witcher 3: Wild Hunt که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، هنوز هم یکی از چشم‌نوازترین گرافیک‌های بازی‌های رایانه‌ای را به خود اختصاص داده است. برای از این دست بازی‌ها مانند Skyrim و سری Witcher همیشه مادهای (Mod) مختلفی عرضه شده‌اند تا گرافیک بازی را بهبود ببخشند. امروز نیز مادی جدید در راستای بهبود گرافیک پایه‌ی بازی عرضه شده است.

معمولا مادهای منتشر شده برای یک بازی، برروی یک عامل خاص تمرکز می‌کنند، مثلا یک ماد تنها برروی افزایش کیفیت سایه‌ها و ماد دیگری تنها برروی افزایش کیفیت آب در بازی تمرکز دارد. مادی که امروز برای بازی Witcher 3 عرضه شده است، به بهبود کیفیت پایه‌ی این بازی می‌پزدازد؛ یعنی نورپردازی، سایه‌ها و رنگ‌پردازی بازی به صورت کلی بهبود می‌یابد. شما می‌توانید جزئیات این ماد را در قسمت زیر مشاهده کنید.

  • نورپردازی، طراحی سایه و رنگ‌پردازی دقیق‌تر که به طبیعی‌تر جلوه دادن بازی کمک شایانی می‌کند.
  • ماد تنها برروی نسخه‌ی اولیه‌ی بازی پیاده سازی شده و هنوز معلوم نیست که در سرزمین Toussaint نیز عمل می‌کند یا خیر.
  • این ماد با دیگر مادهای ساخته شده برای این بازی تداخلی ندارد.

شما می‌توانید ماد مذکور را از این نشانی دانلود کنید. بازی Witcher 3 در سال ۲۰۱۵ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد و توانست مقام برترین بازی سال را به خود اختصاص دهد. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را در اینجا، نقد اولین‌ بسته‌ی الحاقی داستانی این بازی را در این نشانی و نقد و بررسی کامل اختتامیه‌ی کار استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Project RED) را با سری Witcher که در قالب یک بسته‌ی الحاقی عرضه شد، تحت عنوان بدرود گرگ سپید… بدرود | نقد و بررسی بسته الحاقی Blood and Wine بازی The witcher 3 که به قلم سعید آقابابایی را مطالعه کنید. در صورت کمبود وقت نیز نقد و بررسی ویدئویی این بازی با نام ویدئو گیمفا: باشکوه ترین خداحافظی تاریخ | بررسی ویدئویی The Witcher 3: Wild Hunt برای شما عزیزان آماده شده است.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ماد جدیدی برای بازی Witcher 3 منتشر شد - گیمفا
ماد جدیدی برای بازی Witcher 3 منتشر شد - گیمفا
ماد جدیدی برای بازی Witcher 3 منتشر شد - گیمفا
ماد جدیدی برای بازی Witcher 3 منتشر شد - گیمفا
ماد جدیدی برای بازی Witcher 3 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AXEL STONE گفت:

    ای جان! بازم خبری از عشق امد TW :heart: :rose: هرچی ماد TW هست دان کردم اینو هم دانلود میکنم و دان خاهم کرد MH هم به نزدیکی میگیرم :heart: :rose:

  • PC-Gamer گفت:

    این بازی لامصب هنوز که هنوزه لذیذه

  • Paprika گفت:

    به جرئت میتونم بگم بهترین تجربه تابستونم امسال بود 😀 ۳ ماه کامل پاش بودم و تمام بازی و dlc رو ۱۰۰% رفتم یه ذره هم کمبود تو این بازی احساس نکردم :lashes:

  • Max.level گفت:

    ویچر یعنی زندگی،زندگی یعنی ویچر 😎 😎
    دیگه بهتر از این نمیتونم توصیفش کنم 😀 😀

  • TLoU part two گفت:

    بعد از Red Dead Redemption II و GTA V ، ویچر سه بهترین بازی این نسل بوده برام ( ولی The Last of Us برام لذت بخش ترین تجربه گیم ، نه فقط تو نسل هشت بلکه تو کل نسل ها بوده برام )
    ولی اون جمله اول مقاله رو قبول ندارم که گفتید هنوز یکی از چشم نوازترین گرافیک های نسل رو داره.
    گرافیک هنری ویچر ۳ فوق العاده هست ولی گرافیک فنیش چنگی به دل نمیزنه.

    • AXEL STONE گفت:

      نه نه هیچ عظمتی نمیتونه به عظمت گرالت برسه RDR بازی بسار خوبیه اره اما! TW تکرار نمیشه نمیدونم چجوری توصیفش کنم که قانع بشی اما ویچر با گرالتی که داره دیگه جای دیگه ای پیدا نمیشه.
      در سبک خودش پادشاه چون تمامی نکاتش به بهترین شکل ممکن عالی هستن از داستان بگیر تا گرافیک و گیم پلی و شخصیت و صدا پردازی. برا همین میگم گرگ سپیده دیگه تکرار نمیشه خیلی خیلی نابه.
      گوتی سال خودش هم هست توی نمره دهی هم حقشو قورت دادن متا۹۳ یوز اسکور۹۳ نمره خوبیه اره اما حق ویچر بیشتره! خلاصه به نمره گیمفا هم دقت کن ۱۰۰/۱۰۰ اون نمره اصلیش هست :heart: :rose: خوب با این ۳ستا نکته میتونی بدونی و برای همه ثابت کنی که ویچرTW محبوبترین و بهترین بازی نسله البته GOW2018 هم عالیه و به حق خودش رسید.
      نکته به صورت خلاصه: گرافیک فنی و بصری فرق میکنن از هم دیگه گرافیک بصری یعنی تصویر چشم نواز هست وقتی که نگاه کنی میبینی تصویر بازی واقعا عالی و زیباست گرافیک فنی هم مثل اینه که با شمشیر با تفنگ یجایی رو بزنی و در اون جا اثرشو به شکل حقیقی ببینی یا مثلا توی RDR ی نفریرو بزنی تو پاش یا کتفش عکس العملش رو خیلی خوب میبینی. حالا درسته که RDR گرافیک فنیش خیلی قویه خوب درک کن فاصل زمانی بین بازیا خیلی زیاد! ۳ سال کم نیست اما TW بازم همون عشق اولیه و تغیری نکرده.
      حالا جمله اقای مرادی کاملا درس و صحیحه که گرافیک بازی TW هنوز و هنوز از چشم نوازترین گرافیک های نسله حتما اگه TWرو داری حتما واسش ماد بریز و ببین چه عالی میشه :heart: :rose:

      • اولا انقدر تعریف سلیقه برای شما سخته که طومار مینویسید ؟ قانعش کنی ؟!!!؟
        از نظر ایشون RDR2 بهترین تجربه ی این نسل بوده براش خوب الان چی میگی شما؟
        میای فکت مینویسی Witcher 3 محبوب ترین بازی نسله ؟ برای خود من Witcher 3 “یکی از بهترین ” بازی هایی هست که تجربه کردم ولی نمیام فکت صادر کنم !
        متا هم مقایسه کنی RDR2 متاش بیشتره (اگه متا رو خیلی مهم میدونید !!!)
        بعد ایشون هم درست میگه گرافیک فنی ویچر ۳ الان در برابر بازی مثل rdr2 انقدرا حرفی برای گفتن نداره (ماد بریزی چیه ؟ داریم بازی اصلی رو مقایسه میکنیم )
        اما اینکه فاصله زمانی تاثیر داره که درسته قطعا همینطوره ..
        تعریفتون از گرافیک فنی و بصری هم خیلی جالبه!
        گرافیک فنی یعنی بزنی تو یه جای طرف تصویرشو به صورت حقیقی ببنی 😐 بیخیال !
        خلاصه با توجه به گرافیک هنری ویچر مخصوصا توی DLC ی بازی به نام Blood & Wine میشه بگیم که ویچر یکی از چشم نواز ترین گرافیک هارو در این نسل داره (اگه بخش فنی رو بزاریم کنار )

        • AXEL STONE گفت:

          تو فازت چیه خدایی؟ والله به ما گیر دادی میخای اشکال بگیری!! از کامنتام اما مشکل اینجاست که هیچ اشکالی ندارم تو کامنتام و تو زور زورکی میخای اشکال بگیری! اخه به تو چه!؟
          به تو هیچ ربطی نداره که چی میخام واسش بنویسم؟ چرا بچه بازی در میاری؟
          ایشون توی پست TW گفت RDR بهتره منم نگفتمش نه! گفتمش که ویچر یکیه و واقعا هم یکیه! اون در پست ویچر پس این حق منه که ریپلا کنم و بگم! دیگه به دیگراتن چه ربطی داره.
          ویچر۳ محبوبترین بازی نسل روی ژانر RPG ! هست و همه هم دوستش دارن!
          ! کی از متا حرف میزنه خودتون متا پرستین نه ما گفتم نمره ویچر با این که حقشو خوردن بازم نمرش خوبه! و نمرش ۹۳ ۹۳ حقش خیلی بیشتر از ۹۳ هست اینوم توی کلت فرو کن که نمرش متاشم بالاست وهم در گیمفا نمرش ۱۰۰٫۱۰۰ بالاست وهم بهترین بازی سال خودش که هست گوتی هم شده. دیگه واقعا خودتو خسته نکن! چرا میخای اشکال بگیری!؟
          برا من و خیلیا ویچر بهتر از RDR هست اونم با اختلاف زیاد دوما منم نگفتمش ویچر۳ گرافیک فنیش بهتر از RDR هست گفتمش و بازم میگم گرافیک TW عالیه هم در بصری وهم در فنی بودنش با این که ۳ سال اختلاف زمانی با RDR داره فردا خود راکستار هم ماد میده بیرون!
          مهم نیست خلاصه هم TW وهم RDR عالیی هستن اما TW چیزیه که تکرار نمیشه TW4 قرار ساخته بشه حتما خدای RPG میشه (گرالت بعد مدتی توی بزرگترین RPG سال یعنی MH پیدا میشه و دیگه ویچر بازم همون سلطان اوله RPG حسابه با این که اصلا اول بودنش در ژانرش واسم مهم نیست اما واقعا یک قسمت کاملی هست چه در ژانرش چه در سایر موارد گیم پلی داستان و گرافیک و شخصیت و صدا پردازی)

    • سلام به شما دست عزیز و ممنون بابت توجه و ریز بینی. چشم‌نوازترین گرافیک، صرفا از نظر فنی مطرح نمیشه. شما هنوز هم وقتی بالای یکی از کوه‌های جزیره‌ی Skellige برید، مبهوت منظره‌ای میشید که جلوتون قرار داره. قطعا بازی‌هایی با گرافیک فنی بهتر از Witcher 3 عرضه شدن، ولی کمتر عنوانی تونسته به این سطح از زیبایی توی طراحی و ساخت محیط برسه.

  • e h m گفت:

    داداش این ماد هارو چجوری روی نسخه ps4 میشه اجرا کرد؟

  • PERSIAN NAZI گفت:

    طرف یک بازی رو یک بار بازی میکنه و ذرتی میگه شاهکار اما ما با یه بازی زندگی میکنیم و جیکمون هم در نمیاد
    بیشک ویچر ۳ یکی از بهترینهای تاریخه و مادامی که گیم هست عناوین بزرگی همچون ویچر هم هستن و یک وزنه خیلی سنگین برای بازیهای داستان محور بحساب میان و کفه ترازو بشدت سنگین میشه
    زنده باد هنر گیم

  • pc and ps4 گفت:

    این مود خیلی شاخ نیست توی همین سایت میتونید مود هایه خیلی شاخی رو پیدا کنید که بازی رو از این ور به اون ور میکنن :inlove: احساس میکنم بازم باید برم و توی دنیایه ویچر غرق بشم :inlove: 😯

  • AAACE گفت:

    Ehem
    :inlove: :inlove:
    از اون قبل مرگییاست بازیش
    خوشا به حال ما که یه همچین دنیایی داریم و میتونیم از یه بازی خیلی چیزا یاد بگیریم (اصلا نمیشه مثال زد کدوم قسمتش از اون یکی بهتره )
    هنوزم بعضی وقتا میرم تو skalige سوار اسب میشم و دور میزنم و آهنگ The Fields رو گوش میدم :inlove: :inlove:
    افسوس واسه کسایی که نمیدونن Game یعنی چی……

  • M.Sj گفت:

    لامصب چی ساختی سی دی پراجکت ، اینقد داستان و شخصیت پردازی قویه که ادمو محو خودش میکنه ،آدم وسوسه میشه دوباره بره تو دنیای ویچر

  • ALIREZA.PC گفت:

    تنها چیزی که توی تاریخ میمونه هنر هست و ویچر ۳ نمونه هنر گیم هستش باید بخودمون افتخار کنیم که توی دنیای گیم همچین عناوینی پیدا میشه

  • فقط دیروز نبودما :inlove: این همه خبر مهم و جذاب اومده :kissed: خفنترین RPG عمرم

  • mehrdad65 گفت:

    این بازی همینطوریشم افت فریم داره دیگه با ماد که خدا بخیر بگذرونه،نسخه پی سی که اصلا بهینه نبود

ماد جدیدی برای بازی Witcher 3 منتشر شد - گیمفا